Board logo

標題: 請問 香港境內 接收 "大陸聯通" [打印本頁]

作者: jj999c    時間: 2020-5-8 10:01     標題: 請問 香港境內 接收 "大陸聯通"

本帖最後由 jj999c 於 2020-5-8 11:16 編輯

hi   各位老友
有7head  "港島" 朋友, 佢急接連  大陸聯通  
請問, HK 在什麽地點, 可以收到?
希望, 真系 "容易"  去到
thanks

ps
1. 以前赤柱有地方我收到聯通
2. 叫過佢去 "上水廣場" , 搭lift, 上十幾20樓試下
3. 落馬洲就一定得....
作者: jj999c    時間: 2020-5-8 10:02

再ps. 唔知點解佢咁急....
thanks
作者: 格拉底    時間: 2020-5-8 10:55

本帖最後由 格拉底 於 2020-5-8 10:59 編輯

自己揸車就去邊境位置,如果坐車去上水廣場試唔得,就落去坐55K去沙頭角禁區前落車
應該收到
利申:住沙頭角,用緊3仔同聯通

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: jj999c    時間: 2020-5-8 11:15

回覆 3# 格拉底

thanks

My 7head friend has NO car
作者: whitelove1    時間: 2020-5-8 12:19

坐東鐵去落馬州或羅湖站再原車返回啦。
作者: lasally    時間: 2020-5-8 12:38

坐東鐵去落馬州或羅湖站再原車返回啦。
whitelove1 發表於 2020-5-8 12:19


清明過左,關又未通,冇車喎
作者: 1個閒人    時間: 2020-5-8 13:16

坐巴士去深圳灣/流浮山, 但記得唔好過關,否則....
作者: whitelove1    時間: 2020-5-8 13:46

回覆 7# 1個閒人

只要唔帶回鄉證,「應該」會彈返香港既。
作者: pong2000    時間: 2020-5-8 15:55

如果港島搭船去蒲台島玩應該方便過去落馬洲
作者: JeremyYim    時間: 2020-5-8 17:39

本帖最後由 JeremyYim 於 2020-6-7 23:46 編輯

天水圍,濕地公園,米埔,機場近港珠澳大橋地方,流浮山,香園圍。。。

(P.S.上次搭飛機翻香港,飛機降落前一直到離開跑道都收緊中國聯通4G)

實在唔得,去深圳灣一定收到,巴士站搞定佢原車翻香港
作者: 格拉底    時間: 2020-5-8 18:19

拎大陸線打返俾老婆話自己身處大陸

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: a2462    時間: 2020-5-8 18:30

咁急, 打的啦!
作者: yuenchai    時間: 2020-5-8 20:30

中國聯通係流浮山,早個零月試過係海邊向住深圳人手search咗幾個字都冇signal!
中國移動的話就OK,如果住天水圍高層靠近明渠向西北方向,
基本上都有signal,4G VoLTE都有~~
作者: brian111    時間: 2020-5-8 20:47

睇地圖應該北區或流浮山
作者: moslwc    時間: 2020-5-8 21:41

我試過香港境搵移動2G, 只係落馬洲月台係好小小, 其他試過都唔得/好差 包括得月樓, 香園圍79K總站, 料壆 51B站, 沙頭角山咀
作者: shumshum    時間: 2020-5-8 21:47

本帖最後由 shumshum 於 2020-5-8 21:49 編輯

德月樓警崗收到 上水站踩單車幾個字至半個鐘就到
作者: CCBA    時間: 2020-5-8 23:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: less7    時間: 2020-5-9 05:17

hi   各位老友
有7head  "港島" 朋友, 佢急接連  大陸聯通  
請問, HK 在什麽地點, 可以收到?
希望, 真系 " ...
jj999c 發表於 2020-5-8 10:01

蒲台島

via HKEPC Reader for Android
作者: slt    時間: 2020-5-9 10:09

本帖最後由 slt 於 2020-5-9 19:52 編輯

九巴 73K 文錦渡總站、79K 打鼓嶺松園下總站已劃出邊境禁區

79K 總站 http://www.kmb.hk/chi/streetview.php?file=LI05-N-1100-0 應該係最近深圳而現時最易去
作者: 雯雯    時間: 2020-5-9 14:45

hi   各位老友
有7head  "港島" 朋友, 佢急接連  大陸聯通  
請問, HK 在什麽地點, 可以收到?
希望, 真系 " ...
jj999c 發表於 2020-5-8 10:01


你朋友住港島可以先近近地去摩星嶺試試收唔收到珠海射過去既訊號.
作者: 格拉底    時間: 2020-5-9 15:58

大家太認真了

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: p333    時間: 2020-5-9 18:04

山頂收到珠海支移動, 聯通唔知收唔收到
作者: jj999c    時間: 2020-5-9 18:04

清明過左,關又未通,冇車喎
lasally 發表於 2020-5-8 12:38



    叻仔,  haha
作者: jj999c    時間: 2020-5-9 18:06

天水圍,濕地公園,米埔,機場近港珠澳大橋地方,流浮山,香園圍。。。

(P.S.上次搭飛機翻香港,飛機降落 ...
JeremyYim 發表於 2020-5-8 17:39



    港珠澳大橋機場就真係唔知邊個位收得好啲
作者: jj999c    時間: 2020-5-9 18:08

你朋友住港島可以先近近地去摩星嶺試試收唔收到珠海射過去既訊號.
雯雯 發表於 2020-5-9 14:45



    係米"肯定", 請問幾耐之前你係試過
thanks
作者: jj999c    時間: 2020-5-9 18:10

大家太認真了  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
格拉底 發表於 2020-5-9 15:58



    7head 朋友, 系工事
吾系狗 公事, 玩大陸妹, so.....

大家分享下, 咁多人覆
證明大家都有興趣知到 大陸網絡可以, 香港什麼地方可以收到
作者: sojoke    時間: 2020-5-9 18:25

其實一啲高山位,都試過收到大陸台,有時西貢有啲位係收到大陸但收唔到香港嘅台。不過雖然話收到,但並不表示可以清晰打出打入!

接收要點包括:向北,高位如山頂位置,空曠等。公共交通易到嘅,大西北應該濕地公園有機,落馬洲警署個山仔幾十年以前係出名北望神州勝地,講較近梗係落馬洲站,但封關去唔到,樓上有ching話深圳灣,可以巴士站遊走,唔好入出境大廳,一入去就要出境,就算彈返轉頭都要隔離14日,咪試!
作者: hkfmy    時間: 2020-5-11 06:51

东平洲有冇ching试过?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2