作者: yipyipfung 時間: 2019-5-27 19:15 標題: 依家返大陸開電話卡改制度?(已証實惠洲唔接受港澳台通行証辦理電話卡)
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dennis10 時間: 2019-5-27 19:18
深圳係廣東省,回鄉證係廣東省公安廳出。
惠洲果間舖拎唔到廣東省公安廳資料索性唔做。
作者: lasally 時間: 2019-5-27 19:29
但係惠州都屬廣東省喎作者: a189252158 時間: 2019-5-27 19:32
10月可以用回鄉證
作者: dennis10 時間: 2019-5-27 19:33
個關鍵係間舖無連上廣東省公安廳聯網咪唔幫你搞,二線廣東省城市成日發生
作者: dennis10 時間: 2019-5-27 19:35
聽佢講一成就算啦,就係居民證一樣過唔到工信部聯網,等人做晒白老鼠再試
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-27 20:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-27 20:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lasally 時間: 2019-5-27 20:21

作者: dennis10 時間: 2019-5-27 20:57
本帖最後由 dennis10 於 2019-5-27 21:00 編輯
家陣做實名要過驗證,全國上下首選國政通系統,依個聰明既國政通系統無回鄉證、軍人、外國護照資料
如果要做回鄉證實名,要行另一條路去連廣東省公安廳做人手認證,細既營業廳未必有依個權限,要連返去總部幫你搞人手認證,咁咪索性唔搞
十月就係聲稱將所有回鄉證數據 Share 比國家 Database,國政通拎到之餘,仲要間公司改 Programme 咁咪得。
作者: dennis10 時間: 2019-5-27 20:59
本帖最後由 dennis10 於 2019-5-27 21:01 編輯
打返上總部做人工認證,銀行都未必間間肯做啦,何況細城市出電話卡,都唔知你本護照真定假。
作者: yuenchai 時間: 2019-5-27 21:04
幾年前未強制實名登記時,用咗廿多年的神州行零月費卡收到短訊可以去營業廳實名登記;
當時服務員話用香港身份證實名,之後上官網/App望個人資料都話已經審核,見到有HKID No.
旱兩三年要強制實名時又收到短訊又要重新實名,限期前唔做的話會暫停服務!!!
哩次係用港澳通行證實名,而家上官網/App望個人資料係見到港澳通行證號碼頭5個字Hxxxx~~
只能肯定中移動深圳市的話係用港澳通行證實名登記,廣東省有22個市每個市對"外地人"有唔同做法唔出奇!
如果確定惠州市間中移動營業廳係官方的話,得閒咪打10086確實一下或微信客服問問~~
作者: smchkman 時間: 2019-5-27 21:11
行多幾間問下啦,上面的分店間間都吾同做法,再者,大陸的電訊商規則更加系日日都吾同的!
作者: lasally 時間: 2019-5-27 21:24
大城市銀行同營廳就識分本護照真定假?
作者: 雯雯 時間: 2019-5-27 21:25
早兩三年移動強制實名果幾日真係玩死唔少港澳台人士!
作者: b-29 時間: 2019-5-27 21:37
典型人治国家代表作。各有各做吧!
作者: wlai888 時間: 2019-5-27 21:52
龍門任搬......無得拗.....
嘈多兩嘈....一陣mark底個回鄉卡號碼, 乜都唔比開.....
作者: lailailai 時間: 2019-5-27 22:31
樓主應該去錯咗授權店,呢啲店只可以辦理二代身份證嘅業務,歡樂卡要去自有營業廳。
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-27 22:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-27 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-27 22:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yuenchai 時間: 2019-5-27 23:14
如果惠州市嗰邊有親戚朋友的話叫佢哋幫手打10086問問確實下,我深圳卡微信問都係得深圳資訊;
另外中移動官方營業廳門口會有"溝通100"標誌,可以上官網望望惠州市地址~~
http://gd.10086.cn/commodity/yyt/communicate100/index.jsps
作者: suiyan 時間: 2019-5-27 23:34
挂住大大隻招牌"中國移動", "中國聯通" 都未必係官方店. 招牌下面細細隻字寫住 "授權店" 或者 細細隻字"飛信電訊公司". 唔係官方店
內面裝修到好似正店咁樣.
作者: lailailai 時間: 2019-5-28 01:25
溝通100都未必係自有營業廳
作者: lailailai 時間: 2019-5-28 01:27
深圳絕大部分嘅中國移動自有營業廳都係收5點半,斷估惠州都唔會收得太夜
作者: alex008 時間: 2019-5-28 07:07
惠州市金葉酒店隔離中移動應該官方店,我以前都系这里搞。
作者: mdws2002 時間: 2019-5-28 08:21
溝通100應該係自有,但係都未必間間會做就真嘅。
就好似小明卡咁,係廣州城區都唔係間間可以搞。
作者: mdws2002 時間: 2019-5-28 08:23
開電話卡?手機support CDMA就用澳門大灣區一卡兩號啦。
再要上網就去整多張物聯卡用(物聯卡淘寶就得,唔使實名)。
作者: Botti 時間: 2019-5-28 09:06
小明市都係3幾間溝通做到港澳証
東毛卡時同區幾間亂通,得一間個電腦系統可做港澳証
授權店同正店,上得去多,一眼分得出

