Board logo

標題: Mylink 送5G SIM [打印本頁]

作者: 吉羅琳    時間: 2020-10-10 11:09     標題: Mylink 送5G SIM

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2020-10-10 11:11

去到比身份証即刻縮
作者: timothychu    時間: 2020-10-10 12:02

Just a reference

Screenshot_20201010-120023.png

圖片附件: Screenshot_20201010-120023.png (2020-10-10 12:02, 1.24 MB) / 下載次數 83
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2223431&k=a0b6ee8df607cc3a554f5f36929379b2&t=1782500230&sid=3Ns2GOcJ6Q


作者: yuenchai    時間: 2020-10-10 12:37

儲值卡用家試過要Upload身份證/住址證明。。。
見月費用家就唔使,自動填入,因為已經有你資料
所以中移動月費用戶有興趣可以玩玩
作者: 吉羅琳    時間: 2020-10-10 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: unfair    時間: 2020-10-10 12:50

我用開mylink 已申請

via HKEPC Reader for Android
作者: yuenchai    時間: 2020-10-10 13:06

要全新會員,即之前冇開過mylink
吉羅琳 發表於 2020-10-10 12:39



開過MyLink唔等於係MyLink會員,
MyLink會員要再註冊登記!
登記咗MyLink會員係App入面個用戶名稱下面會顯示有"MyLink Member"字樣,
我冇登記MyLink會員就冇顯示~~
作者: kens4    時間: 2020-10-10 13:06

去到比身份証即刻縮
NeTZoO 發表於 2020-10-10 11:11



    縮ed
作者: photohk    時間: 2020-10-10 13:11

註冊唔到...
作者: 吉羅琳    時間: 2020-10-10 13:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 吉羅琳    時間: 2020-10-10 13:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jed68    時間: 2020-10-10 14:09

要比身份證號碼,即刻無興趣試用

via HKEPC Reader for Android
作者: hongkongiron    時間: 2020-10-10 14:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DoraemonKing    時間: 2020-10-10 14:22

回覆 4# yuenchai


已登記
月費用戶 全自動
作者: Jazz    時間: 2020-10-10 14:44

月費用戶 下月完約
雖然去意已決 但都多謝先
作者: 吉羅琳    時間: 2020-10-10 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ck348    時間: 2020-10-10 18:04

回覆 15# Jazz

x2,仲今個月完約,已安排map,不過都拎咗先。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: zqwerty1616    時間: 2020-10-10 18:14

回覆  yuenchai


已登記
月費用戶 全自動
DoraemonKing 發表於 2020-10-10 14:22

點樣全自動?用app定網頁版?我係月費Plan都要我入資料喎
作者: 貧果    時間: 2020-10-10 18:18

又名, 又身份證, OLD SHOE 都唔制
作者: topwai~威威    時間: 2020-10-10 18:40

要出賣個人資料
吉羅琳 發表於 2020-10-10 11:09

儲值卡都有?

via HKEPC Reader for Android
作者: HS8964    時間: 2020-10-10 19:27

開個會員
攞晒你身份證、住址資料不得止
仲要Upload埋身份證副本驗證先可以攞到張卡,最後唔攞算。

via HKEPC Reader for Android
作者: Jazz    時間: 2020-10-10 21:57

回覆  Jazz

x2,仲今個月完約,已安排map,不過都拎咗先。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
ck348 發表於 10/10/2020 18:04



    佢開返$138 12GB俾我, 但我諗住MNP萬開017
作者: 65c02    時間: 2020-10-10 22:59

要比身份證,即刻無興趣
作者: 小雞    時間: 2020-10-11 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ck348    時間: 2020-10-11 10:12

回覆 22# Jazz

佢開返原價加2GB(定3GB)大灣數據。mnp 後加年卡,唔使2個月月費就夠一年用,唔需要再考慮了。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: administrator~    時間: 2020-10-11 12:00

儲值卡要俾身分證
實名制

via HKEPC Reader for Android
作者: youhello507    時間: 2020-10-11 12:03

去到比身份証即刻縮
NeTZoO 發表於 2020-10-10 11:11

上台唔駛俾id ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: administrator~    時間: 2020-10-11 12:06

上台唔駛俾id ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
youhello507 發表於 2020-10-11 12:03

