作者: gre 時間: 2020-8-21 17:45 標題: Lucky 60Gb 年半plan / yourmobile 40Gb 年plan
1. 有冇人用緊Lucky 60Gb 年半plan / yourmobile 40Gb 年plan,感覺如何?
2. 兩張卡速度有何分別?
3. 兩張卡是否都不用收行政費?
4. yourmobile 40Gb 年plan有幾多通話分鐘送?
5. 新卡是否深水埗最平Lucky 60G年半plan賣$160及yourmobile 40G年plan賣$120?
感謝
作者: FT907 時間: 2020-8-21 17:59
本帖最後由 FT907 於 2020-8-21 18:03 編輯
由 CSL 官方出品的 Your Mobile 全功能儲值年卡 (42GB 上網年卡) 原價 HK$350,現只需 HK$138 (包平郵),此卡開卡起計一年有效,預設包 40GB 數據,而開卡時加送 2GB (需於首 30 日 使用) 即共 42GB,全程均 4G 42Mbps 速度,並有 1000 分鐘本地通話。
https://ezone.ulifestyle.com.hk/ ... %90%20WiFi%EF%BC%81
yourmobile 40G年plan深水埗賣$120?未見過
https://www.hkcsl.com/tc/your-mobile-all-in-one-prepaid-sim/
港鐵/隧道/流動電話牌照/行政費 $3 / 月
甲乙丙 是21M, Yourmobile 是42M
作者: takeoto 時間: 2020-8-21 19:01
由 CSL 官方出品的 Your Mobile 全功能儲值年卡 (42GB 上網年卡) 原價 HK$350,現只需 HK$138 (包平郵),此 ...
FT907 發表於 21/8/2020 17:59
兩者用起黎有咩大分別?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: big_nature 時間: 2020-8-21 21:09
回覆 2# FT907
Csl 42gb年卡,
有得mnp先有優勢!
作者: 論壇新手 時間: 2020-8-21 22:47
垃圾lucky卡一出世已經劣評,網上評價亦一直尋底,吾好拍埋同abc或者yourmobile一齊講。呢啲垃圾卡只有跟垃圾happy卡較量,比下邊張更垃圾。
作者: gre 時間: 2020-8-22 00:33
新卡深水埗Lucky 60G年半plan及yourmobile 40G年plan最平賣幾錢?
作者: 論壇新手 時間: 2020-8-22 00:43
自己去深水埗行一轉又或者上網睇吓就搵到答案。
作者: gre 時間: 2020-8-22 07:23
有冇人用緊Lucky 60Gb 年半plan / yourmobile 40Gb 年plan,感覺如何?
作者: 論壇新手 時間: 2020-8-22 10:57
垃圾同正常嘅感覺
作者: gre 時間: 2020-8-22 11:17
點垃圾法?
有冇其他lucky 或 yourmobile用家可以提供意見?
作者: Andyios 時間: 2020-8-22 11:28
得佢成日話垃圾
根本用落好正常
作者: frankykkf415 時間: 2020-8-22 11:38
本帖最後由 frankykkf415 於 2020-8-22 11:40 編輯
用緊your mobile 40gb,上Sat鸭220號外排檔買$120,正常速度,一開卡先送2gb 一個月有效,餘额$350,打算兩星期後用完果2gb先開348/40gb 年plan, 變相用到12.5個月
作者: 論壇新手 時間: 2020-8-22 11:41
冇錯啦,lucky係年卡最佳之選,大家買佢啦
作者: gre 時間: 2020-8-22 11:43
Lucky速度及穩定性都可以?
作者: gre 時間: 2020-8-22 11:44
用緊your mobile 40gb,上Sat鸭220號外排檔買$120,正常速度,一開卡先送2gb 一個月有效,餘额$350,打算兩 ...
frankykkf415 發表於 2020-8-22 11:38 AM
係唔係有1000分鐘通話送?
作者: gre 時間: 2020-8-22 11:46
請問大家知唔知Lucky有冇每月行政費要收?
一開卡直接用年半而唔洗再增值?
作者: 論壇新手 時間: 2020-8-22 11:59
本帖最後由 論壇新手 於 2020-8-22 12:03 編輯
點解吾直接上佢公司嘅Facebook問餐飽呢?橫掂都係九吹答案。
https://m.facebook.com/LuckySIMhk/
比埋條link你,去問餐飽,順便睇吓啲好評

作者: 論壇新手 時間: 2020-8-22 12:04
"係得佢成日話垃圾"

