Board logo

標題: [教學] 台灣桃園機場6月電訊商參考價格(可以參考完再決定去唔去鴨記買卡) [打印本頁]

作者: lkh_214    時間: 2018-6-19 01:24     標題: 台灣桃園機場6月電訊商參考價格(可以參考完再決定去唔去鴨記買卡)

早幾日去台灣既價格 價格除3.74(以當日匯率)

一出境到大堂向左行 唔好向右行 就會見到有齊3間電訊商門市痴埋一齊
(向右行盡頭係車仔檔重有分得好散 又無寫哂有咩PLAN)

1.遠傳


2.中華電信


3.台灣大哥大



基本上埋去同佢講A B C D 或ONE TWO
比本護照佢 磅水 試埋張卡得唔得 5分鐘就可以拿卡走

用WIFI蛋既 走之前可以問埋佢拿APN

唔限速無限上網加有通話分鐘
應該平過哂鴨記D卡
作者: malata    時間: 2018-6-19 11:00

你用左邊間個邊個plan
作者: ivanw33    時間: 2018-6-19 11:03

ching 無影最平嗰兩間
GT同台灣之星
作者: tp380    時間: 2018-6-19 11:10

我諗要用台灣號碼通話先要去買卡。
而家5分鐘搞掂都算方便,早幾年仲話要排隊就真係太煩。

8月將會過去。
諗住用張舊萬能開個 5日PLAN 算,面價$90,除返增值折頭都係50左右。
手上又有張AIR SIM,5日PLAN都係40。
作者: malata    時間: 2018-6-19 11:19

本帖最後由 malata 於 2018-6-19 11:22 編輯
ching 無影最平嗰兩間
GT同台灣之星
ivanw33 發表於 2018-6-19 11:03

有幾平?
走芯 用遠傳做緊限時優惠 到6月30 止
5日$13蚊
7日$18蚊
免費接聽電話
數據plan需在7月11前使用
作者: 剋星    時間: 2018-6-19 11:29

中移動張大陸卡去台灣  52蚊1G 7日...
7日無限104
如果1G夠用.52都好抵..不過大陸APN 無得WTS
作者: malata    時間: 2018-6-19 11:33

本帖最後由 malata 於 2018-6-19 11:36 編輯

走芯多地區8日4gb先約港幣$36,香港都用得
17 地區
(日 韓 台 新加坡 馬來西亞 香港 澳門 老撾
印度 菲律賓 柬埔寨 緬甸 澳洲 尼泊爾
印尼 卡塔爾 斯里蘭卡)
作者: malata    時間: 2018-6-19 11:37

本帖最後由 malata 於 2018-6-19 11:45 編輯
中移動張大陸卡去台灣  52蚊1G 7日...
7日無限104
如果1G夠用.52都好抵..不過大陸APN 無得WTS ...
剋星 發表於 2018-6-19 11:29

用走芯仲抵,6月月30前買plan,7月11前用先19蚊用7日
7月11後用17國地區plan先係36蚊
作者: lkh_214    時間: 2018-6-19 11:51

有幾平?
走芯 用遠傳做緊限時優惠 到6月30 止
5日$13蚊
7日$18蚊
免費接聽電話
數據plan需在7月11前使用 ...
malata 發表於 2018-6-19 11:19

GT同台灣之星 機場有車仔檔呀
不過見網上面台灣人都唔推薦
同好似平50定100台幣所以就無影到

剩影左最出名果3大

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: lkh_214    時間: 2018-6-19 11:53

你用左邊間個邊個plan
malata 發表於 2018-6-19 11:00

遠傳b餐 比wifi蛋用
300元台幣有50元通話面值
同5日4.5g無限上網

計返港幣80元
起碼當地電訊商一定收到 同唔限速先

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: malata    時間: 2018-6-19 11:59

遠傳b餐 比wifi蛋用
300元台幣有50元通話面值
同5日4.5g無限上網

計返港幣80元
起碼當地電訊商一定收到  ...
lkh_214 發表於 2018-6-19 11:53

如果你用走芯,張吉sim100,加埋套餐13蚊先@113
走芯同air sim 一樣係買plan,平過air
作者: HSF    時間: 2018-6-19 14:50