作者: lailailai 時間: 2019-5-28 09:35
喺深圳我見過有貼溝通100牌嘅授權店,亦都見過冇牌嘅自營店
作者: lailailai 時間: 2019-5-28 09:42
東毛嘅case係因為呢張係特殊卡,並非經營業廳出售,本身亦已經公司名實名,正路要搵番嗰間公司轉名,後尾人多搞大咗先可以,所以開頭有啲營業廳唔識/想搞,到最後幾乎間間都可以搞
作者: edwardlee 時間: 2019-5-28 09:47
"溝通100" 都有加盟店. 都可以做一D簡單的業務. 例如轉 plan, 查資料. 申請 broadband 等等. 最易分佢係唔係自營係睇佢幾點收工. 自營的6點前收工. 加盟的好多都做到9點. 有D做到11點.
上次移蟲停機可以係深圳簽衰仔紙開機的就只有自營店可以做到. 加盟店做唔到.
作者: lailailai 時間: 2019-5-28 10:15
就算係富二代,想銷戶都要去自營店先搞到,授權店不能辦理
作者: wlai888 時間: 2019-5-28 10:44
睇走勢........開始越開越貴.......
可能遲D要上台3個月, 6個月, 9個月之後, 先比轉plan...
作者: yuenchai 時間: 2019-5-28 11:13
其實唔使左估右估,再post一次中移動廣東官網,可以望望營業廳地址:
http://gd.10086.cn/commodity/yyt/communicate100/index.jsps
仲係有懷疑驚資料唔update就打10086
而家官網查到的營業廳都係叫"溝通100服務廳"!
去溝通100服務廳可以辦理大部分中移動本地區的業務~~
(以前有啲官方店冇"溝通100",好多本地業務辦理唔到)
大陸乜都可以假。。。不過正如之前Ching講:上得多其實分得出的
作者: 雯雯 時間: 2019-5-28 11:26
移蟲果次搞到全深圳自營店果幾日開朝8晚10, 因為全部都突然被停全要改回鄉證實名.
作者: lasally 時間: 2019-5-28 11:43
作者: 雯雯 時間: 2019-5-28 11:56
其實佢已經提前幾日send o左sms俾用戶, 但係無通知營業廳, 營業廳都唔知係咩一回事, 到o左真正停機果幾日每個廳最少逼滿100人+.
作者: a2462 時間: 2019-5-28 11:59
廣州都唔得!!

作者: lailailai 時間: 2019-5-28 12:13
呢個網址都寫明溝通100係包括加盟店,入面寫可以辦理嘅業務都好簡單,而且都系針對富二代
作者: edwardlee 時間: 2019-5-28 12:22
本帖最後由 edwardlee 於 2019-5-28 12:26 編輯
乜佢地咁有經驗架, 咁點解我舊年7月29日去簽衰仔紙時門口個 reception 一聽我係廣州號即時叫我走. 要我發皮4即時打10086搵廣州CS再比個電話佢聽. 佢聽完仲要走去搵經理後先話得. 不過佢話D號碼飛派晒無得比飛我 (果陣時5時45分, 佢6點關門). 吹到我脹晒.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2129083&k=1495793d757f30c9da130639605726ff&t=1782133313&sid=484MjoLtFl