作者: gre 時間: 2020-8-22 12:48
請解釋下點垃圾法?
作者: frankykkf415 時間: 2020-8-22 13:06
本帖最後由 frankykkf415 於 2020-8-22 13:07 編輯
,yes
但要開左40gb plan先
作者: daemongmong 時間: 2020-8-22 13:26
只可說,前者是MVNO儲值卡,後者是原電訊商的特約經銷商儲值卡。
特約經銷商儲值卡,大部份都不設MNP,以免影響原電訊商的利益。
作者: gre 時間: 2020-8-22 15:11
用落兩張卡有咩分別?
作者: TE7489 時間: 2020-8-22 20:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TE7489 時間: 2020-8-22 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TE7489 時間: 2020-8-22 20:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre 時間: 2020-8-22 21:05
諗住下星期先買,如果師兄經過,麻煩師兄報一報
如果許可,可以影一影兩張卡既封面睇睇,因為我驚買錯卡
作者: gre 時間: 2020-8-22 21:06
好奇想知點解唔好將主號MNP去不幸卡,是否新卡平d?
作者: TE7489 時間: 2020-8-22 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TE7489 時間: 2020-8-22 21:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre 時間: 2020-8-23 13:40
yourmobile唔會摺?
作者: daemongmong 時間: 2020-8-23 16:37
後者是電訊商特約經銷商,倒閉風險較低。
作者: ma063138 時間: 2020-8-24 10:14
我5月帶左個號碼去不幸卡 (非主號), 30GB plan年卡
速度都ok不過事實係有D地方ABC卡收到而佢係冇訊號既 (同樣係CXL台)
我自己就覺得咁既價錢都算過得去啦, 好就唔講得好架啦
作者: gre 時間: 2020-8-24 13:16
lucky卡用落一切正常嗎?
作者: ma063138 時間: 2020-8-24 13:42
正常既 都冇乜問題 係有D地方收得唔好者
作者: TE7489 時間: 2020-8-24 17:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre 時間: 2020-8-26 20:12
有冇其他lucky / yourmobile分享下用後感受?
作者: gre 時間: 2020-9-1 14:17
有冇人用過lucky可以講下用後感受?
作者: zidaneshiu 時間: 2020-9-1 20:38
點解唔見60gb年半張咭嘅?
via HKEPC Reader for Android
作者: kens4 時間: 2020-9-1 21:10
如果大家手上有Your Mobile未開,記得千萬唔好開住,忍多2日呀唔該!
作者: gre 時間: 2020-9-1 21:34
有甚麼優惠?
作者: 論壇新手 時間: 2020-9-1 23:52
abc/yourmobile聽呢度師兄透露應該係會有啲小改變大驚喜
作者: QAFHK 時間: 2020-9-2 01:13
Abc 20 升 30 ,40升60,再提速 42M
旋轉揾到的
作者: tp380 時間: 2020-9-2 09:05
甘幫FB 都有講… 3/9 開始。
如果紫卡照舊 80蚊都幾抵玩…
作者: keit 時間: 2020-9-2 12:39
https://ezone.ulifestyle.com.hk/ ... 20LuckySIM%EF%BC%81
作者: FT907 時間: 2020-9-2 14:27
本帖最後由 FT907 於 2020-9-2 15:12 編輯
any info? 我現在甲乙丙有$380 , 未開 plan,
因我 開$348/60GB plan 一年內肯定用不完,
咁我可否開 $238/30Gb plan , 當用了一年, 尚有 $380-$238-$39 =$103餘額. 再開$60/10GB plan一次, ? (10GB 應可夠我用 3-4個月),
會不會儲值卡到期, 就算有餘額都開不到第2那個 plan?
作者: TE7489 時間: 2020-9-2 15:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2020-9-2 15:06
睇到, 但 甲乙丙官網未 update.
我上面問題改了, 麻煩你再消化一次, 我今早剛開了卡用, (家人用了鴨, 我焗住用左佢!).用緊那 30 天 2GB data, 一個月後會開 plan
作者: TE7489 時間: 2020-9-2 15:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2020-9-2 15:27
夠喎.
現有$380, 開$238/30Gb plan , 剩$142, 每月扣 $3 (一年 $36). 一年後 剩$106,
夠開$60/10GB plan喎.
剩下的問題係驚張卡話到期, 開不到$60/10GB plan
作者: TE7489 時間: 2020-9-2 15:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2020-9-2 15:40
應不用係卡到期日前一至兩天取消舊PLAN, 因個 $60/10GB plan 只須在365日通行證有效期內 (las day)買就得
web site 咁講 :
$60/10GB
*只適用於本地數據365日通行證(20GB/40GB)仍然生效的客戶
作者: tp380 時間: 2020-9-2 16:54
60蚊/10GB 個PLAN 未用過,唔知點計,唔知開咗有無得延有效期。
不過如果用淨好多GB,第364 日再開$98/ 5GB 就試過係得的。個計法仲同吸仙一樣添。
不過 一年後的事,到時都唔知會唔會變了。
作者: FT907 時間: 2020-9-2 17:02
個計法仲同吸仙(club sim)一樣添....即係點?用剩的 data 可保留? 先用完用剩的 data?
作者: zidaneshiu 時間: 2020-9-2 17:11
Ching , 咁深入嘅問題我地點會知, 你自己問下服務商啦
via HKEPC Reader for Android
作者: lolai 時間: 2020-9-2 17:22
本帖最後由 lolai 於 2020-9-2 23:15 編輯
any info? 我現在甲乙丙有$380 , 未開 plan,
因我 開$348/60GB plan 一年內肯定用不完,
咁我可否開 $238 ...
FT907 發表於 2020-9-2 14:27
42mbps
(網上見)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215374&k=eb06b9043ae8f5bee7207d3fb43cc995&t=1782133330&sid=484MjoLtFl

