Board logo

標題: Join咗CSL家庭用量皇,有張數碼賓半四,好雞肋。放唔放咗佢好? [打印本頁]

作者: Towai2233    時間: 2017-9-2 09:56     標題: Join咗CSL家庭用量皇,有張數碼賓半四,好雞肋。放唔放咗佢好?

如題,Join咗CSL家庭用量皇,有張數碼賓半四,好雞肋。要用夾硬都有地方用得著,但每月硬掘$150又好似好唔抵咁,放唔放咗佢好?
作者: ononvsloklok    時間: 2017-9-2 10:30

如題,Join咗CSL家庭用量皇,有張數碼賓半四,好雞肋。要用夾硬都有地方用得著,但每月硬掘$150又好似好唔 ...
Towai2233 發表於 2017-9-2 09:56

放la 其實而家姐姐咭都硬掘2mb/s  佢仲要150個月 無乜吸引力

via HKEPC Reader for Android
作者: pooh_tigger    時間: 2017-9-2 12:31

有人要先放到,我都有一張,硬掘每月150養住!
作者: terry.tong    時間: 2017-9-2 12:56

放la 其實而家姐姐咭都硬掘2mb/s  佢仲要150個月 無乜吸引力

via HKEPC Reader for Android ...
ononvsloklok 發表於 2017-9-2 10:30



    How $?
作者: sena123    時間: 2017-9-2 15:03

除非入了很多錢,不然放也沒人要
作者: rhino    時間: 2017-9-2 17:41

如果淨係日間都唔錯吖。
作者: a652311279    時間: 2017-9-3 01:20

我有張過期成月了 冇效了 轉卡巴人
作者: Towai2233    時間: 2017-9-3 08:34

其實有師兄接既,但一定要折讓!
只係當其他卡都可以停Plan養號碼,張半四每個月硬掘$150真係覺得佢好貴!
以前用佢係當公司寬頻用,高FUP。依嫁Join咗用量皇,月費除埋重平過佢。真係無咩理由Keep住佢。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2