Board logo

標題: 儲值卡(養號碼) [打印本頁]

作者: lwlbanana    時間: 2020-3-23 19:23     標題: 儲值卡(養號碼)

請問咁多位ching邊張儲值卡養號碼最抵?(除了中移動外)

via HKEPC Reader for Android
作者: dickdick    時間: 2020-3-23 19:29

本帖最後由 dickdick 於 2020-3-24 14:36 編輯

IMC 88.-一年400分鐘通話加2g數據
作者: luksam    時間: 2020-3-23 19:40

請問咁多位ching邊張儲值卡養號碼最抵?(除了中移動外)

via HKEPC Reader for Android ...
lwlbanana 發表於 2020-3-23 19:23



hello
作者: 貧果    時間: 2020-3-23 20:02

KABAYAN , 但先題要有朋友一起用
作者: daemongmong    時間: 2020-3-23 22:26

請問咁多位ching邊張儲值卡養號碼最抵?(除了中移動外)

via HKEPC Reader for Android ...
lwlbanana 發表於 2020-3-23 19:23



    你是否要將現有號碼帶到儲值卡?
作者: c14101    時間: 2020-3-23 22:28

本帖最後由 c14101 於 2020-3-23 22:32 編輯

我用 卡巴人 養緊兩個號碼,一個只會打電話用,一個會開上網 plan,基本上打電話果張算係免費養號。

另外,仲用緊數碼通(卡),中移動(卡),中聯通(卡、台)同 Club Sim(台)養號

via HKEPC Reader for Android
作者: lwlbanana    時間: 2020-3-23 23:13

回復 5 #daemongmong

係呀

via HKEPC Reader for Android
作者: lwlbanana    時間: 2020-3-23 23:13

IMG 88.-一年400分鐘通話加2g數據
dickdick 發表於 2020-3-23 19:29

喺邊度可以做帶number過台?

via HKEPC Reader for Android
作者: lwlbanana    時間: 2020-3-23 23:14

hello
luksam 發表於 2020-3-23 19:40

一年幾多錢?喺邊度搞帶number過台?

via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong    時間: 2020-3-23 23:53

本帖最後由 daemongmong 於 2020-3-23 23:58 編輯
喺邊度可以做帶number過台?

via HKEPC Reader for Android
lwlbanana 發表於 2020-3-23 23:13



    網上或參考「肥花」,請自行找資料。
作者: daemongmong    時間: 2020-3-23 23:54

一年幾多錢?喺邊度搞帶number過台?

via HKEPC Reader for Android
lwlbanana 發表於 2020-3-23 23:14


該是半年卡,要做MNP相當困難,需要運氣,請自行找資料。
作者: sojoke    時間: 2020-3-24 01:35

喺邊度可以做帶number過台?

via HKEPC Reader for Android
lwlbanana 發表於 2020-3-23 23:13


隔離hello posts有全面資料,先睇頭post,唔明先再裡面問。
作者: dickdick    時間: 2020-3-24 08:55

本帖最後由 dickdick 於 2020-3-24 09:06 編輯
喺邊度可以做帶number過台?

via HKEPC Reader for Android
lwlbanana 發表於 2020-3-23 23:13

https://imc-networks.com.hk/imc/lang/chi/address.php IMG_20200324_090354.jpg

圖片附件: IMG_20200324_090354.jpg (2020-3-24 09:06, 65.73 KB) / 下載次數 6
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2182808&k=997d68832437241eff38a0a2e7c27c4e&t=1782551894&sid=17FvoffSKST


