作者: money仔 時間: 2021-8-25 00:37 標題: 1010 Load空氣
請問1010會吾會有3年前load空氣問題
作者: slsso 時間: 2021-8-25 10:02
4G無限plan 過左FUP 會load 空氣/爆ping
地鐵入面因為加左發射站,明顯比最壞既時候好左
作者: SamLingyee 時間: 2021-8-25 11:34
用緊1010, 無咩load空氣問題
作者: noodle888 時間: 2021-8-25 11:51
繁忙時段8點幾港島線mtr間中load空氣
作者: YANG 時間: 2021-8-25 19:14
1010唔係享有最優先權限嘅咩??
傳聞優先次序 : 1010->CSL->Sun
作者: 論壇新手 時間: 2021-8-25 19:32
你入咗密室,傳聞到幾勁都死啦
作者: yang123 時間: 2021-8-28 11:01
除非你係發射站旁,其他地方一過fup 無限plan真係唔好有期望
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: awdcft 時間: 2021-8-28 15:48
一簽就2年, 博唔過
作者: ronan 時間: 2021-8-29 19:54
本帖最後由 ronan 於 2021-8-29 19:55 編輯
其實呢個傳聞係真定假都好,起現實社會好難會發生
起one2free 年代,當時只有話音通話,要起同一個基站範圍,要有一個1010 的客戶同一個one2free 的客戶同一時間攞線,1010 有優先,其實係好難會出現。
起依家數據年代,要起同一個基站範圍,有一個1010 客戶和一個csl. 客戶同一時間下載,機會都好細
其實依家電話有雙咭,而依家月費都好平,我就smc+cmhk 雙收,收唔到smc 就轉去cmhk, 就唔到cmhk 就轉去smc ,兩個月費加埋除時仲平過1010,但可靠情度一定好過1010 好多
至於話音,以前c&w hkt 強調話音好似有線電話咁清,特別係TDMA ,但依家csl. 轉左用華為,話音濛左好多
作者: NoMoreDelay 時間: 2021-8-29 23:57
過左無限fup之後…等等等…唔係大問題既,等多幾秒姐
作者: Sugar669 時間: 2021-8-30 14:34
有D人話有優先, 有D人又話無,真係無人知邊個岩, 不過自己之前續約都繼續用緊1010, 呢2年幾一直都用得幾好, 無論上網同講電話都係, 工作同私人上都未聽到客/朋友同我講電話話聽唔清既問題
作者: pc1668 時間: 2021-8-30 16:01
Mobile plan of 1010 is more expensive than CSL, is that correct?
作者: hohohea 時間: 2021-8-30 16:24
SUN MOBILE 屯馬線有進步, 不過諗緊繼唔繼續用138 PLAN
作者: ronan 時間: 2021-8-30 19:26
以前香港流動通訊的話音好似有線電話咁清
但依家香港移動通訊的話音有D 似以前SUNDAY,話音濛濛地
當然你聽人地會好清,但人地聽你會濛濛地
有時用固網電話打去用csl. 的人,一聽到話音濛濛地就知係用csl.
cmhk 的話音反而幾清
作者: Tak08 時間: 2021-8-30 21:38
去1010專門店投訴
作者: rickywk 時間: 2021-8-30 21:43
當年最痴線係和記CDMA,果種清同隔噪音到而家都無人追到
作者: goalsp 時間: 2021-8-30 21:49
不會死位多呢
作者: 321 時間: 2021-8-30 23:24
隔噪音係電話去做,關網路供應商咩事?
作者: ronan 時間: 2021-8-31 00:09
cdma 的話音唔清,反而仲沙沙地,好尖
依家three 年代都仲係咁,但cdma個降嘈真係好勁,起機舖或karaoke, 人地會以為你起圖書館
唔知大家有無留意,當用固網打電話去手提,three 要等好耐先會接通,個情況好似用緊漫遊一樣,要等好耐先會通,以前orange 係咁,依家three 都係咁
相反csl 就好快會通
作者: taison 時間: 2021-8-31 00:21
當年和記無論係gsm定cdma都係你聽人就清,但對面聽你就一舊舊
via HKEPC Reader for Android
作者: chowegg 時間: 2021-8-31 02:17
不過1010/csl.係金鐘力寶中心一期上左office後成日收唔到~~投訴極都係咁~
諗住明年滿約可能轉用CMHK 試下~~月費平好多~~~
作者: poweranger99 時間: 2021-8-31 13:31
睇開D, 有D人係唔識分, 亦有D人係特登

欲加之罪 何患無辭
作者: Sugar669 時間: 2021-8-31 18:46
鋪頭見好似係, 不過續約佢無加我價再多左數據
如果淨係講錢, 超市買個D上網卡幾十蚊都有, 但你見網上好多人都話唔得
對我黎緊用到先最重要, 公司都見同事用其他台堅係可以收唔到, 睇見咁情況自己更加唔想亂轉
作者: shewenhao 時間: 2021-9-1 17:50
即係CSL
load 空氣問題時有發生
作者: beeyeehan 時間: 2021-9-2 13:02
我用緊CSL , 唔覺load 空氣問題時有發生
屋企, 出街, 公司上網都正常
作者: grassman556 時間: 2021-9-6 22:47
有冇人發覺呢排美孚至太子嘅csl 地鐵沿線收得特別差
作者: goalsp 時間: 2021-9-7 02:48
csl 最近收得特別差
作者: amgbenz 時間: 2021-9-7 10:52
係好L差
3仔接收都好過垃圾CSL
尼期CSL完全不知所謂
作者: mcs0810 時間: 2021-9-7 16:47
過左fup就冇辦法
不過我覺得可能係因為多左人用先搞到塞車
作者: mcs0810 時間: 2021-9-7 16:49
應該係咁?
