Board logo

標題: csl. 開咗 Band 1 5Mhz x 2 2100Mhz LTE [打印本頁]

作者: gkong    時間: 2017-10-3 15:40     標題: csl. 開咗 Band 1 5Mhz x 2 2100Mhz LTE

本帖最後由 gkong 於 2017-10-3 16:04 編輯

測試地點:鰂魚涌太古坊
手機型號:OnePlus 5 - FW 4.5.10
測試軟件:Qtrun NSG 1.8.0 https://play.google.com/store/ap ... QuickTest&hl=en

LTE EARFCN:274 - 5Mhz x 2 - Uplink (1944.9 - 1949.9 MHz) - Downlink (2134.9 - 2139.9 Mhz)
WCDMA UARFCN:10638 / 10663 - Uplink (1935.1 - 1944.9 Mhz) - Downlink (2125.1 - 2134.9 Mhz)

截圖:
Screenshot_20171003-135648-min.png
Screenshot_20171003-135735-min.png
Screenshot_20171003-151634-min.png
Screenshot_20171003-152025-min.png

圖片附件: Screenshot_20171003-135648-min.png (2017-10-3 15:39, 49.21 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015347&k=ec92b90a0c94443130e57996b5fd4fc0&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E



圖片附件: Screenshot_20171003-135735-min.png (2017-10-3 15:39, 57.99 KB) / 下載次數 25
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015348&k=6af0beb4fb138d6a384be281b79f7e53&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E



圖片附件: Screenshot_20171003-151634-min.png (2017-10-3 15:39, 59.44 KB) / 下載次數 29
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015349&k=beebeaadbbc6763bd6e5aaa8ca886785&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E



圖片附件: Screenshot_20171003-152025-min.png (2017-10-3 15:39, 52.66 KB) / 下載次數 44
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015350&k=4847ef2e98b31177ad4405737fc6066d&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E


作者: luke123    時間: 2017-10-3 16:02

測試地點:鰂魚涌太古坊
手機型號:OnePlus 5 - FW 4.5.10
測試軟件:Qtrun NSG 1.8.0

LTE EARFCN:274 -  ...
gkong 發表於 2017-10-3 15:40


What app is used to capture such data?

Thanks.
作者: gkong    時間: 2017-10-3 16:03

回覆 2# luke123

測試軟件:Qtrun NSG 1.8.0
https://play.google.com/store/ap ... QuickTest&hl=en
作者: luke123    時間: 2017-10-3 16:06

回覆  luke123

測試軟件:Qtrun NSG 1.8.0
gkong 發表於 2017-10-3 16:03


Thanks. Presumably, there is no similar app which doesn't require root.
作者: gkong    時間: 2017-10-3 16:08

本帖最後由 gkong 於 2017-10-3 16:15 編輯

回覆 4# luke123

最近就係三星機內置 *#0011# 或 LG Field Test *#546368×(Model Number)#
作者: kwongoc_1016    時間: 2017-10-3 18:14

Smartone自從開左10x2 Band1 LTE,3G即刻勁龜速,横掂係開,一次過開哂15X2 LTE好過啦
作者: 日本和牛    時間: 2017-10-3 18:24

唔知地鐵入面幾時轉到band1行LTE
作者: gkong    時間: 2017-10-3 21:09

回復 6 #kwongoc_1016

因為開唔到DC HSPA+,分開左用 10564, 10713,所以咪慢左好多囉,
作者: Brainstomer    時間: 2017-10-3 22:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gkong    時間: 2017-10-3 22:24

回復 9 #Brainstomer

OnePlus 5 得 2x2 天線,試唔到  
作者: luke123    時間: 2017-10-4 08:52

回覆  luke123

最近就係三星機內置 *#0011# 或 LG Field Test *#546368×(Model Number)# ...
gkong 發表於 2017-10-3 16:08


Thanks!
作者: PN420    時間: 2017-10-5 02:06

唔知地鐵入面幾時轉到band1行LTE
日本和牛 發表於 2017-10-3 18:24


我都希望地鐵有,
但而家C記個4組B3+B8都已經有36至37MHz x2,
(UARFCN 1385, 1851, 3577, 3610)
都依然咁塞車,
開多5MHz x2都只係增加13-14%,
所以我都唔敢抱太大期望上網會暢順左。
作者: jayden1127    時間: 2017-10-5 02:48

我都希望地鐵有,
但而家C記個4組B3+B8都已經有36至37MHz x2,
(UARFCN 1385, 1851, 3577, 3610)
都依然咁 ...
PN420 發表於 2017-10-5 02:06


其實我諗唔明點解大家都係係地鐵開band3 10x2,CSL係地鐵都好似有band3 20x2,而CMHK同smartone係地鐵都有band1做support
但點解咁多人話CSL同CMHK係地鐵斷得咁恐怖,而3/smartone人地就話相對穩定

係CMHK/CSL比其他台多客,港鐵天線老化,定係有打手
作者: MadBox    時間: 2017-10-5 03:26

其實我諗唔明點解大家都係係地鐵開band3 10x2,CSL係地鐵都好似有band3 20x2,而CMHK同smartone係地鐵都有b ...
jayden1127 發表於 2017-10-5 02:48



    估計因為CSL真係多客,csl有450萬客,多smartone(約200萬)成倍幾,但喺地底嘅頻寬只係多50%
作者: 特警仔    時間: 2017-10-5 12:09

其實我諗唔明點解大家都係係地鐵開band3 10x2,CSL係地鐵都好似有band3 20x2,而CMHK同smartone係地鐵都有b ...
jayden1127 發表於 2017-10-5 02:48

我工作關係有晒咁多個台simyy

  卡,cmhk 同csl 繁忙時間係一定上唔到網
反而3仔同smt 就得
作者: gkong    時間: 2017-10-5 17:14

回復 13 #jayden1127

通常係舊地鐵csl.只有1x1天線,所以特別差
作者: lancer    時間: 2017-10-5 23:29

Thanks. Presumably, there is no similar app which doesn't require root.
luke123 發表於 2017-10-3 16:06



    如果係Samsung,可以用*#0808#+QPST黎完成同樣功能,不過真係好麻煩..