作者: dickdick    時間: 2020-3-24 08:57

我用 卡巴人 養緊兩個號碼,一個只會打電話用,一個會開上網 plan,基本上打電話果張算係免費養號。

另外 ...
c14101 發表於 2020-3-23 22:28

卡巴人可唔可以帶號上台?
作者: daemongmong    時間: 2020-3-24 09:48

卡巴人可唔可以帶號上台?
dickdick 發表於 2020-3-24 08:57

請留意其他文標題。

via HKEPC Reader for Android
作者: less7    時間: 2020-3-24 10:24

請留意其他文標題。

via HKEPC Reader for Android
daemongmong 發表於 2020-3-24 09:48

算啦
家陣都係習慣伸手
無人爬文


Hello養號平
卡巴mnp易
Smt過冷河正
萬能變化多
Hehe唔難搞


via HKEPC Reader for Android
作者: c14101    時間: 2020-3-24 10:34

卡巴人可唔可以帶號上台?
dickdick 發表於 2020-3-24 08:57

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 83&pid=39272645
作者: jack912yip    時間: 2020-3-24 10:51

lucky sim also ok
作者: luksam    時間: 2020-3-24 11:06

其實伸手,最好就玩番四大自家卡。大部份都係100蚊一年姐。唔洗做咁多功課,直接去門市就得
作者: kcotha    時間: 2020-3-24 14:16

我剛去完元朗中移門市 想MNP過去卡巴 sales唔肯做

上星期五六兩日去過利高中環元朗 答我冇白卡
短期內都唔會有

完美被耍走
作者: 小至至    時間: 2020-3-24 14:20

Imc 比幾廿蚊一年唔洗煩
作者: kcotha    時間: 2020-3-24 14:55

Imc 比幾廿蚊一年唔洗煩
小至至 發表於 2020-3-24 14:20



作者: luksam    時間: 2020-3-24 15:04

我剛去完元朗中移門市 想MNP過去卡巴 sales唔肯做

上星期五六兩日去過利高中環元朗 答我冇白卡
短期內都唔 ...
kcotha 發表於 2020-3-24 14:16



    唔排除已被玩串了
作者: ze123    時間: 2020-3-24 15:15

現在MNP 最新係lucky sim.
作者: 楓葉心    時間: 2020-3-24 15:20

要通話做主號   mnp clubsim 定 3萬能好?
作者: kcotha    時間: 2020-3-24 15:31

A號碼~MNP後要每個月1200+分鐘 data反而用得唔多 主收各種各樣sms 本來club sim月費$28首選 點知因為號碼係BR登記 club sim唔接受MNP 而家仲未搵到轉去邊

B號碼~舊號碼要keep 朋友加拿大用 齋收SMS 原本係太陽最低月費 前兩日成功轉去club sim 揀$58/月費 俾一個月費用 可以keep number 12個月 應該冇其他平過

C號碼~唔打電話唔洗data 本地齋收銀行SMS 去過hello 去過卡巴 嘥左唔少時間 都係得個吉 睇落都係揀IMC 希望簡d online搞晒唔需要親身落門市

D號碼~要keep舊號 齋要分鐘 data用年卡 未決定轉邊間 唯一concern係有入冇得出
作者: kcotha    時間: 2020-3-24 16:38

現在MNP 最新係lucky sim.
ze123 發表於 2020-3-24 15:15


公佈左可以MNP?
邊度搞?
作者: daemongmong    時間: 2020-3-24 16:40

公佈左可以MNP?
邊度搞?
kcotha 發表於 2020-3-24 16:38

請留意其他post。

via HKEPC Reader for Android
作者: less7    時間: 2020-3-24 16:50

唔排除已被玩串了
luksam 發表於 2020-3-24 15:04

我係黃金果間做過
好好禮貌

via HKEPC Reader for Android
作者: kcotha    時間: 2020-3-24 17:05

剛去完SMT店 想MNP儲值卡 答我可以呀。。。
不過冇貨

幾時先有?唔清楚!
作者: kcotha    時間: 2020-3-24 17:06

我係黃金果間做過
好好禮貌

via HKEPC Reader for Android
less7 發表於 2020-3-24 16:50



  想問下幾時做過?
有冇地址提供?
如果真係有得做 而家過去
作者: luksam    時間: 2020-3-24 17:34

我係黃金果間做過
好好禮貌

via HKEPC Reader for Android
less7 發表於 2020-3-24 16:50



    我意思係玩串左個party. anyway 仲等緊update
作者: ze123    時間: 2020-3-24 18:06

回覆 27# kcotha


    有專題帖
作者: bw706    時間: 2020-3-24 18:30

A號碼~MNP後要每個月1200+分鐘 data反而用得唔多 主收各種各樣sms 本來club sim月費$28首選 點知因為號碼 ...
kcotha 發表於 2020-3-24 15:31



