Board logo

標題: [開箱] 又幾方便, 全球數據WIFI蛋 , 旅行必備 [打印本頁]

作者: hkstanley    時間: 2017-8-22 09:32     標題: 又幾方便, 全球數據WIFI蛋 , 旅行必備

一隻WI-FI,全球60幾個國家啱用
$120 有 5GB,每次增埴有效2年
又唔駛再去搵SIMCARD,又唔駛SETTING
一開即用,就算香港都用得

最攪鬼係佢話內置咗一張叫Virtual SIM既野? 唔知係咩技術呢?

BTW, 有D朋友去旅行鐘意用SIMCARD上網
有好有唔好, 用Simcard可以拎小舊嘢, 同平DD
但用WIFI蛋可以收到香港打嚟既漫遊電話
又可以分享數據, 又可以即時增值
同埋, 佢5GB冇分國家, 個個地方Flat Rate一樣
今次用唔晒, 下次再用

拍咗條開箱片, 俾大家睇下
https://youtu.be/UFhiUDS0Vwo
作者: lailailai    時間: 2017-8-22 09:58

廣告?
作者: Jaker2d2    時間: 2017-8-22 13:16

廣告?
lailailai 發表於 2017-8-22 09:58


Was new !

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2349522
作者: andy12001    時間: 2017-8-22 13:32

係咪行香港ip?
作者: jetflyer    時間: 2017-8-22 13:33

專登買隻蛋抵玩咩?其實用舊機當蛋用有咩唔好?

via HKEPC Reader for Android
作者: ballballgun    時間: 2017-8-22 15:33

唔會買,通常e d 卡無咩後台, 條款又唔清唔楚 ,60 個地方都可以一樣條款一定夾jj 夾到出血
去到當地速度唔知,一日用到幾多唔知, 爆左之後點計唔知, 當地用咩電信商唔知,點會用佢
一年去到3次旅行都已經唔多人 , 果3次自己買當地卡安安全全 , 少鑊氣
買張ais 都知佢後台係泰國大既電信商,佢同其他地方議價都強d 連佢都做唔到咁平
e 張咁既鬼打卡得? 打死都唔信
作者: hkstanley    時間: 2017-8-22 15:55

Was new !
Jaker2d2 發表於 2017-8-22 13:16



    係
作者: kanzone    時間: 2017-8-22 15:57

隻蛋唔洗錢呀?
作者: hkstanley    時間: 2017-8-22 15:57

本帖最後由 hkstanley 於 2017-8-22 16:00 編輯
係咪行香港ip?
andy12001 發表於 2017-8-22 13:32



    係
作者: hkstanley    時間: 2017-8-22 15:59

唔會買,通常e d 卡無咩後台, 條款又唔清唔楚 ,60 個地方都可以一樣條款一定夾jj 夾到出血
去到當地速度唔知 ...
ballballgun 發表於 2017-8-22 15:33


    咪話咗唔抵玩囉... 係方便成日要離港既人
    特別係我去完日本, 再去台灣開會, 跟住大陸再返香港... 3張咭, 但都只係3日用唔到2GB...
   
    出去買張咭加 "舊機當蛋" 係平好多架~
    你應該唔啱用呢個產品啦~
作者: hkstanley    時間: 2017-8-22 16:00

唔會買,通常e d 卡無咩後台, 條款又唔清唔楚 ,60 個地方都可以一樣條款一定夾jj 夾到出血
去到當地速度唔知 ...
ballballgun 發表於 2017-8-22 15:33



    師兄講得好啱...
    真係唔知背後係咩台, 咩條款
    加上你一年去得3次旅行, 買咭化算好多
作者: hkstanley    時間: 2017-8-22 16:01

隻蛋唔洗錢呀?
kanzone 發表於 2017-8-22 15:57



    要錢呀~ 仲要好貴, $790 得 5GB
作者: kanzone    時間: 2017-8-22 16:02

要錢呀~ 仲要好貴, $790 得 5GB
hkstanley 發表於 2017-8-22 16:01


$790 可以買到 9張 8日 4GB AIS 仲有得找
作者: hkstanley    時間: 2017-8-22 16:03

廣告?
lailailai 發表於 2017-8-22 09:58



    我都想有廣告錢收...
作者: hkstanley    時間: 2017-8-22 16:05

$790 可以買到 9張 8日 4GB AIS 仲有得找
kanzone 發表於 2017-8-22 16:02



    但我冇Wifi蛋插... 舊手機電又打打地柴...

    AIS <--- 係咪 Airsim?
作者: skipskip    時間: 2017-8-22 16:22

本帖最後由 skipskip 於 2017-8-22 16:27 編輯
但我冇Wifi蛋插... 舊手機電又打打地柴...

    AIS
hkstanley 發表於 2017-8-22 16:05


泰仔AIS有張SIM2Fly. 一卡差唔多全亞洲可用(大陸唔得) 8日3GB都唔洗一舊.
作者: kanzone    時間: 2017-8-22 16:22

回覆 15# hkstanley

買部cheapcheap小米都得,AIS Sim2Fly
作者: kanzone    時間: 2017-8-22 16:23

回覆 16# skipskip

而家 4GB 喇
作者: skipskip    時間: 2017-8-22 16:24

回覆  skipskip

而家 4GB 喇
kanzone 發表於 2017-8-22 16:23


咁好, 我上個月買都係3GB... 不過都夠哂用.
作者: acc1    時間: 2017-8-22 16:58

多地外遊,點解唔用邂逅卡?
又平又方便。
作者: mk2005    時間: 2017-8-22 17:07

本帖最後由 mk2005 於 2017-8-22 17:10 編輯
專登買隻蛋抵玩咩?其實用舊機當蛋用有咩唔好?

via HKEPC Reader for Android
jetflyer 發表於 2017-8-22 13:33


唔抵
舊機....發熱........長期個mon會分離....d膠水老化
舊電發悵
作者: jetflyer    時間: 2017-8-22 17:18

回覆  hkstanley

買部cheapcheap小米都得,AIS Sim2Fly
kanzone 發表於 2017-8-22 16:22

断估我cheap过你
我用红米1。连4G都唔支援。只得3G

via HKEPC Reader for Android
作者: jetflyer    時間: 2017-8-22 17:22

唔抵
舊機....發熱........長期個mon會分離....d膠水老化
舊電發悵
mk2005 發表於 2017-8-22 17:07

只係舊機先會发热?

via HKEPC Reader for Android
作者: jasonwkc    時間: 2017-8-22 20:20

我試過用舊機做Hotspot 去旅行用,電好似仲用得耐過自己手機
也沒有想像中熱

via HKEPC Reader for Android
作者: hkstanley    時間: 2017-8-24 09:28

多地外遊,點解唔用邂逅卡?
又平又方便。
acc1 發表於 2017-8-22 16:58



    邂逅卡<--- 咩嚟?
作者: acc1    時間: 2017-8-24 11:22

邂逅卡
hkstanley 發表於 2017-8-24 09:28


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: mcdull    時間: 2017-8-24 11:52

多啲選擇係好既.
作者: topwai~威威    時間: 2017-8-30 14:32

不如用小米漫游

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2