CSL>1010>SUN
作者: hkmand001 時間: 2021-9-7 17:22
咩原來你地唔知道....
消費卷送的300GB卡,係用1010台咩?

作者: Fifafever 時間: 2021-9-7 21:48
唔發覺有咩問題, 上網都正正常常咁用
作者: p.chan 時間: 2021-9-7 23:09
其實3仔個網真係唔錯, 自己用SOSIM都覺得幾順,
其實MTR 我覺得好多位甚至收得比SMT仲要好
作者: pikpikpik 時間: 2021-9-8 00:58
CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800
via HKEPC Reader for Android
作者: amgbenz 時間: 2021-9-8 04:28
認同
就算3仔有鎖速都好過CSL多多聲
3仔反應快好多,死位都無咁多,我指露天地面接收
作者: beeyeehan 時間: 2021-9-8 12:13
CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800
via HKEPC Reade ...
pikpikpik 發表於 2021-9-8 00:58
唔算低速啦, 我用CSL測速好多時都真係比其他台快
作者: jj.shun 時間: 2021-9-8 13:40
1010/csl 係金鐘海富一帶去到中信,露天都勁慢
作者: aaaaabhk 時間: 2021-9-8 13:44
CSL 拿住30-40MHZ 2600 都唔見幾得, 收得到都低速, 長期都唔會派B7,不斷迫人用B3 1800
via HKEPC Reade ...
pikpikpik 發表於 2021-9-8 00:58
佢條B7好多時都收到wo!唔靠2條B7邊會上到100Mbps!
不過CSL仲係咁既setting既話10月就應該死曬啦!
作者: aaaaabhk 時間: 2021-9-8 13:45
測速無咩人既地方就一定快!
但多人既話就佢死先囉!
作者: PN420 時間: 2021-9-8 13:58
又唔會死晒既,
只不過10月冇左呢條10MHz(x2)既1851之後,
投訴既人數就預期會多左.
作者: dearkaki 時間: 2021-9-8 15:05
之前用 cls,而家用 0101,我好肯定咁講:.....完全唔覺0101有優先權
收工時間
地鐵:中環、金鐘、尖沙咀、銅鑼灣站,load 空氣
火車:旺角~大圍站出隧道(load 空氣),大圍站~大學前(勁慢、甚至load 空氣)
家庭月費plan,2次都唔算平既,真係嬲嬲地
作者: money仔 時間: 2021-9-8 15:24
csl./1010有好多機站行緊微波
作者: aaaaabhk 時間: 2021-9-8 16:40
多人地方塞上加塞!
作者: soccerhk 時間: 2021-9-8 16:45
我之前都係咁 1010家庭plan
完約 轉3萬和valueG儲值卡算
用落無分別
作者: 論壇新手 時間: 2021-9-8 18:23
有邊個台可以確定吾load空氣?
作者: RiderHK88 時間: 2021-9-9 11:17
其實係唔會有, 同樣地, 亦都唔會有台係唔會斷線
最重要係自己去開既地方收得OK 就OK
作者: Handsomelu 時間: 2021-9-9 12:41
如果係WHATSAPP, 普通上下網就可能唔覺
不過打機睇片我覺得1010快同順得多
作者: 論壇新手 時間: 2021-9-9 13:14
確實也如此
作者: 321 時間: 2021-9-9 22:14
呢兩個月CSL成日load空氣,我仲以為係自己電話有問題
作者: mcs0810 時間: 2021-9-10 17:27
CSL咁多年呢一個問題都係無變過
唯一有變就係死位變更多
作者: amgbenz 時間: 2021-9-11 00:26
無錯
1010/CSL 現在完全係垃圾台
作者: 牧如生 時間: 2021-9-13 20:44
最好個兩間都叫垃圾台咁真係無邊間見得人

