作者: Ponya 時間: 2017-11-2 08:45 標題: 請問圖中紅圈是甚麼?
今天起身, 就多咗個 紅圈 ICON, 有無師兄知是甚麼? 我用的是三叔手機.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2021201&k=0829cbaef83a75995980759eacc6b9ef&t=1782133348&sid=484MjoLtFl

作者: FT907 時間: 2017-11-2 12:01
去電話谷問, 或拉落黎按入去咪知乜囉
作者: Eva-1990 時間: 2017-11-2 12:12
猜猜我是誰
我都係用三叔,status bar 最左邊係咩icon?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2021231&k=138609a0cafd66a9a84d302d3b53c082&t=1782133348&sid=484MjoLtFl

作者: Eva-1990 時間: 2017-11-2 13:01
本帖最後由 Eva-1990 於 2017-11-2 13:08 編輯
或拉落黎按入去咪知乜囉
係喎,真係一拉下來就知道了
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2021258&k=fcc96b234673f854f470e2853b9a47df&t=1782133348&sid=484MjoLtFl

作者: Ponya 時間: 2017-11-2 13:38
我部拉落去都見吾到, 不過我知是乜嘢了.

