作者: hht32 時間: 2021-8-25 13:47 標題: 請問有冇人Club Sim收得好差?
今個月轉Club Sim在家中收得好好,但一出街就收得個幾Mbps速度,連YouTube都load好耐先睇到,還有兩年約
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2279419&k=540d1ebb6f7d7a2723abee9afe1b81cd&t=1782190780&sid=1mDHjrtVW0u

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2279420&k=fd06d4c2e21547ac1ada4896de1504a3&t=1782190780&sid=1mDHjrtVW0u

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2279421&k=77a5a9a675e16ac37dd1d26ceb616c2a&t=1782190780&sid=1mDHjrtVW0u

作者: mikechung 時間: 2021-8-25 14:23
你夠CMHK/3 慢?
作者: noodle888 時間: 2021-8-25 14:50
club比simplify收得好
作者: amgbenz 時間: 2021-8-26 04:36
我都係剛轉club sim 42Mb無限任用
2年約
我只講club sim死位仲多過3仔好多。。。。
荃灣區露天地面都可以死到直
綠楊新邨個平台。。。。完全死到直。。。。連做speed test都test fail
但club sim有D位置又可完全收爆。。。。speed test有超過42Mb。。。
真吹佢吾漲


我想投訴都吾知點去講好
作者: woodywalker 時間: 2021-8-26 09:48
我都係由3轉左去club,用左一個月頂唔順,之後用cmhk張月費卡仲收得好過佢,不過總括黎講,屯門公路都係3收得最好。
作者: goalsp 時間: 2021-8-26 10:46
club sim 21Mb無限任用
3個月約
$138
收得差過cmhk,3hk
做左水魚
作者: hht32 時間: 2021-8-26 11:35
回覆 4# amgbenz
同我情況一樣呀都唔知點算好

作者: DerwinChan 時間: 2021-8-26 12:58
個個台都一定有死位既, 無一間例外
其實CLUB SIM都有無合約可以試, 我當初都係試左幾個無合約台, 最後先決定用CLUB SIM,
係屋企, 公司同出街都係佢收得比較好, 死位比較少
作者: bukchi 時間: 2021-8-26 13:08
我都覺得3台收得唔錯
幾個大台如果講話慢, 一定係SMT
作者: hht32 時間: 2021-8-26 14:12
本帖最後由 hht32 於 2021-8-26 15:16 編輯
容我插一下咀,我先前係在CLUB SIM APP裏面買咗一個月用量試,試到㒼意才轉兩年約,但奇怪在早前一個月用量收爆位置,同樣位轉用兩年約後就收得好差.
作者: tp380 時間: 2021-8-26 14:16
而家各個台不斷有頻道重組的動作發生,所以簽約都要小心。
我公司之前 SMT 收爆,一兩年前開始好多位都收唔到,不過唔少同事一路嘈,一路選擇繼續簽約的。
作者: 小wally 時間: 2021-8-26 20:37
所以我呢年都係用緊無合約MO SIM先, 自己都驚各台出緊5G會影響到4G, 真係唔敢簽長約住
好彩SO FAR 用落都仲OK
作者: 小至至 時間: 2021-8-26 22:51
我都覺3仔好過csl

作者: 3dgold 時間: 2021-8-26 23:11
csl真係最差,麥記入面都收唔到
作者: s0111391995 時間: 2021-8-27 11:30
ClubClub sim一是signal 收滿,一是load空氣
via HKEPC Reader for Android
作者: xxhin 時間: 2021-8-27 12:09
CSL 本身室外係容易打柴的
一多人就好易load 空氣 同埋間唔時都有死位
作者: beeyeehan 時間: 2021-8-27 14:43
唔覺, 我用緊CSL , 室內室外上網都正正常常用到
作者: joe933 時間: 2021-8-27 15:35
似乎同sosim一樣通病
作者: likammy 時間: 2021-8-27 21:27
3仔真係收得唔錯, 至少無論出街定MTR用, 自己上網都好順
作者: pikpikpik 時間: 2021-8-28 03:09
CLS 要有5G 先會快些少
via HKEPC Reader for Android
作者: ze123 時間: 2021-8-28 09:18
1010 客優先,其他慢慢排隊。
作者: kkzone 時間: 2021-8-28 11:05
又黎SELL SMT?
唔好玩啦, 我用緊SOSIM 收得好好
作者: Handsomelu 時間: 2021-8-28 17:28
照你咁講咪要1010>CSL>CLUB SIM>SUN?
但我用CLUB SIM 又唔覺得慢
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2280033&k=3216eb272be54bf8812e4f1f19a03be6&t=1782190780&sid=1mDHjrtVW0u

作者: hht32 時間: 2021-8-28 19:44
本帖最後由 hht32 於 2021-9-2 12:37 編輯
回覆 23# Handsomelu
請問有冇合約?Club Sim 上台PLAN UP速度限為5.76Mbps
作者: ze123 時間: 2021-8-29 07:43
無錯,呢個排隊次序合理。


