Board logo

標題: [資源] 中移動儲值卡實名登記 [打印本頁]

作者: 貧果    時間: 2021-11-30 21:21     標題: 中移動儲值卡實名登記

儲值卡實名登記 早鳥多重賞

cmhkreal.jpg
全部都歸入中移動, 即係入面最多10張可以實名?

按此查閱適用儲值卡

圖片附件: cmhkreal.jpg (2021-11-30 21:18, 103.34 KB) / 下載次數 110
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2295802&k=72a6467efa3087e22f88c3c6b2ebe74b&t=1782490790&sid=p5y7Vd2yBe


作者: csuse123    時間: 2021-12-1 00:57

注意條款,包括
“此額外本地數據並不可與其他數據組合同時使用︰
(i) 如合資格用戶已申請其他數據組合,需取消原本使用中的數據組合或待該數據組合完結,方可使用本額外本地數據,唯所取消之數據及其他用量將不作任何補償。”
尤其是simplifly,隨時得物無所用。
作者: csuse123    時間: 2021-12-1 01:03

全部都歸入中移動, 即係入面最多10張可以實名?
貧果 發表於 2021-11-30 21:21

應該是了,條款列明包括:
中移動香港儲值卡、5G MySim、鴨聊佳儲值卡、Rekanan儲值卡、Kabayan儲值卡、MyFriend儲值卡、及SIMPLIFLY。
而且總數應該亦計已經登記了的MySim 2.0和MySim 3.0。
我一共有9張,仍有一線空間。
作者: lolai    時間: 2021-12-1 08:28

請問如何取消登記?
作者: soccerhk    時間: 2021-12-1 08:35

即係其他電訊商都係咁 自己做
作者: csuse123    時間: 2021-12-1 10:06

即係其他電訊商都係咁 自己做
soccerhk 發表於 2021-12-1 08:35

未必。
電訊商可以分開幾條隊登記,每條隊每人最多十張。例如
sosim目前只登記sosim,萬能卡、hkmobile亦會有自己的登記網頁,不會計入有關電訊商。一切主要視乎有關電訊商有沒有為其品牌另外申請clots牌照。
香港中移動目前只有一個clots牌照,沒有再為其下品牌或二、三線品牌再申請。
作者: Andyios    時間: 2021-12-1 10:15

支爆台之前又話鴨仔唔屬於支爆
作者: takeoto    時間: 2021-12-1 10:27

simplifly咁又會點安排?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: daemongmong    時間: 2021-12-1 10:37

支爆台之前又話鴨仔唔屬於支爆
Andyios 發表於 2021-12-1 10:15


應該是特約經銷商品牌儲值卡不屬於原電訊商直接推出的。
作者: csuse123    時間: 2021-12-1 11:07

simplifly咁又會點安排?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
takeoto 發表於 2021-12-1 10:27

根據有關登記網頁資料,是同一條隊。
作者: csuse123    時間: 2021-12-1 11:10

應該是特約經銷商品牌儲值卡不屬於原電訊商直接推出的。
daemongmong 發表於 2021-12-1 10:37

不管是中移動約經銷商還是原電訊商推出的儲值卡,現在看來都歸入同一條隊,慳水慳力。
作者: mikechung    時間: 2021-12-1 12:02

全部加埋得10張, 屎得了
作者: lvan23    時間: 2021-12-1 12:04

應該是了,條款列明包括:
中移動香港儲值卡、5G MySim、鴨聊佳儲值卡、Rekanan儲值卡、Kabayan儲值卡、My ...
csuse123 發表於 2021-12-1 01:03



    頭先查   mysim2.0   
    不在儲值卡行列
     本身係mylink    係有會籍
    當上臺卡     不計數
    要其他師兄   試下先知

圖片附件: IMG_20211201_120130.jpg (2021-12-1 12:05, 118.97 KB) / 下載次數 63
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2295879&k=0d1aeb9397239dad8f6f4458164ed004&t=1782490790&sid=p5y7Vd2yBe


