Board logo

標題: 電話卡NUMBER 轉年卡步驟 [打印本頁]

作者: 266366    時間: 2020-10-9 13:53     標題: 電話卡NUMBER 轉年卡步驟

各位. 我岩岩上網買左個MOIBLE NUMBER, 咁而家想將個NUMBER 轉去果D 年卡度. 其實正確步驟應該係點. ? 係咪就咁買張年卡自己攪度, 定要去實體店辦手續?

我睇大家D POST 好似個個都好熟 冇講點開鈶, 我就乜都唔識, D TERM 都睇唔明. 咩MNP, 萬能, .....
求大家指教.
作者: NeTZoO    時間: 2020-10-9 13:57

你唔講清楚咩台咩卡,唔係又係想要人估?
作者: 266366    時間: 2020-10-9 14:05

你唔講清楚咩台咩卡,唔係又係想要人估?
NeTZoO 發表於 2020-10-9 13:57


你講我手上張卡? 我係去D 賣電話NUMBER D 地方買, 個電話係張卡入面, 佢話開通左就可以上台. 但我係上大家所講既年卡唔係上月費果D PLAN. 咁應該要點攪? 同埋我都未知用邊隻年卡, 係咪唔同年卡做法又唔同?
作者: s2140091    時間: 2020-10-9 14:24

你講我手上張卡? 我係去D 賣電話NUMBER D 地方買, 個電話係張卡入面, 佢話開通左就可以上台. 但我係上大 ...
266366 發表於 2020-10-9 14:05


佢賣比你張卡上面寫咩電訊公司?無理由唔知張卡係咩台
你搞清楚係咩台先可以話你知點做/有咩選擇
作者: SYW    時間: 2020-10-9 14:27

本帖最後由 SYW 於 2020-10-9 14:32 編輯

年卡門派林立, 需要各自修行.
道行不高, 請先入各大門派睇左岩唔岩你心水先.

即係, 睇 old post先

介紹你入左門派又驚比你事後話老點.

如果唔想修煉, 都係上返台算啦  真心.
作者: hyperbola    時間: 2020-10-9 14:32

你講我手上張卡? 我係去D 賣電話NUMBER D 地方買, 個電話係張卡入面, 佢話開通左就可以上台. 但我係上大 ...
266366 發表於 2020-10-9 14:05



    你要同人講你現在係咩台既卡,因為同台/同服務商有唔同名既卡。但好多時同台唔可會比你由1張卡mnp轉去另一張年卡。  比如你張卡係3台,就無得轉去萬能卡。

你唔講咁神秘,就無人可以比到直接既建議你。或者你睇晒o的post 會有自己既答案。
作者: daemongmong    時間: 2020-10-9 15:04

你要同人講你現在係咩台既卡,因為同台/同服務商有唔同名既卡。但好多時同台唔可會比你由1張卡mnp ...
hyperbola 發表於 2020-10-9 14:32

部份年卡更不設MNP入。

via HKEPC Reader for Android
作者: hyperbola    時間: 2020-10-9 15:08

部份年卡更不設MNP入。

via HKEPC Reader for Android
daemongmong 發表於 2020-10-9 15:04



      係既,如valuegb 就無mnp入。
作者: NeTZoO    時間: 2020-10-9 15:13

你講我手上張卡? 我係去D 賣電話NUMBER D 地方買, 個電話係張卡入面, 佢話開通左就可以上台. 但我係上大 ...
266366 發表於 2020-10-9 14:05


我只可以講,你咩都唔知又咩都唔識,一係要跌下錢先長大,一係上左台算!

買左個no.最基本影張卡上黎啦,你咩都唔講其他ching咪咩都講少少囉,可能去到十幾層都係講下--你好,唔好彩,唔開心
作者: hyperbola    時間: 2020-10-9 15:52

266366 係  ICAC 舉報熱線?
作者: PN420    時間: 2020-10-9 16:47

樓主如果講唔到,就不如影張卡正背面,
抹走晒所有數字比我地睇下。
作者: 266366    時間: 2020-10-9 17:05

本帖最後由 266366 於 2020-10-9 17:10 編輯

回覆 4# s2140091

我果張叫全港通電話儲值卡. 綠色底色果張.


查實我而家連卡都未開.. 都唔係好知佢咩台.

至於年卡. 我睇D 舊POST 見到都好百花齊放咁. 都唔知邊D 先可以帶個NUMBER 去用. 係有D 迷惘..
因為真係太多OLD POST, 同埋好多都預你識. 睇左1X頁都冇D 入門POST. , 所以先請教大家要點攪....
麻煩大家
作者: 266366    時間: 2020-10-9 17:13

回覆 5# SYW

OK 喎. 我都唔知邊張打邊張架La 其實大路用開就OK 了.
段估CHING 唔會老點我用黑店卡卦.
作者: new68u    時間: 2020-10-9 17:14

本帖最後由 new68u 於 2020-10-9 17:17 編輯
回覆  s2140091

我果張叫全港通電話儲值卡. 綠色底色果張.