作者: yipyipfung 時間: 2019-5-28 12:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardlee 時間: 2019-5-28 13:04
本帖最後由 edwardlee 於 2019-5-28 13:08 編輯
我剛剛問左話可以喎. 不過回鄉証就不可以. 只有 "港澳居民來往內地通行証" 先得
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2129088&k=8d866c33244a83eef7b0859c2e5a0df3&t=1782133313&sid=484MjoLtFl

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2129091&k=6d25910cabdef901ff5ac25a44250e76&t=1782133313&sid=484MjoLtFl

作者: 雯雯 時間: 2019-5-28 13:55
你講既係移從? Sorry我get錯o左! 我講果個係深移, 最慘受影響果班人中有唔少係做生意既!
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-28 14:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-28 14:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yuenchai 時間: 2019-5-28 14:12
之前有Ching話港澳台居住證暫時都做唔到實名開電話卡。。。
即是上有政策,下面實行暫時未到位/有難度!
早個星期微信廣東移動客服問過福田區的話有三間係自營店,但官網顯示就有十幾廿間營業廳;
客服話只要係溝通100服務廳,無論是自營店還是加盟店,可以辦理的業務都是一樣,包括香港人實名登記!
都係嗰句,有懷疑就自己再確實一下(電話/微信廣東移動),或問問那幾間是自營的才去~~
作者: yuenchai 時間: 2019-5-28 14:14
應該係現有客戶才可以登入~~
作者: 雯雯 時間: 2019-5-28 14:36
唔好話移動! 銀行開戶居住證既角色都係用o黎做住址證明!
作者: edwardlee 時間: 2019-5-28 14:55
咁我就唔知啦.一向CS同門市的資料會有所不同. 我上面都講過移蟲CS都叫我係深圳開卡, 我去到深圳食閉門匙要打上去CS叫佢同佢 staff 直接溝通. 上面係咁樣架啦.
作者: edwardlee 時間: 2019-5-28 14:56
廣東移動 app 右上角有 online CS 可以入. 係要先 login 先見到.
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-28 14:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2019-5-28 15:15
噉即係話舊款回鄉 証 不可以。
新款回鄉 卡 就可以?
作者: Botti 時間: 2019-5-28 15:25
咁樣的廣州溝通 100fun, 你估有無權限辦非2代証,例如港澳號


情況就如求其搵間 csl 問 MNP hello card...唔係做開 hello 個幾間,一定玩謝你

作者: yipyipfung 時間: 2019-5-28 15:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Botti 時間: 2019-5-28 15:29
本帖最後由 Botti 於 2019-5-28 15:35 編輯
當年行入華強溝通100,問都唔問就叫我打 10086,跟住個cs公式化耍走我
做完功果搵到間正店 - 人到去拎港澳証出來,妹妹仔話佢地部腦辦唔到香港証件
跟住問一問高級,加佢微信...佢發個最近可辦到手續的 地圖/地標,
跟住地圖去到就攪掂。
所以大前題係你行入去間係"正"溝通100店

廣州打 020-10086 同 10086 會唔同的
分別是廣州CMCC CS, 熟廣州區(咁大地方,太仔細就未必清楚),
同埋可要求講廣東話。
後者(煩忙時間)唔知飛去邊省/總壇客服。
只會答 標淮/包無鑊 的答案
作者: yuenchai 時間: 2019-5-28 15:46
都唔知而家大陸銀行開戶要住址證明!!!
早八/九年前去大陸農村邊境遊走,深圳申請郵政銀行卡(因為山旮旯地方可能只有郵行),
職員話一定要填寫大陸聯繫地址我話冇,之後拎張茶餐廳卡片照填地址佢都唔理我冇問題