只收SMS -> Club SIM
少用量分鐘-> Hello
中用量分鐘 -> Hello/萬能
高用量分鐘 -> Club sim/SMT

Club/Hello/萬能均有國際漫遊sms,如有錯請指正
作者: bw706    時間: 2020-3-24 18:32

剛去完SMT店 想MNP儲值卡 答我可以呀。。。
不過冇貨

幾時先有?唔清楚! ...
kcotha 發表於 2020-3-24 17:05



要去唔同門市撞吓運氣,不過點都好過Hello得指定門市先有機會做到
作者: bbqiller    時間: 2020-3-24 19:03

A號碼~MNP後要每個月1200+分鐘 data反而用得唔多 主收各種各樣sms 本來club sim月費$28首選 點知因為號碼 ...
kcotha 發表於 2020-3-24 15:31

我覺得有咁多張,全部用一間方便d.

俾我會用萬能。

唔用只收SMS嗰張,都係一年充張$50卷,街價35,有埋300分鐘,又收到SMS,一個月幾蚊 ,到番香港旅行時,又有小小餘額開data plan,完全無浪費。

多用電話嗰張,充張$100卷,街價$75,有1000分鐘,加埋$110充值額共可打3200分鐘。當你一個月用1200分,可用2.66個月,平均28一個月。

小用嗰張,充$75黎一年1000分鐘,每1年有餘額開個黑卡plan,省回data sim 一個月月費。

via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong    時間: 2020-3-24 22:01

我覺得有咁多張,全部用一間方便d.

俾我會用萬能。

唔用只收SMS嗰張,都係一年充張$50卷,街價35,有埋 ...
bbqiller 發表於 2020-3-24 19:03


「券」,不是「卷」。
作者: kcotha    時間: 2020-3-24 23:32

只收SMS -> Club SIM
少用量分鐘-> Hello
中用量分鐘 -> Hello/萬能
高用量分鐘 -> Club sim/SMT

Club ...
bw706 發表於 2020-3-24 18:30


Thx ching

Hello我都想轉 不過只怕同佛無緣
作者: kcotha    時間: 2020-3-24 23:41

我覺得有咁多張,全部用一間方便d.

俾我會用萬能。

唔用只收SMS嗰張,都係一年充張$50卷,街價35,有埋 ...
bbqiller 發表於 2020-3-24 19:03


萬能MNP第一次係咪只需要$60?
第一次係咪一定要先增值$50先用得?

電話分鐘用量多 開卡時增值$100券 送1000分鐘
$110可以有2200分鐘 即係MNP時已經有$110?

萬能每分鐘係咪劃一$0.05 不分時段?

Thx ching
作者: kcotha    時間: 2020-3-25 00:21

萬能MNP爬完文 成本應該係$10+$50券=$60

1)即用$50券送$5 即係卡內餘額係$55 or $65?

2)唔開任何plan 張卡都有360日?

3)到期前買張$50卷增值 extend 360日?

4)假如MNP時買多張$80券增值 夠錢開689 plan嗎?卡入面餘額係幾多?有幾多分鐘打電話?
作者: csuse123    時間: 2020-3-25 00:42

萬能MNP第一次係咪只需要$60?
第一次係咪一定要先增值$50先用得?

