Board logo

標題: 118有8.5G data,166有 8.5G中港共用 [打印本頁]

作者: Comeon    時間: 2017-7-25 15:09     標題: 118有8.5G data,166有 8.5G中港共用

本帖最後由 Comeon 於 2017-7-25 15:30 編輯

岩岩係其他地方睇到聯通香港「校園Plan」
全部 4.5G plan,價錢好吸引
唔駛行政費 + 數據結餘不清零

未用過佢既台,唔知收得好唔好
有無 CHING 可以分享?

source


20170723_summer_student_plan_01.jpg

圖片附件: 20170723_summer_student_plan_01.jpg (2017-7-25 15:07, 115.89 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1999530&k=9275a8035882c34423cc4a4856e47325&t=1782151075&sid=4Nktr1Wa0d


作者: lazyqueen    時間: 2017-7-25 15:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dcpad    時間: 2017-7-25 16:26

聯通香港租邊家網络?
作者: boot    時間: 2017-7-25 16:29

聯通香港租邊家網络?
dcpad 發表於 2017-7-25 16:26

聯通香港租3-HK
作者: 4400    時間: 2017-7-25 16:45

我就唔建議聯通啦
香港租3仔網已經廢
聯通就算國內都唔多人用
以我識d深圳fd
一係用中移一係用中電
加上聯通好多地方都收唔到
以東門黎講, 好多時一入商場就無哂訊號
以上純粹我既睇法, 兄弟唔怕死可以試試
作者: lazyqueen    時間: 2017-7-25 16:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3dgold    時間: 2017-7-25 17:05

166正喎,係学生就好
作者: Andyios    時間: 2017-7-25 17:08

聯通係大陸真係麻麻地

香港租3仔又係麻麻地,3仔只比人仔好d
作者: 4400    時間: 2017-7-25 17:13

咩係咁架
我有聯通同中移
聯通無你講咁既情況喎

中移收4豬就唔錯,變三豬就完全廢

via HKEPC Ion ...
lazyqueen 發表於 2017-7-25 16:50


香港用我唔知, 但係大陸真係有時係某d地方連收都收唔到
例如某d骨場&商場, 所以用聯通係大陸, 真係唔好諗住實收得到
作者: 3dgold    時間: 2017-7-25 18:14

香港用我唔知, 但係大陸真係有時係某d地方連收都收唔到
例如某d骨場&商場, 所以用聯通係大陸, 真係唔好諗 ...
4400 發表於 2017-7-25 17:13


好多骨場入面都冇信號。
作者: lazyqueen    時間: 2017-7-25 19:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TE7489    時間: 2017-7-25 19:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 4400    時間: 2017-7-25 21:08

用左咁多年未試過聯通收唔到喎
骨場就無去過,唔知啦
不如師兄你提下邊個骨場收唔到

via HKEPC Io ...
lazyqueen 發表於 2017-7-25 19:28


淨係想知骨場邊間收唔到?
商場唔想知
作者: edwardlee    時間: 2017-7-25 21:25

淨係想知骨場邊間收唔到?
商場唔想知
4400 發表於 2017-7-25 21:08

師兄係樓上的 post 寫了以下例子話某些地方收得唔好, 不如你大方d分享比我地知大約邊d地方好嗎
例如某d骨場&商場, 所以用聯通係大陸, 真係唔好諗 ...
4400 發表於 2017-7-25 17:13

作者: edenli    時間: 2017-7-25 21:42

最大既門檻係學生證
作者: lazyqueen    時間: 2017-7-25 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lazyqueen    時間: 2017-7-25 21:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tp380    時間: 2017-7-26 16:42

用咗幾個月90蚊PLAN,基本上只係香港用,OK無乜跌落3G。
不過無VOLTE 係事實,如果你用開果部機,通話完好耐都唔識上返4G 的就真係要小心。

大陸只去過一次橫琴,完全無問題。

地鐵入面空氣機會率應至少低過兩個台。建議買張3HK 卡試試出沒的地方接收如何。
作者: Botti    時間: 2017-7-26 17:08

聯通香港租3-HK
boot 發表於 2017-7-25 16:29


一日佢用衫
都唔會考慮佢
我有朋友用聯通, 成班人app 佢聚會無回覆
收工後佢坐低快餐上 free wifi
一開幾百個鑊鴨屎...最後個 d 全部係媽叉佢
作者: boot    時間: 2017-7-26 17:11

一日佢用衫
都唔會考慮佢
我有朋友用聯通, 成班人app 佢聚會無回覆
收工後佢坐低快餐上 free wifi
一開幾 ...
Botti 發表於 2017-7-26 17:08

甘攪笑...,你個fd用聯通的3G plan?
作者: HM4139    時間: 2017-7-26 19:36

一日佢用衫
都唔會考慮佢
我有朋友用聯通, 成班人app 佢聚會無回覆
收工後佢坐低快餐上 free wifi
一開幾 ...
Botti 發表於 2017-7-26 17:08

其實CMHK都有咁既情況,要自己得閒打開Whatsapp先會收到。

用過CMHK後表示3無乜問題。
作者: ricky1992    時間: 2017-7-27 00:05

我都用左幾個月90蚊 plan
對比有時人仔台快有時3台快都係睇位置
作者: y8u99amc13    時間: 2017-7-27 13:05

回復 5 #4400

其實本人之前去東門2次,聯通在東門的信號並非差。在商場裡面仍然收4G爆信號,未見過掉去3G或2G,速度20Mbps以上。即使去唱K的K房裡面,雖然沒有4G信號,但仍然有3G一格兩格,打到電話,慢速上網。移動直接冇信號。

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2