作者: katri 時間: 2020-10-30 16:08 標題: 有冇師兄用CSL/SMT爆DATA開用量王仲係好慢?
打上去問過客服
加錢開完用量王
因為公平使用 所以load空氣係正常?
但我簽合約個陣又話用完用量王都唔會降速
依家一係load空氣 一係得3mbps
作者: 日本和牛 時間: 2020-10-30 17:33
回覆 1# katri
3HK會

作者: 野野夜孩子 時間: 2020-10-30 18:35
慘,用錢買原本應有既速度,但又唔係快
我用3都係,合約完永不錄用,美其名無限數據兼不限速既說話
作者: beefung88 時間: 2020-10-30 18:42
Csl用量王爆左數據後,mtr垃圾loading,無爆又係mtr紅綠線又ok返,有d位斷一下only
作者: 321 時間: 2020-10-30 19:05
其實csl就算無爆fup都係成日load空氣,可能係同用左部分頻段比5G有關
作者: Fifafever 時間: 2020-10-31 08:55
我用緊用量王上網/睇片都OK無問題

