作者: panda360 時間: 2019-4-3 12:55 標題: 深圳中移動營業廳
有冇C兄有地址?張卡跌咗,要掛失。
作者: Andyios 時間: 2019-4-3 13:07
國貿站附近萬象城有間
作者: Mickey616 時間: 2019-4-3 13:07
人民南服营厅 人民南路天安国际大厦商场104-105号商铺首层(工商银行、国贸天虹旁边/11,101,204,302到国贸,地铁国贸站B出入口) 13510001011 周一至周五9:30-18:30,周末10:00-18:00
书城服营厅 深南东路5015号金丰城大厦首层(地王大厦正对面,深圳书城隔壁/103,103B,104,113,204,214,215,29,85,K113,K204到书城站) 13510000018 周一至周五9:30-18:30 周六、日10:00-18:00
作者: panda360 時間: 2019-4-3 13:22
兩位C兄,唔該晒。
作者: yuenchai 時間: 2019-4-4 11:46
如果住新界西,福田口岸過關,可以考慮哩間:
1.過關後搭地鐵一個站/福民站;
2.行路去10分鐘左右。
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2118582&k=6eb4c6f3a1126d8f03e246fef9f8bf3b&t=1782185256&sid=14lePvtOjap

作者: panda360 時間: 2019-4-4 14:55
我星期六經過皇崗口岸,想問係咪大陸假期?
作者: edwardlee 時間: 2019-4-4 15:02
周六不算法定假期.
作者: yuenchai 時間: 2019-4-4 15:19
大陸呢類型門市就算過年初一初二初三一樣會照開門,只係可能營業時間會短一些,可以當年中無休,如國營銀行!
皇崗口岸行去可能要15分鐘,公交自己百度或打的~~
作者: panda360 時間: 2019-4-4 17:06
回覆 8# yuenchai
Thank you, 都是1個地鐵站就可以。
作者: yuenchai 時間: 2019-4-4 21:00
回覆 9# panda360
隔離有間大家樂,質素同香港差唔多,下午茶算抵食
作者: yeung.w.k 時間: 2019-4-4 22:30
你肯定非溝通100可以掛失出新卡???
作者: yuenchai 時間: 2019-4-4 22:48
我可以肯定的是我在這間試過:
1.更換爛SIM卡;
2.更換有NFC功能的閃付SIM卡;
3.實名登記。
作者: panda360 時間: 2019-4-6 17:47
剛剛在金田搞好,算比較少人,但職員做事超慢,$2補了新卡。
作者: yuenchai 時間: 2019-4-6 21:00
$2咁抵玩。。。冇記錯以前換爛卡都要$10!國家企業效率係咁上下,而且5-7號係大陸假期,人哋做寫字樓的都去哂遊山玩水,體諒下啦