電話分鐘用量多 開卡時增值$100券 送 ...
kcotha 發表於 2020-3-24 23:41

1. $60
2. 開卡後,卡有$10,已可用於打電話,卡有效期180日
3. 增值$50(mnp包),送$5及300分鐘,增值$80(mnp不包),送$30及1000分鐘,卡有效期均延長360日
4. 流動電話劃一每分鐘$0.05,固網電話劃一每分鐘$0.12,送的分鐘兩者都適用
作者: csuse123    時間: 2020-3-25 00:48

萬能MNP爬完文 成本應該係$10+$50券=$60

1)即用$50券送$5 即係卡內餘額係$55 or $65?

2)唔開任何plan  ...
kcotha 發表於 2020-3-25 00:21

1. $65
2~3. 增值$50(mnp包),送$5及300分鐘,增值$80(mnp不包),送$30及1000分鐘,卡有效期均延長360日
4. 不夠,要自行買多各一張$50及$80增值券,餘額才會有$230,可以開數據plan ($198)。流動電話收費劃一每分鐘$0.05,固網電話劃一每分鐘$0.12,送的分鐘兩者都適用,實際有幾多時間可用自己計。
作者: kcotha    時間: 2020-3-25 00:50

回覆 42# csuse123


    清楚明白 thanks
作者: kinkong80    時間: 2020-3-25 09:39

剛去完SMT店 想MNP儲值卡 答我可以呀。。。
不過冇貨

幾時先有?唔清楚! ...
kcotha 發表於 2020-3-24 17:05

我上次上水去兩間中移動mnp都話無貨
結果去SMT就有貨,可能去唔同店試

via HKEPC Reader for Android
作者: sojoke    時間: 2020-3-25 14:07

我上次上水去兩間中移動mnp都話無貨
結果去SMT就有貨,可能去唔同店試

via HKEPC Reader for Android ...
kinkong80 發表於 2020-3-25 09:39


其實咁同佛系hello差唔多,去多幾次去唔同舖增加成功機會。不過hello得三間有機,cub,mk,tw仲要遇上個有佛心嘅sales!
作者: luksam    時間: 2020-3-25 14:54

其實咁同佛系hello差唔多,去多幾次去唔同舖增加成功機會。不過hello得三間有機,cub,mk,tw仲要遇上個有 ...
sojoke 發表於 2020-3-25 14:07



    之前好易…近一個月傳聞唔做mnp 後,的確好難…等緊有成功CASE
作者: kcotha    時間: 2020-3-25 17:20

剛又去過元朗利高 同一個姐姐今次直頭
話唔需要再來 唔會再做MNP
叫我唔好嘥時間
作者: kcotha    時間: 2020-3-25 17:24

去完利高過隔離食蕉中心 諗住MNP萬能
唉!又話一定要有公司印 仲要親自chop張form度 email都話唔得

無法子啦 唯有IMC
作者: wlai888    時間: 2020-3-25 17:52

依家好似MNP 好似越嚟越難............
作者: kcotha    時間: 2020-3-25 18:20

MNP IMC網上買卡$88 唔洗15分鐘收到email
仲講到明公司名登記 連印仔都唔需要
簡單 方便 快捷 完全唔需要落街
坐係屋企等收卡

錢同時間邊樣重要 每個人選擇不一樣
作者: luksam    時間: 2020-3-25 19:37

MNP IMC網上買卡$88 唔洗15分鐘收到email
仲講到明公司名登記 連印仔都唔需要
簡單 方便 快捷 完全唔需要落 ...
kcotha 發表於 2020-3-25 18:20



    又咁講,你個case 特別姐.. 其他人普通卡都唔洗印仔公司名ge.
但同意,網上做到mnp 係香港係極少有,之前都討論過外國好多地方都做到,都無所謂「白卡」煩惱
作者: 楓葉心    時間: 2020-3-25 21:54

買半打西餅捧去孝敬吓姐姐仔食   好聲好氣D同佢講mnp hello卡 叫佢幫你留意吓
話唔定可以成佛  
作者: kcotha    時間: 2020-3-25 22:33

公司有好多個N年SMT電話號碼 一個冧巴個個月交幾舊水
而家要節流頭都大 唯有逐個MNP去儲值卡
作者: sojoke    時間: 2020-3-25 23:00

