作者: ka111 時間: 2017-11-10 14:56 標題: 香港幾時可以全面取消2G網絡,空出來既頻普,可否用來加強4G/5G網絡?
本帖最後由 ka111 於 2017-11-10 14:57 編輯
2G成日收得好差,任何台都係
加強4G/5G網絡後,可否全面廢除FUP
同埋將無限plan減價到$100左右
作者: mcdull 時間: 2017-11-10 15:02
好多老人家仲用緊2G機同好多物聯網級既device都係用2G..
咪咁自私啦..
將無限plan減價到$100同冇FUP?
得既話邊有人用fix line broadband呀?
減價戰後已經平左好多.. 超過一半啦. 5G 設備同牌都貴, 會平比你用?
作者: rthkepc 時間: 2017-11-10 15:40
Agree, ..咪咁自私啦.
作者: FT907 時間: 2017-11-10 15:47
咁d 4G +2G 雙卡机點用?
作者: TE7489 時間: 2017-11-10 16:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m92fshing 時間: 2017-11-10 17:13
台灣,日本,南韓等等都停咗2G,香港宜家凡事都跟大陸走,當中國停2G時,香港咪會停囉
via HKEPC Reader for Android
作者: kwongoc_1016 時間: 2017-11-10 17:28
停左2G都唔會多左bandwidth,大部份2G頻寬已reframe作3G/4G用,反而Band28 推出黎就真係多左45Mhzx2。
作者: Lohas 時間: 2017-11-10 17:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NogiKeya46 時間: 2017-11-10 18:10
你講到band 28, 咪又係要大陸肯熄個模擬電視,再加上ofca又話要同大陸夾好熄模擬電視後有邊條頻肯比香港用
講到尾,又係要睇大陸支笛

作者: rthkepc 時間: 2017-11-10 18:12
回覆 8# Lohas
唔一定老人家,我宜家用4g+2g 雙卡手機,我覺得只要一日有2g網絡,我就算日後換都會換翻這類機,手機對我來講只是一個工具比人找到我,或是我找到人。生活好大壓力,可以用就是唔想多花錢了
作者: 251523294 時間: 2017-11-10 18:12
無線卡机都係用2G 咋
作者: bbbear 時間: 2017-11-10 18:14
band 28最快都要 2020年模擬電視停咗之後先用得 band 28可以話一定會有 只不過會用係 5G上
作者: ka111 時間: 2017-11-10 20:56
新加坡好似己廢除左2G
有外國先例參考
via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO 時間: 2017-11-10 21:06
新加坡 要實名,容易統計到咩人用咩機
你想實名?仲想100?咩先例??
作者: NeTZoO 時間: 2017-11-10 21:07
鍵盤3G機 仲有咩選擇?
作者: Homer 時間: 2017-11-10 21:17
關大陸咩事!明明係有一堆自私的人以民主、保護弱勢等為名,拖後腿阻住發展,發展停滯就賴政府賴大陸。如果真係跟大陸行,香港的科技、基建發展就唔會落後啦!
作者: lotus123 時間: 2017-11-10 21:26
"是否有需要確保2G服務得以延續,就此通訊局希望聽取業界和受影響人士的意見:
(甲)方案一:完全行政指配模式,給予現有頻譜受配者優先權以獲重新指配所有頻譜;
(乙)方案二:完全市場主導模式,以拍賣方式重新指配所有頻譜;以及
(丙)方案三:混合模式,給予現有頻譜受配者優先權以獲重新指配40兆赫或五分之一的900/1800兆赫頻譜,並以拍賣方式重新指配餘下頻譜。
當局提出方案三,是假設公眾諮詢結果顯示,2G服務可能要延續至二○二○/二一年後,以滿足本地用戶及境內漫遊用戶的服務需要,直至2G服務在香港被完全淘汰為止。
.
.
為了讓現有頻譜受配者因應其現有900/1800兆赫頻譜的指配可能出現的變動有充裕的時間作出過渡安排,通訊局和商務及經濟發展局局長預計在完成兩輪公眾諮詢工作後,將會在二○一七年十一月左右,公布各自有關重新指配頻譜安排及相關頻譜使用費的決定。"
http://www.info.gov.hk/gia/general/201602/03/P201602030621.htm
作者: s3v5 時間: 2017-11-10 21:40
本帖最後由 s3v5 於 2017-11-10 21:44 編輯
cheap精又發表偉論了

想100蚊有無限plan,電訊商唔駛俾燈油火蠟呀?
作者: PN420 時間: 2017-11-10 23:26
As of 今日,絕大部份900/1800已經用左做4G,
2G剩返好少頻譜了,
我今日都仲見到有老人家用緊Nokia 6070,
故實在唔忍心睇住2G死。
如果真係要清2G,電訊商最好3年前通知,
並由政府出資,電訊商驗證,
為真正有需要人士提供換機補貼。
作者: PN420 時間: 2017-11-10 23:49
本帖最後由 PN420 於 2017-11-10 23:56 編輯
你放心! 大陸已經全面控制香港,立法會建制派大佔大多數,反對派勢弱,香港實跟大陸行!
問題係大陸自己行得像隻龜嘛! 隔離台灣Band 28(700MHz)已經行左好耐呀。但深圳珠海呢,重係用緊700MHz發射Analog電視台。香港夾硬行Band 28都冇用啦,實比呢D Analog電視台干擾!
作者: Lohas 時間: 2017-11-11 02:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lohas 時間: 2017-11-11 02:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rthkepc 時間: 2017-11-11 11:24
回覆 21# Lohas
4G for data, 2G for keep main no. with avg $3 per month
(total: <$15 per month)作者: Lohas 時間: 2017-11-11 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kachungho 時間: 2017-11-11 20:22
物聯網 device仲用2G先係垃圾,阻住地球轉
via HKEPC Reader for Android
作者: Paul4340 時間: 2017-11-11 21:07
所以好多商戶係某d位都收唔到2G.....
或者大型展覽, 人多, 都收唔到
via HKEPC Reader for Android
作者: raymondchan338 時間: 2017-11-11 21:59
使唔使送埋义燒飯。