作者: Adblock    時間: 2021-12-1 12:14

其實係咪一定要放Sim 入電話,短信收完都登記唔到
作者: lvan23    時間: 2021-12-1 12:39

mySIM 卡化身 5G 推廣卡
家陣好興無合約 Club SIM、Birde、Mo SIM?全部要實名,畀晒身份證資料+Copy 副本嘅服務,又唔駛簽約嘅手機上台卡,大家可能遺忘咗,CMHK 先至係「先行者」。佢哋張 MySIM,最早出,亦最快摺埋。早排已話唔上客,原來係華麗轉身做 5G 推廣卡。CMHK 嘅 5G 試用卡,其實就係 mySIM 嘅 5G 版。今次 CMHK 其實好厲害,要試用就要你放底個人資料,正常嘅,當上台手續。但要申請呢張試用卡,仲要裝佢哋嘅 myLink App。呢個 App 仲要登記,用手機號碼登記,即係佢又多咗一個方法,問多你一個手機號碼。由於呢個 App 用來控制你個 MySIM 戶口,即係唔 del 得。呢個 App,好貼身架,日日推新聞提要畀你睇,呢排疫情反覆 (經濟日報系網站 tone),日日都見有疫情消息,真係唔記洗手都被佢推番起。今日推疫情新聞,聽日推啲乜?唔理啦,反正有得試 5G,攞咗先,搶咗 iPhone 12 咪有得插入去玩下囉。

登記 + 開箱
係 App 裡面,填晒個人資料,包括姓名、地址、聯絡電話、身份證號碼,上傳埋 ID Card,仲有 Address Proof,就完成登記,佢真係當你上咗台,CMHK 又多一個 5G 客,唔駛求你買 iPhone,唔駛狂 Sell 你用佢哋最平嘅 5G 網絡服務,一切來得 Easy,張卡唔理佢都有 180 日命,你畀少少錢 (十蚊) 續到期,用來谷 5G 客量,呢招高
作者: lvan23    時間: 2021-12-1 12:41

https://m.eprice.com.hk/mobile/talk/3148/216958/1/
睇返篇舊新聞   mysim2.0
果D   可能當上臺客
作者: 罪大惡極    時間: 2021-12-1 12:47

支爆台之前又話鴨仔唔屬於支爆
Andyios 發表於 2021-12-1 10:15



   
支爆台
作者: csuse123    時間: 2021-12-1 13:00

已成功登記第一張儲值卡,並獲得4Gb數據。
Screenshot_2021-12-01-12-17-24.jpg
另外,登記網頁有查詢資料功能,登入後可以見到已登記儲值卡的數目,並可以取消有關登記。
Screenshot_2021-12-01-12-27-01-156_com.android.chrome.jpg

圖片附件: Screenshot_2021-12-01-12-27-01-156_com.android.chrome.jpg (2021-12-1 12:58, 93.22 KB) / 下載次數 65
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2295885&k=6a6eea7255219aa745d2c1275a3d09e2&t=1782490790&sid=p5y7Vd2yBe



圖片附件: Screenshot_2021-12-01-12-17-24.jpg (2021-12-1 12:59, 112.63 KB) / 下載次數 76
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2295886&k=030f84d362311dad53c1baee3ca26e78&t=1782490790&sid=p5y7Vd2yBe


作者: csuse123    時間: 2021-12-1 13:03

其實係咪一定要放Sim 入電話,短信收完都登記唔到
Adblock 發表於 2021-12-1 12:14

不需要。
頁面下部有“登記其他儲值卡”選項,可以自己輸入電話號碼和收sms,完成登記。
作者: csuse123    時間: 2021-12-1 13:09

頭先查   mysim2.0   
    不在儲值卡行列
     本身係mylink    係有會籍
    當上臺卡     不計 ...
lvan23 發表於 2021-12-1 12:04

mysim2.0 和3.0其實已一早就完成登記,所以不在行列並不奇怪。
至於是當上台還是儲值卡就要看他們的安排了,目前未有明確說明。
而且就算如csl的clubsim,都同時有上台和儲值卡,大家都不太清楚如何分辨。
作者: timothychu    時間: 2021-12-1 13:33

應該是了,條款列明包括:
中移動香港儲值卡、5G MySim、鴨聊佳儲值卡、Rekanan儲值卡、Kabayan儲值卡、My ...
csuse123 發表於 2021-12-1 01:03



