Board logo

標題: [操作疑難] 原來太陽台可以咁玩? [打印本頁]

作者: suna    時間: 2017-8-19 21:35     標題: 原來太陽台可以咁玩?

唔知系我古流寡聞定系唔同分店先有個別做法!
今日咁啱進過太陽台,問問某部手機,問距果個分期價是否要join plan先得?
距答話唔系,就算唔系客戶,只要full pay全額就可以直接用果個“優惠價”購買
唔知有無師兄略知一二?
作者: cclam    時間: 2017-8-19 22:18

師兄你都直接搵左店員, 仲想傾乜
作者: NeTZoO    時間: 2017-8-19 22:40

師兄你都直接搵左店員, 仲想傾乜
cclam 發表於 2017-8-19 22:18


唔信sales,信呢度既ching

不過呢度既ching 資料邊度黎既呢?有用就唔該哂,無用就比人話打手囉
作者: Eva-1990    時間: 2017-8-20 06:19

連續開兩個po灌水?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2