Board logo

標題: 3HK簽左約, 唔交住址證明會點? [打印本頁]

作者: VOF    時間: 2018-3-4 20:26     標題: 3HK簽左約, 唔交住址證明會點?

求先朋友去3HK上台, 佢本來係想加多一條線係佢老公名下. 佢老公不在場.
但係3個STAFF話無問題, 但係上台必須要用自動轉帳先有DISCOUNT. 而我朋友無卡係手, 甘我就借左我張信用卡來用左先. 本來講話剩係第一個月, 之後會轉翻去佢老公名, 甘OKAY. 我就比左身分證同信用卡3HK.
之後佢比左份野叫我填地址同電話, 我果下都未發現有問題.
但後尾, 佢比部IPAD我, 叫我再簽, 我一直都以為係自動轉帳的簽名. 但佢叫我簽左2-3次, 我已經問佢點解要簽甘多個名, 佢話公司程序問題.
到簽第5個, 即最後一個, 簽完, 我睇左下條款先發現有問題. 個PK STAFF, 為左COMMISSION, 將個PLAN開左落我個名到. 我已經即刻話唔得, 但佢話已經簽曬名, 所有野COMPLETE. 無得改........

簽左係我蠢, 無問清楚.
我個問題係, 因為上台係要有住址證明. 而永先上台果下, 佢無問我拿過, 而佢話會寄信比我, 到時我收到信, 拿翻去3HK就得. 甘問題係, 如果我唔拿, 即係無住址證明, 甘會點? 份CONTRACT開唔到?
作者: SSII    時間: 2018-3-4 21:57

問題1 :
佢老公唔在場,正常係開唔到no.佢佢名下
除非寫張授權書比佢老婆去搞

問題2:
我估個sales應該係想開個no.用老婆名,之後叫佢到時搵埋佢老公落舖轉名,但自動轉賬呢part可能要跟返登記人名,sales就轉左用樓主名去開no.

問題3:
爭住址證明無補既話,一路唔補,就會暫停你服務,但月費,合約照行。


結論:
電訊服務睇清楚,最後解決方法就係你搵日約佢老公出黎一齊去轉名,比返個no.佢
作者: kens4    時間: 2018-3-4 22:05

經一事,蔡一智!!

其實有咩必要急住簽約/續約?! 優惠日日都有, 忍一時,明天叫佢老公陪佢再來就可以了!
作者: sony_vaio    時間: 2018-3-5 11:26

輸經驗
即場已經知道有問題
仲唔即場爆佢?

你而家簽曬名走左
我係你就拎住份單
搵番個staff即場傾番+投訴
佢要拎comission
張單一定有佢員工編號
道理係你個邊就唔使驚
你唔係無理取鬧

但你簽完走左係好蝕章
作者: VOF    時間: 2018-3-5 12:30

我已經打左電話比CS, 一個鐘內........ 我知係我問題, 因為由頭到尾都係我朋友同個STAFF傾, 而佢同我講就係借信用卡比佢, 個STAFF話我朋友唔交錢我可以隨時CUT........... 我完全無諗到個PK開個PLAN落我個名到
作者: Coffeelake    時間: 2018-3-5 14:34

電訊服務睇清楚,最後解決方法就係你搵日約佢老公出黎一齊去轉名,比返個no.佢
SSII 發表於 4/3/2018 21:57


男女男
結果會點?
個Sales 亂up話當咗樓主係女士丈夫又會點?
作者: rexchan64    時間: 2018-3-5 14:56

唔知幫唔幫到
你可以用自己一個手機No.轉落去這份約自用
轉No.第一次免費
傾唔掂唯有硬食
作者: Helevte    時間: 2018-3-5 14:58

3hk sales的態度是快刀斬亂麻
目的只有一個要你快快簽約做水魚
我之前去簽個優惠plan
要求一個月後先開台
佢話唔得 今日簽約3日後就可開
焗住簽左先
後味打上cs先知個sales誤導我
導致本人損失約120元儲值咭儲值額
為報復 本人在開台後第一個月瘋狂下載大量數據以洩心頭之恨
作者: CHK    時間: 2018-3-5 15:23

唔交佢咪CUT左你
睇下係公司冇錢收定係SALES冇糧出
作者: HPHP719    時間: 2018-3-5 15:53     標題: RE: 3HK簽左約, 唔交住址證明會點?

