Board logo

標題: 香港幾時可以全面取消2G網絡,空出來既頻普,可否用來加強4G/5G網絡? [打印本頁]

作者: ka111    時間: 2017-11-10 14:56     標題: 香港幾時可以全面取消2G網絡,空出來既頻普,可否用來加強4G/5G網絡?

本帖最後由 ka111 於 2017-11-10 14:57 編輯

2G成日收得好差,任何台都係

加強4G/5G網絡後,可否全面廢除FUP
同埋將無限plan減價到$100左右
作者: mcdull    時間: 2017-11-10 15:02

2G成日收得好差,任何台都係

加強4G/5G網絡後,可否全面廢除FUP
同埋將無限plan減價到$100左右 ...
ka111 發表於 2017-11-10 14:56


好多老人家仲用緊2G機同好多物聯網級既device都係用2G..
咪咁自私啦..
將無限plan減價到$100同冇FUP?
得既話邊有人用fix line broadband呀?
減價戰後已經平左好多.. 超過一半啦. 5G 設備同牌都貴, 會平比你用?
作者: rthkepc    時間: 2017-11-10 15:40

好多老人家仲用緊2G機同好多物聯網級既device都係用2G..
咪咁自私啦..
將無限plan減價到$100同冇FUP?
得 ...
mcdull 發表於 2017-11-10 15:02



   Agree, ..咪咁自私啦.
作者: FT907    時間: 2017-11-10 15:47

2G成日收得好差,任何台都係

加強4G/5G網絡後,可否全面廢除FUP
同埋將無限plan減價到$100左右 ...
ka111 發表於 2017-11-10 14:56



    咁d 4G +2G 雙卡机點用?
作者: TE7489    時間: 2017-11-10 16:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m92fshing    時間: 2017-11-10 17:13

台灣,日本,南韓等等都停咗2G,香港宜家凡事都跟大陸走,當中國停2G時,香港咪會停囉

via HKEPC Reader for Android
作者: kwongoc_1016    時間: 2017-11-10 17:28

停左2G都唔會多左bandwidth,大部份2G頻寬已reframe作3G/4G用,反而Band28 推出黎就真係多左45Mhzx2。
作者: Lohas    時間: 2017-11-10 17:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NogiKeya46    時間: 2017-11-10 18:10

你講到band 28, 咪又係要大陸肯熄個模擬電視,再加上ofca又話要同大陸夾好熄模擬電視後有邊條頻肯比香港用
講到尾,又係要睇大陸支笛
作者: rthkepc    時間: 2017-11-10 18:12

回覆 8# Lohas


    唔一定老人家,我宜家用4g+2g 雙卡手機,我覺得只要一日有2g網絡,我就算日後換都會換翻這類機,手機對我來講只是一個工具比人找到我,或是我找到人。生活好大壓力,可以用就是唔想多花錢了
作者: 251523294    時間: 2017-11-10 18:12

無線卡机都係用2G 咋
作者: bbbear    時間: 2017-11-10 18:14

band 28最快都要 2020年模擬電視停咗之後先用得 band 28可以話一定會有 只不過會用係 5G上
作者: ka111    時間: 2017-11-10 20:56

好多老人家仲用緊2G機同好多物聯網級既device都係用2G..
咪咁自私啦..
將無限plan減價到$100同冇FUP?
得 ...
mcdull 發表於 2017-11-10 15:02

新加坡好似己廢除左2G
有外國先例參考

via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO    時間: 2017-11-10 21:06

新加坡好似己廢除左2G
有外國先例參考

via HKEPC Reader for Android
ka111 發表於 2017-11-10 20:56


新加坡 要實名,容易統計到咩人用咩機

你想實名?仲想100?咩先例??
作者: NeTZoO    時間: 2017-11-10 21:07

今時今日都仲要好多老人家仲用緊2G機做理由
2G機要壞既壞晒
換機既都換晒3G ...
Lohas 發表於 2017-11-10 17:45

鍵盤3G機 仲有咩選擇?
作者: Homer    時間: 2017-11-10 21:17

#243603幾廿歲人就唔好咁多性幻想啦。

(1) 唔止5G,本身4G網絡基建及維護成本都好高、政府賺牌費、
燈油 ...
TE7489 發表於 2017-11-10 16:08



   
關大陸咩事!明明係有一堆自私的人以民主、保護弱勢等為名,拖後腿阻住發展,發展停滯就賴政府賴大陸。如果真係跟大陸行,香港的科技、基建發展就唔會落後啦!
作者: lotus123    時間: 2017-11-10 21:26

