Board logo

標題: [操作疑難] 有乜嘢方法最平出到一張無合約的上台卡? [打印本頁]

作者: tp380    時間: 2021-7-27 17:04     標題: 有乜嘢方法最平出到一張無合約的上台卡?

而家開CLUB SIM 係唔係唔使俾身份證,轉台都只當儲值卡做?
作者: shumshum    時間: 2021-7-27 17:37

Birdie??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2