Board logo

標題: CMHK無啦啦送多5gb中港data俾我 [打印本頁]

作者: pineapple2006    時間: 2017-7-9 00:57     標題: CMHK無啦啦送多5gb中港data俾我

之前不嬲用緊舊中港共用data plan
218蚊5gb加12蚊隧道費
上個月簽多12個月買S8平5舊
早幾日收到sms話多謝我續約,合約期內每個月送多5gb
共10gb中港共用data,唔知可唔可以賣
作者: stanleymm    時間: 2017-7-9 01:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: photohk    時間: 2017-7-9 07:12

之前不嬲用緊舊中港共用data plan
218蚊5gb加12蚊隧道費
上個月簽多12個月買S8平5舊
早幾日收到sms話多謝我 ...
pineapple2006 發表於 2017-7-9 00:57


200蚊左右有10gb
仲要係中港共用,唔錯~

可惜我呢d,5gb都只用得1gb都無,
送gb倒不如減價較實際。
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-9 09:53

之前不嬲用緊舊中港共用data plan
218蚊5gb加12蚊隧道費
上個月簽多12個月買S8平5舊
早幾日收到sms話多謝我 ...
pineapple2006 發表於 2017-7-9 00:57



    唔可以賣
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-9 09:53

之前不嬲用緊舊中港共用data plan
218蚊5gb加12蚊隧道費
上個月簽多12個月買S8平5舊
早幾日收到sms話多謝我 ...
pineapple2006 發表於 2017-7-9 00:57



    人地10GB中港Plan 送多 10GB


    仲正
作者: patrickmo    時間: 2017-7-9 10:21

10GB 用唔曬有冇得累積下個月用
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-9 10:35

10GB 用唔曬有冇得累積下個月用
patrickmo 發表於 2017-7-9 10:21



    梗係無啦
作者: samsamhk    時間: 2017-7-9 17:52

唔可以賣真係好惱

我都仲用緊呢個plan
作者: Man@MFHK    時間: 2017-7-9 20:01

唔可以賣真係好惱

我都仲用緊呢個plan
samsamhk 發表於 2017-7-9 17:52

賣哂自己本身果D,用佢送果D
最唔好都唔係唔俾你賣,而係app睇唔到送果D數據用淨幾多,要打code check事少,因為咁而你無得用佢個app準確限住自己唔好過額先係問題,唯有勤力D check住。
作者: pineapple2006    時間: 2017-7-9 23:17

賣哂自己本身果D,用佢送果D
最唔好都唔係唔俾你賣,而係app睇唔到送果D數據用淨幾多,要打code  ...
Man@MFHK 發表於 2017-7-9 20:01


唔知佢點計法,會唔會先扣左原本果5gb先,然後先扣送5gb
但如果我用頭就賣走5gb,之後用佢送果5gb又得唔得?
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-9 23:39

唔知佢點計法,會唔會先扣左原本果5gb先,然後先扣送5gb
但如果我用頭就賣走5gb,之後用佢送果5gb又得唔得? ...
pineapple2006 發表於 2017-7-9 23:17



    你係唔係可以比98元買多5GB果隻Plan



    係的話無得賣
作者: daikiyukiman    時間: 2017-7-9 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-9 23:41

4GPro計劃 先可以經2CM交易平台 賣

4G398 / 4G228 好舊中港計劃係不能放售
作者: samsamhk    時間: 2017-7-10 00:02

4GPro計劃 先可以經2CM交易平台 賣

4G398 / 4G228 好舊中港計劃係不能放售
NOSTALE 發表於 2017-7-9 23:41



    不過講返轉頭,宜家賣1G就要收5蚊手續費,好Q貴
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-10 01:00

不過講返轉頭,宜家賣1G就要收5蚊手續費,好Q貴
samsamhk 發表於 2017-7-10 00:02



    佢呢個買賣數據曬氣啦


     其他台未有無限Plan就有用

   
     高用量客戶直上無限Plan好過啦 3XX元/月

   
     依家有返無限Plan 佢呢個已經無左用了
作者: Man@MFHK    時間: 2017-7-10 06:11

唔知佢點計法,會唔會先扣左原本果5gb先,然後先扣送5gb
但如果我用頭就賣走5gb,之後用佢送果5gb又得唔得? ...
pineapple2006 發表於 2017-7-9 23:17

