標題: [操作疑難] 請問市面有冇低過廿蚊月費既純通話ESIM PLAN?? [打印本頁]
作者: tonyjai 時間: 2020-10-18 23:27 標題: 請問市面有冇低過廿蚊月費既純通話ESIM PLAN??
本帖最後由 tonyjai 於 2020-10-18 23:28 編輯
家陣用緊IPHONE XR 雙卡 , 聯通積木PLAN 9蚊月費 + 年卡數據上網
想轉細機XS, 但係ESIM+實體SIM
我本身每月大概用250~300分鐘通話就夠, 數據上網喜歡用完一張就轉用第個台既年卡
搵黎搵去最平都好似係CLUBSIM既28蚊通話PLAN (轉ESIM)
想請教各位師兄,市面上有冇低過廿蚊月費既ESIM 通話PLAN??
PS: 唔考慮11PRO,因為打算買二手機,11PRO都貴.,..
作者: NeTZoO 時間: 2020-10-18 23:59
其實聯通飛條線去張年卡咪得囉
作者: leewe 時間: 2020-10-19 00:31
聯通服務好鬼屎,銀行信用卡sms 驗証好多時都出吾到或者成20分鐘先出現,timeout 左又無限輪迴
作者: aquarius 時間: 2020-10-19 00:48
會唔會用 hello sim 好啲, 定係一定要上台?
作者: pong2000 時間: 2020-10-19 01:36
之前聯通facebook話月費plan可以去門市轉esim,你可以試吓去問吓先
作者: tonyjai 時間: 2020-10-20 08:46
謝ching, 問左聯通積木plan 都可以上門市轉esim
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: klch0214 時間: 2020-10-21 11:43
積木plan唔係最平$11咩?點做到$9月費?
作者: tonyjai 時間: 2020-10-21 13:56
回覆 7# klch0214
SORRY 我錯
記錯左 9蚊係免牌照費 , 11蚊先係月費
因為太平,無點記得價錢...