"是否有需要確保2G服務得以延續,就此通訊局希望聽取業界和受影響人士的意見:
(甲)方案一:完全行政指配模式,給予現有頻譜受配者優先權以獲重新指配所有頻譜;
(乙)方案二:完全市場主導模式,以拍賣方式重新指配所有頻譜;以及
(丙)方案三:混合模式,給予現有頻譜受配者優先權以獲重新指配40兆赫或五分之一的900/1800兆赫頻譜,並以拍賣方式重新指配餘下頻譜。

  當局提出方案三,是假設公眾諮詢結果顯示,2G服務可能要延續至二○二○/二一年後,以滿足本地用戶及境內漫遊用戶的服務需要,直至2G服務在香港被完全淘汰為止。
.
.
  為了讓現有頻譜受配者因應其現有900/1800兆赫頻譜的指配可能出現的變動有充裕的時間作出過渡安排,通訊局和商務及經濟發展局局長預計在完成兩輪公眾諮詢工作後,將會在二○一七年十一月左右,公布各自有關重新指配頻譜安排及相關頻譜使用費的決定。"
http://www.info.gov.hk/gia/general/201602/03/P201602030621.htm
作者: s3v5    時間: 2017-11-10 21:40

本帖最後由 s3v5 於 2017-11-10 21:44 編輯

cheap精又發表偉論了
想100蚊有無限plan,電訊商唔駛俾燈油火蠟呀?
作者: PN420    時間: 2017-11-10 23:26

As of 今日,絕大部份900/1800已經用左做4G,
2G剩返好少頻譜了,
我今日都仲見到有老人家用緊Nokia 6070,
故實在唔忍心睇住2G死。

如果真係要清2G,電訊商最好3年前通知,
並由政府出資,電訊商驗證,
為真正有需要人士提供換機補貼。
作者: PN420    時間: 2017-11-10 23:49

本帖最後由 PN420 於 2017-11-10 23:56 編輯
關大陸咩事!明明係有一堆自私的人以民主、保護弱勢等為名,拖後腿阻住發展,發展停滯就賴政府賴大 ...
Homer 發表於 2017-11-10 21:17


你放心! 大陸已經全面控制香港,立法會建制派大佔大多數,反對派勢弱,香港實跟大陸行!

問題係大陸自己行得像隻龜嘛! 隔離台灣Band 28(700MHz)已經行左好耐呀。但深圳珠海呢,重係用緊700MHz發射Analog電視台。香港夾硬行Band 28都冇用啦,實比呢D Analog電視台干擾!
作者: Lohas    時間: 2017-11-11 02:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Lohas    時間: 2017-11-11 02:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rthkepc    時間: 2017-11-11 11:24

回覆 21# Lohas


    4G for data, 2G for keep main no. with avg $3 per month (total: <$15 per month)
作者: Lohas    時間: 2017-11-11 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kachungho    時間: 2017-11-11 20:22

好多老人家仲用緊2G機同好多物聯網級既device都係用2G..
咪咁自私啦..
將無限plan減價到$100同冇FUP?
得 ...
mcdull 發表於 2017-11-10 15:02

物聯網 device仲用2G先係垃圾,阻住地球轉

via HKEPC Reader for Android
作者: Paul4340    時間: 2017-11-11 21:07

無線卡机都係用2G 咋
251523294 發表於 2017-11-10 18:12

所以好多商戶係某d位都收唔到2G.....
或者大型展覽, 人多, 都收唔到

via HKEPC Reader for Android
作者: raymondchan338    時間: 2017-11-11 21:59

cheap精又發表偉論了
想100蚊有無限plan,電訊商唔駛俾燈油火蠟呀?
s3v5 發表於 2017-11-10 21:40

使唔使送埋义燒飯。
作者: sena123    時間: 2017-11-12 01:08

cheap精又發表偉論了+1
作者: SuperHakka    時間: 2017-11-12 01:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dolbysnoopy    時間: 2017-11-12 13:30

而家好多地方的電話亭都拆哂,茶樓也不見公眾電話。如果連2G都取消,咁一係轉新電話,一係唔用手機。
作者: tonchan    時間: 2017-11-12 13:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt    時間: 2017-11-12 15:40

回復 15 #NeTZoO

Nokia 3310 2017 3g
作者: Eva-1990    時間: 2017-11-12 16:28

新加坡好似己廢除左2G有外國先例參考via HKEPC Reader for Androidka111 發表於 2017-11-10 20:56
   香港政府依家咪好想學新加坡啦,公屋都當居屋賣,目標係八成置業,到時咪就算點獨裁都得啦,做咗業主仲唔乖乖地聽話?新加坡咁獨裁你都想學?
作者: Eva-1990    時間: 2017-11-12 16:33

ka111 發表於 2017-11-10 14:56

樓主,取消2G, 4G 就可以$100 無限?有無電訊商肯承諾先?
我覺得兩者根本無邏輯關係啵。
作者: se126    時間: 2017-11-12 17:19

