作者: Andyios 時間: 2020-6-7 10:14 標題: 而家仲有無師兄用數碼賓賓卡?
上網睇已經改做頭15gb 21mbps, 16-40gb 係1mbps
可以比錢解fup ,不過無寫幾錢
作者: Cm.Lui 時間: 2020-6-7 13:54
仲用緊半日4G
作者: cynfung 時間: 2020-6-7 14:22
我都用緊半日4G
作者: rhino 時間: 2020-6-7 14:45
可惜半日死豬已成絕響!
作者: ckleung0923 時間: 2020-6-8 06:42
$178 得半日仙,已經放棄鳥。
Mo sim $138好過,或者要求唔高,最抵玩卡巴$218/3個月
作者: cynfung 時間: 2020-6-8 11:09
本帖最後由 cynfung 於 2020-6-8 11:15 編輯
百貨應百客, 每個人都會選最適合自己嘅plan. 半日真真真無限真係只啱某些人.仲有,月費只係148.
作者: Andyios 時間: 2020-6-8 12:45
聽講普通數碼賓都可以開半日4g
作者: rhino 時間: 2020-6-8 12:47
好喎! 有冇詳細資料?
作者: rhino 時間: 2020-6-8 12:50
半日死豬一直都係 $148 喎
作者: Andyios 時間: 2020-6-8 14:54
不確定

