作者: epcfd 時間: 2017-9-11 13:35 標題: 使用AIS $80上網卡,懷疑個人資料被偷
本帖最後由 epcfd 於 2017-9-11 13:38 編輯
我只係ipad /iphone 用過依張卡
我部機入面linkup左依個ac
而我並沒有上過佢既網站,輸入過任何既自己個人資料
但我開卡後18小時後
竟然收到佢寄email比我
好得人驚,無啦啦會知道我email既佢

作者: Daigo 時間: 2017-9-11 13:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccya96 時間: 2017-9-11 14:19
偷左你d 咩個人資料呀大哥?
作者: FT907 時間: 2017-9-11 14:25
似乎係去過有free wifi 既地方, 用email 登記或用email login 過
作者: Daigo 時間: 2017-9-11 14:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVA001 時間: 2017-9-11 14:44
Swensen's D雪糕幾好食
via HKEPC Reader for Android
作者: wlai888 時間: 2017-9-11 15:02
可能張AIS太平, 影響倒生意..........
作者: QQ368 時間: 2017-9-11 15:43
相信More Unhappy MB同Docomo卡艇仔,都力打AIS
作者: epcfd 時間: 2017-9-11 16:12
回復 3 #ccya96
我無輸入過我email比ais佢點解會知
一定係我push email 經過ais,比佢知道左我email
另外,我最憎用public wifi
via HKEPC Reader for Android
作者: epcfd 時間: 2017-9-11 16:13
速度/價錢來講 ais 贏哂
其他垃圾卡無意義
但點解佢會知我email
via HKEPC Reader for Android
作者: wlai888 時間: 2017-9-11 16:15
星期三飛, 張咭會放入電話用,不過我好少用FREE WIFI , 除左酒店果D, 等我試試會唔會有尼類email 先...............
作者: epcfd 時間: 2017-9-11 17:02
我都驚中招
因為我有好apple 銀行ebanking,apple gift card 大量
比人hack左無仇報
所以我是不會用 public wifi
但我用緊小米tethering
唔知會唔會出事
小米成日偷資料
via HKEPC Reader for Android
作者: wlai888 時間: 2017-9-11 17:05
我都驚中招
因為我有好apple 銀行ebanking,apple gift card 大量
比人hack左無仇報
所以我是不會用 publ ...
epcfd 發表於 2017-9-11 17:02
我未用過大陸機, 唔知會唔會......但睇見澳門人用wechat 比人拉左, 都費事用.........
等我試完張AIS , 再匯報下, 有無事........
作者: GEISS 時間: 2017-9-11 19:33
被人拉左仲會唔會比你上網?
作者: sohato 時間: 2017-9-11 20:41
本帖最後由 sohato 於 2017-9-11 20:45 編輯
回覆 12# epcfd
[但我用緊小米tethering]
有豬的隊友去食完雪糕無捈嘴!
你唔用強國野-但豬友用,再貪埋D打卡優惠券.全部經你部機出,水洗唔清!
好心甘鬼平,一人一咭免麻煩!
作者: Daigo 時間: 2017-9-11 20:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pkf 時間: 2017-9-12 11:28
係泰國Swenswen ,kfc, starbuck by ais嘅wifi, 係要自己入email or電話登記嘅, 最大可能係你唔記得你入過, 或者俾左部機人用
via HKEPC Reader for Android
作者: Daigo 時間: 2017-9-12 12:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: epcfd 時間: 2017-9-12 12:14
我現在仲係日本,請問你想我覆乜,同埋4gb 唔夠用,好後悔,我早知8月中,買smt果款,$170 ,另50鴻福堂劵好過
但現在無計
ais真係偷資料囉,我又唔識泰文,又唔用wifi,登記佢做乜
via HKEPC Reader for Android
作者: Daigo 時間: 2017-9-12 17:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

