Board logo

標題: 1010 Load空氣 [打印本頁]

作者: money仔    時間: 2021-8-25 00:37     標題: 1010 Load空氣

請問1010會吾會有3年前load空氣問題
作者: slsso    時間: 2021-8-25 10:02

4G無限plan 過左FUP 會load 空氣/爆ping

地鐵入面因為加左發射站,明顯比最壞既時候好左
作者: SamLingyee    時間: 2021-8-25 11:34

請問1010會吾會有3年前load空氣問題
money仔 發表於 2021-8-25 00:37

用緊1010, 無咩load空氣問題
作者: noodle888    時間: 2021-8-25 11:51

繁忙時段8點幾港島線mtr間中load空氣
作者: YANG    時間: 2021-8-25 19:14

1010唔係享有最優先權限嘅咩??
傳聞優先次序 : 1010->CSL->Sun
作者: 論壇新手    時間: 2021-8-25 19:32

你入咗密室,傳聞到幾勁都死啦
作者: yang123    時間: 2021-8-28 11:01

除非你係發射站旁,其他地方一過fup 無限plan真係唔好有期望

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: awdcft    時間: 2021-8-28 15:48

一簽就2年, 博唔過
作者: ronan    時間: 2021-8-29 19:54

本帖最後由 ronan 於 2021-8-29 19:55 編輯
1010唔係享有最優先權限嘅咩??
傳聞優先次序 : 1010->CSL->Sun
YANG 發表於 2021-8-25 19:14


其實呢個傳聞係真定假都好,起現實社會好難會發生
起one2free 年代,當時只有話音通話,要起同一個基站範圍,要有一個1010 的客戶同一個one2free 的客戶同一時間攞線,1010 有優先,其實係好難會出現。

起依家數據年代,要起同一個基站範圍,有一個1010 客戶和一個csl. 客戶同一時間下載,機會都好細

其實依家電話有雙咭,而依家月費都好平,我就smc+cmhk 雙收,收唔到smc 就轉去cmhk, 就唔到cmhk 就轉去smc ,兩個月費加埋除時仲平過1010,但可靠情度一定好過1010 好多

至於話音,以前c&w hkt 強調話音好似有線電話咁清,特別係TDMA ,但依家csl. 轉左用華為,話音濛左好多
作者: NoMoreDelay    時間: 2021-8-29 23:57

過左無限fup之後…等等等…唔係大問題既,等多幾秒姐
作者: Sugar669    時間: 2021-8-30 14:34

其實呢個傳聞係真定假都好,起現實社會好難會發生
起one2free 年代,當時只有話音通話,要起同一個基站範 ...
ronan 發表於 2021-8-29 19:54

有D人話有優先, 有D人又話無,真係無人知邊個岩, 不過自己之前續約都繼續用緊1010, 呢2年幾一直都用得幾好, 無論上網同講電話都係, 工作同私人上都未聽到客/朋友同我講電話話聽唔清既問題
作者: pc1668    時間: 2021-8-30 16:01

有D人話有優先, 有D人又話無,真係無人知邊個岩, 不過自己之前續約都繼續用緊1010, 呢2年幾一直都用得幾好, ...
Sugar669 發表於 2021-8-30 14:34


Mobile plan of 1010 is more expensive than CSL, is that correct?
作者: hohohea    時間: 2021-8-30 16:24

SUN MOBILE 屯馬線有進步, 不過諗緊繼唔繼續用138 PLAN
作者: ronan    時間: 2021-8-30 19:26

有D人話有優先, 有D人又話無,真係無人知邊個岩, 不過自己之前續約都繼續用緊1010, 呢2年幾一直都用得幾好, ...
Sugar669 發表於 2021-8-30 14:34


以前香港流動通訊的話音好似有線電話咁清
但依家香港移動通訊的話音有D 似以前SUNDAY,話音濛濛地

當然你聽人地會好清,但人地聽你會濛濛地

有時用固網電話打去用csl. 的人,一聽到話音濛濛地就知係用csl.

cmhk 的話音反而幾清
作者: Tak08    時間: 2021-8-30 21:38

去1010專門店投訴
作者: rickywk    時間: 2021-8-30 21:43

以前香港流動通訊的話音好似有線電話咁清
但依家香港移動通訊的話音有D 似以前SUNDAY,話音濛濛地

當然 ...
ronan 發表於 2021-8-30 19:26


當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到
作者: goalsp    時間: 2021-8-30 21:49

不會死位多呢
作者: 321    時間: 2021-8-30 23:24

當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到
rickywk 發表於 2021-8-30 21:43



