Board logo

標題: [操作疑難] 請問市面有冇低過廿蚊月費既純通話ESIM PLAN?? [打印本頁]

作者: tonyjai    時間: 2020-10-18 23:27     標題: 請問市面有冇低過廿蚊月費既純通話ESIM PLAN??

本帖最後由 tonyjai 於 2020-10-18 23:28 編輯

家陣用緊IPHONE XR 雙卡 , 聯通積木PLAN 9蚊月費 + 年卡數據上網
想轉細機XS, 但係ESIM+實體SIM
我本身每月大概用250~300分鐘通話就夠, 數據上網喜歡用完一張就轉用第個台既年卡

搵黎搵去最平都好似係CLUBSIM既28蚊通話PLAN (轉ESIM)
想請教各位師兄,市面上有冇低過廿蚊月費既ESIM 通話PLAN??

PS: 唔考慮11PRO,因為打算買二手機,11PRO都貴.,..
作者: NeTZoO    時間: 2020-10-18 23:59

其實聯通飛條線去張年卡咪得囉
作者: leewe    時間: 2020-10-19 00:31

聯通服務好鬼屎,銀行信用卡sms 驗証好多時都出吾到或者成20分鐘先出現,timeout 左又無限輪迴
作者: aquarius    時間: 2020-10-19 00:48

會唔會用 hello sim 好啲, 定係一定要上台?
作者: pong2000    時間: 2020-10-19 01:36

之前聯通facebook話月費plan可以去門市轉esim,你可以試吓去問吓先
作者: tonyjai    時間: 2020-10-20 08:46

之前聯通facebook話月費plan可以去門市轉esim,你可以試吓去問吓先
pong2000 發表於 2020-10-19 01:36

謝ching, 問左聯通積木plan 都可以上門市轉esim

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: klch0214    時間: 2020-10-21 11:43

積木plan唔係最平$11咩?點做到$9月費?
作者: tonyjai    時間: 2020-10-21 13:56

回覆 7# klch0214


    SORRY 我錯
記錯左 9蚊係免牌照費 , 11蚊先係月費
因為太平,無點記得價錢...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2