作者: octopusman 時間: 2020-2-19 11:44 標題: 「轉貼」數碼通:疫情無礙5G服務年中推出
數碼通電訊(00315)總裁葉安娜表示,公司尚在5G服務月費計劃的詳情,惟暫時不見得新冠肺炎疫情令5G推出時間被押後,應可如期在今年中推出。雖然經濟面對挑戰,惟公司會專注保障服務收入。
她說,疫情確實令經濟不景,惟市場對5G亦有一定期待,實際上客情況還要視乎5G手機的選擇、應用場景多寡、用戶體驗等因素而定。然而,按照南韓等已經推出5G服務的地區的經驗,5G速度顯著提升且時延大幅縮短,其網絡體驗上的改進應該有助提高流動服務的每月每戶平均收入(ARPU)。
首席財務總監陳啟龍表示,數碼通去年下半年盈利下滑的一個原因,乃來港旅客及離境港人人數減少拖低漫遊服務收入,暫時難估計疫情對今年上半年漫遊服務收入的打擊幅度,公司會透過尋求減租等途徑控制成本。他表明,公司會維持全年派息比率在75%。
主席郭炳聯於業績通告中提到,數碼通未來5年資本開支計及5G也不會比過去5年大幅增加。陳啟龍進而補充,其實建設5G網絡的成本有望比4G還低,不會出現公司早年推出4G服務首1、2年投資大增的問題,「除非5G服務推出之後好多人用,用多咗好多data就另計」。數碼通截至今年6月底財年的資本開支介乎6億至6.5億元,除5G外,還包括商業系統升級和數碼化等。
科技總裁鄒金根解釋,數碼通當年建設4G時初期鋪設一張全新的網絡,惟5G的會與4G結合,而且公司有3.3、3.5、26/28GHz多個5G頻譜供靈活運用。建網速度控制得宜,就可降低成本。他又說,5G基站天線用電量無疑較大,惟耗電效益之後會隨技術改善,對比4G的漲幅不會超過20%。
陳啟龍指,基站電費本來就佔公司總營運開支不夠2%,遠不及員工的25%,「管員工成本緊要啲」。
鄒金根相信,毫米波(26/28GHz)網絡已經準備就緒,目前不是技術有障礙,而是市場需求問題,預期12個月內會有支援毫米波的5G手機面世。葉安娜提到,毫米波頻段會用於港島和九龍若干人多的熱點。
資料來源︰按此
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176766&k=40616c6ac90a9eba278ea1a79d77103c&t=1782366935&sid=cdZNSaTYc0

作者: clubsim 時間: 2020-2-19 22:44

High Band (28GHz) 即 mmwave,代表用 5G 超高頻段。圖中藍點部份就係覆蓋點了。我哋見到主要係九龍與港島地段。其實 28GHz 高頻段,只可以做到繁忙地區,小地段覆蓋,用來應付大量上網群眾,所以覆蓋之細,也不足為奇。
圖中嘅 Mid Band (3.3/3.5GHz) 即係業界叫作的 5G 黃金頻段,亦即係地圖上面紅色部份。呢個覆蓋就係主要 5G 手機都收到嘅地方。地圖上,九龍好似與港島連成一塊,其實代表部份維港及香港水域都會有 5G 覆蓋。
另外,大家會留意,係 5G 開台初期,新界大部份地方,都收唔到 Mid Band 頻段嘅 5G 訊號,例如大埔一帶;北區也只有少部覆蓋。而新界西如元朗、天水圍、新田近落馬洲,似乎都收到 Mid Band 5G 訊號。若果你成日出入或住係將軍澳、屯門、荃灣區,Mid Band 5G 覆蓋好廣,你好大機會享用到 Mid Band 5G 網絡。
值得留意嘅係,SmarTone 表明會用 Low band (900MHz / 1.8GHz /2.1GHz / 2.6GHz),即現有嘅 4G 頻譜做 5G 網絡。不過,因為本身 4G 頻譜容量始終不及 5G 頻譜,到時上網速度上都唔會有用 5G 頻譜,即上面講嘅 High Band 與 Mid Band 咁快,但 5G 本身又唔止係速度咁簡單嘅,未來好多應用,Low Latency 呢個特別都好重要,咁用 Low Band 做 5G 可以連室內覆蓋都解決到,就最好啦。
https://m.eprice.com.hk/mobile/talk/3149/215236/1/
作者: arrows 時間: 2020-2-20 01:27
3.5Ghz 覆蓋比想像中少。
Refarm 4G 頻,收到都唔會快,仲有機會影響埋4G 表現。
作者: jd2268 時間: 2020-2-20 07:34
數碼通要refarm埋原有既頻搞5G,咁3HK應該都無走雞
CSL同CMHK投到4.9Ghz,反而唔洗因為3.5Ghz個限制區而急急腳refarm原有既頻
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: masonmount 時間: 2020-2-20 13:28
希望數記 5G都係用番Ericsson
如果唔係其他三間都係用華為 冇得轉
作者: chungclam 時間: 2020-2-20 20:34
本帖最後由 chungclam 於 2020-7-15 21:18 編輯
DELETE
作者: jd2268 時間: 2020-2-20 21:13
如果數記肯定繼續用返Ericsson既話, 理論上應該大鑼大鼓宣布左
而唔係好似宜家咁號稱要出Tender去揀5G既Vendor
作者: feddie 時間: 2020-2-23 15:35
華為最大優點係平,數記作為商業機構,應該都心大心細中
via HKEPC Reader for Android
作者: kwongoc_1016 時間: 2020-2-23 19:06
用NSA組網就可以唔使reframe 4G頻住,保障4G網絡質素,到幾年後多人用先將4G頻reframe去5G,再過渡去Standalone組網。
作者: jd2268 時間: 2020-2-24 01:05
回覆 9# kwongoc_1016
數記同3HK無4.9Ghz補唔到3.5Ghz限制區個5G coverage
基本上可以好肯定要原有既頻搞埋5G, 問題係會用DSS (Dynamic Spectrum Sharing) 定係成條頻轉行5G
Example for Ericsson with Swisscom for 5G DSS:
https://www.ericsson.com/en/news ... n-swisscom-qualcomm
Demystifying 5G – 5G NR coexistence with LTE based on dynamic spectrum sharing (DSS):
https://www.youtube.com/watch?v=grVbzbs7Ar0
作者: cpk 時間: 2020-2-24 09:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


