Board logo

標題: 中移儲值卡來電轉駁收費 [打印本頁]

作者: cmajor    時間: 2019-4-11 12:35     標題: 中移儲值卡來電轉駁收費

如題,想問問大家有無用過?官方網頁話要 15蚊 1 個月。(藍卡,賓賓 一樣)。
但係如果只係用『未能接通來電轉駁』**62*Tel# 而唔係『所有來電轉駁』**21*Tel#, 咁收費係咪會唔同? 會唔會好似 Hello  咁,只按通話時間收費?
作者: tcat    時間: 2019-4-11 12:46

佢都無得比你揀
作者: cmajor    時間: 2019-4-11 12:54

你係指佢唔肯收 **62*Tel# ?
作者: hkcslcmcc    時間: 2019-4-11 12:57

$15包月話之你點樣飛
作者: edwardlee    時間: 2019-4-11 14:48

如題,想問問大家有無用過?官方網頁話要 15蚊 1 個月。(藍卡,賓賓 一樣)。
但係如果只係用『未能接通來 ...
cmajor 發表於 2019-4-11 12:35


中移動儲值卡 (除左絕版河蟹號卡外) 無申請飛線增值服務前係飛唔到線.
作者: Botti    時間: 2019-4-11 15:04

無論點飛,中移都要開飛線買路費 $15 一個月
但飛線的 call 唔計話費
傾得少唔著數.....

PCCW/CSL 飛線逐分鐘計/或 $15 月費任飛
作者: cmajor    時間: 2019-4-11 15:39

原來係咁。唔該晒!
作者: babydriver    時間: 2019-4-11 15:57

試過打USSD就知得唔得
作者: derekwyw    時間: 2019-4-12 11:45

中移一卡2地係可以按分鐘收費,唔使$15月費,不過要$0.3一分鐘
作者: ze123    時間: 2019-4-12 12:26

中移一卡2地係可以按分鐘收費,唔使$15月費,不過要$0.3一分鐘
derekwyw 發表於 2019-4-12 11:45


一卡兩地 要收$6 月費
好貴。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2