In Japan, The operators moved consumers off 2G onto 3G, and turned off 2G.
NTT DoCoMo (mova brand): Service terminated on March 31, 2012
SoftBank Mobile (SoftBank 6-2 brand): Service terminated on March 31, 2010
KDDI
au: Service terminated on March 31, 2003
TU-KA: Service terminated on March 31, 2008


面對通訊技術進步巨輪
2G始終會完成歷史任務
唔好乜都同政治掛鉤

作者: Eva-1990    時間: 2017-11-12 17:28

其實由得佢natural run off 咪算囉,唔好要求用行政措施取消吧,仍然有需求才會有產品推出,無就會功成身退架啦。
作者: se126    時間: 2017-11-12 17:47

順理成章會係電訊商主導

via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123    時間: 2017-11-12 18:45

今年年頭,仲有165萬 2G釘子戶   
作者: raymondchan338    時間: 2017-11-12 18:59

今年年頭,仲有165萬 2G釘子戶
lotus123 發表於 2017-11-12 18:45

計埋4+2G雙咭機未?
作者: lotus123    時間: 2017-11-12 19:11

計埋4+2G雙咭機未?
raymondchan338 發表於 2017-11-12 18:59

唔見有講到呢個 case:
https://hk.news.appledaily.com/l ... e/20170314/19957635
作者: babydriver    時間: 2017-11-12 21:54

計埋4+2G雙咭機未?
raymondchan338 發表於 2017-11-12 18:59

計號碼,不計手機
作者: raymondchan338    時間: 2017-11-12 23:51

計號碼,不計手機
babydriver 發表於 2017-11-12 21:54


    咁邊個會知我張sim係2G定3G?
作者: pikpikpik    時間: 2017-11-13 02:26

唔好下下講老人家機, 上一代用801, 810CPU 的雙卡手機仲用緊第2卡用2G
作者: mtng223    時間: 2017-11-13 07:56

根本2G仲有大把市場,我識起碼10個以上仲用緊。

而且就算畀哂4G 用, 問題係人多地方,例如地鐵都係唔夠用,咁點解要轉呢?

via HKEPC Reader for Android
作者: lotus123    時間: 2017-11-13 09:59

保留2G的話,40MHz out of 200MHz 會比 2G 用,假設 1MHz 用 1000萬計,40MHz 要 4億+,對電訊商來講,無咩 so! CMHK 就叫客戶將 2G SIM 換 3G SIM 囉      

"(丙)方案三:混合模式,給予現有頻譜受配者優先權以獲重新指配40兆赫或五分之一的900/1800兆赫頻譜,並以拍賣方式重新指配餘下頻譜。
  當局提出方案三,是假設公眾諮詢結果顯示,2G服務可能要延續至二○二○/二一年後,以滿足本地用戶及境內漫遊用戶的服務需要,直至2G服務在香港被完全淘汰為止。"

"當局提出預留40%頻譜供現有電訊營辦商有優先權獲重新指配,以確保部份地鐵範圍4G服務的延續性,最低行使價為每兆赫3,800萬元至6,700萬元,其餘60%公開拍賣,底價介乎1,900萬元至5,400萬元。"
作者: 格拉底    時間: 2017-11-13 10:06

放心啦,取消與否都係睇電話商頭,有錢賺就想取消,賺少咗就睇下先
作者: lotus123    時間: 2017-11-13 10:12

放心啦,取消與否都係睇電話商頭,有錢賺就想取消,賺少咗就睇下先 ...
格拉底 發表於 2017-11-13 10:06

"如屆時2G用戶大減,會考慮營辦商提出的理據,決定是否容許中止2G,但現時未達至該地步"
作者: tomming    時間: 2017-11-13 10:20

我父母屋企雖然收到 2G signal, 但通話時成日潛水.
舊年換咗 4G 電話, 通話時清咗好多.

其實老人家用電話來通話多, 但網絡商唔投資, 基本上係想 D 2G 客快 D 走咁.
作者: joemayerhk    時間: 2017-11-13 10:34

應該快架啦
作者: FT907    時間: 2017-11-13 13:59

今時今日都仲要好多老人家仲用緊2G機做理由
2G機要壞既壞晒
換機既都換晒3G ...
Lohas 發表於 2017-11-10 17:45



    Moto g turbo, 仲健在喔





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2