作者: Towai2233 時間: 2017-9-2 09:56 標題: Join咗CSL家庭用量皇,有張數碼賓半四,好雞肋。放唔放咗佢好?
如題,Join咗CSL家庭用量皇,有張數碼賓半四,好雞肋。要用夾硬都有地方用得著,但每月硬掘$150又好似好唔抵咁,放唔放咗佢好?
作者: ononvsloklok 時間: 2017-9-2 10:30
放la 其實而家姐姐咭都硬掘2mb/s 佢仲要150個月 無乜吸引力
via HKEPC Reader for Android
作者: pooh_tigger 時間: 2017-9-2 12:31
有人要先放到,我都有一張,硬掘每月150養住!
作者: terry.tong 時間: 2017-9-2 12:56
How $?
作者: sena123 時間: 2017-9-2 15:03
除非入了很多錢,不然放也沒人要
作者: rhino 時間: 2017-9-2 17:41
如果淨係日間都唔錯吖。
作者: a652311279 時間: 2017-9-3 01:20
我有張過期成月了 冇效了 轉卡巴人作者: Towai2233 時間: 2017-9-3 08:34
其實有師兄接既,但一定要折讓!
只係當其他卡都可以停Plan養號碼,張半四每個月硬掘$150真係覺得佢好貴!
以前用佢係當公司寬頻用,高FUP。依嫁Join咗用量皇,月費除埋重平過佢。真係無咩理由Keep住佢。

