作者: xingdec 時間: 2018-9-29 14:20 標題: 合約就到期, 想轉自由鳥 OR CLUB SIM, 想問邊個好D?
本身用開1010, 屋企同公司都會用WIFI, 每月DATA AROUND 4-5GB左右, 點都6GB內, 少講電話.
放工時間必係MTR, 一定路經旺角九龍塘, 用過3, SMARTONE, 1010, N年前3直程等於冇電話, MESSAGE都SEND唔到, 其他兩台叫好D但都需時, 所以唔敢期望用自由鳥同CLUB SIM有好表現
呢兩個台邊個接收DATA好D??
作者: a189252158 時間: 2018-9-29 14:37
MTR小鳥
作者: 7喜 時間: 2018-9-29 15:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c14101 時間: 2018-9-29 17:03
本身用開1010, 屋企同公司都會用WIFI, 每月DATA AROUND 4-5GB左右, 點都6GB內, 少講電話.
放工時間必係MTR ...
xingdec 發表於 2018-9-29 14:20
1010 同 Club 咪又係同台,唔洗問人啦,你如果覺得 1010 收得好 Club 都唔會差。
不過,club 嘅 data 都幾貴,你自己睇清楚先好轉。
via HKEPC Reader for Android
作者: 格拉底 時間: 2018-9-29 17:24
本身用開1010, 屋企同公司都會用WIFI, 每月DATA AROUND 4-5GB左右, 點都6GB內, 少講電話.
放工時間必係MTR ...
xingdec 發表於 2018-9-29 14:20
那客觀D睇見事,N年前我屋企cmhk係0訊號,CSL係非常好,自從pccw合併後,csl訊號差好多,依家屋企訊號4大網絡佢排最尾,cmhk返而收到1-2格,如果真心想平,就自買卡試用,人地講嘅只能參考之用
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: dvd-rw 時間: 2018-9-29 18:49
的確真係買卡試用最穩陣
無一個台無香港所有地方都一面倒咁好/一面倒咁差
我屋企數記最差,返到公司就CSL最差
好彩而家有WI-FI call叫做幫到啲
作者: calbeelok 時間: 2018-10-2 02:06
我諗一般地方兩個台差不多,地鐵就自由鳥贏少少

作者: PN420 時間: 2018-10-2 13:41
石硤尾九龍塘有排都未有擴容工程(B7/B40).
所以有B1覆蓋既豉油鳥,
理論上(只是理論上)應稍勝一籌。
實際係點, 都係買番張儲值卡試下穩陣d.
作者: 321 時間: 2018-10-3 12:53
其實CSL網絡手動轉3G,地鐵好順暢上網,係煩少少。
相信其他台地鐵都唔會好得去邊
作者: franco 時間: 2018-10-3 14:19
但我用Club sim搭地鐵,又唔係聽聞咁差喎,反而張綠萬有時要等吓。

