作者: gkong 時間: 2017-10-3 15:40 標題: csl. 開咗 Band 1 5Mhz x 2 2100Mhz LTE
本帖最後由 gkong 於 2017-10-3 16:04 編輯
測試地點:鰂魚涌太古坊
手機型號:OnePlus 5 - FW 4.5.10
測試軟件:Qtrun NSG 1.8.0 https://play.google.com/store/ap ... QuickTest&hl=en
LTE EARFCN:274 - 5Mhz x 2 - Uplink (1944.9 - 1949.9 MHz) - Downlink (2134.9 - 2139.9 Mhz)
WCDMA UARFCN:10638 / 10663 - Uplink (1935.1 - 1944.9 Mhz) - Downlink (2125.1 - 2134.9 Mhz)
截圖:
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015347&k=ec92b90a0c94443130e57996b5fd4fc0&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015348&k=6af0beb4fb138d6a384be281b79f7e53&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015349&k=beebeaadbbc6763bd6e5aaa8ca886785&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015350&k=4847ef2e98b31177ad4405737fc6066d&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E

作者: luke123 時間: 2017-10-3 16:02
測試地點:鰂魚涌太古坊
手機型號:OnePlus 5 - FW 4.5.10
測試軟件:Qtrun NSG 1.8.0
LTE EARFCN:274 - ...
gkong 發表於 2017-10-3 15:40
What app is used to capture such data?
Thanks.
作者: gkong 時間: 2017-10-3 16:03
回覆 2# luke123
測試軟件:Qtrun NSG 1.8.0
https://play.google.com/store/ap ... QuickTest&hl=en
作者: luke123 時間: 2017-10-3 16:06
Thanks. Presumably, there is no similar app which doesn't require root.
作者: gkong 時間: 2017-10-3 16:08
本帖最後由 gkong 於 2017-10-3 16:15 編輯
回覆 4# luke123
最近就係三星機內置 *#0011# 或 LG Field Test *#546368×(Model Number)#
作者: kwongoc_1016 時間: 2017-10-3 18:14
Smartone自從開左10x2 Band1 LTE,3G即刻勁龜速

作者: 日本和牛 時間: 2017-10-3 18:24
唔知地鐵入面幾時轉到band1行LTE
作者: gkong 時間: 2017-10-3 21:09
回復 6 #kwongoc_1016
因為開唔到DC HSPA+,分開左用 10564, 10713,所以咪慢左好多囉,
作者: Brainstomer 時間: 2017-10-3 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gkong 時間: 2017-10-3 22:24
回復 9 #Brainstomer
OnePlus 5 得 2x2 天線,試唔到
作者: luke123 時間: 2017-10-4 08:52
Thanks!
作者: PN420 時間: 2017-10-5 02:06
我都希望地鐵有,
但而家C記個4組B3+B8都已經有36至37MHz x2,
(UARFCN 1385, 1851, 3577, 3610)
都依然咁塞車,
開多5MHz x2都只係增加13-14%,
所以我都唔敢抱太大期望上網會暢順左。
作者: jayden1127 時間: 2017-10-5 02:48
我都希望地鐵有,
但而家C記個4組B3+B8都已經有36至37MHz x2,
(UARFCN 1385, 1851, 3577, 3610)
都依然咁 ...
PN420 發表於 2017-10-5 02:06
其實我諗唔明點解大家都係係地鐵開band3 10x2,CSL係地鐵都好似有band3 20x2,而CMHK同smartone係地鐵都有band1做support
但點解咁多人話CSL同CMHK係地鐵斷得咁恐怖,而3/smartone人地就話相對穩定
係CMHK/CSL比其他台多客,港鐵天線老化,定係有打手
作者: MadBox 時間: 2017-10-5 03:26
其實我諗唔明點解大家都係係地鐵開band3 10x2,CSL係地鐵都好似有band3 20x2,而CMHK同smartone係地鐵都有b ...
