Board logo

標題: 有冇師兄用CSL/SMT爆DATA開用量王仲係好慢? [打印本頁]

作者: katri    時間: 2020-10-30 16:08     標題: 有冇師兄用CSL/SMT爆DATA開用量王仲係好慢?

打上去問過客服
加錢開完用量王
因為公平使用 所以load空氣係正常?
但我簽合約個陣又話用完用量王都唔會降速
依家一係load空氣 一係得3mbps
作者: 日本和牛    時間: 2020-10-30 17:33

回覆 1# katri


    3HK會
作者: 野野夜孩子    時間: 2020-10-30 18:35

慘,用錢買原本應有既速度,但又唔係快
我用3都係,合約完永不錄用,美其名無限數據兼不限速既說話
作者: beefung88    時間: 2020-10-30 18:42

Csl用量王爆左數據後,mtr垃圾loading,無爆又係mtr紅綠線又ok返,有d位斷一下only
作者: 321    時間: 2020-10-30 19:05

Csl用量王爆左數據後,mtr垃圾loading,無爆又係mtr紅綠線又ok返,有d位斷一下only ...
beefung88 發表於 2020-10-30 18:42

其實csl就算無爆fup都係成日load空氣,可能係同用左部分頻段比5G有關
作者: Fifafever    時間: 2020-10-31 08:55

我用緊用量王上網/睇片都OK無問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2