Board logo

標題: hemat 用每月 45G plan , 有冇得破地獄? [打印本頁]

作者: peterlove    時間: 2020-9-1 15:05     標題: hemat 用每月 45G plan , 有冇得破地獄?

hemat 用每月 45G plan , 有冇得破地獄?thanks
作者: joesiu27    時間: 2020-9-1 15:12

本帖最後由 joesiu27 於 2020-9-1 15:19 編輯

去番官網用google translate或者幫到你
作者: 網絡英雄    時間: 2020-9-1 16:23

冇,只能重新買過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: peterlove    時間: 2020-9-1 21:49

回覆 3# 網絡英雄


    thanks
作者: Andyios    時間: 2020-9-1 21:53

無破地獄,用198三個月 仲抵





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2