我星期五去台北桃園 + 宜蘭,用走芯買咗五日PLAN,RMB10,very good deal。
作者: malata    時間: 2018-6-19 15:14

本帖最後由 malata 於 2018-6-19 15:48 編輯
我星期五去台北桃園 + 宜蘭,用走芯買咗五日PLAN,RMB10,very good deal。
HSF 發表於 2018-6-19 14:50


圍番港幣$13蚊5日數據plan識玩

圖片附件: 852732145_265760~2.jpg (2018-6-19 15:22, 78.34 KB) / 下載次數 71
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2065927&k=7116ba016d97fda64a9ef6625231ab23&t=1782409174&sid=57XoB3WwpG


作者: HSF    時間: 2018-6-19 15:21

本帖最後由 HSF 於 2018-6-19 15:22 編輯

我都鍾意用中華電信,不過我唔係去第一航廈一排三間果度,我未用走芯前係去同一層不過位於非管制區,中華電信喺果度有間小舖,我貪果度比較少人。

Search 吓就見到:https://www.taoyuan-airport.com/chinese/facilities_map#t2
作者: viiii    時間: 2018-6-19 16:05

姐係$78蚊最低消費
可以同台妹傾幾句計 又幫下台灣經濟
走芯啲大陸嘢 唔用


via HKEPC Reader for Android
作者: se126    時間: 2018-6-19 16:35

講1次就係讚好
講幾次就係植入式廣告

via HKEPC Reader for Android
作者: malata    時間: 2018-6-19 16:59

本帖最後由 malata 於 2018-6-19 17:08 編輯

平有平用,貴有貴用
鮑魚 青菜 各有所愛
作者: lkh_214    時間: 2018-6-19 17:23

平有平用,貴有貴用
鮑魚 青菜 各有所愛
malata 發表於 2018-6-19 16:59

比得錢去旅行 我就唔計較果幾十元啦
一出境 5分鐘攪掂 重同你玩儲值卡攪一輪咩
有當地電訊商平sim卡就直接出算

一陣儲值卡限速或收唔到 大家掃興

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: malata    時間: 2018-6-19 17:43

其實同一個台又點會有差別
只不過係睇自己想方便定平
作者: dogdoghk    時間: 2018-6-19 17:47

想問, 如果必須要有台灣電話號碼方便叫UBER,
就只有在台北機場買sim卡, 對嗎?
thanks!
作者: viiii    時間: 2018-6-19 18:25

想問, 如果必須要有台灣電話號碼方便叫UBER,
就只有在台北機場買sim卡, 對嗎?
thanks! ...
dogdoghk 發表於 2018-6-19 17:47

沒有錯,落地搞

via HKEPC Reader for Android
作者: wct    時間: 2018-6-19 21:49

回復 19 #malata

冇可能完全一樣,只係個差異大唔大啫。

白痴一問,走芯用到facebook,whatsapp嗎?
作者: kingkiu    時間: 2018-6-19 22:14

CMLINK, 5蚊3日... 每日300MB
夠whatsapp用la
作者: dogdoghk    時間: 2018-6-19 22:25

回覆 21# viiii
Thanks 師兄!
作者: malata    時間: 2018-6-19 22:31

CMLINK, 5蚊3日... 每日300MB  
夠whatsapp用la
kingkiu 發表於 2018-6-19 22:14


3日之後點算好
作者: malata    時間: 2018-6-19 22:32

回復 malata

冇可能完全一樣,只係個差異大唔大啫。

白痴一問,走芯用到facebook,whatsapp嗎? ...
wct 發表於 2018-6-19 21:49


用到
作者: laughing    時間: 2018-6-19 22:38

一向去台灣都係落地買sim,極速真無限任用,個人首選中華!
作者: kingkiu    時間: 2018-6-20 08:16

回覆 25# malata

再買多次5蚊PLAN
有機會都想試下走芯,可惜一年出門次數唔多,而且有同行人士,令到買SIM貴過租蛋
作者: zoulo    時間: 2018-6-20 09:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: malata    時間: 2018-6-20 09:51