儲值卡wor

via HKEPC Reader for Android
作者: apliucard    時間: 2020-10-11 15:42

已登記
作者: hknation    時間: 2020-10-11 15:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2020-10-11 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: timothychu    時間: 2020-10-11 15:56

我有少少覺得 cmhk mylink sim 想做類似csl club sim 既野
作者: R大魔王    時間: 2020-10-11 16:07

要出賣個人資料
吉羅琳 發表於 2020-10-10 11:09


除非一世用儲值卡
一上台都係要比個人資料
睇下你上邊個台姐
呢d個人資料,入境處有晒,你話大陸攞唔攞到
作者: apliucard    時間: 2020-10-11 16:30

除非一世用儲值卡
一上台都係要比個人資料
睇下你上邊個台姐
呢d個人資料,入境處有晒,你話大陸攞唔攞到 ...
R大魔王 發表於 2020-10-11 16:07


對,行得正企得正怕什麼呢!大陸開張電話都要影相啦
作者: p333    時間: 2020-10-11 16:56

回覆 14# DoraemonKing



我都係全自動, 禁兩下制已經完成
作者: R大魔王    時間: 2020-10-11 17:30

本帖最後由 R大魔王 於 2020-10-11 21:40 編輯
對,行得正企得正怕什麼呢!大陸開張電話都要影相啦
apliucard 發表於 2020-10-11 16:30

都係交易一種
你要免費卡
人地要你個人資料,
電訊商都係保障自己,大家都知大公司出 條款無死錯人
(萬一有人拿卡后做壞事咁點呢)個人諗法
作者: administrator~    時間: 2020-10-11 20:22

都係交易一種
你要免費卡
人地要你個人資料,
電訊商都係保障公司,大家都知大公司出 條款無死錯人
(萬一有 ...
R大魔王 發表於 2020-10-11 17:30

以前一直唔使俾身分證 相安無事
依家點解要俾身分證佢

via HKEPC Reader for Android
作者: wlai888    時間: 2020-10-11 20:52

以前一直唔使俾身分證 相安無事
依家點解要俾身分證佢

via HKEPC Reader for Android ...
administrator~ 發表於 2020-10-11 20:22


便宜莫貪, 乜都唔理, 淨係一日不停推廣電話, 都煩到嘔.........
作者: R大魔王    時間: 2020-10-11 21:39

以前一直唔使俾身分證 相安無事
依家點解要俾身分證佢

via HKEPC Reader for Android ...
administrator~ 發表於 2020-10-11 20:22



    以前的香港.............和宜家的香港
作者: jc2605    時間: 2020-10-12 00:05

我覺個個台都係一樣要比個人資料對方,如果要考慮自己啲資料外洩就連家居服務同銀行服務都唔好用,純粹個人意見
作者: jc2605    時間: 2020-10-12 00:09

要check你資料洗乜咁煩,實有方法跟到你除非你去其他國家住,否則一定拎到你啲資料。
作者: bausonco    時間: 2020-10-12 02:49

儲值卡wor

via HKEPC Reader for Android
administrator~ 發表於 2020-10-11 12:06


在那裡登記 我搵唔到......
作者: 悠閒的日常    時間: 2020-10-12 05:14

問下 CHING,
申請左是否會給你一張新卡?
呢張卡一個月之後,如果不用,要不要手動取消,還是放埋一邊就可以?
作者: 小雞    時間: 2020-10-12 08:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: youhello507    時間: 2020-10-12 08:54

HKID 號碼好難保護了,因為朝中有人。

但係要夾得埋出生日期住址就小心。

點樣保護個人資料同個人身份( ...
mt4money 發表於 2020-10-11 15:54

呢d 資料都好易有,上台,申請卡都需要

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 小雞    時間: 2020-10-12 08:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: youhello507    時間: 2020-10-12 08:55

便宜莫貪, 乜都唔理, 淨係一日不停推廣電話, 都煩到嘔.........
wlai888 發表於 2020-10-11 20:52

用乜電話都有人白撞嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 小雞    時間: 2020-10-12 08:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wlai888    時間: 2020-10-12 10:47

用乜電話都有人白撞嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
youhello507 發表於 2020-10-12 08:55


所以用唔着, 就費事攞, 留番比有用D人攞..........
作者: NeTZoO    時間: 2020-10-12 11:31

上台唔駛俾id ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
youhello507 發表於 2020-10-11 12:03


街邊免費派野比你,你會唔會比ID 同住企証明佢?

