Board logo

標題: 欲以CDMA牌照提供LTE服務被拒 香港電訊申司法覆核 [打印本頁]

作者: Brainstomer    時間: 2017-9-22 21:04     標題: 欲以CDMA牌照提供LTE服務被拒 香港電訊申司法覆核

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hongkongiron    時間: 2017-9-22 21:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jd2268    時間: 2017-9-22 21:40

HKT 9成9輸硬
OFCA既資料(下面pdf條link既Schedule3同Schedule4)講到明HKT只可用條850Mhz只可以做CDMA2000
http://tel_archives.ofca.gov.hk/zh/tele-lic/licence/mcl_099.pdf
作者: jasonchan424    時間: 2017-9-22 21:56

HKT 9成9輸硬
OFCA既資料(下面pdf條link既Schedule3同Schedule4)講到明HKT只可用條850Mhz只可以做CDMA2000
...
jd2268 發表於 2017-9-22 21:40

其實係有寫"or other standard as approved by the Authority ",不過通訊局唔批。
作者: mkywong    時間: 2017-9-22 21:59

想問下啲歷史野. 其實HKT 當年投漫遊CDMA, 係咪諗住同中國電訊合作架?
作者: tszkit    時間: 2017-9-22 23:18

以前都係低價既 GSM 900/1800 轉做 UMTS LTE 無出聲,
唔明香港電訊要求有咩問題,
講浪費頻譜請先對付 世紀互聯 既 TDD 2300MHz......
作者: tszkit    時間: 2017-9-22 23:28

其實係有寫"or other standard as approved by the Authority ",不過通訊局唔批。
jasonchan424 發表於 2017-9-22 21:56



對,GSM 轉 UMTS LTE 就OK CDMA 轉 LTE 就唔比
就係打官司既原因
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-23 00:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwongoc_1016    時間: 2017-9-23 00:49

其實HKT在維持cdma服務嘅情況下,轉部分過去做lte我覺得無問題,而家用cdma嘅人無咁濟,條頻去到2023都收番,俾HKT用都係用得幾年,到時到期再一次過再投囉,而家條頻唔批轉lte佢都唔會提早還架啦。
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-23 01:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit    時間: 2017-9-23 01:51

利用率太低就會收,以前和記CDMA都係咁收返嚟,之後先有850呢條頻譜。我記得係曾俊華落手搞和記。 ...
Brainstomer 發表於 2017-9-23 01:24



所以一係就行使權力收番,
一係好似前 900MHz/1800MHz--GSM/UMTS/LTE 共存咁,
比 850MHz--CDMA2000/LTE 共存.
作者: tszkit    時間: 2017-9-23 01:56

本帖最後由 tszkit 於 2017-9-23 02:31 編輯
以前無限制制式,但CDMA個牌初衷一開始就有限制。
呢樣嘢係合約嘅一部分。

換個環境,如果TVB啲電視頻譜 ...
Brainstomer 發表於 2017-9-23 00:27



點會冇限制制式, 冇限制四個電訊商一早 cut 哂 GSM900 1800 仲浪費金錢去維護咩.
依家仲有係因為要符合以上牌照的基本覆蓋要求, 和記想偷雞響地鐵新線唔做 GSM 結果咪要死死地氣做番.
所以來緊在下次 900/1800MHz 續牌諮詢, 全部電訊商都反對強行再為 GSM 續命多五年.
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-23 02:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit    時間: 2017-9-23 02:14

OFCA角度嚟講好難,頻譜已經高度集中響HKT度,如果再容許HKT咁做對其他電訊商唔公平,特別係駛十億八億買 ...
Brainstomer 發表於 2017-9-23 02:04



數碼通同和記自己都有攪 Refarm 冇資格出聲啦.
唔通香港聯通又話 900/1800 唔強制做番 GSM 比佢地做轉 UMTS/LTE 係唔公平咩.
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-23 02:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit    時間: 2017-9-23 03:24

本帖最後由 tszkit 於 2017-9-23 03:44 編輯
聯通無牌無基建幾時到佢出聲?

當年PCCW/CSL合併,OFCA都要佢放低15MHz x2先合併得,如果今次容許HKT ref ...
Brainstomer 發表於 2017-9-23 02:53



以你之見唔強行用返原本牌照制式,
可以轉制式 (GSM/CDMA2000 轉 UMTS-LTE) 係利益輸送, 可以唔出聲咩?
何況香港聯通都係電訊商, 點會冇資格, 你 OFCA 可以提早收回 GSM 900/1800 再拍賣名正言順上 UMTS/LTE, 香港聯通參加競投,  咁點解又比班舊電訊商私下比轉 900/1800 制式, 令庫房損失十幾億呢?

唔出聲係冇人想阻住個地球轉啫.
依家響有前例可轉制式下 OFCA 做攔路虎官僚乜春都唔做, 又唔收回無人用既 CDMA2000 850MHz 頻譜, 咪上庭分高下囉.
作者: jd2268    時間: 2017-9-23 12:50

回覆 16# tszkit


純粹個人睇法: 可能OFCA想迫HKT自行放棄個CDMA850, 然後OFCA借D意又搞拍賣Cap水
作者: kwongoc_1016    時間: 2017-9-23 13:15

回覆 17# jd2268


    政府常用嘅招數黎,揾錢就叻,之前唔係電訊商出聲連收番5G頻譜嘅時間表都無,錢就識收,又唔做野,其他國家一早收番APT700黎做lte,3.4-3.7ghz做5G啦,香港踢一踢先郁一郁。
作者: jd2268    時間: 2017-9-23 14:00

回覆 18# kwongoc_1016

APT700應該係無牙政府比大6拖住晒
如果OFCA格硬放APT700出黎, 大6過黎既interference應該好難收科
作者: arrows    時間: 2017-9-23 14:44

如果 HKT 有認真建過 CDMA 至全港覆蓋, 俾佢轉都叫合理。
但佢跟本就平價投番嚟起少少,純粹等轉用途,對其他用10億8億投嘅電訊商唔公平,今次支持通訊局。或者 HKT 自己放棄重新拍賣啦。
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-23 14:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit    時間: 2017-9-23 16:26

其他公司唔出手投 cdma2000 令牌照費低下既唔鬧,
仲反指 HKT 動機不良, 並無視一早就做好 OFCA 覆蓋要求既覆蓋率。

話時話我都想投訴數碼通同和記個 2G GSM 某 D 地方收唔到,不過佢地的確做到基本覆蓋率就算啦。

和記數碼通自己都用以前低價 GSM 900/1800 頻譜 refarm 成 UMTS/LTE,想哭叫所謂後期十億八億買頻譜唔公平呀,好呀先 cut 走停止地鐵上低價 GSM 900/1800MHz 上中 refarm 成 UMTS 900MHz /LTE 900/1800MHz 訊號再講啦。
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-23 16:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit    時間: 2017-9-23 17:00

唔知你係咪HKT人,不過我記得CSL係第一個refarm U900。
另外HKT GSM900我已經好耐無見過。 ...
Brainstomer 發表於 2017-9-23 16:39



CSL 係第一個 refarm 做既.
GSM 900MHz 仲有做。
作者: kwongoc_1016    時間: 2017-9-23 17:30

csl reframe U900 嗰陣仲係澳洲佬旗下, 另外得8985200 gsm900, hkt(8985219)從來都無gsm900,整合左之後都係得u900。
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-23 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2