    隔噪音係電話去做,關網路供應商咩事?
作者: ronan    時間: 2021-8-31 00:09

當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到
rickywk 發表於 2021-8-30 21:43



cdma 的話音唔清,反而仲沙沙地,好尖
依家three 年代都仲係咁,但cdma個降嘈真係好勁,起機舖或karaoke, 人地會以為你起圖書館

唔知大家有無留意,當用固網打電話去手提,three 要等好耐先會接通,個情況好似用緊漫遊一樣,要等好耐先會通,以前orange 係咁,依家three 都係咁

相反csl 就好快會通
作者: taison    時間: 2021-8-31 00:21

當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到
rickywk 發表於 2021-8-30 21:43

當年和記無論係gsm定cdma都係你聽人就清,但對面聽你就一舊舊

via HKEPC Reader for Android
作者: chowegg    時間: 2021-8-31 02:17

不過1010/csl.係金鐘力寶中心一期上左office後成日收唔到~~投訴極都係咁~
諗住明年滿約可能轉用CMHK 試下~~月費平好多~~~
作者: poweranger99    時間: 2021-8-31 13:31

隔噪音係電話去做,關網路供應商咩事?
321 發表於 2021-8-30 23:24

睇開D, 有D人係唔識分, 亦有D人係特登
欲加之罪 何患無辭
作者: Sugar669    時間: 2021-8-31 18:46

Mobile plan of 1010 is more expensive than CSL, is that correct?
pc1668 發表於 2021-8-30 16:01

鋪頭見好似係, 不過續約佢無加我價再多左數據
如果淨係講錢, 超市買個D上網卡幾十蚊都有, 但你見網上好多人都話唔得
對我黎緊用到先最重要, 公司都見同事用其他台堅係可以收唔到, 睇見咁情況自己更加唔想亂轉
作者: shewenhao    時間: 2021-9-1 17:50

即係CSL
load 空氣問題時有發生
作者: beeyeehan    時間: 2021-9-2 13:02

即係CSL
load 空氣問題時有發生
shewenhao 發表於 2021-9-1 17:50

我用緊CSL , 唔覺load 空氣問題時有發生
屋企, 出街, 公司上網都正常
作者: grassman556    時間: 2021-9-6 22:47

有冇人發覺呢排美孚至太子嘅csl 地鐵沿線收得特別差
作者: goalsp    時間: 2021-9-7 02:48

csl 最近收得特別差
作者: amgbenz    時間: 2021-9-7 10:52

csl 最近收得特別差
goalsp 發表於 2021-9-7 02:48



    係好L差
3仔接收都好過垃圾CSL

尼期CSL完全不知所謂
作者: mcs0810    時間: 2021-9-7 16:47

4G無限plan 過左FUP 會load 空氣/爆ping

地鐵入面因為加左發射站,明顯比最壞既時候好左 ...
slsso 發表於 2021-8-25 10:02

過左fup就冇辦法
不過我覺得可能係因為多左人用先搞到塞車
作者: mcs0810    時間: 2021-9-7 16:49

1010唔係享有最優先權限嘅咩??
傳聞優先次序 : 1010->CSL->Sun
YANG 發表於 2021-8-25 19:14

應該係咁?
CSL>1010>SUN
作者: hkmand001    時間: 2021-9-7 17:22

咩原來你地唔知道....
消費卷送的300GB卡,係用1010台咩?

作者: Fifafever    時間: 2021-9-7 21:48

有冇人發覺呢排美孚至太子嘅csl 地鐵沿線收得特別差
grassman556 發表於 2021-9-6 22:47

唔發覺有咩問題, 上網都正正常常咁用
作者: p.chan    時間: 2021-9-7 23:09

係好L差
3仔接收都好過垃圾CSL

尼期CSL完全不知所謂
amgbenz 發表於 2021-9-7 10:52

其實3仔個網真係唔錯, 自己用SOSIM都覺得幾順,  
其實MTR 我覺得好多位甚至收得比SMT仲要好
作者: pikpikpik    時間: 2021-9-8 00:58

CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800

via HKEPC Reader for Android
作者: amgbenz    時間: 2021-9-8 04:28

其實3仔個網真係唔錯, 自己用SOSIM都覺得幾順,  
其實MTR 我覺得好多位甚至收得比SMT仲要好 ...
p.chan 發表於 2021-9-7 23:09



