Board logo

標題: 飛線Code問題 [打印本頁]

作者: HelloOcean    時間: 2020-10-8 11:16     標題: 飛線Code問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: moslwc    時間: 2020-10-8 12:03

如果香港卡有漫遊,係可以

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: pong2000    時間: 2020-10-8 12:20

本帖最後由 pong2000 於 2020-10-8 18:22 編輯

如果上台plan一般都有搖控轉䡈,建議用app或網頁飛線
如果喺大陸用**21*飛線有機會會由大陸中移/聯通系統同你做飛線
會變左做 大陸台系統同你接電話再䡈idd 去你香港號,即係兩程漫遊收費[/s]
作者: how_do_i_know_a    時間: 2020-10-8 16:15

如果上台plan一般都有搖控轉䡈,建議用app或網頁飛線
如果喺大陸用**21*飛線有機會會由大陸中移/聯通系統同 ...
pong2000 發表於 2020-10-8 12:20

錯哂,**21*即 unconditional forwarding 永遠係由 home network 做,同你喺邊度開啟或者身處邊度無關係
作者: hyperbola    時間: 2020-10-8 16:43

點計,最好問返個台既cs。

一般似係樓上師兄講**21*會係home network 飛,不過記得要熄機計。如果部機開住,有可能會影響到。所以最好問返你用既台既cs。
作者: how_do_i_know_a    時間: 2020-10-8 17:14

回覆 5# hyperbola
No no no,話明 unconditional ,係唔會理你部機熄定著,一律喺 home network 已經飛走咗
作者: lolai    時間: 2020-10-8 17:27

本帖最後由 lolai 於 2020-10-8 17:53 編輯

我萬能主号長期飛走。
主号手机會長期顯示飛走信号,有來電亦沒任何來電信息,
在電訊公司已飛走了。主号卡仍可打出。
實在開不開着也沒關係,全飛走了。

圖片附件: eeee.jpg (2020-10-8 17:38, 51.59 KB) / 下載次數 46
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2223137&k=fe1420035eb6a120146e5e68749b0b27&t=1782133302&sid=484MjoLtFl


作者: blackkh    時間: 2020-10-8 17:38

之前返大陸前都會用香港號碼入code飛去1卡2號個邊
問題如果我返到大陸之後先記起, 張香港卡入code仲可唔可 ...
HelloOcean 發表於 2020-10-8 11:16

如果張香港卡有漫遊功能,我之前用數x通開漫遊用**21*飛線是不用漫遊費

via HKEPC Reader for Android
作者: pong2000    時間: 2020-10-8 18:24

錯哂,**21*即 unconditional forwarding 永遠係由 home network 做,同你喺邊度開啟或者身處邊度無關係 ...
how_do_i_know_a 發表於 2020-10-8 16:15


搞錯咗,應該係有條件飛線先至係有機會被雙重收費
多謝指正





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2