就算同一間公司,之前己比佢,都唔代表今次比佢係同一part/team/部門 人,其實比多一次等同比多一個機會.....
作者: administrator~    時間: 2020-10-12 11:42

因為唔駛身分證,就比你班人玩爛,一人N個分身
小雞 發表於 2020-10-12 08:58

關咩事

via HKEPC Reader for Android
作者: 小雞    時間: 2020-10-12 12:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jetflyer    時間: 2020-10-12 16:30

無理佢咁多,有著數就拎咗先算!

中國更美麗
作者: jc2605    時間: 2020-10-12 18:04

百貨應百客,如果驚就唔登記咪無問題,何必討論埋啲無謂野。驚就買其他儲值卡,唔洗係到交流。
作者: dotsuk    時間: 2020-10-13 16:51

今朝收到順豐短訊開始派件,到下午都未送到,可能打風唔派。
作者: administrator~    時間: 2020-10-13 19:00

百貨應百客,如果驚就唔登記咪無問題,何必討論埋啲無謂野。驚就買其他儲值卡,唔洗係到交流。 ...
jc2605 發表於 2020-10-12 18:04

依家講送果張sim 係儲值卡 要登記身分證

via HKEPC Reader for Android
作者: dotsuk    時間: 2020-10-13 19:22

同Clubsim 一樣,一樣係儲值卡,一樣要身份証及地址。
作者: dotsuk    時間: 2020-10-13 19:47

卡未收到,但A p p裏面已經有左電話號碼。號碼幾好,幾易記。數字重叠又重覆。10月10号申請,1月9日到期,有3個月。
作者: jc2605    時間: 2020-10-13 20:18

回覆 56# administrator~


    唔比資料對方咪唔好登記,人地有咁既要求接受唔到咪唔用咪無問題,市場上有大把選擇,呢個chat講mysim同有興趣既人討論。
作者: jc2605    時間: 2020-10-13 20:20

用誠哥張sim啦,鐘意買十張八張無阻止
作者: 小雞    時間: 2020-10-13 20:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dotsuk    時間: 2020-10-13 20:46

請問邊個位置見到號碼,謝
小雞 發表於 2020-10-13 20:22



    我全家申請了3張,只有一張話今日會派而未收到才可以在APP內看到號碼,其他看不見。在新開的MEMBER 頁面看到。
作者: 小雞    時間: 2020-10-13 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: R大魔王    時間: 2020-10-13 23:17

本帖最後由 R大魔王 於 2020-10-14 19:30 編輯
今朝收到順豐短訊開始派件,到下午都未送到,可能打風唔派。
dotsuk 發表於 2020-10-13 16:51




咁高級用順豐派件?
我諗住寄去信箱收..又幾好
p記要親自去旺角取.
作者: 小雞    時間: 2020-10-14 07:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ze123    時間: 2020-10-14 08:38

以前一直唔使俾身分證 相安無事
依家點解要俾身分證佢

via HKEPC Reader for Android ...
administrator~ 發表於 2020-10-11 20:22

可能因為之前mysim 同simplifly 被濫用.
作者: tp380    時間: 2020-10-14 10:11

可能因為之前mysim 同simplifly 被濫用.
ze123 發表於 2020-10-14 08:38



係囉,呢度都有人曬過一大盒 MYSIM~
聲稱買咗以百張計簡單飛的都不在少數。
作者: 小雞    時間: 2020-10-14 11:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbblow    時間: 2020-10-14 13:20

已收到MYSIM , unsupport VOLTE
作者: bbblow    時間: 2020-10-14 13:22

5G 網絡都係行 NSA 假5G..
地點megabox 附近
測試機 紅米10X  5G  版
作者: apliucard    時間: 2020-10-14 14:13