    認同
就算3仔有鎖速都好過CSL多多聲

3仔反應快好多,死位都無咁多,我指露天地面接收
作者: beeyeehan    時間: 2021-9-8 12:13

CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800

via HKEPC Reade ...
pikpikpik 發表於 2021-9-8 00:58

唔算低速啦, 我用CSL測速好多時都真係比其他台快
作者: jj.shun    時間: 2021-9-8 13:40

不過1010/csl.係金鐘力寶中心一期上左office後成日收唔到~~投訴極都係咁~
諗住明年滿約可能轉用CMHK 試下~~ ...
chowegg 發表於 2021-8-31 02:17

1010/csl 係金鐘海富一帶去到中信,露天都勁慢
作者: aaaaabhk    時間: 2021-9-8 13:44

CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800

via HKEPC Reade ...
pikpikpik 發表於 2021-9-8 00:58


佢條B7好多時都收到wo!唔靠2條B7邊會上到100Mbps!
不過CSL仲係咁既setting既話10月就應該死曬啦!
作者: aaaaabhk    時間: 2021-9-8 13:45

唔算低速啦, 我用CSL測速好多時都真係比其他台快
beeyeehan 發表於 2021-9-8 12:13


測速無咩人既地方就一定快!
但多人既話就佢死先囉!
作者: PN420    時間: 2021-9-8 13:58

不過CSL仲係咁既setting既話10月就應該死曬啦! ...
aaaaabhk 發表於 2021-9-8 13:44


又唔會死晒既,
只不過10月冇左呢條10MHz(x2)既1851之後,
投訴既人數就預期會多左.
作者: dearkaki    時間: 2021-9-8 15:05

之前用 cls,而家用 0101,我好肯定咁講:.....完全唔覺0101有優先權

收工時間
地鐵:中環、金鐘、尖沙咀、銅鑼灣站,load 空氣
火車:旺角~大圍站出隧道(load 空氣),大圍站~大學前(勁慢、甚至load 空氣)

家庭月費plan,2次都唔算平既,真係嬲嬲地
作者: money仔    時間: 2021-9-8 15:24

csl./1010有好多機站行緊微波幾多G都無用!
作者: aaaaabhk    時間: 2021-9-8 16:40

又唔會死晒既,
只不過10月冇左呢條10MHz(x2)既1851之後,
投訴既人數就預期會多左. ...
PN420 發表於 2021-9-8 13:58



多人地方塞上加塞!
作者: soccerhk    時間: 2021-9-8 16:45

之前用 cls,而家用 0101,我好肯定咁講:.....完全唔覺0101有優先權

收工時間
地鐵:中環、金鐘、尖沙咀 ...
dearkaki 發表於 2021-9-8 15:05

我之前都係咁  1010家庭plan
完約 轉3萬和valueG儲值卡算
用落無分別
作者: 論壇新手    時間: 2021-9-8 18:23

請問1010會吾會有3年前load空氣問題
money仔 發表於 2021-8-25 00:37



    有邊個台可以確定吾load空氣?
作者: RiderHK88    時間: 2021-9-9 11:17

有邊個台可以確定吾load空氣?
論壇新手 發表於 2021-9-8 18:23

其實係唔會有, 同樣地, 亦都唔會有台係唔會斷線
最重要係自己去開既地方收得OK 就OK
作者: Handsomelu    時間: 2021-9-9 12:41

我之前都係咁  1010家庭plan
完約 轉3萬和valueG儲值卡算
用落無分別
soccerhk 發表於 2021-9-8 16:45

如果係WHATSAPP, 普通上下網就可能唔覺
不過打機睇片我覺得1010快同順得多
作者: 論壇新手    時間: 2021-9-9 13:14

其實係唔會有, 同樣地, 亦都唔會有台係唔會斷線
最重要係自己去開既地方收得OK 就OK ...
RiderHK88 發表於 2021-9-9 11:17



確實也如此
作者: 321    時間: 2021-9-9 22:14

呢兩個月CSL成日load空氣,我仲以為係自己電話有問題
作者: mcs0810    時間: 2021-9-10 17:27

CSL咁多年呢一個問題都係無變過
唯一有變就係死位變更多
作者: amgbenz    時間: 2021-9-11 00:26

CSL咁多年呢一個問題都係無變過
唯一有變就係死位變更多
mcs0810 發表於 2021-9-10 17:27



    無錯

1010/CSL 現在完全係垃圾台
作者: 牧如生    時間: 2021-9-13 20:44

無錯

1010/CSL 現在完全係垃圾台
amgbenz 發表於 2021-9-11 00:26

最好個兩間都叫垃圾台咁真係無邊間見得人





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2