Board logo

標題: [操作疑難] 年用約20/30GB社交數據的年卡/或加本地通話,哪張比較好? [打印本頁]

作者: taiman708    時間: 2021-8-30 02:57     標題: 年用約20/30GB社交數據的年卡/或加本地通話,哪張比較好?

年用約20/30GB社交數據的年卡/或加本地通話,哪張比較好?
作者: ze123    時間: 2021-8-30 05:35

lucky sim 多款選擇
作者: 1個閒人    時間: 2021-8-30 09:10

買張黎試下先啦, 要活動圏子收到訊號, 才可以叫好
作者: 論壇新手    時間: 2021-8-30 13:28

年用約20/30GB社交數據的年卡/或加本地通話,哪張比較好?
taiman708 發表於 2021-8-30 02:57



好用系要自己去試。問係得吾到答案嘅。
作者: 321    時間: 2021-8-30 23:33

是否需要mnp?通常都係萬能同hk mobile
作者: taiman708    時間: 2021-8-31 00:18

回覆 5# 321


   本想PREPAID +年卡,如MNP平亦可,有勿提議,THX





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2