   
而且總數應該亦計已經登記了的MySim 2.0和MySim 3.0。


頭先check 過我個D mysim 2.0/3.0, 冇計 quota, 全當月費號碼.
作者: lvan23    時間: 2021-12-1 13:34

mysim2.0 和3.0其實已一早就完成登記,所以不在行列並不奇怪。
至於是當上台還是儲值卡就要看他們的安排了 ...
csuse123 發表於 2021-12-1 13:09



    如果唔當係   儲值卡  名額有用
    可以入多2張   新 5Gmysim
作者: takeoto    時間: 2021-12-1 14:06

根據有關登記網頁資料,是同一條隊。
csuse123 發表於 1/12/2021 11:07

即是每條隊可登記10張? (hk mobile / 萬能卡 / cmhk)同一名加埋可登記30張?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: csuse123    時間: 2021-12-1 15:47

即是每條隊可登記10張? (hk mobile / 萬能卡 / cmhk)同一名加埋可登記30張?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - ...
takeoto 發表於 2021-12-1 14:06

應該是。
hk mobile/萬能卡/Sosim 如何就要看有關公司的公佈,目前估計是分開計的。
作者: mcse050116    時間: 2021-12-2 00:29

Simplifly 仲有D之前送D data,咁今次有無得再送4G?

via HKEPC Reader for Android
作者: cynfung    時間: 2021-12-2 01:15

送嘅data要一個月內用晒, 對於我黎講就冇乜用.
作者: takeoto    時間: 2021-12-2 08:20

應該是。
hk mobile/萬能卡/Sosim 如何就要看有關公司的公佈,目前估計是分開計的。 ...
csuse123 發表於 1/12/2021 15:47

如果係就夠哂喇,不過我仲未收到信息。。。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: takeoto    時間: 2021-12-2 08:22

送嘅data要一個月內用晒, 對於我黎講就冇乜用.
cynfung 發表於 2/12/2021 01:15

一定唔係,我超過一個月仲有效,好似係跟卡既有效期。除非送你果d唔同我果d

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: FT907    時間: 2021-12-2 08:29

堅持拒絕咁快將個人資料送去某國.
堅持到最後一刻!
作者: wcchktm    時間: 2021-12-2 08:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ck348    時間: 2021-12-2 09:12

回覆 25# mcse050116

有。試咗一張就用完嘅

SIMPLIFLY號碼xxxxxxxx,餘額 HKD 0.00,由02/12/2021 00:00起,已使用 0.03 MB香港本地 流動數據服務 數據用量(不包括漫遊流動數據用量)。尚餘用量:4096 MB 實名登記額外本地數據獎賞,372.323 MB 免費本地數據用量,謝謝。

一個月後再睇下點。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: cynfung    時間: 2021-12-2 09:26

一定唔係,我超過一個月仲有效,好似係跟卡既有效期。除非送你果d唔同我果d

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - A ...
takeoto 發表於 2021-12-2 08:22


之前送個d係跟卡有效期, 但今次實名嘅佢T&C 寫明1個月, 冇乜理由simplifly唔係同一處理手法.真係要等樓上ching報告了.
作者: cynfung    時間: 2021-12-2 09:29

回覆  mcse050116

有。試咗一張就用完嘅

SIMPLIFLY號碼xxxxxxxx,餘額 HKD 0.00,由02/12/2021 00:00起 ...
ck348 發表於 2021-12-2 09:12

Ching有冇裝simplifly app? 應該有寫data valid until.
作者: ck348    時間: 2021-12-2 09:44

回覆 33# cynfung

有啊,但app暫時冇顯示實名送嘅數據,所以先用#*130#查。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: cynfung    時間: 2021-12-2 09:49

係喎, 可能遲小小先見到佢update資料.
作者: des    時間: 2021-12-2 10:00

-如用戶已申請其他數據組合, 需先取消原來正在使用的數據組合或待該數據組合完結 (所取消之數據及其他用量將不會有任何補償),方可使用本額外本地數據。
本人幾張咭原本D Data都跟卡有效期, 要人取消先攞佢嗰4G, 叫佢送比乞兒啦~~~
作者: csuse123    時間: 2021-12-2 10:12

