Board logo

標題: [操作疑難] 急問MNP [打印本頁]

作者: mcdull    時間: 2017-9-7 14:30     標題: 急問MNP

中國聯通就來到期, 原本諗住轉去佢4G自由組合月費計劃, 淨用語音.
點知佢話舊客唔得. 而家急搵可以MNP既卡.
每月用電話500分鐘內, 多數200幾..
最緊要係可以快攪MNP.. 因為聯通合約12號到期.
我仲有乜選擇? 定焗要比聯通 5G 21MB plan... ~.~
作者: 蛋牛治    時間: 2017-9-7 14:42

只要booking未full,所有mnp都可以選三至三十日 (除左國際萬能)
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 15:04

只要booking未full,所有mnp都可以選三至三十日 (除左國際萬能)
蛋牛治 發表於 2017-9-7 14:42



    謝謝... 首選 Hello..
但要搵張後備, 有邊張MNP容易話音又平的呢?
作者: taison    時間: 2017-9-7 15:16

mnp 最容易係中移動d卡,可考慮$108漫遊卡或 kabayan

via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 17:37

mnp 最容易係中移動d卡,可考慮$108漫遊卡或 kabayan

via HKEPC Reader for Android
taison 發表於 2017-9-7 15:16


咁去住卡巴人先
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 17:44

CMHK 門市話只有本地卡nmp, kabayan要新number
作者: se126    時間: 2017-9-7 17:53

CMHK 門市話只有本地卡nmp, kabayan要新number
mcdull 發表於 2017-9-7 17:44

你又俾人點啦

via HKEPC Reader for Android
作者: timothychu    時間: 2017-9-7 17:59

CMHK 門市話只有本地卡nmp, kabayan要新number
mcdull 發表於 2017-9-7 17:44



    個間門市冇貨
作者: 貧果    時間: 2017-9-7 18:10

去HELLO, 最快3天, 我昨天去就10號啟動
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 18:19

你又俾人點啦  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2017-9-7 17:53

明知又點?鬧佢咩
去左第二間,冇貨,只有本地卡
作者: m92fshing    時間: 2017-9-7 18:21

首先轉去數碼通,過幾日再轉返去聯通

via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 18:29

首先轉去數碼通,過幾日再轉返去聯通

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2017-9-7 18:21

幾日夠啦咩,一般坐監唔係90日?
作者: se126    時間: 2017-9-7 18:34

佢知你識就會入倉搵

via HKEPC Reader for Android
作者: 蛋牛治    時間: 2017-9-7 18:38

過冷河即日都得,smt係個好選擇
我只係想問,點解一定要返聯通
作者: iamla    時間: 2017-9-7 18:40

Kabayan: goto Central la
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 19:55

過冷河即日都得,smt係個好選擇
我只係想問,點解一定要返聯通
蛋牛治 發表於 2017-9-7 18:38


    以交月費來講最平係佢
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 19:56

佢知你識就會入倉搵  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2017-9-7 18:34


    除左兇佢,我仲可以點?
作者: TE7489    時間: 2017-9-7 19:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m92fshing    時間: 2017-9-7 20:00

幾日夠啦咩,一般坐監唔係90日?
mcdull 發表於 2017-9-7 18:29

我睇條款無講要坐監90日
你MNP之後用佢網上申請就知道得唔得
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 20:31

我睇條款無講要坐監90日
你MNP之後用佢網上申請就知道得唔得
m92fshing 發表於 2017-9-7 20:00


    再去多次旺角,希望有
作者: se126    時間: 2017-9-7 20:40

除左兇佢,我仲可以點?
mcdull 發表於 2017-9-7 19:56

問清楚係唔使兇人嘅

via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 20:56

問清楚係唔使兇人嘅  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2017-9-7 20:40


    我問得好清楚啦,我話紅綠都得,條女玩野係話冇。話斷貨好耐,問佢可唔可以幫我check銅鑼灣有冇,佢話銅鑼灣都斷貨好耐,冇返貨,我留埋電話比佢叫佢到貨call我,佢都話可能幾個月都冇。我問到咁仲可以點?

跟住我七點幾再去等左個幾鐘,條女仲係度,好彩哥仔好人,幫我搵到張。停車場錢都唔見幾十。呢啲人真係損人不利己。
作者: se126    時間: 2017-9-7 21:12

我問得好清楚啦,我話紅綠都得,條女玩野係話冇。話斷貨好耐,問佢可唔可以幫我check銅鑼灣有冇,佢 ...
mcdull 發表於 2017-9-7 20:56

唔通佢想識你

via HKEPC Reader for Android
作者: se126    時間: 2017-9-7 21:13

恭喜你得償所願

via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 21:14

我仲問埋佢銅鑼灣之外仲有冇其他分店有,佢直情話就算有都只會係旺角同銅鑼灣。佢大話講到咁大,你篤爆佢佢都落唔到台啦。
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 21:17

