Board logo

標題: 使用AIS $80上網卡,懷疑個人資料被偷 [打印本頁]

作者: epcfd    時間: 2017-9-11 13:35     標題: 使用AIS $80上網卡,懷疑個人資料被偷

本帖最後由 epcfd 於 2017-9-11 13:38 編輯

我只係ipad /iphone 用過依張卡
我部機入面linkup左依個ac
而我並沒有上過佢既網站,輸入過任何既自己個人資料
但我開卡後18小時後
竟然收到佢寄email比我
好得人驚,無啦啦會知道我email既佢



作者: Daigo    時間: 2017-9-11 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccya96    時間: 2017-9-11 14:19

偷左你d 咩個人資料呀大哥?
作者: FT907    時間: 2017-9-11 14:25

似乎係去過有free wifi 既地方, 用email 登記或用email login 過
作者: Daigo    時間: 2017-9-11 14:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVA001    時間: 2017-9-11 14:44

Swensen's D雪糕幾好食

via HKEPC Reader for Android
作者: wlai888    時間: 2017-9-11 15:02

似打手老屈
Daigo 發表於 2017-9-11 14:37


可能張AIS太平, 影響倒生意..........
作者: QQ368    時間: 2017-9-11 15:43

可能張AIS太平, 影響倒生意..........
wlai888 發表於 2017-9-11 15:02


相信More Unhappy MB同Docomo卡艇仔,都力打AIS
作者: epcfd    時間: 2017-9-11 16:12

回復 3 #ccya96

我無輸入過我email比ais佢點解會知
一定係我push email 經過ais,比佢知道左我email
另外,我最憎用public wifi

via HKEPC Reader for Android
作者: epcfd    時間: 2017-9-11 16:13

相信More Unhappy MB同Docomo卡艇仔,都力打AIS
QQ368 發表於 2017-9-11 15:43

速度/價錢來講 ais 贏哂
其他垃圾卡無意義
但點解佢會知我email

via HKEPC Reader for Android
作者: wlai888    時間: 2017-9-11 16:15

星期三飛, 張咭會放入電話用,不過我好少用FREE WIFI , 除左酒店果D,  等我試試會唔會有尼類email 先...............
作者: epcfd    時間: 2017-9-11 17:02

星期三飛, 張咭會放入電話用,不過我好少用FREE WIFI , 除左酒店果D,  等我試試會唔會有尼類email 先....... ...
wlai888 發表於 2017-9-11 16:15

我都驚中招
因為我有好apple 銀行ebanking,apple gift card 大量
比人hack左無仇報
所以我是不會用  public wifi
但我用緊小米tethering
唔知會唔會出事
小米成日偷資料

via HKEPC Reader for Android
作者: wlai888    時間: 2017-9-11 17:05

我都驚中招
因為我有好apple 銀行ebanking,apple gift card 大量
比人hack左無仇報
所以我是不會用  publ ...
epcfd 發表於 2017-9-11 17:02


我未用過大陸機, 唔知會唔會......但睇見澳門人用wechat 比人拉左, 都費事用.........

等我試完張AIS , 再匯報下, 有無事........
作者: GEISS    時間: 2017-9-11 19:33

被人拉左仲會唔會比你上網?
作者: sohato    時間: 2017-9-11 20:41

本帖最後由 sohato 於 2017-9-11 20:45 編輯

回覆 12# epcfd


[但我用緊小米tethering]
有豬的隊友去食完雪糕無捈嘴!
你唔用強國野-但豬友用,再貪埋D打卡優惠券.全部經你部機出,水洗唔清!
好心甘鬼平,一人一咭免麻煩!
作者: Daigo    時間: 2017-9-11 20:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pkf    時間: 2017-9-12 11:28

係泰國Swenswen ,kfc,  starbuck by ais嘅wifi,  係要自己入email or電話登記嘅, 最大可能係你唔記得你入過, 或者俾左部機人用


via HKEPC Reader for Android
作者: Daigo    時間: 2017-9-12 12:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: epcfd    時間: 2017-9-12 12:14

樓主潛水了
Daigo 發表於 2017-9-12 12:03

我現在仲係日本,請問你想我覆乜,同埋4gb 唔夠用,好後悔,我早知8月中,買smt果款,$170  ,另50鴻福堂劵好過
但現在無計

ais真係偷資料囉,我又唔識泰文,又唔用wifi,登記佢做乜

via HKEPC Reader for Android
作者: Daigo    時間: 2017-9-12 17:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2