無問題。
佢係月結制,總之你到截數日果陣無用多過你本身手上有既數據就唔會收多你錢,中間你買賣左幾多並唔重要。
作者: eason7878    時間: 2017-7-14 16:36

請問你中港共用舊plan係咪舊plan(4G228:$228+$12減$40有頭5GB中港數據共用之後限速+3xxx分鐘)我打去CMHK客服話無得好似你咁續約送多5GB中港數據 , 就算我話唔要減$40寧願原價送多5GB佢都話無呢個plan , 客服要我攞證據出嚟邊個成功續到呢個plan , 佢玩我咩
作者: eason7878    時間: 2017-7-14 17:04

本帖最後由 eason7878 於 2017-7-14 17:05 編輯

http://imgur.com/Zownq9E
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-14 19:50

請問你中港共用舊plan係咪舊plan(4G228:$228+$12減$40有頭5GB中港數據共用之後限速+3xxx分鐘)我打去CMHK客 ...
eason7878 發表於 2017-7-14 16:36



    你合約幾時到期?


    到期佢會自動有SMS通知
作者: hehan17    時間: 2017-7-14 19:52

回覆 18# eason7878


    要買佢旗艦機先有,佢吾會甘著數隨便送
作者: Man@MFHK    時間: 2017-7-15 09:56

請問你中港共用舊plan係咪舊plan(4G228:$228+$12減$40有頭5GB中港數據共用之後限速+3xxx分鐘)我打去CMHK客 ...
eason7878 發表於 2017-7-14 16:36

你係無限plan應該無,我係4G Pro中港plan自動續約再送多一倍用量。
作者: eason7878    時間: 2017-7-15 11:20

回覆 19# NOSTALE


8月到期,6月已收SMS $200($228+$12減$40) 續約
作者: eason7878    時間: 2017-7-15 11:23

回覆 20# hehan17


    估計都係咁,我再試吓打去CS , 不過預左輸數多 , 佢要我攞證據,我都唔敢叫樓主出手相助
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-15 13:00

回覆  NOSTALE


8月到期,6月已收SMS $200($228+$12減$40) 續約
eason7878 發表於 2017-7-15 11:20



    其實都係一樣,佢有得比你加用量,彈性仲好過4GPro

   198元 5GB             +98元有多5GB 可以共購買2次  

   296元 10GB

   394元 15GB
作者: eason7878    時間: 2017-7-15 15:09

我諗緊轉唔轉去4.5G有12GB之後限速,衰左得10MB國內漫遊數據,但$198簽2年舊客可以免隧道費
作者: photohk    時間: 2017-7-15 15:24

我諗緊轉唔轉去4.5G有12GB之後限速,衰左得10MB國內漫遊數據,但$198簽2年舊客可以免隧道費 ...
eason7878 發表於 2017-7-15 15:09



計下你多唔多大陸數據使用囉~
唔多,就轉,
多,就舊plan既5GB中港共用較著數。
作者: NOSTALE    時間: 2017-7-15 16:05

我諗緊轉唔轉去4.5G有12GB之後限速,衰左得10MB國內漫遊數據,但$198簽2年舊客可以免隧道費 ...
eason7878 發表於 2017-7-15 15:09



    10MB 好陰人 焗你用爆DATA         


    收你上限48元/日   中國漫遊日費   

  
    我好X討厭呢D做生意手法

    好多人對10MB數據量概念係咩都唔知
作者: photohk    時間: 2017-7-15 17:16

10MB 好陰人 焗你用爆DATA         


    收你上限48元/日   中國漫遊日費   

  
    我 ...
NOSTALE 發表於 2017-7-15 16:05


10MB好易用完架!
我部機在大陸用唔到佢既3G/4G,
但一返大陸,一日都會超過10MB,
所以,呢個所為既送贈,當沒有更好!
總之,唔理用多與少,當大陸一日就用$48,
然後估算你一年會有幾多人在大陸,
咁就知道,值唔值唔要舊既中港數據任用plan,而轉用新既plan啦!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2