本帖最後由 malata 於 2018-6-20 09:52 編輯
回覆  malata

再買多次5蚊PLAN
有機會都想試下走芯,可惜一年出門次數唔多,而且有同行人士,令到買S ...
kingkiu 發表於 2018-6-20 08:16

咁又幾好喎,不過每日係300mb就。。
放走芯入蛋用都得
作者: HSF    時間: 2018-6-20 17:23

試過搭夜機,去到桃園機場所有電訊舖已閂。
作者: laughing    時間: 2018-6-20 21:54

中華好過大哥大?


via HKEPC Reader for Android
zoulo 發表於 2018-6-20 09:04


yes
作者: mtng223    時間: 2018-6-23 21:37

回復 31 #HSF

我試過第二航廈跑到第一航廈,成功做最後一個客。

via HKEPC Reader for Android
作者: eddy    時間: 2018-6-23 22:44

咁又幾好喎,不過每日係300mb就。。
放走芯入蛋用都得
malata 發表於 2018-6-20 09:51



    叫間公司派sim 啦, 一定支持下
作者: malata    時間: 2018-6-23 23:31

叫間公司派sim 啦, 一定支持下
eddy 發表於 2018-6-23 22:44

繼續用其他SIM仲好啦
作者: post    時間: 2018-6-26 07:41

本帖最後由 post 於 2018-6-26 07:42 編輯
早幾日去台灣既價格 價格除3.74(以當日匯率)

一出境到大堂向左行 唔好向右行 就會見到有齊3間電訊商門市痴 ...
lkh_214 發表於 2018-6-19 01:24

預付卡:可以通過充值延長有效期 (例如:每次充值後可延長180天)
功能:話音(含當地電話號碼) + 數據
銷售點:機場營業廳(可能無售)?? 市區營業廳(可能有售)??

這類預付卡是否存在?請大家分享經驗。謝謝。
作者: 肥_仔    時間: 2018-6-26 08:49

預付卡:可以通過充值延長有效期 (例如:每次充值後可延長180天)
功能:話音(含當地電話號碼) + 數據
銷售 ...
post 發表於 2018-6-26 07:41


上曬LTE之後
市區出嘅卡啲plan畀機場出嘅差好多

自己上曬幾間電訊商比較吓
唔好做伸手黨
作者: malata    時間: 2018-6-26 09:15

本帖最後由 malata 於 2018-6-27 15:13 編輯
叫間公司派sim 啦, 一定支持下
eddy 發表於 2018-6-23 22:44



    依家做緊新用戶有50現金券
http://api.yunyobo.com/static/ac ... ;from=singlemessage
IMG-20180626-WA0000.jpg

圖片附件: IMG-20180626-WA0000.jpg (2018-6-26 09:23, 126.5 KB) / 下載次數 138
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2067253&k=e970701c29047d16afaa369309256474&t=1782409174&sid=57XoB3WwpG


作者: post    時間: 2018-6-26 09:27

上曬LTE之後
市區出嘅卡啲plan畀機場出嘅差好多

自己上曬幾間電訊商比較吓
唔好做伸手黨 ...
肥_仔 發表於 2018-6-26 08:49

多謝指教。
作者: deepbluehk    時間: 2018-6-26 19:57

如果會喺台北踩uBike 就有個門號可以登記悠遊卡
作者: octopusman    時間: 2018-6-27 22:43

早幾日去台灣既價格 價格除3.74(以當日匯率)

一出境到大堂向左行 唔好向右行 就會見到有齊3間電訊商門市痴 ...
lkh_214 發表於 2018-6-19 01:24
請問是第一航廈或第二航廈的禁區內或非禁區?