作者: tp380 時間: 2020-9-2 17:50
從觀察發現,查結餘係一條大數,另見到個結餘係多過正在生效的plan.原因就無謂考究了。
作者: zidaneshiu 時間: 2020-9-2 18:51
ching 幅圖邊度搵架
via HKEPC Reader for Android
作者: ming21788 時間: 2020-9-2 18:52
本帖最後由 ming21788 於 2020-9-2 18:56 編輯
Your mobile 扺玩.. $128/62GB/365Days 1000mins, free IDD0060
https://www.hkcsl.com/tc/your-mobile-local-prepaid-sim/
作者: QAFHK 時間: 2020-9-2 20:18
0060 免費 32個地區,都要收 0.25/min
都係 abc $11X 抵啲(如 abc 真係升埋做 42M)
作者: csuse123 時間: 2020-9-2 20:53
據我了解不是這樣。
$60/10GB不是一個獨立plan,是不會延長原有的期限,如果在最後一日開$60/10GB ,就只能用一日。
作者: csuse123 時間: 2020-9-2 20:55
從網上戶口查看,就會見到每個plan的數據用量,全部都分開列出。
作者: TE7489 時間: 2020-9-2 21:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ming21788 時間: 2020-9-2 23:27
回覆 59# QAFHK
oh..以為會扣完1000分鐘先計0.25..誤會左
作者: gre 時間: 2020-9-3 12:05
$138買返黎可即開60G年 plan?
作者: QAFHK 時間: 2020-9-3 12:28
今日開始,yourmobile 同 abc 兩個相同plan code 計劃全部一齊升級(暫時話優惠去到 20201231)
via HKEPC Reader for Android
作者: csuse123 時間: 2020-9-3 13:51
開卡後餘額有$380,當然可以即刻開plan。
不過,因為有2Gb免費數據送,我一向都只會在用完免費後才開plan。
作者: ming21788 時間: 2020-9-3 14:13
咁abc抵玩的喎 一樣速度, IDD 無咩用
abc 新卡啟動獎賞
- 送首 30 日免費 2GB 本地數據用量
- 送 1000
- $20 儲值額
優惠期至2020年12月31日
作者: ze123 時間: 2020-9-3 14:33
Your mobile 未試過, 係咪快過abc?
作者: FT907 時間: 2020-9-3 14:34
哇!! 不是由買 plan 日延長 365 日??
可以打去邊度問?
作者: FT907 時間: 2020-9-3 14:42
甲乙丙
$238 / 40GB
https://www.hkcsl.com/tc/all-in-one-prepaid-annual-pass-sim/
yourmobile
$238 / 30GB
https://www.hkcsl.com/tc/your-mobile-local-prepaid-sim/
一定是甲乙丙 sure WIN!
作者: FT907 時間: 2020-9-3 14:45
本帖最後由 FT907 於 2020-9-3 15:08 編輯
62GB/365Days 要 $348 喎!
若你講"實際付出"就是用 $138 買卡, 用完free 2 GB 之後 ,再開$348/ 60GB/365Days plan.
但以上同一玩法, 買甲乙丙只需 $110-$118, 比 yourmobile 更抵用
作者: csuse123 時間: 2020-9-3 14:46
買獨立的$238/40GB或$348/60GB才會。
作者: zidaneshiu 時間: 2020-9-3 14:51
40GB?
又話只係多50%?
呢鋪玩晒你冷喎
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2020-9-3 14:52
若$60有10GB只是一個追加優惠, 不能延長365 days, 一定制唔過!!
咁我開 $238/40Gb plan , 當用了一年, 尚有 $380-$238-$36 =$106餘額. 再開$48 / 5GB, 玩多90日, 到時剩 106-48-9 = $49餘額., 再開$48 / 5GB, 又玩多90日!
合共可以玩到1.25-1.5 年! 完美!!
作者: ming21788 時間: 2020-9-3 14:53
佢上面寫30GB...下面40GB...update錯左?...
作者: zidaneshiu 時間: 2020-9-3 14:54
邊度上面?
via HKEPC Reader for Android
作者: ming21788 時間: 2020-9-3 14:56
本帖最後由 ming21788 於 2020-9-3 14:58 編輯
https://www.hkcsl.com/tc/all-in-one-prepaid-annual-pass-sim/
我覺得係update網頁條友打錯左 40GB ..應該係30GB
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215573&k=1ad1b4abe8f07fe4e97f595947104e48&t=1782133330&sid=484MjoLtFl