本帖最後由 HPHP719 於 2018-3-5 15:57 編輯
問題1 :
佢老公唔在場,正常係開唔到no.佢佢名下
除非寫張授權書比佢老婆去搞

問題2:
我估個sales應該係 ...
SSII 發表於 2018-3-4 21:57



  1  授權書其實唔係大家想像中咁大晒 一般台都唔會接受授權書去登記新服務 授權書一般只會接受做售後服務,仲要唔係樣樣得。PS,老老實實,簽個名了隻龜 只要係屋企人的話 要假冒真係好容易,所以商家唔會同客人冒險
  2 一般來講 合約生效左都唔會比轉名 一般要完左約先比轉 因為合約係跟人名。通常話簽左先再轉名都係昆人落搭居多(多數要強烈投訴先得)
  3 一般係如果無補地址證明 會停你服務 但月費合約都會暫停唔會繼續行,但多數都會因為停左服務而當你毀約 收你毀約金,當然 通常只要唔係停得太耐(一般3個月內)你交返月費繼續用就會取消返毀約罰款

結論 唔係自己就無謂上身無謂幫人  因為易請難送 (脷申:係電訊業打滾左好一段時間)
作者: HPHP719    時間: 2018-3-5 16:00

老老實實 話睇清楚所有內容先簽 真係無可能因為一般成份約有幾千字
但最基本起碼要留意幾樣 電話號碼 登記人姓名 hkid 地址 同用咩月費 合約期 呢幾樣重點就ok
作者: HPHP719    時間: 2018-3-5 16:03

唔交佢咪CUT左你
睇下係公司冇錢收定係SALES冇糧出
CHK 發表於 2018-3-5 15:23



    無錯 你唔理佢佢咬你食
前題係你要忍受到有收數佬搵你
Ps 依家D收數佬通常玩大D 搵埋你隔離屋
作者: Botti    時間: 2018-3-5 16:09

回覆 1# VOF

呢到班 3 打手收哂聲喎

你放心
你簽左名, 唔俾住址証明, 可能停你 service, 但錢佢一定會照扣

我覺得響咁情況下
穩陣做法係call 佢 office, 搵你朋友同你上佢寫字樓轉返個名,同改返 payment...     
落 3 shop一定解決唔到...
作者: rexchan64    時間: 2018-3-5 16:19

3是可以轉號碼的
作者: Coffeelake    時間: 2018-3-5 16:44

求先朋友去3HK上台, 佢本來係想加多一條線係佢老公名下. 佢老公不在場.
但係3個STAFF話無問題, 但係上台必 ...
VOF 發表於 4/3/2018 20:26


你朋友是否類似頭像中人?
被未來大媽誘惑(用你身份證信用卡)去出機?
    遲下呢類case 會否上警訊?
作者: Coffeelake    時間: 2018-3-5 16:46

原來一早有案例

「上台出機」騙局OL孭債7萬- 東方日報
http://orientaldaily.on.cc/cnt/n ... 0525_00176_059.html
25 May 2016 · 八百元酬勞變七萬元「巨債」!八十後OL在網上看到有人招聘代購手機「筍工」,聲稱只需到電訊公司上台出機,即可賺取八百元「車馬費」,對方更「實牙實齒」表示會將手機轉名,絕不會令其上身,事主 ...
作者: pang1987    時間: 2018-3-5 17:31

樓主 想cut 又唔想比佢收錢 要cut左張信用卡佢
作者: hyperbola    時間: 2018-3-5 18:30

最好都係上cs攪返啱個名。唔得既就投訴要取消合同。就算cut卡,你還是合約上欠佢錢,跟住追數公司上門仲無謂。
作者: pang1987    時間: 2018-3-5 18:39

本帖最後由 pang1987 於 2018-3-5 18:41 編輯
最好都係上cs攪返啱個名。唔得既就投訴要取消合同。就算cut卡,你還是合約上欠佢錢,跟住追數公司上門仲無 ...
hyperbola 發表於 5-3-2018 06:30 PM



