標題: 和記商業寬頻啲師傅係咪好等錢洗? [打印本頁]
作者: kent1 時間: 2017-9-25 19:00 標題: 和記商業寬頻啲師傅係咪好等錢洗?
半個月前個sales日日打嚟叫我申請公司條商業寬頻,咁個價係吸引嘅
反正原本條網上爬8mb慢到High high
咪索性申請多條線
期間就睇定公司門口邊個位可以入線,發覺入唔到就鑽定個窿,方便師傅做野
咁約咗上個星期裝嘅, 預約時間前後都係no show, 咁咪打俾sales
Sales過咗一個鐘覆返我,話師傅嚟過,咁就有塊石膏板檔住,要出工程報價
同日夜晚就同公司partner傾,發現只有門口一半係檔住,覺得師傅有心玩嘢,我地就索性做埋條引線出門口俾師傅,只要師傅跟呢條線,一扯就可以入寫字樓,仲同管理處講好,專登開埋走廊假天花,默默等佢嚟緊禮拜三放線
咁今日和記Sales就打嚟,話驚走廊個天花會諗,師傅都係要出工程報價,我答佢,天花係專登開咗,方便佢地做嘢
個Sales都係答我冇辦法,嚟緊禮拜三做唔到,要等師傅出報價單
其實我想講,第一日,我全程晌公司,師傅有冇嚟過,我真係有疑問,有乜理由嚟到唔敲下門,或者聯絡我
今日,雖然唔係安裝日期,但我全日晌格離公司,有睇住閉路,根本唔覺有師傅上嚟睇過位
和記師傅,你地係咪真係頸渴到要亂咁開單?
via HKEPC Reader for Android
作者: dio 時間: 2017-9-25 20:03
D 師父係咁, 黎到唔做有人工, 可能覺得煩玩野
作者: kent1 時間: 2017-9-25 21:17
回復 2 #dio
公司就五樓,機房晌四樓,講得難聽啲,我幫佢放埋都仲得,我已經問埋管理處,你啲線就算求其放佢地都唔得閒搵你麻煩
我仲同佢地報定案,開定天花俾佢地做
你真係放唔到,難放,複雜,要收錢我心甘命抵,你專登用呢啲下三流方法屈我錢我真係吞唔落啖氣
via HKEPC Reader for Android
作者: 鴨仔 時間: 2017-9-25 21:27
要等師傅出報價單<----師傅係收和記錢,而唔係收客錢
當年我公司裝九倉,都係玩咗3個月先裝到,
原因係要造個新箱,搭架做,等BMO批准
作者: kent1 時間: 2017-9-25 21:34
回復 4 #鴨仔
佢有講,張合約價值cover唔到就quote俾我
講真咁多日,師傅都冇入過嚟睇實際環境,亦冇同我直接溝通過難度晌邊,就將個case講到天花龍鳳俾個sales聽
講真,我公司都做咗十幾年電腦工程,係咪真係有問題,我地都心裡有數,我係唔妥個師傅擺明玩嘢,玩下手直頭冇嚟過
via HKEPC Reader for Android
作者: hiyuk 時間: 2017-9-25 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kent1 時間: 2017-9-25 23:21
如果有投訴部門,我真係想將所有放線沿途位置影晒相上去
天花係一條條鋁板扣上去,冧乜嘢天花,樓底矮到伸高手都可以推開佢,我仲要開埋俾佢,有乜理由次次都冇出現,冇電話,過幾個鐘就同你講話上咗去,唔知以為買iphone經DHL送貨
via HKEPC Reader for Android

