Board logo

標題: 而家仲有無師兄用數碼賓賓卡? [打印本頁]

作者: Andyios    時間: 2020-6-7 10:14     標題: 而家仲有無師兄用數碼賓賓卡?

上網睇已經改做頭15gb 21mbps, 16-40gb 係1mbps

可以比錢解fup ,不過無寫幾錢
作者: Cm.Lui    時間: 2020-6-7 13:54

仲用緊半日4G
作者: cynfung    時間: 2020-6-7 14:22

我都用緊半日4G
作者: rhino    時間: 2020-6-7 14:45

可惜半日死豬已成絕響!
作者: ckleung0923    時間: 2020-6-8 06:42

$178 得半日仙,已經放棄鳥。
Mo sim $138好過,或者要求唔高,最抵玩卡巴$218/3個月
作者: cynfung    時間: 2020-6-8 11:09

本帖最後由 cynfung 於 2020-6-8 11:15 編輯

百貨應百客, 每個人都會選最適合自己嘅plan.  半日真真真無限真係只啱某些人.仲有,月費只係148.
作者: Andyios    時間: 2020-6-8 12:45

可惜半日死豬已成絕響!
rhino 發表於 2020-6-7 14:45



    聽講普通數碼賓都可以開半日4g
作者: rhino    時間: 2020-6-8 12:47

聽講普通數碼賓都可以開半日4g
Andyios 發表於 2020-6-8 12:45



    好喎! 有冇詳細資料?
作者: rhino    時間: 2020-6-8 12:50

$178 得半日仙,已經放棄鳥。
Mo sim $138好過,或者要求唔高,最抵玩卡巴$218/3個月 ...
ckleung0923 發表於 2020-6-8 06:42


半日死豬一直都係 $148 喎
作者: Andyios    時間: 2020-6-8 14:54

好喎! 有冇詳細資料?
rhino 發表於 2020-6-8 12:47



    不確定





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2