作者: marquis.af 時間: 2023-3-19 18:58 標題: 請教各位師兄有冇用儲值卡睇唔到ip cam 問題
我用3萬 同埋 hk mobi 年卡係街都睇唔到ip cam
但係我測過網速都有40mbps
有冇師兄知關唔關儲值卡事 , 因為我之前上台係冇問題嘅
作者: mcdull 時間: 2023-3-19 19:18
如果你唔熟背後原理, 就盡可能比多啲資料啦.
你用張卡係用來駁Cam出街, 定係用來駁返屋企既cam先.
作者: marquis.af 時間: 2023-3-19 20:50
用喺手機用apps睇返屋企部ip cam
作者: hongkongfun 時間: 2023-3-19 22:03
ip cam 牌子 (淘寶/港店買) 及裝了那一 個 app?
作者: 魔法の天使 時間: 2023-3-19 23:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alfromeo 時間: 2023-3-19 23:47
回覆 1# marquis.af
我都試過, 用3萬睇唔到, 關咗C台就無事.
作者: mcdull 時間: 2023-3-20 00:06
ok.. 當我唔熟中文.. IPCAM 既原理, 一係 client /server, 一係 p2p. 有唔少人用card放ipcam出來, 就係用 p2p. 如果屋企行線, 用 router upnp 或放port, 就係另一回事.
回樓主, 呢個多數係 dns 問題, 你可以試試, 係手機掛個VPN睇下得唔得, 得就再試下手機改 DNS.
例如行 1.1.1.1 如果係大陸野就要考慮 114.114.114.114
作者: marquis.af 時間: 2023-3-20 00:41
回覆 6# alfromeo
關左C台係乜意思