係喎, 可能遲小小先見到佢update資料.
cynfung 發表於 2021-12-2 09:49

Mylink app戶口應該見到有效期限,我的中移儲值卡即時有顯示,資料與sms一樣。
simplifly的數據一般期限是1/1/2037,可看作無限期,之前不論送的、買的或開卡包的都一致。
作者: 雯雯    時間: 2021-12-2 10:40

睇下實名登記後,用太空咭犯案係咪真係少咗,如果一樣,睇下班狗官奴才又點講 ...
wcchktm 發表於 2021-12-2 08:35


唔會少咗! 強國實名仲複雜過香港一樣咁多.
作者: law_chiw    時間: 2021-12-2 10:45

惠康買個d都係用一個月,又要實名?
作者: slt    時間: 2021-12-2 13:05

本帖最後由 slt 於 2021-12-2 13:07 編輯

網上如hkjunkcall報過的詐騙電話或垃圾電話,唔少都係偽造來電顯示。根本與實名制與否無關係

至於被偽造者,一來會受害人回電責難(變成另一受害者),更甚者,隨時被人帶走「協助調查」。。。
作者: csuse123    時間: 2021-12-2 14:00

Mylink app戶口應該見到有效期限,我的中移儲值卡即時有顯示,資料與sms一樣。
simplifly的數據一般期限是 ...
csuse123 發表於 2021-12-2 10:12

已登記了一張simplifly,亦收到4Gb數據。
在mylink app顯示有效期是2/1/2022,30日。
所以我之前說“得物無所用”,證實了,不用再試。
Screenshot_20211202-134935.jpg

圖片附件: Screenshot_20211202-134935.jpg (2021-12-2 13:59, 86.13 KB) / 下載次數 99
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296087&k=1243b3ea32a7b9839cf847aa3b43367e&t=1782490790&sid=p5y7Vd2yBe


作者: cynfung    時間: 2021-12-2 14:26

T&C 講明30日、係有d ching 認為好似以前咁跟卡有效期啫!
作者: next000    時間: 2021-12-2 14:32

登記完了


作者: FT907    時間: 2021-12-2 15:17

惠康買個d都係用一個月,又要實名?
law_chiw 發表於 2021-12-2 10:45



理得你用幾耐?    總之所有儲值卡,    遲下都要實名
作者: FT907    時間: 2021-12-2 15:18

網上如hkjunkcall報過的詐騙電話或垃圾電話,唔少都係偽造來電顯示。根本與實名制與否無關係

至於被偽造者 ...
slt 發表於 2021-12-2 13:05


根本成件事,    都唔係為防止詐騙電話垃圾電話
係咩真正目的...........係人都知啦!

同黑心apps 一樣, 邊係為防疫呀?
作者: FT907    時間: 2021-12-2 15:20

睇下實名登記後,用太空咭犯案係咪真係少咗,如果一樣,睇下班狗官奴才又點講 ...
wcchktm 發表於 2021-12-2 08:35



    到時佢點講都得啦!!   都己經實行咗喇,    一定將啲歪理塞落去!!
作者: gamezz    時間: 2021-12-2 16:16

回覆 40# slt

點偽造,有+號的
作者: Rockman27    時間: 2021-12-2 17:16

係咪一定要enable data...
插sim卡用wifi好似都唔得
作者: daemongmong    時間: 2021-12-2 18:12

根本成件事,    都唔係為防止詐騙電話垃圾電話
係咩真正目的...........係人都知啦!