    你夠厚面皮唔理啲收數佬的話 其實佢地都奈你唔何
當然我就無咁厚
另外 由於樓主無比地證 大可當係報假地址
唔怕煩的話 搵個唔同姓的屋企人帶佢自己張地證去話唔識樓主 呢個地址無此人 咁收數佬就收工唔會再上門
當然 呢個係最後手段 唔建議用
作者: hyperbola    時間: 2018-3-5 18:48

回覆 19# pang1987


    樓主應該有比地址,係未比住址證明?
作者: pang1987    時間: 2018-3-5 18:57

本帖最後由 pang1987 於 2018-3-5 18:58 編輯
回覆  pang1987


    樓主應該有比地址,係未比住址證明?
hyperbola 發表於 5-3-2018 06:48 PM



    既然叫得樓主補交地址證明
即係樓主所謂的”比” 只係口講
口講姐  我講你屋企都得架 邊個知真定假?
重申多次 呢個係無辦法中的辦法  唔到最後都唔好用
因為3台肯定黑名單佢
作者: PCAJ    時間: 2018-3-5 19:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mingming19    時間: 2018-3-5 19:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2018-3-5 20:33

本帖最後由 NeTZoO 於 2018-3-5 20:36 編輯
樓主 想cut 又唔想比佢收錢 要cut左張信用卡佢
pang1987 發表於 2018-3-5 17:31


信用咭簽左受權(自動轉賬),cut定唔cut唔係卡主話事,
你報失都會照過數,只要個簽名係報失前簽就落!

記住,到時追數係銀行,唔係3HK
作者: pang1987    時間: 2018-3-5 20:35

實際情況:
想用 xx名上台但人不在場=人未到
想用自動轉賬但無卡         =錢未到
你朋友人無到錢無到仲上 ...
mingming19 發表於 5-3-2018 07:58 PM


其實當場唔反佢枱 已經輸晒
你搵cs的話 佢一句話 你自己親手簽架喎 再睇返cctv 你個樣都係心甘情願架喎
一陣”朋友”個老公話 我無話簽約喎 我唔會同你轉名
咁真係輸晒
    所以先教佢最後手段
作者: pang1987    時間: 2018-3-5 20:45

信用咭簽左受權(自動轉賬),cut定唔cut唔係卡主話事,
你報失都會照過數,只要個簽名係報失前簽就落!

記住, ...
NeTZoO 發表於 5-3-2018 08:33 PM


理論同現實係兩回事 實情其實真係會過唔到數
我見太多 報失信用卡 唔記得重新登記自動過數 而搞到停左服務
你試下報左失都過到數 我寫個服字比你
作者: ccc123    時間: 2018-3-5 20:45

朋友。。。。簽名前一定要問㸃解。。。。。。
作者: NeTZoO    時間: 2018-3-5 20:52

本帖最後由 NeTZoO 於 2018-3-5 20:59 編輯
理論同現實係兩回事 實情其實真係會過唔到數
我見太多 報失信用卡 唔記得重新登記自動過數 而搞到停左服 ...
pang1987 發表於 2018-3-5 20:45


如果個個分期買iphone,跟住cut咭.....
你唔係第一個聰明仔

都話左報失前簽名定報失後簽名,你可以試下
會直接影晌埋你個信貸評級添

記住,3hk 見你唔交台費可以選擇停你台,等你搵番佢,
也可以揸正一路過數到合約期完~
作者: HPHP719    時間: 2018-3-5 21:05

如果個個分期買iphone,跟住cut咭.....
你唔係第一個聰明仔

都話左報失前簽名定報失後簽名,你可以試下
會 ...
NeTZoO 發表於 2018-3-5 20:52



    聰明哥 分期還分期 月費還月費 兩件事來的 現在討論緊月費
分期係一定無得走數 但月費一cut卡就過唔到數的
我做左電訊業門市幾年 我可以好肯定答你
作者: NeTZoO    時間: 2018-3-5 21:08

聰明哥 分期還分期 月費還月費 兩件事來的 現在討論緊月費
分期係一定無得走數 但月費一cut卡就過唔 ...
HPHP719 發表於 2018-3-5 21:05


