Board logo

標題: wifi強信號下,好多次都突然彈出4G數據圖示在頂部欄顯示在wifi圖示側邊 [打印本頁]

作者: vzv    時間: 2021-3-3 22:23     標題: wifi強信號下,好多次都突然彈出4G數據圖示在頂部欄顯示在wifi圖示側邊

在室內wifi強信號下,好多次都突然彈出4G數據圖示在頂部欄,顯示在wifi圖示側邊

是否Wifi問題而導致手機要臨時用4g,但wifi又唔似有事

另外我曾經向手機電訊商投訴過,不時彈出4g數據圖示,會否同電訊商監察我有關?都係唔知唔識而想問下



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: moslwc    時間: 2021-3-3 23:04

本帖最後由 moslwc 於 2021-3-3 23:43 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5d634).jpg
是否啟用了類似以上功能?
(小米)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5d634).jpg (2021-3-3 23:03, 139.5 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2251685&k=15079a56cdf92bf6cf1f87d39a25772d&t=1782196446&sid=2NzpTdbcVd


作者: vzv    時間: 2021-3-3 23:19

是否啟用了類似以上功能?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
moslwc 發表於 2021-3-3 23:04


唔知有無, 但想先請教可以在那裡搵到呢d選項?
作者: moslwc    時間: 2021-3-3 23:42

唔知有無, 但想先請教可以在那裡搵到呢d選項?
vzv 發表於 2021-3-3 23:19

每部手機都唔一樣,有D有,有D冇

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: moslwc    時間: 2021-3-3 23:43

三星
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(9fe77).jpg

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(9fe77).jpg (2021-3-3 23:42, 133.27 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2251687&k=521ef9a98ead781f1938d7a502c72d88&t=1782196446&sid=2NzpTdbcVd


作者: vzv    時間: 2021-3-5 01:33

三星


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
moslwc 發表於 2021-3-3 23:43



我三星機都搵唔到呢個設定,唔知係邊添......但好似有印象見過, 應該都係SET左開的
應該都係容許WIFI同數據切換

咁我而家呢個頂部顯示欄每日在室內有WIFI都不時見到4G信號圖示頂出,然後幾秒後又消失
係點解呢? 唔知同我投訴過電訴商所以佢監察我有無關, 我真係唔識先會咁問
而WIFI ROUTER又唔似有事
作者: slsso    時間: 2021-3-5 09:15

三星的話
設定->連接->Wi-Fi->右上三點->進階->切換至流動數據
作者: A.T.    時間: 2021-3-5 16:56

應該係類似叫wi-fi輔助嘅功能
作者: 剋星    時間: 2021-3-5 18:08

係屋企'?  似係你屋企ROUTER HANG機?  你係咪用華碩?
作者: vzv    時間: 2021-3-5 23:09

我三星機都搵唔到呢個設定,唔知係邊添......但好似有印象見過, 應該都係SET左開的
應該都係容許WIFI同 ...
vzv 發表於 2021-3-5 01:33


唔該
CHECK過係有開到
作者: vzv    時間: 2021-3-5 23:10

係屋企'?  似係你屋企ROUTER HANG機?  你係咪用華碩?
剋星 發表於 2021-3-5 18:08



  屋企ROUTER 又唔似有問題..
而手機出街在用商場WIFI時又一樣試過咁
作者: how_do_i_know_a    時間: 2021-3-5 23:23

唔該
CHECK過係有開到
vzv 發表於 2021-3-5 23:09

而家咪就係叫你唔好開囉,明唔明呀?
作者: 64067197    時間: 2021-3-5 23:54

依D智能野落到家用通常都變到唔智能 有得揀最好閂哂去
作者: vzv    時間: 2021-3-6 00:21

而家咪就係叫你唔好開囉,明唔明呀?
how_do_i_know_a 發表於 2021-3-5 23:23



但唔係應該開先係對?
開左係俾WIFI情況唔好下,可以用數據不中斷APP功能繼續上網

但唔確定開左呢個情況, 同我而家有WIFI情況都頂部欄不時彈出4G圖示有無關係
作者: jd2268    時間: 2021-3-6 01:17

回覆 14# vzv


除非你個plan係大把mobile data用, 否則正常應係唔好開
一開就用多左mobile data
作者: 64067197    時間: 2021-3-6 18:15

CHING好固執
作者: kinping7714    時間: 2021-3-6 18:33

重開電話
作者: vzv    時間: 2021-3-6 22:01

回覆  vzv


除非你個plan係大把mobile data用, 否則正常應係唔好開
一開就用多左mobile data ...
jd2268 發表於 2021-3-6 01:17


都係O既, 不過暫時好彩唔覺因為咁而用多

其實我最關心曾經向手機電訊商投訴過,不時彈出4g數據圖示,會否同電訊商監察我有關?都係唔知唔識而想問下, 唔好介意
咁睇似乎未必有關而係因為較大可能手機當時臨時DETECT唔到WIFI而用4G數據, 所以有4G圖示彈出
作者: how_do_i_know_a    時間: 2021-3-6 23:02

