Board logo

標題: 深圳中移動營業廳 [打印本頁]

作者: panda360    時間: 2019-4-3 12:55     標題: 深圳中移動營業廳

有冇C兄有地址?張卡跌咗,要掛失。
作者: Andyios    時間: 2019-4-3 13:07

國貿站附近萬象城有間
作者: Mickey616    時間: 2019-4-3 13:07

人民南服营厅        人民南路天安国际大厦商场104-105号商铺首层(工商银行、国贸天虹旁边/11,101,204,302到国贸,地铁国贸站B出入口)        13510001011        周一至周五9:30-18:30,周末10:00-18:00

书城服营厅        深南东路5015号金丰城大厦首层(地王大厦正对面,深圳书城隔壁/103,103B,104,113,204,214,215,29,85,K113,K204到书城站)        13510000018        周一至周五9:30-18:30 周六、日10:00-18:00
作者: panda360    時間: 2019-4-3 13:22

兩位C兄,唔該晒。
作者: yuenchai    時間: 2019-4-4 11:46

如果住新界西,福田口岸過關,可以考慮哩間:
1.過關後搭地鐵一個站/福民站;
2.行路去10分鐘左右。

a.png

圖片附件: a.png (2019-4-4 11:45, 114.66 KB) / 下載次數 53
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2118582&k=6eb4c6f3a1126d8f03e246fef9f8bf3b&t=1782185256&sid=14lePvtOjap


作者: panda360    時間: 2019-4-4 14:55

如果住新界西,福田口岸過關,可以考慮哩間:
1.過關後搭地鐵一個站/福民站;
2.行路去10分鐘左右。

...
yuenchai 發表於 2019-4-4 11:46



    我星期六經過皇崗口岸,想問係咪大陸假期?
作者: edwardlee    時間: 2019-4-4 15:02

我星期六經過皇崗口岸,想問係咪大陸假期?
panda360 發表於 2019-4-4 14:55


周六不算法定假期.
作者: yuenchai    時間: 2019-4-4 15:19

我星期六經過皇崗口岸,想問係咪大陸假期?
panda360 發表於 2019-4-4 14:55



大陸呢類型門市就算過年初一初二初三一樣會照開門,只係可能營業時間會短一些,可以當年中無休,如國營銀行!

皇崗口岸行去可能要15分鐘,公交自己百度或打的~~
作者: panda360    時間: 2019-4-4 17:06

回覆 8# yuenchai


     Thank you, 都是1個地鐵站就可以。
作者: yuenchai    時間: 2019-4-4 21:00

回覆 9# panda360


    隔離有間大家樂,質素同香港差唔多,下午茶算抵食
作者: yeung.w.k    時間: 2019-4-4 22:30

如果住新界西,福田口岸過關,可以考慮哩間:
1.過關後搭地鐵一個站/福民站;
2.行路去10分鐘左右。

...
yuenchai 發表於 2019-4-4 11:46



    你肯定非溝通100可以掛失出新卡???
作者: yuenchai    時間: 2019-4-4 22:48

我可以肯定的是我在這間試過:
1.更換爛SIM卡;
2.更換有NFC功能的閃付SIM卡;
3.實名登記。
作者: panda360    時間: 2019-4-6 17:47

我可以肯定的是我在這間試過:
1.更換爛SIM卡;
2.更換有NFC功能的閃付SIM卡;
3.實名登記。 ...
yuenchai 發表於 2019-4-4 22:48


剛剛在金田搞好,算比較少人,但職員做事超慢,$2補了新卡。
作者: yuenchai    時間: 2019-4-6 21:00

剛剛在金田搞好,算比較少人,但職員做事超慢,$2補了新卡。
panda360 發表於 2019-4-6 17:47



$2咁抵玩。。。冇記錯以前換爛卡都要$10!國家企業效率係咁上下,而且5-7號係大陸假期,人哋做寫字樓的都去哂遊山玩水,體諒下啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2