MNP IMC網上買卡$88 唔洗15分鐘收到email
仲講到明公司名登記 連印仔都唔需要
簡單 方便 快捷 完全唔需要落 ...
kcotha 發表於 2020-3-25 18:20


官網2GB嗰張?網上艇仔3GB嗰張做到$78-$80,係爭在信唔信得過,不過有ching報告話ok嘅,量多不妨問吓仲有無價講。
作者: kcotha    時間: 2020-3-25 23:24

我用 卡巴人 養緊兩個號碼,一個只會打電話用,一個會開上網 plan,基本上打電話果張算係免費養號。

另外 ...
c14101 發表於 2020-3-23 22:28



    Ching想請問卡巴養號

每分鐘幾錢?
每次增值$50 延長180日?
打電話個張點做到免費養號?
上網個張點樣增值先可以開3個月plan?
兩張卡巴係點玩法?
作者: kcotha    時間: 2020-3-25 23:45

官網2GB嗰張?網上艇仔3GB嗰張做到$78-$80,係爭在信唔信得過,不過有ching報告話ok嘅,量多不妨問吓仲有 ...
sojoke 發表於 2020-3-25 23:00


Yes ar 官網比錢 MNP by email
乜有網上艇仔IMC? 邊度搵?
作者: sojoke    時間: 2020-3-26 00:13

Yes ar 官網比錢 MNP by email
乜有網上艇仔IMC? 邊度搵?
kcotha 發表於 2020-3-25 23:45


Google ‘IMC mnp’可以搵到肥花、y拍、旋轉門等平台嘅賣家,你可以喺有關平台再用‘imc’去搜尋其他賣家同格價,基本上來嚟來去都係嗰幾個人,因為聯絡電話相同,而且存在一段時間了。相信佢哋出嚟做艇仔,服務應該唔會太差,否則無回頭客了。你咪聯絡吓,再睇吓個風險係點,先再考慮行唔行落去,同會唔會有長期合作,因為佢哋增值都平少少嘅,否則官網都係唔錯嘅選項。
作者: fresh_banana    時間: 2020-3-26 09:00

公司有好多個N年SMT電話號碼 一個冧巴個個月交幾舊水
而家要節流頭都大 唯有逐個MNP去儲值卡 ...
kcotha 發表於 25/3/2020 22:33


自己公司? .... 如果唔係等陣唔記得續冇咗個no. 你就 gg...
作者: kcotha    時間: 2020-3-26 11:56

回覆 58# fresh_banana


    No ar 先煩
作者: kens4    時間: 2020-3-26 13:06

Google ‘IMC mnp’可以搵到肥花、y拍、旋轉門等平台嘅賣家,你可以喺有關平台再用‘imc’去搜尋其他賣家 ...
sojoke 發表於 2020-3-26 00:13



    我識個個服務一流, 到期前4日仲要提我充值!!
作者: kcotha    時間: 2020-3-26 15:11

我識個個服務一流, 到期前4日仲要提我充值!!
kens4 發表於 2020-3-26 13:06


PM please
作者: c14101    時間: 2020-3-26 16:55

Ching想請問卡巴養號

每分鐘幾錢?
每次增值$50 延長180日?
打電話個張點做到免費養號?
上網個張 ...
kcotha 發表於 2020-3-25 23:24


每分鐘幾錢 自己上官網睇啦
https://www.hk.chinamobile.com/e ... PrepaidSimCard.html

每次增值$50, 在增值當日計延長180日

2 張卡巴人, A 卡增值完將儲值現金射去 B 卡用, A 卡本身增值完會收到獎賞儲值額, 每一年生日獎賞又有送儲值額打電話, 所以 A 卡沒儲值現金也能打電話.

上網個張點樣增值先可以開3個月plan? 兩張卡巴係點玩法? => 自己去專貼看
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2386483
作者: kcotha    時間: 2020-3-26 17:25

回覆 62# c14101


    Thank you so much





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2