作者: danielhohk 時間: 2017-9-11 14:15 標題: 請教hemat $38 被扣$2問題及增值方法
小弟用左兩張,第一張可能誤接IDD被扣,但第二張今日check,無啦啦扣$2,呢張係8月19日開既,唔知有冇網友知點解?
除左網友幫手,咁我想增值番$2,有冇乜方法?
先多謝各位指教!
作者: QQ368 時間: 2017-9-11 15:47
接IDD淨係計本地通話?佢包200分鐘通話,你傾左好耐?

找下有無版友過$5俾你吧
作者: suiyan 時間: 2017-9-11 23:10
本帖最後由 suiyan 於 2017-9-11 23:20 編輯
接聽IDD 係計air time, 有免費air time時, 應該免費200分鐘, 除非你未收到佢話送你200分鐘. 就急不及待去講電話.
send 國際短訊 係扣$2 的.
你用iphone的.新卡插入選擇用imessage 或 facetime. 都會幫你send個sms去外地驗證.
你有受權用iMessage的. 所以扣錢係正常.
你用小米手機, 新卡插入佢會問你小米云, 你回答好的就會幫你send 個sms去內地驗證.
你有受權用小米云的. 所以扣錢係正常.
作者: mdws2002 時間: 2017-9-11 23:30
被扣都係要等人幫,PM電話號碼俾我啦。
作者: 富貴果 時間: 2017-9-12 07:37
版大公然賣餘額?

作者: yeeyee2004 時間: 2017-9-12 07:44
回覆 5# 富貴果
佢無話收番錢wor

作者: less7 時間: 2017-9-12 08:05
增20囉
via HKEPC Reader for Android
作者: Botti 時間: 2017-9-12 08:40
本帖最後由 Botti 於 2017-9-12 08:45 編輯
免費既話...每人一PM版主求$5

請排隊 :
1. Botti
PS...接聽, 話之火星 call 你, 係扣 local air time. 小米機新號 activate 都係扣一個 SMS, 無奶油 $2 咁零丁
作者: martinnitram 時間: 2017-9-12 09:39
我可唔可以又排
btw, 原 post 係用iphone? 試過比 iphone 人開咭+用, 最後係扣o左 $2.
機不在手唔知有咩 setting
作者: ywringo 時間: 2017-9-12 12:05
2)Ywringo 跟隊上
作者: danielhohk 時間: 2017-9-14 09:07
我可唔可以又排
btw, 原 post 係用iphone? 試過比 iphone 人開咭+用, 最後係扣o左 $2.
機不在手唔知 ...
martinnitram 發表於 2017-9-12 09:39
唔係,係Samsung note 4, 依家諗唔知會唔會因為我喺 note 4開通,之後曾拎去Sony Xperia用所以扣$2???
作者: danielhohk 時間: 2017-9-14 09:08
十分多謝網友
作者: jsd100 時間: 2017-9-14 10:59
唔係,係Samsung note 4, 依家諗唔知會唔會因為我喺 note 4開通,之後曾拎去Sony Xperia用所以扣$2??? ...
danielhohk 發表於 2017-9-14 09:07
未聽過Xperia有類似問題
作者: danielhohk 時間: 2017-9-14 12:56
你誤會了,我意思係張 sim 卡轉機引致扣錢,唔系Xperia問題!