同黑心apps 一 ...
FT907 發表於 2021-12-2 15:18

請各位不要離題。

via HKEPC Reader for Android
作者: rebmup    時間: 2021-12-2 18:47

我本身張卡有20G, 出年10月到期, 咁係咪要取消左佢, 先攞到4G, 一個月後到期 ?

via HKEPC Reader for Android
作者: csuse123    時間: 2021-12-2 20:59

我本身張卡有20G, 出年10月到期, 咁係咪要取消左佢, 先攞到4G, 一個月後到期 ?

via HKEPC Reader for Andr ...
rebmup 發表於 2021-12-2 18:47

應該這樣說,攞就一定攞到,而且即刻攞到。
只不過這4Gb數據,使用次序最低,要用完其他現有數據才可使用,但有效期只有30日,
所以假如你可以在30日內用完原有數據就最好了,可以用到。
但如果你原有很多數據,想一年後才用完,就要先取消(取消後不能復原),才可以用到這4Gb,否則只能讓它到期,自動消失,得物無所用。
作者: madmacuser    時間: 2021-12-3 09:38

我記得 Simplifly 好似係上到4G network,但尋日攞佢出嚟登記及用數據延長180日發覺只能用3G,你哋啲 Simplifly 係咪咁樣?
作者: csuse123    時間: 2021-12-3 10:42

本帖最後由 csuse123 於 2021-12-3 13:41 編輯
我記得 Simplifly 好似係上到4G network,但尋日攞佢出嚟登記及用數據延長180日發覺只能用3G,你哋啲 Simpl ...
madmacuser 發表於 2021-12-3 09:38

我的Simplifly從來都沒有跌去3G,就算有,可能只是極短暫的技術問題,沒有察覺。
反而我有幾張mysim 2.0/3.0,長期沒有數據及通話,就只能停留在H(3G),不能升上4G/5G。
作者: roytam1    時間: 2021-12-3 12:23

送嘅data要一個月內用晒, 對於我黎講就冇乜用.
cynfung 發表於 2021-12-2 01:15



    用緊年plan嘅都係
作者: g4compu    時間: 2021-12-7 19:12     標題: CMHK公佈:所有儲值卡實名登記即送4GB...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt    時間: 2021-12-7 19:15

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2644721&page=1
作者: g4compu    時間: 2021-12-7 19:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g4compu    時間: 2021-12-7 19:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nightcatcat    時間: 2021-12-7 20:14

佢條文話不能與原有數據 plan 共存,要先取消原有 plan, 才可享用此 4 GB
作者: 楓葉心    時間: 2021-12-7 20:26

得4gb sosim都送100啦
作者: csuse123    時間: 2021-12-7 21:09

本帖最後由 csuse123 於 2021-12-7 21:56 編輯
佢條文話不能與原有數據 plan 共存,要先取消原有 plan, 才可享用此 4 GB
Nightcatcat 發表於 2021-12-7 20:14

不是不能與原有數據 plan 共存,而是送的數據沒有優先用權,所以除非先取消原有 plan,否則不能可享用此 4 GB。因為如果不取消,就可能到期之前都未能用到,得物無所用。
Screenshot_20211202-134935.jpg

圖片附件: Screenshot_20211202-134935.jpg (2021-12-7 21:56, 96.64 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2297027&k=c5355843032f789b40ca4d4a71391eff&t=1782490790&sid=p5y7Vd2yBe


作者: Nightcatcat    時間: 2021-12-8 23:47

不是不能與原有數據 plan 共存,而是送的數據沒有優先用權,所以除非先取消原有 plan,否則不能可享用此 4 ...
csuse123 發表於 2021-12-7 21:09


但我用緊 $198  18GB 年 plan, 如果要取消舊 plan 就好傷啦, 除非咁啱年底前到期啫。
作者: landfi    時間: 2021-12-8 23:51

有快到期卡廢卡會唔錯
作者: csuse123    時間: 2021-12-9 00:49

有快到期卡廢卡會唔錯
landfi 發表於 2021-12-8 23:51

新卡都得。
中移動自己的標準儲值卡(5G mysim除外),只有餘額、沒有預設開卡數據plan,所以都適合,開卡即實名,就有4Gb數據用。
作者: freefdhk    時間: 2021-12-9 01:08