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215574&k=65f934f439eca4aad7ceaa595bb0220b&t=1782133330&sid=484MjoLtFl

作者: FT907 時間: 2020-9-3 15:00
係喎! 快 d clip 低佢, 用商品說明條例, 逼佢俾返 40GB!!
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215576&k=089dd599d868d6952b8ffb5382254a4a&t=1782133330&sid=484MjoLtFl

作者: ming21788 時間: 2020-9-3 15:04
其他page係啱既..得依頁錯寫40GB..
https://www.hkcsl.com/tc/abc-mobile-local-prepaid-sim/
https://www.hkcsl.com/tc/abc-mobile-idd-data-prepaid-sim/
作者: csuse123 時間: 2020-9-3 15:10
不如開$98/5GB, 又玩多一年!
作者: FT907 時間: 2020-9-3 15:12
空歡喜一場!! CLS 應為其 upload 錯鋘, 送 EPC 各版友 free 一年40 GB data!!
作者: csuse123 時間: 2020-9-3 15:13
應該按正式買plan的畫面為準:
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2215586&k=a874960a71302e8cfea440b3be3fff1f&t=1782133330&sid=484MjoLtFl

作者: FT907 時間: 2020-9-3 15:23
我 5GB 只可夠用3個月或以下, 所以用百幾元餘額開2次 $48/5GB/90days 是最抵
作者: TE7489 時間: 2020-9-3 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TE7489 時間: 2020-9-3 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孔明仔 時間: 2020-9-3 16:09
有冇人知Lucky SIM 幾時先有VOLTE 支援?
作者: daemongmong 時間: 2020-9-3 16:11
沒有人知道,更何況這間是MVNO,未必有VoLTE或起碼要多等數個月。
via HKEPC Reader for Android
作者: ka9314 時間: 2020-9-3 23:51
Csl 個網頁 menu 多左個 極系列儲值卡添呀
不過 Click 入去404嘅
CSL 最近 咁多動作嘅 club 又改login 副廠又加速加量 重有volte
via HKEPC Reader for Android
作者: 論壇新手 時間: 2020-9-5 15:07
有abc,lucky可以番屋企瞓覺了
作者: 321 時間: 2020-9-5 23:41
回覆 84# TE7489
CSL連ABC都上42mbps,咁係咪代表hello都好快會上42mbps?
作者: TE7489 時間: 2020-9-6 09:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 論壇新手 時間: 2020-9-6 12:28
本帖最後由 論壇新手 於 2020-9-6 12:30 編輯
只係提示你選用csl,以後吾需要再揀mvno台。abc及your等緊你。算死草另議
作者: 論壇新手 時間: 2020-9-6 12:56
如果大家諗緊買abc定係your好,我就比多少少意見,abc嘅增值券價錢平過your好多,既然大家都係親生仔,應該揀abc好啲。用完即棄除外。
作者: 321 時間: 2020-9-6 13:20
之前your mobile 48面額果張都係21mbps,而家都上左42mbps
作者: FT907 時間: 2020-9-6 13:41
幾快都冇用!收唔到就係廢!頭先我部雙卡機一張hello一張甲乙丙,入咗電梯,出咗電梯後,hello即時收到4G,而甲乙丙就收2G, 等左兩分鐘才收返4G. 兩者立分高下。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 321 時間: 2020-9-6 13:54
本帖最後由 321 於 2020-9-6 16:08 編輯
回復 95 #FT907
同一個網絡,理論上應該一樣接收,應該係手機問題。我用hello有時出lift都會停留2g好耐
作者: lolai 時間: 2020-9-6 14:03
本帖最後由 lolai 於 2020-9-6 14:19 編輯
會否手机先處理好一張sim 然後才處理另一 sim 呢?
兩分鐘又真係長。
可否對調兩卡位再試下?
作者: 論壇新手 時間: 2020-9-6 14:28
究竟你買咗張abc卡係比邊個用?當時你話買比人用
作者: FT907 時間: 2020-9-6 18:45
覆你最後一次。張卡本來係買俾佢哋用。 後來佢哋走去買咗鴨自己用。 我就焗住攞嚟用
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: FT907 時間: 2020-9-6 18:47
應該唔係啦,以前用3台+hello都冇咁嘅情況發生嘅
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)