唔通佢想識你  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2017-9-7 21:12


    佢係一副明係唔想幫你但又扮唔係唔想幫你咁既樣囉
作者: 貧果    時間: 2017-9-7 21:18

我問得好清楚啦,我話紅綠都得,條女玩野係話冇。話斷貨好耐,問佢可唔可以幫我check銅鑼灣有冇,佢 ...
mcdull 發表於 2017-9-7 20:56


吾同人有不同答案,這就是 hello MNP 旺角特色。
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 21:19

恭喜你得償所願  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2017-9-7 21:13


    謝謝,哥仔話得返兩張。唔知堅定流。
我全程背住條女,費事佢叫哥仔唔賣比我。
作者: 貧果    時間: 2017-9-7 21:22

謝謝,哥仔話得返兩張。唔知堅定流。
我全程背住條女,費事佢叫哥仔唔賣比我。 ...
mcdull 發表於 2017-9-7 21:19


二樓個少少姿色的妹妹仔?
昨天係佢幫我按取籌。
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 21:42

二樓個少少姿色的妹妹仔?
昨天係佢幫我按取籌。
貧果 發表於 2017-9-7 21:22


    姿色? no comment......
作者: Timkkk    時間: 2017-9-7 22:07

姿色? no comment......
mcdull 發表於 2017-9-7 21:42

唔通遇啱佢唔方便嗰幾日?
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 22:13

唔通遇啱佢唔方便嗰幾日?
Timkkk 發表於 2017-9-7 22:07



    莫講話姿色真係說不上. 就算係李嘉欣咁款, 咁既心地你都唔想望到佢啦.
作者: 貧果    時間: 2017-9-7 22:55

其實呢間分店係幾有特色, 不同時段, 不同人, 不同服務, 好似酒吧HAPPY HOUR+拳手+夢幻樂園咁樣, 幻得幻失的感覺
作者: mcdull    時間: 2017-9-7 23:30

其實呢間分店係幾有特色, 不同時段, 不同人, 不同服務, 好似酒吧HAPPY HOUR+拳手+夢幻樂園咁樣, 幻得幻失的 ...
貧果 發表於 2017-9-7 22:55



    我寧願佢攞明車馬係門口放幸運輪囉.
而家要學下點用hello卡
作者: jsd100    時間: 2017-9-8 01:43

我問得好清楚啦,我話紅綠都得,條女玩野係話冇。話斷貨好耐,問佢可唔可以幫我check銅鑼灣有冇,佢 ...
mcdull 發表於 2017-9-7 20:56

前日有師兄報料銅鑼灣還有貨
作者: mcdull    時間: 2017-9-8 02:42

前日有師兄報料銅鑼灣還有貨
jsd100 發表於 2017-9-8 01:43



    謝謝提醒.
根本旺角都有貨.
作者: rthkepc    時間: 2017-9-8 07:53

最好有人日日過路都去旺角問吓佢哋,直到佢地態度有改善
作者: wlai888    時間: 2017-9-8 11:47

謝謝提醒.
根本旺角都有貨.
mcdull 發表於 2017-9-8 02:42


跟本就係人問題, 個個都話無肉食, 唔想做, 禁佢地不如叫公司取消旺角鋪頭, 永遠唔做............

CSL 已經放係大鋪, 人流多果幾間做, 等D SALES可以平均D, 都唔願意.........
作者: m92fshing    時間: 2017-9-8 13:23

回復 38 #wlai888

你試下話上台就態度唔同晒
其實佢地絕d可以跟3個玩法,就係唔接受MNP儲值卡,無得補卡,

via HKEPC Reader for Android
作者: 利蜜棗    時間: 2017-9-8 13:59

回復 wlai888

你試下話上台就態度唔同晒  
其實佢地絕d可以跟3個玩法,就係唔接受MNP儲值卡,無得補卡 ...
m92fshing 發表於 2017-9-8 13:23

只要我哋放棄用緊個號碼,唔俾MNP都耐我哋唔何

via HKEPC Reader for Android
作者: jsd100    時間: 2017-9-8 14:28

只要我哋放棄用緊個號碼,唔俾MNP都耐我哋唔何

via HKEPC Reader for Android
利蜜棗 發表於 2017-9-8 13:59

是不是有點本末倒置?
作者: 利蜜棗    時間: 2017-9-8 20:02

是不是有點本末倒置?
jsd100 發表於 2017-9-8 14:28

哈哈,或者

via HKEPC Reader for Android
作者: 格拉底    時間: 2017-9-8 20:16

本帖最後由 格拉底 於 2017-9-8 20:18 編輯

放心啦,聯通扣數係1號,就算合約期12號,你個no.可用到月尾,如果急cmhk轉kabayan系列,3個工作天





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2