     其實NSG都係用qcmdiag黎讀信息
作者: kcso1    時間: 2017-10-6 07:23

回復 1 #gkong

要root 左先用到

via HKEPC Reader for Android
作者: gkong    時間: 2017-10-6 07:55

回復 gkong

要root 左先用到

via HKEPC Reader for Android
kcso1 發表於 2017-10-6 07:23


   
無錯,我買OnePlus 都係貪佢易Root

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: Cle32    時間: 2017-10-14 17:14

估計因為CSL真係多客,csl有450萬客,多smartone(約200萬)成倍幾,但喺地底嘅頻寬只係多50% ...
MadBox 發表於 2017-10-5 03:26



會唔會係有一些手機不支援 Band 1, 我用iphone6s+,  CMHK 在整條荃灣線 Band 1 LTE都好順
作者: pooh_tigger    時間: 2017-10-14 19:24

會唔會係有一些手機不支援 Band 1, 我用iphone6s+,  CMHK 在整條荃灣線 Band 1 LTE都好順 ...
Cle32 發表於 2017-10-14 17:14


咩時間?
作者: NogiKeya46    時間: 2017-10-15 02:22

回覆 12# PN420

請問師兄響邊道見到CSL refarm左條GSM/WCDMA900做 5Mhz x2 既 LTE900(EAFRCN 3577)架
我只係知道CSL夾硬砌左條 約3Mhz x2 既 LTE900(EAFRCN 3610)
作者: tszkit    時間: 2017-10-15 11:47

回覆  PN420

請問師兄響邊道見到CSL refarm左條GSM/WCDMA900做 5Mhz x2 既 LTE900(EAFRCN 3577)架
我只係 ...
NogiKeya46 發表於 2017-10-15 02:22



在地鐵上有 LTE900 5MHz. 應該是取消管道內 UMTS 900MHz 得來的.
作者: octopusman    時間: 2017-10-15 11:53

在地鐵上有 LTE900 5MHz. 應該是取消管道內 UMTS 900MHz 得來的.
tszkit 發表於 2017-10-15 11:47
不是GSM 900MHz嗎?

作者: boot    時間: 2017-10-15 11:55

本帖最後由 boot 於 2017-10-15 11:57 編輯
在地鐵上有 LTE900 5MHz. 應該是取消管道內 UMTS 900MHz 得來的.
tszkit 發表於 2017-10-15 11:47

唔係可以在地鐵上二個頻譜同一時間行WCDMA 900Mhz和 LTE 900Mhz?
作者: tszkit    時間: 2017-10-15 14:42

唔係可以在地鐵上二個頻譜同一時間行WCDMA 900Mhz和 LTE 900Mhz?
boot 發表於 2017-10-15 11:55



是可以的, 不過是在 LTE900 3MHz 和 UMTS 5MHz (4.8MHz) 下進行. (這個是動態的, 這個組合在地鐵也有提供)
在 LTE900 5MHz (做盡 LTE 頻寬, 4G 多人用)
UMTS900 就沒有了 (UMTS 應該做不到 3MHz 提供服務)
作者: tszkit    時間: 2017-10-15 14:45

本帖最後由 tszkit 於 2017-10-15 14:50 編輯

del......
作者: tszkit    時間: 2017-10-15 14:48

del.....
作者: tszkit    時間: 2017-10-15 14:49

不是GSM 900MHz嗎?
octopusman 發表於 2017-10-15 11:53




現在應該沒有營運商用 5MHz 做 GSM900. 太浪費了.
作者: 日本和牛    時間: 2017-10-15 14:57

係地鐵隧道內接收過band8+band3頻段CA
作者: PN420    時間: 2017-10-15 14:58

回覆  PN420

請問師兄響邊道見到CSL refarm左條GSM/WCDMA900做 5Mhz x2 既 LTE900(EAFRCN 3577)架
我只係 ...
NogiKeya46 發表於 2017-10-15 02:22


如樓上ching講, 係有的.
至少銅鑼灣至金鐘的地鐵隧道裡面有,要部機鎖死B8先見到
但地面我未見過LTE EARFCN 3577, 似乎C記地面重係用緊WCDMA 900 (CH 2987).
作者: 日本和牛    時間: 2017-10-15 15:16

地鐵隧道內接收band8+band3 CA情況
Screenshot_20170622-144829 (Copy).jpg

圖片附件: Screenshot_20170622-144829 (Copy).jpg (2017-10-15 15:15, 123.71 KB) / 下載次數 18
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2017734&k=372a6dd2fa57dc6ee0fb0db3fd03af06&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E



圖片附件: Screenshot_20170622-144611 (Copy).jpg (2017-10-15 15:16, 122.78 KB) / 下載次數 22
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2017735&k=12c960f2b98bdf497e0de6e305f5aaae&t=1782158054&sid=Vmk0hOtx0E






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2