作者: lkh_214    時間: 2018-7-3 00:52

請問是第一航廈或第二航廈的禁區內或非禁區?
octopusman 發表於 2018-6-27 22:43


第二航廈 一落機過哂關一出到入境大廳向左行到盡頭
作者: siumingsiusiu    時間: 2018-7-4 23:00

回覆 29# zoulo
睇地區,個人經驗台北市內大哥大好d,郊區就中華電訊好d
作者: tmkvtmbrb    時間: 2018-7-5 00:08

用AXXXXM之台灣之星表示全程好順暢好評。
(高雄、台南)
作者: octopusman    時間: 2018-7-7 17:41

第二航廈 一落機過哂關一出到入境大廳向左行到盡頭
lkh_214 發表於 2018-7-3 00:52
第二航廈禁區內也有門市。

作者: keit    時間: 2018-7-8 22:21

回覆  malata

再買多次5蚊PLAN
有機會都想試下走芯,可惜一年出門次數唔多,而且有同行人士,令到買S ...
kingkiu 發表於 2018-6-20 08:16

$5 plan只可以買一次,但優惠期已完
作者: keit    時間: 2018-7-8 22:27

如果你用走芯,張吉sim100,加埋套餐13蚊先@113
走芯同air sim 一樣係買plan,平過air ...
malata 發表於 2018-6-19 11:59

Ching, 見你好多post都sell走芯,唔知係打手定fans啦
雖然我都鍾意試新嘢,但買張sim 都一舊水,有回贈都咁話啦,人哋AirSIM買plan連sim個喎
作者: keit    時間: 2018-7-8 22:35

用AXXXXM之台灣之星表示全程好順暢好評。
(高雄、台南)
tmkvtmbrb 發表於 2018-7-5 00:08

Me too
初初見台灣之星風評麻麻都驚驚地,不過見$40/5日就試下佢啦
除咗坐火車(平溪)某啲路段冇信號外(其它大台都冇信號),其餘好評,仲送30分鐘通話添
作者: malata    時間: 2018-7-8 23:19

本帖最後由 malata 於 2018-7-8 23:20 編輯
Ching, 見你好多post都sell走芯,唔知係打手定fans啦
雖然我都鍾意試新嘢,但買張sim 都一舊水,有回贈都 ...
keit 發表於 2018-7-8 22:27


Air SIM好吖,我都係唔出聲算了
走芯真係唔好去試
英明
作者: keit    時間: 2018-7-8 23:25

Air SIM好吖,我都係唔出聲算了
走芯真係唔好去試
英明
malata 發表於 2018-7-8 23:19

起碼日/台/韓都冇投訴囉
作者: tmkvtmbrb    時間: 2018-7-9 00:09

Me too
初初見台灣之星風評麻麻都驚驚地,不過見$40/5日就試下佢啦
除咗坐火車(平溪)某啲路段冇信號外(其 ...
keit 發表於 2018-7-8 22:35


本身見台灣之星唔太想用, 以前4次遠傳都好快.
但因為窮遊, 諗住慳到盡, 加上有幾個台灣住嘅fd都跳糟去台星,
既然佢哋長住嗰邊都用都無話有咩大問題,
咁就試下啦, 8蚊日~
點知長期足21Mbps, 台鐵有一小段入山窿落3G之外都無見有咩問題.
無錢買指定席, 台鐵拍卡入只可以企, 扶住行李都冇手用電話, 唔知嗰下上唔上到網~

CMLxxk未試過去台灣, 但好平, 都可以一試或做後備.
CMLxxk日本、廣州、澳門都好快.
作者: keit    時間: 2018-7-9 21:46

本身見台灣之星唔太想用, 以前4次遠傳都好快.
但因為窮遊, 諗住慳到盡, 加上有幾個台灣住嘅fd都跳糟去台 ...
tmkvtmbrb 發表於 2018-7-9 00:09

CM我淨係試過泰國($5/3日),速度ok 係每日300mb感覺少咗啲雖然都用唔晒
作者: malata    時間: 2018-7-9 23:24

CM我淨係試過泰國($5/3日),速度ok 係每日300mb感覺少咗啲雖然都用唔晒
keit 發表於 2018-7-9 21:46



    用唔晒係好事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2