理得你用幾耐?    總之所有儲值卡,    遲下都要實名
FT907 發表於 2021-12-2 15:17



    其實大陸、台灣 如果張卡無  號碼+  通話功能 ,

只係純上網卡好似係唔洗實名登記,
而家香港咩都要登記買張年卡要登記,然後最多10張,
咁多設備點登記咁多張上網卡。

真係唔明班COPYCAT 官員個腦去左邊,都無用個腦去諗。
作者: raylee    時間: 2021-12-9 01:37

如果唔當係   儲值卡  名額有用
    可以入多2張   新 5Gmysim
lvan23 發表於 2021-12-1 13:34


入 5Gmysim 送GB 可行 5G ?
作者: csuse123    時間: 2021-12-9 01:57

入 5Gmysim 送GB 可行 5G ?
raylee 發表於 2021-12-9 01:37

5G mysim 所有數據,本質上都是5G,但注意,開卡送3Gb,有效期90日,要先用完才能用實名送的4Gb,有效期30日。
作者: Nightcatcat    時間: 2021-12-9 08:23

咁唔實名住了,都賺唔到果 4GB, 等下年睇下再有乜優惠氹我。
作者: 1個閒人    時間: 2021-12-9 17:30     標題: 中移系列 儲值咭實名網,送...

包括中移, simplfily, 鴨聊佳等.....網內有LIST可參考.
今個月實名, 送~~~一個月4GB~~~
下個月實名, 送~~~一個月2GB~~~

用家如果真係必需非實名不可, 可以參考以下網址
https://eshop.hk.chinamobile.com ... arlybirdoffers.html
作者: w__w    時間: 2021-12-9 18:01

包括中移, simplfily, 鴨聊佳等.....網內有LIST可參考.
今個月實名, 送~~~一個月4GB~~~
下個月實 ...
1個閒人 發表於 2021-12-9 17:30


你要keep住個號碼繼續養/使用點都要去實名
作者: 論壇新手    時間: 2021-12-9 18:27

有嘢送就衝住去實名典型例子
作者: 1個閒人    時間: 2021-12-9 18:28

你要keep住個號碼繼續養/使用點都要去實名
w__w 發表於 2021-12-9 18:01



    所以我都唔敢反對,人家早點實名
作者: mikechung    時間: 2021-12-10 12:03

不會甘快實佢名
作者: 1個閒人    時間: 2021-12-10 12:06

我都係咁諗, 9月先至正式實名,到8月才搵張靚咭實名
作者: g4compu    時間: 2021-12-10 14:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907    時間: 2021-12-10 17:06

有嘢送就衝住去實名典型例子
論壇新手 發表於 2021-12-9 18:27



    個人資料原來咁唔值錢,
作者: 楓葉心    時間: 2021-12-10 17:32

小市民冇得反抗
作者: qqeat2000    時間: 2021-12-10 17:37

唔駛咁急
作者: mtng223    時間: 2021-12-10 21:56

養卡遲早都要,不如賺4GB

via HKEPC Reader for Android
作者: 一月    時間: 2021-12-10 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一月    時間: 2021-12-10 23:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 論壇新手    時間: 2021-12-11 02:05

即係比得起錢就可以出賣,係咁就唔好扮清高講咩私隱

係想值幾多?
一月 發表於 2021-12-10 23:50



一個“貪“字,就咩都可以出賣,你睇一張免費卡就可以攪到呢班人絞盡腦汁,而家出賣下私隱就可以得到幾GB數據又衝住去,可想而知私隱對呢班人黎講根本咩都唔係。真可悲
作者: 1個閒人    時間: 2021-12-11 11:24

一個“貪“字,就咩都可以出賣,你睇一張免費卡就可以攪到呢班人絞盡腦汁,而家出賣下私隱就可以得到幾 ...
論壇新手 發表於 2021-12-11 02:05



    容許我跟人口水尾,
乜你可以唔實名咩?  到時咪又係要你送上身份証資料
作者: cynfung    時間: 2021-12-11 11:32

容許我跟人口水尾,
乜你可以唔實名咩?  到時咪又係要你送上身份証資料 ...
1個閒人 發表於 2021-12-11 11:24

或者人地跟本係上台客、一早已實名咗呢, 咁咪冇得“貪”囉!
作者: 一月    時間: 2021-12-11 11:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 論壇新手    時間: 2021-12-11 12:05

容許我跟人口水尾,
乜你可以唔實名咩?  到時咪又係要你送上身份証資料 ...
1個閒人 發表於 2021-12-11 11:24



萬有引力都吸引吾到我去改變。我有用儲值卡,我都要實名,但我會喺2/2023登記。
作者: forumdata    時間: 2021-12-11 16:17     標題: Simplify實名登記有早鳥優惠

每人最多登記10張卡
你地會唔會選擇simplify搞實名?

