Board logo

標題: 請教各位師兄有冇用儲值卡睇唔到ip cam 問題 [打印本頁]

作者: marquis.af    時間: 2023-3-19 18:58     標題: 請教各位師兄有冇用儲值卡睇唔到ip cam 問題

我用3萬 同埋 hk mobi 年卡係街都睇唔到ip cam
但係我測過網速都有40mbps
有冇師兄知關唔關儲值卡事 , 因為我之前上台係冇問題嘅
作者: mcdull    時間: 2023-3-19 19:18

我用3萬 同埋 hk mobi 年卡係街都睇唔到ip cam
但係我測過網速都有40mbps
有冇師兄知關唔關儲值卡事 , 因為 ...
marquis.af 發表於 2023-3-19 18:58



    如果你唔熟背後原理, 就盡可能比多啲資料啦.
你用張卡係用來駁Cam出街, 定係用來駁返屋企既cam先.
作者: marquis.af    時間: 2023-3-19 20:50

用喺手機用apps睇返屋企部ip cam
作者: hongkongfun    時間: 2023-3-19 22:03

ip cam 牌子 (淘寶/港店買) 及裝了那一 個 app?
作者: 魔法の天使    時間: 2023-3-19 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alfromeo    時間: 2023-3-19 23:47

回覆 1# marquis.af


    我都試過, 用3萬睇唔到, 關咗C台就無事.
作者: mcdull    時間: 2023-3-20 00:06

樓主都寫得好清楚,你唔熟中文就盡可能睇多幾次先話人
魔法の天使 發表於 2023-3-19 23:30



ok.. 當我唔熟中文..  IPCAM 既原理, 一係 client /server, 一係 p2p. 有唔少人用card放ipcam出來, 就係用 p2p. 如果屋企行線, 用 router upnp 或放port, 就係另一回事.

回樓主, 呢個多數係 dns 問題, 你可以試試, 係手機掛個VPN睇下得唔得, 得就再試下手機改 DNS.
例如行 1.1.1.1  如果係大陸野就要考慮 114.114.114.114
作者: marquis.af    時間: 2023-3-20 00:41

回覆 6# alfromeo


    關左C台係乜意思





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2