標題: hemat 用每月 45G plan , 有冇得破地獄? [打印本頁]
作者: peterlove 時間: 2020-9-1 15:05 標題: hemat 用每月 45G plan , 有冇得破地獄?
hemat 用每月 45G plan , 有冇得破地獄?thanks
作者: joesiu27 時間: 2020-9-1 15:12
本帖最後由 joesiu27 於 2020-9-1 15:19 編輯
去番官網用google translate或者幫到你
作者: 網絡英雄 時間: 2020-9-1 16:23
冇,只能重新買過
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: peterlove 時間: 2020-9-1 21:49
回覆 3# 網絡英雄
thanks
作者: Andyios 時間: 2020-9-1 21:53
無破地獄,用198三個月 仲抵
