作者: Brainstomer 時間: 2017-9-22 21:04 標題: 欲以CDMA牌照提供LTE服務被拒 香港電訊申司法覆核
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hongkongiron 時間: 2017-9-22 21:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jd2268 時間: 2017-9-22 21:40
HKT 9成9輸硬
OFCA既資料(下面pdf條link既Schedule3同Schedule4)講到明HKT只可用條850Mhz只可以做CDMA2000
http://tel_archives.ofca.gov.hk/zh/tele-lic/licence/mcl_099.pdf
作者: jasonchan424 時間: 2017-9-22 21:56
HKT 9成9輸硬
OFCA既資料(下面pdf條link既Schedule3同Schedule4)講到明HKT只可用條850Mhz只可以做CDMA2000
...
jd2268 發表於 2017-9-22 21:40
其實係有寫"or other standard as approved by the Authority ",不過通訊局唔批。
作者: mkywong 時間: 2017-9-22 21:59
想問下啲歷史野. 其實HKT 當年投漫遊CDMA, 係咪諗住同中國電訊合作架?
作者: tszkit 時間: 2017-9-22 23:18
以前都係低價既 GSM 900/1800 轉做 UMTS LTE 無出聲,
唔明香港電訊要求有咩問題,
講浪費頻譜請先對付 世紀互聯 既 TDD 2300MHz......
作者: tszkit 時間: 2017-9-22 23:28
對,GSM 轉 UMTS LTE 就OK CDMA 轉 LTE 就唔比
就係打官司既原因
作者: Brainstomer 時間: 2017-9-23 00:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwongoc_1016 時間: 2017-9-23 00:49
其實HKT在維持cdma服務嘅情況下,轉部分過去做lte我覺得無問題,而家用cdma嘅人無咁濟,條頻去到2023都收番,俾HKT用都係用得幾年,到時到期再一次過再投囉,而家條頻唔批轉lte佢都唔會提早還架啦。
作者: Brainstomer 時間: 2017-9-23 01:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit 時間: 2017-9-23 01:51
所以一係就行使權力收番,
一係好似前 900MHz/1800MHz--GSM/UMTS/LTE 共存咁,
比 850MHz--CDMA2000/LTE 共存.
作者: tszkit 時間: 2017-9-23 01:56
本帖最後由 tszkit 於 2017-9-23 02:31 編輯
點會冇限制制式, 冇限制四個電訊商一早 cut 哂 GSM900 1800 仲浪費金錢去維護咩.
依家仲有係因為要符合以上牌照的基本覆蓋要求, 和記想偷雞響地鐵新線唔做 GSM 結果咪要死死地氣做番.
所以來緊在下次 900/1800MHz 續牌諮詢, 全部電訊商都反對強行再為 GSM 續命多五年.
作者: Brainstomer 時間: 2017-9-23 02:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit 時間: 2017-9-23 02:14
數碼通同和記自己都有攪 Refarm 冇資格出聲啦.
唔通香港聯通又話 900/1800 唔強制做番 GSM 比佢地做轉 UMTS/LTE 係唔公平咩.
作者: Brainstomer 時間: 2017-9-23 02:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit 時間: 2017-9-23 03:24
本帖最後由 tszkit 於 2017-9-23 03:44 編輯
以你之見唔強行用返原本牌照制式,
可以轉制式 (GSM/CDMA2000 轉 UMTS-LTE) 係利益輸送, 可以唔出聲咩?
何況香港聯通都係電訊商, 點會冇資格, 你 OFCA 可以提早收回 GSM 900/1800 再拍賣名正言順上 UMTS/LTE, 香港聯通參加競投, 咁點解又比班舊電訊商私下比轉 900/1800 制式, 令庫房損失十幾億呢?
唔出聲係冇人想阻住個地球轉啫.
依家響有前例可轉制式下 OFCA 做攔路虎官僚乜春都唔做, 又唔收回無人用既 CDMA2000 850MHz 頻譜, 咪上庭分高下囉.
作者: jd2268 時間: 2017-9-23 12:50
回覆 16# tszkit
純粹個人睇法: 可能OFCA想迫HKT自行放棄個CDMA850, 然後OFCA借D意又搞拍賣Cap水
作者: kwongoc_1016 時間: 2017-9-23 13:15
回覆 17# jd2268
政府常用嘅招數黎,揾錢就叻,之前唔係電訊商出聲連收番5G頻譜嘅時間表都無,錢就識收,又唔做野,其他國家一早收番APT700黎做lte,3.4-3.7ghz做5G啦,香港踢一踢先郁一郁。
作者: jd2268 時間: 2017-9-23 14:00
回覆 18# kwongoc_1016
APT700應該係無牙政府比大6拖住晒
如果OFCA格硬放APT700出黎, 大6過黎既interference應該好難收科
作者: arrows 時間: 2017-9-23 14:44
如果 HKT 有認真建過 CDMA 至全港覆蓋, 俾佢轉都叫合理。
但佢跟本就平價投番嚟起少少,純粹等轉用途,對其他用10億8億投嘅電訊商唔公平,今次支持通訊局。或者 HKT 自己放棄重新拍賣啦。
作者: Brainstomer 時間: 2017-9-23 14:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit 時間: 2017-9-23 16:26
其他公司唔出手投 cdma2000 令牌照費低下既唔鬧,
仲反指 HKT 動機不良, 並無視一早就做好 OFCA 覆蓋要求既覆蓋率。
話時話我都想投訴數碼通同和記個 2G GSM 某 D 地方收唔到,不過佢地的確做到基本覆蓋率就算啦。
和記數碼通自己都用以前低價 GSM 900/1800 頻譜 refarm 成 UMTS/LTE,想哭叫所謂後期十億八億買頻譜唔公平呀,好呀先 cut 走停止地鐵上低價 GSM 900/1800MHz 上中 refarm 成 UMTS 900MHz /LTE 900/1800MHz 訊號再講啦。
作者: Brainstomer 時間: 2017-9-23 16:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tszkit 時間: 2017-9-23 17:00
CSL 係第一個 refarm 做既.
GSM 900MHz 仲有做。
作者: kwongoc_1016 時間: 2017-9-23 17:30
csl reframe U900 嗰陣仲係澳洲佬旗下, 另外得8985200 gsm900, hkt(8985219)從來都無gsm900,整合左之後都係得u900。
作者: Brainstomer 時間: 2017-9-23 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