已收到MYSIM , unsupport VOLTE
bbblow 發表於 2020-10-14 13:20



    普通寄信還是快递?
作者: bbblow    時間: 2020-10-14 14:45

回覆 71# apliucard


    SF EXPRESS
作者: ze123    時間: 2020-10-14 15:02

係囉,呢度都有人曬過一大盒 MYSIM~
聲稱買咗以百張計簡單飛的都不在少數。 ...
tp380 發表於 2020-10-14 10:11



    所以呢,凡事去太盡,緣份必早盡
作者: 路人丁戊戌    時間: 2020-10-14 15:56

香港人就係玩到盡先安樂
小雞 發表於 2020-10-14 11:56


以前既香港人唔係咁
點解而家變成咁

越變越似皇松
作者: tp380    時間: 2020-10-14 16:27

以前既香港人唔係咁
點解而家變成咁

越變越似皇松
路人丁戊戌 發表於 2020-10-14 15:56


佢哋會同你講佢無錯,出得優惠就預咗俾人用。
俾唔起就係小家,不如唔好出。

我無5G機,唔係都會攞張試吓。
作者: 路人丁戊戌    時間: 2020-10-14 17:16

香港...香港人....都已經跟時代向前走了好遠

已經唔再係我熟悉的
作者: 小雞    時間: 2020-10-14 18:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yipyipfung    時間: 2020-10-14 18:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: R大魔王    時間: 2020-10-14 19:34

5G 網絡都係行 NSA 假5G..
地點megabox 附近
測試機 紅米10X  5G  版
bbblow 發表於 2020-10-14 13:22


上下載行到幾多?
作者: apliucard    時間: 2020-10-15 09:33

我見到號碼了
超靚9600385X,尾號唔比大家知
作者: mo9394    時間: 2020-10-15 10:20

所以呢,凡事去太盡,緣份必早盡
ze123 發表於 2020-10-14 15:02


simplifly 要俾錢買.
作者: jetflyer    時間: 2020-10-15 10:29

我都見到個號碼咗
無4但不是特別好記
感覺一般
作者: bbblow    時間: 2020-10-15 10:41

回覆 79# R大魔王


    dl 17mb
    ul 5.7mb
作者: 小雞    時間: 2020-10-15 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小雞    時間: 2020-10-15 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小雞    時間: 2020-10-15 11:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2020-10-15 11:59

好多免費拎
小雞 發表於 2020-10-15 11:57


大部份應該唔係
作者: tp380    時間: 2020-10-15 12:16

大部份應該唔係
mo9394 發表於 2020-10-15 11:59



大部份應係 5 蚊一張。
我夾埋買咗20張左右。我認我係有份玩爛的人之一,所以今次佢要BAN 我覺得合理的。
作者: 小雞    時間: 2020-10-15 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2020-10-15 12:19

大部份應係 5 蚊一張。
我夾埋買咗20張左右。我認我係有份玩爛的人之一,所以今次佢要BAN 我覺得合理的 ...
tp380 發表於 2020-10-15 12:16


唔同性質. 呢張應該係高速高質版, 主力少少本地服務.
作者: mo9394    時間: 2020-10-15 12:20

我有7張都係免費,同成過百張個D比真係小兒科
小雞 發表於 2020-10-15 12:19


稻草人任你講, 無得拗
作者: jetflyer    時間: 2020-10-15 12:46

我又4又7
小雞 發表於 2020-10-15 11:57



    我張無1, 4, 7,有一個5。所以睇落比較圓。
作者: jetflyer    時間: 2020-10-15 12:48

回覆  R大魔王


    dl 17mb
    ul 5.7mb
bbblow 發表於 2020-10-15 10:41


咁弱雞?你手機係咪5G?
作者: 小雞    時間: 2020-10-15 14:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apliucard    時間: 2020-10-15 14:52

今日順豐送到
小雞 發表於 2020-10-15 14:18



    今早收到SMS通知,全日唔敢出街,到宜家還未到
作者: 小雞    時間: 2020-10-15 14:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apliucard    時間: 2020-10-15 14:54

可以打比佢,叫佢放樓下看更
小雞 發表於 2020-10-15 14:52



    打比誰?乜電話
作者: 小雞    時間: 2020-10-15 14:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: apliucard    時間: 2020-10-15 14:56

打比順豐小子,我不嬲都係咁
小雞 發表於 2020-10-15 14:55



    边有小子的電話
作者: 小雞    時間: 2020-10-15 14:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2