另外早幾年申請工行卡,一樣要填寫聯繫地址,嗰時職員叫我填香港地址都可以~~
(題外話;大陸支付寶/微信支付/京東支付可以經工行/郵政儲蓄卡實名認證,認證時證件類別有港澳通行證選項!)
作者: yuenchai 時間: 2019-5-28 15:50
都想知道而家其實有冇回鄉卡!?
係香港人習慣叫港澳通行證做回鄉卡,定係某些唔係拎香港身份證人申請。。。
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-28 15:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardlee 時間: 2019-5-28 16:42
非也, 新舊回鄉証理應可以申請電訊服務,
我話唔得係因為 "回鄉卡/証" 唔係正名. 呢個名係我地叫開的簡稱. 内地唔熟的人會叫返正名 "港澳居民來往内地通行証", 佢地查文件都會係呢個名
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: edwardlee 時間: 2019-5-28 16:45
回鄉卡/証 係我地俗稱, 因為想當年仲係用簿時個封面大大隻字寫 "回鄉証", 改左用卡後個名都改左叫 "港澳居民來往内地通行証"
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: yuenchai 時間: 2019-5-28 17:19
頭先Google一下圖片以前一本啡色簿的全名叫"港澳同胞回鄉證",號碼格式7個數字;
而家卡片的叫"港澳居民來往內地通行證",上一代格式H字頭加10個數字,新的就尾嗰兩個數字分開!
(之前試過大陸有啲認證證件類別選項只有"回鄉證",輸入港澳通行證號碼又唔得!)
作者: yuenchai 時間: 2019-5-28 17:57
微信問移動深圳客服,再轉去問惠州客服,答案同之前Ching一樣……港澳通行證可以辦理開電話卡!
再順便問問惠州市惠城區的話有幾間自營店,回覆如圖……
如果咁啱喺惠城區的話,得閒去開咪試試呢三間,都話唔得就喺門市打上客服問~~
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2129143&k=2de03de52cc28eeff5a9c7e73c44c256&t=1782133313&sid=484MjoLtFl

作者: yipyipfung 時間: 2019-5-28 18:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiwing15497 時間: 2019-5-28 18:27
當年開卡係移動當地總部office 地下的營業廳開冇遇過呢個問題~ 想穩陣去總部營業廳最好~
作者: lailailai 時間: 2019-5-28 21:10
點解加盟店只可以處理富二代嘅業務呢?因為當年剛開始實名制時,好多人去網上搜/買其它人嘅身份證資料嚟實名,後尾被工信部發現,就下令3大營運商立即大量採購富二代身份證讀卡器,安裝喺加盟店,以後呢啲加盟店處理業務時只能通過讀卡器讀取資料,唔可以手動輸入,結果亦唔可以處理非富二代嘅業務。
據我所知,廣東省各級自營店都可以處理歡樂卡嘅業務,但其它省份就只有市級自營店先可以。
作者: bubba 時間: 2019-5-28 21:41
羅湖地面右边做过2張联通任性日租咭,$130張,快靚正
via HKEPC Reader for Android
作者: bubba 時間: 2019-5-28 21:46

via HKEPC Reader for Android
作者: liyee 時間: 2019-5-29 18:58
咦!師兄,點解你證號碼嗰度15位既?
作者: smchkman 時間: 2019-5-29 21:24
本帖最後由 smchkman 於 2019-5-29 21:30 編輯
到今時今日衣一秒鐘,可以説只有大陸工行香港人可以免大陸地址可以開戶口,但下一秒鐘就吾知了因大陸銀行的政策系每日會變化的!
如果未開既不如去香港中銀開個大陸中銀戶咪仲方便,因為深圳每個地鉄站內都有中銀ATM机超方便!好似獨市生意咁(反而建行和工行ATM机地鉄站內一個都冇!吹漲)
作者: wlai888 時間: 2019-5-29 22:10
我問過羅湖過關後, 商業城果間 ICBC, 佢話中銀D ATM 都可以攞錢, 但間間手續費都唔同收費


作者: bubba 時間: 2019-5-29 22:52
用回鄉咭實名嘅
via HKEPC Reader for Android
作者: sta 時間: 2019-5-29 22:53
一張回鄉証,係唔係只可以實到一張聯通卡?
作者: yuenchai 時間: 2019-5-29 23:28
可以參考一下2018年資料。。。1
如果中銀香港嗰隻"大灣區開戶易"係整個大灣區中銀ATM提款都免手續費的話,都幾適合香港人~~
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2129386&k=f63246291cd4e7e7ba353e7782befd03&t=1782133313&sid=484MjoLtFl

