作者: jd2268 時間: 2020-10-18 01:10 標題: 600/700Mhz, 850Mhz頻譜重新拍賣, 4個台既意見書已經出爐
600/700Mhz, 850Mhz頻譜重新拍賣
4個台既意見書已經出爐, 有興趣既可以睇下份pdf
HKT (600/700Mhz, 850Mhz 響同一份pdf)
https://www.coms-auth.hk/fileman ... 1015_600-700_01.pdf
3HK
600/700Mhz- https://www.coms-auth.hk/fileman ... 1015_600-700_02.pdf
850Mhz- https://www.coms-auth.hk/fileman ... /20201015_850_5.pdf
CMHK
600/700Mhz- https://www.coms-auth.hk/fileman ... 1015_600-700_04.pdf
850Mhz- https://www.coms-auth.hk/fileman ... /20201015_850_2.pdf
SmarTone
600/700Mhz- https://www.coms-auth.hk/fileman ... 1015_600-700_03.pdf
850Mhz- https://www.coms-auth.hk/fileman ... /20201015_850_6.pdf
作者: jd2268 時間: 2020-10-18 15:24
3仔對700-850Mhz既反建議有d睇頭,竟然想推b20
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2225388&k=0592513d9099856d385d3415b36a1229&t=1782132667&sid=1t417NJDDv

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2225389&k=8c113baa585b034b73efa368215e6abf&t=1782132667&sid=1t417NJDDv

作者: aaaaabhk 時間: 2020-10-18 17:20
好多歐洲國家都有B20
咁建議反而仲好 多左好多低頻拍賣!
對大家有好處!
作者: aaaaabhk 時間: 2020-10-18 17:22
最無建議就係CMHK!
之前3.5G拍賣建議書都係咁!
舉手機器公司!
作者: jasonhkd 時間: 2020-10-18 22:11
回覆 2# jd2268
政府講明要霸住738-748/793-803自私用
3仔呢個plan 明顯唔會過到啦
作者: jd2268 時間: 2020-10-18 23:20
除左CMHK, 其餘三個台響意見書都有建議OFCA盡量放多部分Band28頻譜
不過OFCA肯唔肯讓步就係另一回事啦
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: hkfmy 時間: 2020-10-19 00:24
本帖最後由 hkfmy 於 2020-10-19 00:54 編輯
口水: HKT>3>SMT>CMHK
作者: chowegg 時間: 2020-10-19 02:10
希望數記肯加大投資投多D頻譜返黎, 最好係每款頻譜都投最高限額黎改善自己係頻譜最少ge 問題,善用所投返黎最高限額每款頻譜去擴容同改善網絡~
作者: Brainstomer 時間: 2020-10-19 02:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer 時間: 2020-10-19 02:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pikpikpik 時間: 2020-10-19 04:13
邊個台有更多低頻頻率, 就用邊間
via HKEPC Reader for Android
作者: slt 時間: 2020-10-19 07:23
考試如好似CMHK咁,條條都 I agree with you,只會換來unclassified的評級
作者: hkfmy 時間: 2020-10-19 07:28
回覆 8# chowegg
應該不會
SMT報告好明確表示600M的30MCap太高,室内要求400個基站太多
同埋700M同港鐵綫路有衝突
擺明低投入低風險
作者: clubsim 時間: 2020-10-19 07:39
cmhk 表明自己係國家既橡皮圖章
via HKEPC Reader for Android
作者: aaaaabhk 時間: 2020-10-19 13:07
4G年代SMT出曬名慳家!
4G 2600Mhz都唔想bid添啦!後尾咪又要高價bid返band返黎!
作者: aaaaabhk 時間: 2020-10-19 13:08
遲下香港變曬中資公司既話就唔洗玩啦
作者: Ksec 時間: 2020-10-20 01:31
我唯一希望嘅就係 600Mhz 唔好真係玩 Indoor.....
作者: arrows 時間: 2020-10-20 08:44
好似HKT嘅意見咁,600Mhz 係近邊境設限制區,其他地方可以做埋outdoor,唔應該浪費頻譜資源。拍賣價錢都可以貴D