作者: sena123 時間: 2017-11-12 01:08
cheap精又發表偉論了+1

作者: SuperHakka 時間: 2017-11-12 01:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dolbysnoopy 時間: 2017-11-12 13:30
而家好多地方的電話亭都拆哂,茶樓也不見公眾電話。如果連2G都取消,咁一係轉新電話,一係唔用手機。
作者: tonchan 時間: 2017-11-12 13:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt 時間: 2017-11-12 15:40
回復 15 #NeTZoO
Nokia 3310 2017 3g
作者: Eva-1990 時間: 2017-11-12 16:28
香港政府依家咪好想學新加坡啦,公屋都當居屋賣,目標係八成置業,到時咪就算點獨裁都得啦,做咗業主仲唔乖乖地聽話?新加坡咁獨裁你都想學?
作者: Eva-1990 時間: 2017-11-12 16:33
樓主,取消2G, 4G 就可以$100 無限?有無電訊商肯承諾先?
我覺得兩者根本無邏輯關係啵。
作者: se126 時間: 2017-11-12 17:19
In Japan, The operators moved consumers off 2G onto 3G, and turned off 2G.
NTT DoCoMo (mova brand): Service terminated on March 31, 2012
SoftBank Mobile (SoftBank 6-2 brand): Service terminated on March 31, 2010
KDDI
au: Service terminated on March 31, 2003
TU-KA: Service terminated on March 31, 2008
面對通訊技術進步巨輪
2G始終會完成歷史任務
唔好乜都同政治掛鉤

作者: Eva-1990 時間: 2017-11-12 17:28
其實由得佢natural run off 咪算囉,唔好要求用行政措施取消吧,仍然有需求才會有產品推出,無就會功成身退架啦。
作者: se126 時間: 2017-11-12 17:47
順理成章會係電訊商主導
via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123 時間: 2017-11-12 18:45
今年年頭,仲有165萬 2G釘子戶
作者: raymondchan338 時間: 2017-11-12 18:59
計埋4+2G雙咭機未?
作者: lotus123 時間: 2017-11-12 19:11
唔見有講到呢個 case:
https://hk.news.appledaily.com/l ... e/20170314/19957635
作者: babydriver 時間: 2017-11-12 21:54
計號碼,不計手機
作者: raymondchan338 時間: 2017-11-12 23:51
咁邊個會知我張sim係2G定3G?
作者: pikpikpik 時間: 2017-11-13 02:26
唔好下下講老人家機, 上一代用801, 810CPU 的雙卡手機仲用緊第2卡用2G
作者: mtng223 時間: 2017-11-13 07:56
根本2G仲有大把市場,我識起碼10個以上仲用緊。
而且就算畀哂4G 用, 問題係人多地方,例如地鐵都係唔夠用,咁點解要轉呢?
via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123 時間: 2017-11-13 09:59
保留2G的話,40MHz out of 200MHz 會比 2G 用,假設 1MHz 用 1000萬計,40MHz 要 4億+,對電訊商來講,無咩 so! CMHK 就叫客戶將 2G SIM 換 3G SIM 囉
"(丙)方案三:混合模式,給予現有頻譜受配者優先權以獲重新指配40兆赫或五分之一的900/1800兆赫頻譜,並以拍賣方式重新指配餘下頻譜。
當局提出方案三,是假設公眾諮詢結果顯示,2G服務可能要延續至二○二○/二一年後,以滿足本地用戶及境內漫遊用戶的服務需要,直至2G服務在香港被完全淘汰為止。"
"當局提出預留40%頻譜供現有電訊營辦商有優先權獲重新指配,以確保部份地鐵範圍4G服務的延續性,最低行使價為每兆赫3,800萬元至6,700萬元,其餘60%公開拍賣,底價介乎1,900萬元至5,400萬元。"
作者: 格拉底 時間: 2017-11-13 10:06
放心啦,取消與否都係睇電話商頭,有錢賺就想取消,賺少咗就睇下先

作者: lotus123 時間: 2017-11-13 10:12
"如屆時2G用戶大減,會考慮營辦商提出的理據,決定是否容許中止2G,但現時未達至該地步"
作者: tomming 時間: 2017-11-13 10:20
我父母屋企雖然收到 2G signal, 但通話時成日潛水.
舊年換咗 4G 電話, 通話時清咗好多.
其實老人家用電話來通話多, 但網絡商唔投資, 基本上係想 D 2G 客快 D 走咁.
作者: joemayerhk 時間: 2017-11-13 10:34
應該快架啦
作者: FT907 時間: 2017-11-13 13:59
Moto g turbo, 仲健在喔