jayden1127 發表於 2017-10-5 02:48
估計因為CSL真係多客,csl有450萬客,多smartone(約200萬)成倍幾,但喺地底嘅頻寬只係多50%
作者: 特警仔 時間: 2017-10-5 12:09
其實我諗唔明點解大家都係係地鐵開band3 10x2,CSL係地鐵都好似有band3 20x2,而CMHK同smartone係地鐵都有b ...
jayden1127 發表於 2017-10-5 02:48
我工作關係有晒咁多個台simyy
卡,cmhk 同csl 繁忙時間係一定上唔到網
反而3仔同smt 就得
作者: gkong 時間: 2017-10-5 17:14
回復 13 #jayden1127
通常係舊地鐵csl.只有1x1天線,所以特別差
作者: lancer 時間: 2017-10-5 23:29
如果係Samsung,可以用*#0808#+QPST黎完成同樣功能,不過真係好麻煩..
其實NSG都係用qcmdiag黎讀信息
作者: kcso1 時間: 2017-10-6 07:23
回復 1 #gkong
要root 左先用到
via HKEPC Reader for Android
作者: gkong 時間: 2017-10-6 07:55
無錯,我買OnePlus 都係貪佢易Root
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: Cle32 時間: 2017-10-14 17:14
會唔會係有一些手機不支援 Band 1, 我用iphone6s+, CMHK 在整條荃灣線 Band 1 LTE都好順
作者: pooh_tigger 時間: 2017-10-14 19:24
咩時間?
作者: NogiKeya46 時間: 2017-10-15 02:22
回覆 12# PN420
請問師兄響邊道見到CSL refarm左條GSM/WCDMA900做 5Mhz x2 既 LTE900(EAFRCN 3577)架
我只係知道CSL夾硬砌左條 約3Mhz x2 既 LTE900(EAFRCN 3610)
作者: tszkit 時間: 2017-10-15 11:47
回覆 PN420
請問師兄響邊道見到CSL refarm左條GSM/WCDMA900做 5Mhz x2 既 LTE900(EAFRCN 3577)架
我只係 ...
NogiKeya46 發表於 2017-10-15 02:22
在地鐵上有 LTE900 5MHz. 應該是取消管道內 UMTS 900MHz 得來的.
作者: octopusman 時間: 2017-10-15 11:53
不是GSM 900MHz嗎?
作者: boot 時間: 2017-10-15 11:55
本帖最後由 boot 於 2017-10-15 11:57 編輯
唔係可以在地鐵上二個頻譜同一時間行WCDMA 900Mhz和 LTE 900Mhz?
作者: tszkit 時間: 2017-10-15 14:42
是可以的, 不過是在 LTE900 3MHz 和 UMTS 5MHz (4.8MHz) 下進行. (這個是動態的, 這個組合在地鐵也有提供)
在 LTE900 5MHz (做盡 LTE 頻寬, 4G 多人用)
UMTS900 就沒有了 (UMTS 應該做不到 3MHz 提供服務)
作者: tszkit 時間: 2017-10-15 14:45
本帖最後由 tszkit 於 2017-10-15 14:50 編輯
del......
作者: tszkit 時間: 2017-10-15 14:48
del.....
作者: tszkit 時間: 2017-10-15 14:49
現在應該沒有營運商用 5MHz 做 GSM900. 太浪費了.
作者: 日本和牛 時間: 2017-10-15 14:57
係地鐵隧道內接收過band8+band3頻段CA
作者: PN420 時間: 2017-10-15 14:58
回覆 PN420
請問師兄響邊道見到CSL refarm左條GSM/WCDMA900做 5Mhz x2 既 LTE900(EAFRCN 3577)架
我只係 ...
NogiKeya46 發表於 2017-10-15 02:22
如樓上ching講, 係有的.
至少銅鑼灣至金鐘的地鐵隧道裡面有,要部機鎖死B8先見到
但地面我未見過LTE EARFCN 3577, 似乎C記地面重係用緊WCDMA 900 (CH 2987).
作者: 日本和牛 時間: 2017-10-15 15:16
地鐵隧道內接收band8+band3 CA情況
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2017734&k=372a6dd2fa57dc6ee0fb0db3fd03af06&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2017735&k=12c960f2b98bdf497e0de6e305f5aaae&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E