查實我而家連卡都未開.. 都唔係好知佢咩台. ...
266366 發表於 2020-10-9 17:05

點解唔開卡睇下咩台先?

3萬能個貼睇第一頁已經講哂mnp。
作者: 266366    時間: 2020-10-9 17:15

本帖最後由 266366 於 2020-10-9 17:16 編輯

回覆 10# hyperbola

識E 個NUMBER 等如出賣左你既年齡
作者: s2140091    時間: 2020-10-9 17:26

本帖最後由 s2140091 於 2020-10-9 17:30 編輯
回覆  s2140091

我果張叫全港通電話儲值卡. 綠色底色果張.


查實我而家連卡都未開.. 都唔係好知佢咩台. ...
266366 發表於 2020-10-9 17:05


你開卡後確保有餘額+未過期,可以帶大卡去mnp。但係都係要你講張卡用咩台先得,因爲fmstation以前用pccw現在唔清楚
作者: 266366    時間: 2020-10-9 17:40

回覆 14# new68u


我驚我仲未諗到用邊間佢已經過鬼左期嘛. 因為開左卡就得返一個月時間我攪. 同埋係咪仲要預多4-5日時間俾電訊公司攪架?
作者: 266366    時間: 2020-10-9 17:43

回覆 16# s2140091

咁我知第一步了.係要攪清楚本身張卡係咩台先, 因為同台你就用唔到佢D 年卡..
第二步就應該係選用邊間了. 我見好似最多人講萬能卡, 咁如果我係要萬能卡係咪要去HGC 度攪?
作者: new68u    時間: 2020-10-9 17:44

回覆  new68u


我驚我仲未諗到用邊間佢已經過鬼左期嘛. 因為開左卡就得返一個月時間我攪. 同埋係咪仲要 ...
266366 發表於 2020-10-9 17:40

唔駛諗一個月掛  
作者: s2140091    時間: 2020-10-9 17:49

回覆  s2140091

咁我知第一步了.係要攪清楚本身張卡係咩台先, 因為同台你就用唔到佢D 年卡..
第二步就應 ...
266366 發表於 2020-10-9 17:43


如果你真係決定轉萬能你可以直接去facebook問佢地,link唔post了自己search“3 國際萬能”啦
作者: s2140091    時間: 2020-10-9 17:51

回覆  new68u


我驚我仲未諗到用邊間佢已經過鬼左期嘛. 因為開左卡就得返一個月時間我攪. 同埋係咪仲要 ...
266366 發表於 2020-10-9 17:40

無錯,你要預幾日轉台,保守D就早D搞免得舊卡有問題要增值續命
作者: hyperbola    時間: 2020-10-9 17:55

回覆 18# 266366


https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2527238

MNP 問題,

啡萬 ,黃萬 可直接到食蕉中心做mnp 費用$90,(會送番一張 $80 增值券給你),大咭會由他們提供,好多小白買埋咭去做轉台,其實是不需要的.
可選日期 限 30 天內,(最快4 天後)會在星期一至五 內是但一日生效

食蕉中心中心地址
1.        銅鑼灣糖街2~8 號樂聲大廈地下19 A~C 舖       TEL : 28456238
2.        荃灣登發街4-6號地下H1號舖                               TEL : 27985388
3.        元朗擊壤路14-18號崇德樓地下A舖                     TEL : 28194888
4.        中環德輔道中21號歐陸貿易中心 地下                 TEL : 25232928
作者: 266366    時間: 2020-10-9 17:57

回覆 19# new68u

人越老越懶.. 冇計, 我買個NUMBER 都拖左成個幾月.
作者: hyperbola    時間: 2020-10-9 17:58

MNP 去lucky sim 既可以問佢:
https://www.facebook.com/hksimanalyze
作者: big_nature    時間: 2020-10-9 18:07

本帖最後由 big_nature 於 2020-10-9 18:09 編輯
各位. 我岩岩上網買左個MOIBLE NUMBER, 咁而家想將個NUMBER 轉去果D 年卡度. 其實正確步驟應該係點. ? 係咪 ...
266366 發表於 2020-10-9 13:53


我都係新人。
睇左好耐先明。
儲值卡轉年卡大致係咁:
1.睇下張儲值卡能否做轉台年卡
2.若可,選一間心儀的年卡公司做攜號轉台
3.如 imc ,3HK(同台唔得),lucky card都可以做年卡
4.選一個合自己用的年卡計劃 (即多少激+分鐘通話)
作者: 266366    時間: 2020-10-9 18:22

