作者: kli 時間: 2020-3-19 16:51 標題: 轉貼: 【飲頭啖湯】香港電訊推5G月費計劃 月費由198元起
Source: https://www.mpfinance.com/fin/in ... &issue=20200319
文章日期:2020年3月19日 15:52
香港電訊(6823)亦公布5G月費計劃,不過有別於其他電訊商,集團月費計劃由8GB起跳,收費因此亦較低,由198元起跳。集團稱,相關服務在將在4月1日推出,並成為香港首家流動通訊服務營運商推出真正5G。另外,集團稱,5G服務推出首階段,網絡將覆蓋主要地區,包括銅鑼灣、灣仔、金鐘、中環、上環、尖沙咀、佐敦、油麻地、旺角、紅磡及土瓜灣,當中太古廣場及太古城中心更已計劃短期內提供全面的5G覆蓋。
集團由明日起,旗下csl及1O1O 5G服務計劃將提供多個本地流動數據用量組合及5G手機服務組合以供客戶選擇。一如集團早前提到,其5G服務除速度外,更包括一系列服務,如5G VR電競、5G VR應用程式等,同時更包括Now E「英超西甲」2020/21賽季通行證,5G用戶可收看由Now獨家播放的英超西甲賽事,部份精選賽事亦會提供4K高清畫質串流直播。
香港電訊集團董事總經理許漢卿女士表示,作為一家領先的創新者及香港首屈一指的資訊及通訊科技服務供應商,香港電訊很高興引領香港進入5G時代,將於4月1日在香港推出真正5G服務,並會為全香港帶來真正獨一無二的5G新時代。
記者:葉子晴
作者: patklchung 時間: 2020-3-19 16:59
csl 及 1010 5G Plan
作者: cs112520 時間: 2020-3-19 20:27
頭一水咁貴就唔用佢啦
遲下穩定左再用5g都未遲
作者: trevorhk 時間: 2020-3-19 20:51
咁多間,最落力換5G天線,真係得csl
其他台真係唔多覺有更新設備
via HKEPC Reader for Android
作者: chungclam 時間: 2020-3-19 20:53
本帖最後由 chungclam 於 2020-4-10 15:37 編輯
DELETE
作者: octopusman 時間: 2020-3-19 21:11
你又知?
作者: PN420 時間: 2020-3-19 21:12
咁馬桶呢?
d打手去晒邊?
葉一姐呢排又冇乜講野...
作者: arrows 時間: 2020-3-19 21:18
數碼通同愛立信簽約
但歐洲人嘅節奏特別慢
作者: shukuist 時間: 2020-3-19 21:26
有冇公佈用邊間設備?華為?
作者: rickywk 時間: 2020-3-19 21:42
華為香港呢個幾月無晒訪客工程師,攪唔攪得切呀
作者: rickywk 時間: 2020-3-19 22:00
本帖最後由 rickywk 於 2020-3-19 22:03 編輯
同埋csl幅LTE coverage map有好多水份,郊野公園一定無咁好LTE coverage
作者: LeeHinnes 時間: 2020-3-19 22:52
我唔係驚佢慢, 反而驚佢係blue...

作者: 321 時間: 2020-3-20 08:42
極速應該配合無限流量,8GB流量在5G全速下載,大約一分鐘就可以用曬流量,所以都係雞肋plan
作者: hungwai0420 時間: 2020-3-20 09:18
回覆 9# shukuist
冚家都係華為
不嬲香港得smartone係特別D
作者: shukuist 時間: 2020-3-20 10:43
貪平...華為一被禁就大家都GG
作者: new68u 時間: 2020-3-20 10:49
唔係話射程短好多要建好多新基站先用到?
作者: s2140091 時間: 2020-3-20 11:09
究竟係咪用5G機就算用4G plan都可以用到5G? Android版有人話用部華爲收到
作者: trevorhk 時間: 2020-3-20 11:27
本帖最後由 trevorhk 於 2020-3-20 11:31 編輯
csl近乎3日就升級好一個site
幾個site同步砌
成個佐敦區已經近乎全面覆蓋
其他台? 收到少少當你贏喇
csl雖然用華為系統,但之前一直用外國嘅天線,依家5G全部改用華為天線
講真,同一個地方,接收明顯差咗
via HKEPC Reader for Android
作者: raylee 時間: 2020-3-20 15:45
how about csl external coverage of 5g ?
作者: stycat5 時間: 2020-3-20 15:47
本帖最後由 stycat5 於 2020-3-20 15:59 編輯
嘩.... 貴到咁,唔好去搶
SIM 月貴比成 $498 一個月,仲要加 $18 蚊,成五舊幾水一個月呀大佬....
得 150GB 係 5G 全速,之後的 data traffic,你竟然用 5G 網絡 (你地講到識飛咁勁) 但鎖到卡巴人既地獄速度比我?2Mbps?
作者: 日本和牛 時間: 2020-3-20 15:56
回覆 18# trevorhk
最近出去油尖旺區 見到好多大廈嘅天台都有基站搭緊棚做工程
作者: QAFHK 時間: 2020-3-20 17:12
收到,但差咗?
CSL 真識提供服務....
via HKEPC Reader for Android
作者: Brainstomer 時間: 2020-3-20 17:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 永恆的回憶 時間: 2020-3-20 17:56
回覆 11# rickywk
睇咗 5G 覆蓋地圖,原來只有維港兩岸旺區,
真心唔知郊野公園幾時先有比 LTE 更強的 5G 覆蓋呢。
作者: U爸大神 時間: 2020-3-20 18:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slsso 時間: 2020-3-20 19:34
一係就呃啲趕住試新野既人,遲啲出番正常sales 價
一係就趁機趕絶班FUP用幾百GB既人,特別係家庭plan 用量王
對比現時家庭plan 5sim 用量王 ~$500 一個月,依家個5G 300GB 5sim 係貴到無倫
即本睇下4月1日舊plan 人收唔收到5G 3.5Ghz 訊號
作者: Turbomini 時間: 2020-3-20 20:02
係, 唔知到時5G實測, 係又好似4G咁最快係佢?
作者: Turbomini 時間: 2020-3-20 20:03
會唔會唔夠數, 所以唔公佈?
作者: rickywk 時間: 2020-3-20 20:26
唔會啦,5G 入門頻率都高過LTE,追到現有LTE都難,仲想高過現有LTE覆蓋
郊野公園一定擺最後先郁,同當年3G upgrade去LTE一樣
作者: poweranger99 時間: 2020-3-20 20:27
辛雄基真係夠特別, 咁樣出賣我地, 算吧啦
作者: octopusman 時間: 2020-3-21 18:14
有沒有拍照?
作者: trevorhk 時間: 2020-3-21 20:48
大量,但呢度出圖太麻煩
via HKEPC Reader for Android
作者: Brainstomer 時間: 2020-3-21 21:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chungclam 時間: 2020-3-22 09:55
本帖最後由 chungclam 於 2020-4-10 15:37 編輯
DELETE

