作者: 清明上河圖 時間: 2021-7-2 13:47 標題: 5G 速度,除咗心理作用,其實什麽人,先會用得着?
如題。。。
作者: Louis_gre2 時間: 2021-7-2 13:52
需要低延遲.....
作者: feddie 時間: 2021-7-2 13:57
回復 1 #清明上河圖
仲有高解象電影!
via HKEPC Reader for Android
作者: hkepc.whoever 時間: 2021-7-2 14:04
本帖最後由 hkepc.whoever 於 2021-7-2 14:17 編輯
csl / cmhk 免費 5g sim我最低見過8ms
sosim 我最低見過12ms
最大分別係行speedtest個數可以用嚟J
但幾張sim用落體驗其實差唔多
係呢一刻我説服唔到自己要比多幾倍錢行5g
除非將來5g可以明顯快啲latency低啲用戶體驗好啲價錢平啲
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 清明上河圖 時間: 2021-7-2 14:14
咁其實大概幾多個 百分百 嘅人喺真喺用得着?
作者: csaa 時間: 2021-7-2 15:44
1。不能裝寬頻的住戶
2。雲端游戲低延遲
作者: salaryman 時間: 2021-7-2 15:59
5G 頻寬多D, priority 高D
當4G客Load空氣
5G客一般冇呢個問題
作者: figo100 時間: 2021-7-2 16:07
巿區唐樓可能有用
作者: 爪王凌雨 時間: 2021-7-2 16:11
玩緊csl免費5g sim
評價>沒有驚喜
作者: behappy 時間: 2021-7-2 16:15
有 低延遲 要求 -> wifi
無咩特別 要求 -> 4G
錢多人儍 -> 5G
作者: ma063138 時間: 2021-7-2 16:16
張CXL我都有攞, 用左幾日放棄了, 4G都不如.
自己買左1張鴨聊佳中港數據18GB個張年卡, 佢up左上5G, 速度ok喎
我會覺得5G如果速度ok 係真係會提升到部電話既效率既
作者: 爪王凌雨 時間: 2021-7-2 16:21
你張鴨寮街包裝有冇印住5G??
作者: ma063138 時間: 2021-7-2 16:41
本帖最後由 ma063138 於 2021-7-2 16:43 編輯
冇的, 自己開卡後打個code *104*01#打出 佢有SMS通知你上左5G
作者: Tom_jerry 時間: 2021-7-2 20:16
當個個5G時又咪係慢同LOAD空氣 
作者: ckmakit 時間: 2021-7-3 09:26
而家個5g plan
只係當比多18蚊買3gb data 用
作者: yick 時間: 2021-7-3 11:12
點為之百分百用得著?
作者: ccc123 時間: 2021-7-3 11:38
智箱稅 again 。。。。

作者: samsamhk 時間: 2021-7-3 12:05
cmhk 免費up左我上5G好耐,仲每月送多50G,但一路都冇5G用
結論: 窮是原罪
作者: topwai~威威 時間: 2021-7-3 14:06
5G主要商業用途,同d唐樓,村屋, 好大幫助
via HKEPC Reader for Android
作者: salaryman 時間: 2021-7-3 14:33
回覆 14# Tom_jerry
你咁講並冇意義, 講緊呢一刻,
同埋你有冇望清楚5G比4G頻寬多左幾多?
你呢個講法應該留守2G啦, 晒氣
作者: Midas 時間: 2021-7-3 14:44
我個人覺得,如果 5G 只喺對少於 10% 嘅人有用,咁留用4G大部分人就唔使將來被逼用5G,比5G費用,去變相 subsidize 5G
作者: 愚樂無窮 時間: 2021-7-3 14:45
商業用就啱
依家個電話都解決唔到發熱/電力問題
作者: Hippo 時間: 2021-7-3 15:50
插係 5G notebook 用好爽, 完全無發熱/電力問題
作者: singsing12345 時間: 2021-7-5 18:04
出街果時 睇股票 外匯報價...
作者: madebyp90 時間: 2021-7-6 00:40
你又有冇睇過,幾多地方係4G dss出嚟?
1G->2G再冇打唔出問題
2G->3G data加速(本身sell point video call 反而冇人用)
3G->4G 快超多
以上全部都因為獨立頻道先有大進步(etc Lte 2600當年mtr就唔係道道有)
而家5G好多地方係Dss,亦有黑洞地區
比起以前3G/4G剛出個宊破性,真係差太遠
作者: toontoon 時間: 2021-7-6 14:14
csl / cmhk 免費 5g sim我最低見過8ms
sosim 我最低見過12ms
最大分別係行speedtest個數可以用嚟J
但幾張s ...
hkepc.whoever 發表於 2021-7-2 14:04
自問用緊SOSIM 都已經夠用, 我無咁高要求要用到5G
作者: mokngaihong 時間: 2021-7-6 14:40
21m 夠有突
作者: Midas 時間: 2021-7-6 15:40
SOSIM 冇 load 空氣咩?
作者: JLee0409 時間: 2021-7-6 15:58
如果d市區唐樓冇一條良好嘅上網線/供應商
咁就要用5G, 可以解決到大部分人上網嘅需求
作者: JLee0409 時間: 2021-7-6 16:45
唐樓舊樓果啲咪有用 唔洗拉線都可以用到快啲既網絡 數記而家都成日sell緊佢個5G寬頻啦
作者: bmwx3 時間: 2021-7-6 17:00
del
作者: bmwx3 時間: 2021-7-6 17:01
sure win???
作者: kawai887 時間: 2021-7-6 17:51
其實打機個ping 明顯細左真係冇咁lag
作者: ricky1992 時間: 2021-7-6 20:05
其實而家係5G體驗差姐
如果下下網速真係去到500MBPS以上嘅一定feel到唔同
作者: Hippo 時間: 2021-7-6 20:52
5G 體驗差主要係 coverage 問題,同埋要加錢
via HKEPC Reader for Android
作者: toontoon 時間: 2021-7-6 21:12
無呀, 最多係試過某D位慢D, 不過轉頭又順返
作者: Handsomelu 時間: 2021-7-6 21:15
CXL 同CXHK 我都試過, 5G都OK呀, 快過4G
反而見SMT 5G就真係大部份地方都連4G都不如, 甚至試過同位同台比4G 慢既情況
作者: Midas 時間: 2021-7-6 22:05
師兄請問 香港區 定 九龍區
作者: toontoon 時間: 2021-7-7 09:49
住九龍, 返港島
作者: Midas 時間: 2021-7-7 11:25
Thank you 師兄,咁我就放心 MNP 去 3 了!