MNP 去lucky sim 既可以問佢:
hyperbola 發表於 2020-10-9 17:58


我都有留意LUCKY SIM, 不過我尋晚係度SEARCH 完.D CHING 話佢好唔掂. 會CUT 左個客個NUMBER.
有D肴底.
作者: hyperbola    時間: 2020-10-9 18:38

回覆 26# 266366


    我唔係推薦,只係提供信息。
作者: 小妹    時間: 2020-10-9 18:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小妹    時間: 2020-10-9 18:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 266366    時間: 2020-10-9 19:00

本帖最後由 266366 於 2020-10-9 19:02 編輯
我都唔明點解佢要買張儲值咭再特登轉去年卡,明明直接開張年卡就已經解決問題
首先佢又唔係為咗個電話號碼 ...
小妹 發表於 2020-10-9 18:53

其實我真係為咗個number 去買㗎 不過未開卡所以唔知道用咩台姐

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: s2140091    時間: 2020-10-9 19:17

我都唔明點解佢要買張儲值咭再特登轉去年卡,明明直接開張年卡就已經解決問題
首先佢又唔係為咗個電話號碼 ...
小妹 發表於 2020-10-9 18:53


你睇清楚人地第一句都已經話買Mobile number啦
作者: NeTZoO    時間: 2020-10-9 19:28

我都有留意LUCKY SIM, 不過我尋晚係度SEARCH 完.D CHING 話佢好唔掂. 會CUT 左個客個NUMBER.
有D肴底. :h ...
266366 發表於 2020-10-9 18:22


邊一個post?
作者: NeTZoO    時間: 2020-10-9 19:35

本帖最後由 NeTZoO 於 2020-10-10 10:55 編輯
回覆  s2140091

咁我知第一步了.係要攪清楚本身張卡係咩台先, 因為同台你就用唔到佢D 年卡..
第二步就應 ...
266366 發表於 2020-10-9 17:43


你張卡起碼90日-180掛,仲有無確定張卡真係你買個no.到時企左晌度
就算你諗到卡到期最多增值唔駛驚喎,而家你連用咩台都唔知,好惡攪!
其實問賣家都知啦

另外HGC 賣左已經唔係3HK,無3年都有2年,2個已經無關係了~
作者: slt    時間: 2020-10-9 22:13

回復 22 #hyperbola

MNP 3萬能卡亦可到
九龍旺角道38-44號/花園街125號交界龍旺大廈地下
作者: moslwc    時間: 2020-10-9 22:20

本帖最後由 moslwc 於 2020-10-9 22:45 編輯
回覆  s2140091
我果張叫全港通電話儲值卡. 綠色底色果張.
查實我而家連卡都未開.. 都唔係好知佢咩台. ...
266366 發表於 2020-10-9 17:05


提示: 如果樓主已經買咗張 SIM 卡, 應該當場啟用張 SIM 卡, 確認係樓主俾錢買的號碼

http://www.fmstation.net/pro-1.html
    全港通有兩種可能, CSL. 或者 香港聯通 ( 有錯請指正 )
SIM 卡會印著所屬的台
89 852 00 或者 89 852 19 ---> CSL
89 852 07 ----> 香港聯通

基本原則: 唔可以直接 MNP 去 同一個台 ( MVNO 唔計 )

要MNP 去年卡, 唔可以隨便係鋪頭買一張年卡, 要去指定店鋪做MNP手續
此處多人提及的可MNP年卡( 排名不分先後 )
萬能卡 ( 3HK ) 去指定直燒做 ( 參考舊帖 )
Lucky ( CSL MVNO ) , 指定鋪頭, 有一家網店亦代辦 ( 參考舊帖或FB )
IMC ( CSL MVNO ), 以前可以鋪頭做, 現應只可網上做 ( 參考舊帖或 官網 )
作者: slt    時間: 2020-10-9 22:22

回復 15 #266366

呢個去Google search就有

不如呢個,難搵啲,887788,睇下有無人知係邊個機構
作者: 555p    時間: 2020-10-9 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 555p    時間: 2020-10-9 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: moslwc    時間: 2020-10-9 23:00

回覆  moslwc


    what is mvno ?
555p 發表於 2020-10-9 22:54



    https://zh.wikipedia.org/wiki/%E ... 0%E8%90%A5%E5%95%86
作者: daemongmong    時間: 2020-10-9 23:01

回覆  moslwc


    what is mvno ?
555p 發表於 2020-10-9 22:54


請問「谷先生」。

MVNO是推出儲值卡的公司,但沒有自家網絡,需要租用其他網絡商的網絡。
作者: 555p    時間: 2020-10-9 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 555p    時間: 2020-10-9 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 555p    時間: 2020-10-9 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: moslwc    時間: 2020-10-9 23:43

How much is a good number??
i.e.