你問過你會計部?
作者: HPHP719    時間: 2018-3-5 21:12

本帖最後由 HPHP719 於 2018-3-5 21:14 編輯
你問過你會計部?
NeTZoO 發表於 2018-3-5 21:08



   眼見 日日都好多客人去門市重新辦理月費自動轉帳
因為報失信用卡過唔到數 搞到停左台
咁夠未?
亦都有試過寫字樓親自同我講呢樣野
再唔信的話 咁樣講無意思 自己打去問下啦 聰明哥
作者: NeTZoO    時間: 2018-3-5 21:17

眼見 日日都好多客人去門市重新辦理月費自動轉帳
因為報失信用卡過唔到數 搞到停左台
咁夠未?
亦都 ...
HPHP719 發表於 2018-3-5 21:12

如果可以停台去引個客黎交費,台最多都係蝕一個月台費,
好過無止境過數,台係被受權一方係有選擇,
由其合約前停台要罰款 o個D

所以cut卡唔係一個好被動既方法
作者: HPHP719    時間: 2018-3-5 21:24

如果可以停台去引個客黎交費,台最多都係蝕一個月台費,
好過無止境過數,台係被受權一方係有選擇,
由其合約 ...
NeTZoO 發表於 2018-3-5 21:17



    一向都無人話係好方法 只係無辦法中的辦法
我唔係同你討論好唔好 我係同你討論得唔得啫
呢個係事實 根本唔係選唔選問題
作為商家 梗係過左佢數先落左自己袋先啦
現實係好多無賴走數㗎 你停就由得你停 話之你停飽佢
作者: TH30    時間: 2018-3-5 21:30

留名等睇樓主  有咩UPDATE

SALES話「上台必須要用自動轉帳先有DISCOUNT」
如果樓主只係俾張ATM卡做自動轉帳
咁應該比較容易CUT到?
作者: tommy1394    時間: 2018-3-5 21:50

成件事都係你朋友夾埋個sales一齊鬼你,請問你個朋友有冇叫佢老公去做反轉名? 如果你朋友叫埋佢老公一齊去轉名,件事就即刻解決
重點係你朋友
作者: HPHP719    時間: 2018-3-5 22:04

本帖最後由 HPHP719 於 2018-3-5 23:25 編輯
留名等睇樓主  有咩UPDATE

SALES話「上台必須要用自動轉帳先有DISCOUNT」
如果樓主只係俾張ATM卡做自動轉 ...
TH30 發表於 2018-3-5 21:30



    一般如果係必須轉帳的計劃
唔會受ATM卡 一定係信用卡
因為一般做atm轉帳 多數係比張表你自己交去銀行而唔係sales自己搞

補充返點解 因係信用卡走數機會細D,衰D講 ATM戶口無錢就無你符,但信用卡只要你唔玩到cut卡佢就收到你錢,同某情度上 一般有信用卡的人通常都有信用D,絕少破產人士或者綜援人士之類等等 走數機會都細D 商家佬都係睇錢份上
作者: Coffeelake    時間: 2018-3-6 09:54

留名等睇樓主  有咩UPDATE
TH30 發表於 5/3/2018 21:30

樓主已潛
作者: 99819925    時間: 2018-3-6 15:04

如果能証明sales誤導請速海關介入,有機會觸犯商品說明條例
作者: Coffeelake    時間: 2018-3-6 16:09

如果能証明sales誤導請速海關介入,有機會觸犯商品說明條例
99819925 發表於 6/3/2018 15:04


點解話sales, 而唔搵源頭個「朋友」?
咁多回應,冇人懷疑樓主被「朋友」騙?
可能是但一個北姑要樓主這位「朋友」「幫忙」

   
我已經打左電話比CS, 一個鐘內........ 我知係我問題, 因為由頭到尾都係我朋友同個STAFF傾, 而佢同我講就係借信用卡比佢, 個STAFF話我朋友唔交錢我可以隨時CUT........... 我完全無諗到個PK開個PLAN落我個名到
VOF 發表於 5/3/2018 12:30

作者: bababa1hk    時間: 2018-3-6 16:19

乜電訊服務唔係有7日冷靜期?可唔可以取消?

via HKEPC Reader for Android
作者: a652311279    時間: 2018-3-6 16:30

期待後續報道





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2