Board logo

標題: 請教hemat $38 被扣$2問題及增值方法 [打印本頁]

作者: danielhohk    時間: 2017-9-11 14:15     標題: 請教hemat $38 被扣$2問題及增值方法

小弟用左兩張,第一張可能誤接IDD被扣,但第二張今日check,無啦啦扣$2,呢張係8月19日開既,唔知有冇網友知點解?
除左網友幫手,咁我想增值番$2,有冇乜方法?
先多謝各位指教!
作者: QQ368    時間: 2017-9-11 15:47

小弟用左兩張,第一張可能誤接IDD被扣,但第二張今日check,無啦啦扣$2,呢張係8月19日開既,唔知有冇網友知 ...
danielhohk 發表於 2017-9-11 14:15



    接IDD淨係計本地通話?佢包200分鐘通話,你傾左好耐?
找下有無版友過$5俾你吧
作者: suiyan    時間: 2017-9-11 23:10

本帖最後由 suiyan 於 2017-9-11 23:20 編輯

接聽IDD 係計air time, 有免費air time時, 應該免費200分鐘, 除非你未收到佢話送你200分鐘. 就急不及待去講電話.
send 國際短訊 係扣$2 的.

你用iphone的.新卡插入選擇用imessage 或 facetime. 都會幫你send個sms去外地驗證.
你有受權用iMessage的. 所以扣錢係正常.

你用小米手機, 新卡插入佢會問你小米云, 你回答好的就會幫你send 個sms去內地驗證.
你有受權用小米云的. 所以扣錢係正常.
作者: mdws2002    時間: 2017-9-11 23:30

小弟用左兩張,第一張可能誤接IDD被扣,但第二張今日check,無啦啦扣$2,呢張係8月19日開既,唔知有冇網友知 ...
danielhohk 發表於 2017-9-11 14:15


被扣都係要等人幫,PM電話號碼俾我啦。
作者: 富貴果    時間: 2017-9-12 07:37

被扣都係要等人幫,PM電話號碼俾我啦。
mdws2002 發表於 2017-9-11 23:30


    版大公然賣餘額?
作者: yeeyee2004    時間: 2017-9-12 07:44

回覆 5# 富貴果

佢無話收番錢wor
作者: less7    時間: 2017-9-12 08:05

小弟用左兩張,第一張可能誤接IDD被扣,但第二張今日check,無啦啦扣$2,呢張係8月19日開既,唔知有冇網友知 ...
danielhohk 發表於 2017-9-11 14:15

增20囉

via HKEPC Reader for Android
作者: Botti    時間: 2017-9-12 08:40

本帖最後由 Botti 於 2017-9-12 08:45 編輯

免費既話...每人一PM版主求$5
請排隊 :
1. Botti

PS...接聽, 話之火星 call 你, 係扣 local air time. 小米機新號 activate 都係扣一個 SMS, 無奶油 $2 咁零丁
作者: martinnitram    時間: 2017-9-12 09:39

免費既話...每人一PM版主求$5
請排隊 :
1. Botti

PS...接聽, 話之火星 call 你, 係扣 local air  ...
Botti 發表於 2017-9-12 08:40


我可唔可以又排
btw, 原 post 係用iphone? 試過比 iphone 人開咭+用, 最後係扣o左 $2.
機不在手唔知有咩 setting
作者: ywringo    時間: 2017-9-12 12:05

免費既話...每人一PM版主求$5
請排隊 :
1. Botti

PS...接聽, 話之火星 call 你, 係扣 local air  ...
Botti 發表於 2017-9-12 08:40



    2)Ywringo  跟隊上
作者: danielhohk    時間: 2017-9-14 09:07

我可唔可以又排
btw, 原 post 係用iphone? 試過比 iphone 人開咭+用, 最後係扣o左 $2.
機不在手唔知 ...
martinnitram 發表於 2017-9-12 09:39


唔係,係Samsung note 4, 依家諗唔知會唔會因為我喺 note 4開通,之後曾拎去Sony Xperia用所以扣$2???
作者: danielhohk    時間: 2017-9-14 09:08

被扣都係要等人幫,PM電話號碼俾我啦。
mdws2002 發表於 2017-9-11 23:30


十分多謝網友
作者: jsd100    時間: 2017-9-14 10:59

唔係,係Samsung note 4, 依家諗唔知會唔會因為我喺 note 4開通,之後曾拎去Sony Xperia用所以扣$2??? ...
danielhohk 發表於 2017-9-14 09:07

未聽過Xperia有類似問題
作者: danielhohk    時間: 2017-9-14 12:56

未聽過Xperia有類似問題
jsd100 發表於 2017-9-14 10:59


你誤會了,我意思係張 sim 卡轉機引致扣錢,唔系Xperia問題!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2