6666 xxxx
6xxx 1234
91919 xxx
9xx999xxx

How much would it  ...
555p 發表於 2020-10-9 23:34


google search results ( just for reference, not recommend )

http://www.popnumber.com/
http://www.number888.com.hk/
作者: csuse123    時間: 2020-10-10 00:47

請問「谷先生」。

MVNO是推出儲值卡的公司,但沒有自家網絡,需要租用其他網絡商的網絡。 ...
daemongmong 發表於 2020-10-9 23:01

沒有限制MVNO只能出儲值卡,不少都有月費計劃,例如:
聯通
Sun mobile
HKBN
博元
…………
作者: 555p    時間: 2020-10-10 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 266366    時間: 2020-10-10 01:49

回覆 32# NeTZoO

我係睇E個POST
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2560000&extra=&page=4
作者: 266366    時間: 2020-10-10 01:51

回覆 33# NeTZoO

多謝提醒 . 我又真係冇諗過... 我諗我WEEKEND 都要快D 攪掂壇野...
作者: 266366    時間: 2020-10-10 01:53

回覆 35# moslwc

原來係咁. 你既資訊好有用. 我初初真係以為上網買張野就攪掂...
作者: 266366    時間: 2020-10-10 02:18

How much is a good number??
i.e.

6666 xxxx
6xxx 1234
91919 xxx
9xx999xxx

How much would it  ...
555p 發表於 2020-10-9 23:34


我就係幫趁第一間.
作者: slt    時間: 2020-10-10 15:12

本帖最後由 slt 於 2020-10-10 15:16 編輯

回復 43 #555p
無6666字頭的。通訊事務管理局hold起咗

p.s.6660-6663字頭已分配給中聯通

回復 38 #555p
你直接跳過該回應就得。唔係回覆你的
作者: slt    時間: 2020-10-10 15:19

銅鑼灣食蕉有一堆523字頭的號碼賣,鍾意嘅可以去望下 (其他分店無售)
作者: 266366    時間: 2020-10-10 19:56

岩岩開左卡.. 佢寫住CHKT. 咁佢認到係流動網絡係CSL, 係咪已經少左好多CHOICE.
PS. 原來張卡有成6個月.(我不嬲以為所有電話都係得一個月 ) 仲有大把是時間.
作者: 266366    時間: 2020-10-10 20:04

銅鑼灣食蕉有一堆523字頭的號碼賣,鍾意嘅可以去望下 (其他分店無售)
slt 發表於 2020-10-10 15:19


我電話NUMBER 係6444 字頭. 都成5舊水.有D 肉赤, 不過幾好記. 豪佢一次.
作者: s2140091    時間: 2020-10-10 20:49

岩岩開左卡.. 佢寫住CHKT. 咁佢認到係流動網絡係CSL, 係咪已經少左好多CHOICE.
PS. 原來張卡有成6個月.(我 ...
266366 發表於 2020-10-10 19:56


可以去萬年
作者: kinkong80    時間: 2020-10-10 21:00

岩岩開左卡.. 佢寫住CHKT. 咁佢認到係流動網絡係CSL, 係咪已經少左好多CHOICE.
PS. 原來張卡有成6個月.(我 ...
266366 發表於 2020-10-10 19:56

點解你認為一個月, 大部分儲值卡三個月以上。

如果轉去3萬能, 只需幾日, 帶埋張大卡, 最少要比90.
會有一個面值$10電話卡和1張$80增值券(充110)或2張50充值券(每張充55)。

via HKEPC Reader for Android
作者: kens4    時間: 2020-10-10 23:11

岩岩開左卡.. 佢寫住CHKT. 咁佢認到係流動網絡係CSL, 係咪已經少左好多CHOICE.
PS. 原來張卡有成6個月.(我 ...
266366 發表於 2020-10-10 19:56



    同上網痛一樣,用CSL網絡,最簡單方法明天帶晒大細卡去花園街轉3萬能卡,再唔識就上天橋問下開緊派對啲姐姐,佢地仲清楚。
作者: 555p    時間: 2020-10-11 00:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 555p    時間: 2020-10-11 00:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s2140091    時間: 2020-10-11 01:10

我電話NUMBER 係6444 字頭. 都成5舊水.有D 肉赤, 不過幾好記. 豪佢一次.
266366 發表於 2020-10-10 20:04

之前用幾十蚊開左個ABBCCCBA
作者: hsso    時間: 2020-10-11 01:45

6444 1989 ??
or
64641989
555p 發表於 2020-10-11 00:41


我係FB賣號碼既page度見過2年前既po有64641989賣$688
作者: moslwc    時間: 2020-10-11 20:02

同上網痛一樣,用CSL網絡,最簡單方法明天帶晒大細卡去花園街轉3萬能卡,再唔識就上天橋問下開緊派 ...
kens4 發表於 2020-10-10 23:11



    中港通係MVNO, 即使 MNP 去 CSL 或其他用 CSL嘅 MVNO 都應該得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2