回覆 18# vzv
你咁固執,淨係不斷重複自己嘅諗法又唔試吓接受人地講嘅嘢,冇人可以幫到你

收唔到wifi識自動無縫改用mobile data,係每部手機嘅基本功能,根本唔關開唔開粒制事(你硬係覺得關事)

粒制嘅作用係,即使wifi冇斷,部機都會時不時試吓ping某一啲site,睇吓個wifi係咪真係出到街,如果嗰一下ping唔到,就算你收wifi收爆,部機都會判斷你個wifi係廢咗,於是即時轉去用mobile data

個mobile operator有本事控制你部手機唔用得wifi焗你燒mobile data?(虧你諗得出)
作者: vzv    時間: 2021-3-6 23:28

本帖最後由 vzv 於 2021-3-6 23:29 編輯
回覆  vzv
你咁固執,淨係不斷重複自己嘅諗法又唔試吓接受人地講嘅嘢,冇人可以幫到你

收唔到wifi識自動 ...
how_do_i_know_a 發表於 2021-3-6 23:02



講真我都服左你, 我都唔係咁意思, 你都可以睇成咁自己諗到咁
我見你地講完後, 咪話左應該係當時臨時手機DETECT唔到WIFI而用左4G數據囉, 剛剛我先講完
而唔係之前我唔熟而誤會可能係電訊商因投訴而監察

總之而家了解啦, 點都好唔該晒各位
作者: umbrella2714    時間: 2021-3-7 00:58

本帖最後由 umbrella2714 於 2021-3-7 00:59 編輯
講真我都服左你, 我都唔係咁意思, 你都可以睇成咁自己諗到咁
我見你地講完後, 咪話左應該係當時臨時手 ...
vzv 發表於 2021-3-6 23:28


最主要係自已唔好諗太多,由其係成日以為被監控。。。如果唔係有ching 答到你,我估唔到你可以諗到咩境地!!

我反而奇怪點解會諗到要投訴電訊商?如果唔係wifi 供應問題,點都要諗係咪自已手機問題啦
作者: vzv    時間: 2021-3-7 01:20

本帖最後由 vzv 於 2021-3-7 01:37 編輯
最主要係自已唔好諗太多,由其係成日以為被監控。。。如果唔係有ching 答到你,我估唔到你可以諗到咩境地 ...
umbrella2714 發表於 2021-3-7 00:58



境咩地呀......你自己諗得仲多左
明明係因其他電訊問題, 投訴完後咁O岩有呢件事
你都可以睇成相反, 真係
作者: slsso    時間: 2021-3-7 08:50

回覆 22# vzv

其實只要有訊號 (收緊電話) 電訊商就監控到你

有幾樣野電訊商會log到:
1. 你部機connect 邊個cell, 接收強度
2. 電訊商派俾你既IP, 你用依粒IP 上咩網 (用private DNS 擋到啲 / VPN 最好)

(1) 係你熄流動數據都無用, 要飛行模式先擋到
作者: umbrella2714    時間: 2021-3-7 16:21

本帖最後由 umbrella2714 於 2021-3-7 16:26 編輯
境咩地呀......你自己諗得仲多左
明明係因其他電訊問題, 投訴完後咁O岩有呢件事
你都可以睇成相反, 真 ...
vzv 發表於 2021-3-7 01:20


其實我唔會覺得你顯示呢個狀況有問題而去投訴,邊會諗多左呢?
上網你覺得唔順咩?data 忽然用多左咩?如果2樣都無,點解淨係去投訴網絡商?(一諗就諗比人監控?)
手機又唔諗下關事?
作者: vzv    時間: 2021-3-7 18:29

本帖最後由 vzv 於 2021-3-7 18:30 編輯
其實我唔會覺得你顯示呢個狀況有問題而去投訴,邊會諗多左呢?
上網你覺得唔順咩?data 忽然用多左咩?如 ...
umbrella2714 發表於 2021-3-7 16:21

梗係之前出左問題先投訴啦,洗咩你理呀
既然已經知道情況,大家都唔好再煩啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ppaazz123    時間: 2021-3-8 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dls2046    時間: 2021-3-8 07:08

境咩地呀......你自己諗得仲多左
明明係因其他電訊問題, 投訴完後咁O岩有呢件事
你都可以睇成相反, 真 ...
vzv 發表於 2021-3-7 01:20


其實樓主唔係投訴轉 4G,而係其他佢無講嘅問題,只係一直都無提呢兩隻字。我諗大家(包括我)都誤會咗。
至於引起被監控嘅聯想,算唔算諗多咗……就要睇投訴乜、講過咩、有咩要求又合唔合理,響樓主心目中嘅譜去到邊了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2