作者: smchkman 時間: 2019-5-29 23:44
其實主要系入錢落戶口(因為吾會keep太多錢在大陸戶口),主要用錢用支付宝和微信就得了。
作者: dennis10 時間: 2019-5-30 00:31
依個表唔準,同一銀行任何城市拎錢唔收手續費。
中銀戶口係全國邊度拎錢,只要係中銀機就無事,包括香港中銀開既戶口。
作者: yuenchai 時間: 2019-5-30 01:16
那就"異地同行手續費"嗰欄可以忽略,其他就參考一下~~
作者: k20031102 時間: 2019-5-30 08:24
我去福田聯通總部做呢張卡實名,都係show15位身份證
個名同證件號碼無錯就得
作者: k20031102 時間: 2019-5-30 08:46
單單係工行,你去唔同分行問已經有唔同開戶要求
以前農行都好易,有回鄉證、身份證、地址都係要,但職員好人到填個間農行地址就得
而家收緊到唔會即時出卡,去國貿已經見唔到人排隊
作者: tp380 時間: 2019-5-30 08:55
正解,好多人開戶都只係為咗個電子錢包。
大陸用V7 機會仲多過用現金。
作者: bubba 時間: 2019-5-30 08:58
我幾年前去國貿工商入$500開個金帳戶都可以用香港地址
via HKEPC Reader for Android
作者: edwardlee 時間: 2019-5-30 10:39
500元就可以開到個金帳戶
作者: edwardlee 時間: 2019-5-30 10:42
國內銀行唔同香港. 係唔同銀行 (如中銀卡係工商ATM機) 操作都會收費. 唔止係攞錢. 查餘額都好似會收你幾毛錢架. 所以, 開國內銀行戶口如果想方便就要搵多分行的. 存/提錢都方便好多.
以前同一間銀行同省唔同城市 (深圳開戶東莞提錢) 都要收費. 好鬼搵笨. 早幾年改左同行唔收炸.
作者: bubba 時間: 2019-5-30 11:03
係呀,我同佢講之後會打錢入去理財
金帳户唔洗輪街症,舒服好多
via HKEPC Reader for Android
作者: wlai888 時間: 2019-5-30 11:10
哦....明白, 唔該晒師兄
戶口往來開始多, 所以都要做定功課, 費事放太多係國內銀行
作者: mcdull 時間: 2019-5-30 11:18
其實個題目好誤導. 人地講到明要幾個月整合系統...
作者: edwardlee 時間: 2019-5-30 11:50
VIP 緊係司服啦. 但其要求係要有50萬資產先得.
http://www.sz.icbc.com.cn/lczx/lcjzh/2006-04-20/25217.html
作者: yuenchai 時間: 2019-5-30 13:15
要幾個月整合系統的應該係指居住證嘛!?
香港人開移動電話卡正常係用港澳通行證,
樓主問過惠州市服務廳話唔接受,但微信代問客服又話可以。。。
作者: bubba 時間: 2019-5-30 13:15
我放廿幾萬人仔,loop吓定期都ok架
via HKEPC Reader for Android
作者: bubba 時間: 2019-5-30 13:17
其實點解要咁堅持响惠州?
俾人賺下自己慳返D時間好過啦
via HKEPC Reader for Android
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-30 13:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-30 13:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yipyipfung 時間: 2019-5-30 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yuenchai 時間: 2019-5-30 14:02
冇留意而家大陸啲流動電話跨區/跨省漫遊費取消咗未!?
如果收費差唔多,之前微信問嗰三間惠州市惠城區自營店都係唔接受港澳通行證的話,
咪下次經開深圳搞啦。。。Ching應該唔會次次都係香港坐直通大巴往返惠州
作者: wlai888 時間: 2019-5-30 14:14
跨省漫遊費......唔係取消左一段時間咩???
我深圳開的日租卡, 北京, 上海, 浙江用, 都係一蚊1GB, 三蚊封頂呀......
作者: mcdull 時間: 2019-5-30 14:19
唔係, 係講歡樂卡. 冇人話幾個月後一定得, 但今日唔得係預左囉.
作者: mf93d 時間: 2019-5-30 15:08
日租卡係 中移定 聯通?
作者: yuenchai 時間: 2019-5-30 15:09
早一兩年睇大陸新聞成日話將會取消……
頭先百度一下話18年7月2日正式實施,
再望下手機廣東移動App贈送的流量而家標示係國內,以前係省內!
即係而家係深圳市開電話卡去惠州市用的話其實分別不大~~
作者: dennis10 時間: 2019-5-30 15:54
唯一分別係有事去邊度,深圳點都就腳
作者: wlai888 時間: 2019-5-30 16:44
聯通日租卡, 已經轉左米粉卡
移動就係移從化......都無分省內or省外.......


