作者: Comeon 時間: 2017-7-25 15:09 標題: 118有8.5G data,166有 8.5G中港共用
本帖最後由 Comeon 於 2017-7-25 15:30 編輯
岩岩係其他地方睇到聯通香港「校園Plan」
全部 4.5G plan,價錢好吸引
唔駛行政費 + 數據結餘不清零
未用過佢既台,唔知收得好唔好
有無 CHING 可以分享?
source
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1999530&k=9275a8035882c34423cc4a4856e47325&t=1782151075&sid=4Nktr1Wa0d

作者: lazyqueen 時間: 2017-7-25 15:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcpad 時間: 2017-7-25 16:26
聯通香港租邊家網络?
作者: boot 時間: 2017-7-25 16:29
聯通香港租3-HK
作者: 4400 時間: 2017-7-25 16:45
我就唔建議聯通啦
香港租3仔網已經廢
聯通就算國內都唔多人用
以我識d深圳fd
一係用中移一係用中電
加上聯通好多地方都收唔到
以東門黎講, 好多時一入商場就無哂訊號
以上純粹我既睇法, 兄弟唔怕死可以試試
作者: lazyqueen 時間: 2017-7-25 16:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3dgold 時間: 2017-7-25 17:05
166正喎,係学生就好

作者: Andyios 時間: 2017-7-25 17:08
聯通係大陸真係麻麻地
香港租3仔又係麻麻地,3仔只比人仔好d
作者: 4400 時間: 2017-7-25 17:13
香港用我唔知, 但係大陸真係有時係某d地方連收都收唔到
例如某d骨場&商場, 所以用聯通係大陸, 真係唔好諗住實收得到
作者: 3dgold 時間: 2017-7-25 18:14
好多骨場入面都冇信號。
作者: lazyqueen 時間: 2017-7-25 19:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TE7489 時間: 2017-7-25 19:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 4400 時間: 2017-7-25 21:08
淨係想知骨場邊間收唔到?
商場唔想知
作者: edwardlee 時間: 2017-7-25 21:25
師兄係樓上的 post 寫了以下例子話某些地方收得唔好, 不如你大方d分享比我地知大約邊d地方好嗎
作者: edenli 時間: 2017-7-25 21:42
最大既門檻係學生證

作者: lazyqueen 時間: 2017-7-25 21:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lazyqueen 時間: 2017-7-25 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tp380 時間: 2017-7-26 16:42
用咗幾個月90蚊PLAN,基本上只係香港用,OK無乜跌落3G。
不過無VOLTE 係事實,如果你用開果部機,通話完好耐都唔識上返4G 的就真係要小心。
大陸只去過一次橫琴,完全無問題。
地鐵入面空氣機會率應至少低過兩個台。建議買張3HK 卡試試出沒的地方接收如何。
作者: Botti 時間: 2017-7-26 17:08
一日佢用衫
都唔會考慮佢
我有朋友用聯通, 成班人app 佢聚會無回覆
收工後佢坐低快餐上 free wifi
一開幾百個鑊鴨屎...最後個 d 全部係媽叉佢
作者: boot 時間: 2017-7-26 17:11
甘攪笑...
,你個fd用聯通的3G plan?
作者: HM4139 時間: 2017-7-26 19:36
其實CMHK都有咁既情況,要自己得閒打開Whatsapp先會收到。
用過CMHK後表示3無乜問題。
作者: ricky1992 時間: 2017-7-27 00:05
我都用左幾個月90蚊 plan
對比有時人仔台快有時3台快都係睇位置
作者: y8u99amc13 時間: 2017-7-27 13:05
回復 5 #4400
其實本人之前去東門2次,聯通在東門的信號並非差。在商場裡面仍然收4G爆信號,未見過掉去3G或2G,速度20Mbps以上。即使去唱K的K房裡面,雖然沒有4G信號,但仍然有3G一格兩格,打到電話,慢速上網。移動直接冇信號。
via HKEPC Reader for Android


