Board logo

標題: 請問圖中紅圈是甚麼? [打印本頁]

作者: Ponya    時間: 2017-11-2 08:45     標題: 請問圖中紅圈是甚麼?

今天起身, 就多咗個 紅圈 ICON, 有無師兄知是甚麼? 我用的是三叔手機.

圖片附件: pic.jpg (2017-11-2 08:43, 12.59 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2021201&k=0829cbaef83a75995980759eacc6b9ef&t=1782133348&sid=484MjoLtFl


作者: FT907    時間: 2017-11-2 12:01

去電話谷問, 或拉落黎按入去咪知乜囉
作者: Eva-1990    時間: 2017-11-2 12:12

猜猜我是誰

我都係用三叔,status bar 最左邊係咩icon?
tmp_13017-IMG_20171102_120953321902259.jpg

圖片附件: tmp_13017-IMG_20171102_120953321902259.jpg (2017-11-2 12:12, 43.6 KB) / 下載次數 11
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2021231&k=138609a0cafd66a9a84d302d3b53c082&t=1782133348&sid=484MjoLtFl


作者: Eva-1990    時間: 2017-11-2 13:01

本帖最後由 Eva-1990 於 2017-11-2 13:08 編輯
或拉落黎按入去咪知乜囉


係喎,真係一拉下來就知道了
tmp_13017-IMG_20171102_1307042007307699.jpg

圖片附件: tmp_13017-IMG_20171102_1307042007307699.jpg (2017-11-2 13:08, 58.97 KB) / 下載次數 9
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2021258&k=fcc96b234673f854f470e2853b9a47df&t=1782133348&sid=484MjoLtFl


作者: Ponya    時間: 2017-11-2 13:38

我部拉落去都見吾到, 不過我知是乜嘢了.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2