SIMPLIFLY : [儲值卡實名登記早鳥多重賞] 儲值卡實名登記將於2022年3月實施,閣下現可以提早登記您的儲值卡。盡早登記以享優惠! 由即日起至2021年12月31日登記指定儲值卡即獲4GB額外本地數據!登記後首6個月內,每次增值更可獲高達$150額外獎賞! 即刻登記儲值卡 http://rnr.hk.chinamobile.com 。 優惠受條款及細則約束,詳情請瀏覽 https://bit.ly/3G20231 。 查詢22117100/取消62264926
作者: 長頸鹿    時間: 2021-12-11 16:44

你已經係第三個出帖
作者: csuse123    時間: 2021-12-11 21:02

SIMPLIFLY 自己本身的數據無期限,但實名送的只有30日有效,而且沒有優先使用權,必須先用完本身數據才能使用,所以用SIMPLIFLY 去實名而獲增數據,其實是搵自己笨。
作者: bentley123    時間: 2021-12-11 22:32

SIMPLIFLY 舊有既DATA 用晒先去實名(如想)吃那4G, 否則多舊魚
作者: hkocx    時間: 2021-12-11 23:11

個實名登記好似幾唔方便
明明我已經上台,想幫屋企人登記儲值卡,但都係要影hkid 卡同入hkid number, 無得mylink 內直接加sim 卡number

我屋企人張卡無開data plan, 唔知用唔用到送個4gb data 呢?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: csuse123    時間: 2021-12-12 00:52

個實名登記好似幾唔方便
明明我已經上台,想幫屋企人登記儲值卡,但都係要影hkid 卡同入hkid number, 無得m ...
hkocx 發表於 2021-12-11 23:11

儲值卡和上台實名是分開處理的,不會因為已是上台客就不需要為儲值卡實名登記。全香港各台都是同一方式處理。
而每次登記都只需要輸入電話號碼及上傳(或拍攝)身分證,我記得是不需要輸入任何個人資料,系統慬得從照片中截取個人資料,只需要確認就得。
另外,不需要、也不應該開任何數據plan,因為送的數據無優先使用權,要等用完原有數據才能使用,但有效期卻只有30日,如已有數據就隨時未用到已到期作廢。
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-12-12 01:14

最麻煩係分店冇得做實名登記

via HKEPC Reader for Android
作者: csuse123    時間: 2021-12-12 02:07

最麻煩係分店冇得做實名登記

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2021-12-12 01:14

根據指引,會有的,但只限長者及其他有特殊需要的人士。
作者: g4compu    時間: 2021-12-12 11:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: forumdata    時間: 2021-12-12 12:31

SIMPLIFLY 自己本身的數據無期限,但實名送的只有30日有效,而且沒有優先使用權,必須先用完本身數據才能使 ...
csuse123 發表於 2021-12-11 21:02



    原來魔鬼在細節
作者: forumdata    時間: 2021-12-12 12:32

SIMPLIFLY 舊有既DATA 用晒先去實名(如想)吃那4G, 否則多舊魚
bentley123 發表於 2021-12-11 22:32


張卡有效期無限extended好似幾好咁
作者: 百萬人生    時間: 2021-12-12 13:17

一個“貪“字,就咩都可以出賣,你睇一張免費卡就可以攪到呢班人絞盡腦汁,而家出賣下私隱就可以得到幾 ...
論壇新手 發表於 2021-12-11 02:05


西洋菜街派迷你可樂(價値約3元)排哂長龍,條件系當面Facebook要like同埋follow可口可樂公司
作者: chopper    時間: 2021-12-12 13:34

隻咭六月先到期, 咁係咪之後都要實名?
作者: forumdata    時間: 2021-12-12 13:36

隻咭六月先到期, 咁係咪之後都要實名?
chopper 發表於 2021-12-12 13:34



    應該係





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2