Board logo

標題: 請教各位師兄,我想用呢張valuegb 過冷河得唔得呢? [打印本頁]

作者: LuckyMan    時間: 2023-10-18 19:27     標題: 請教各位師兄,我想用呢張valuegb 過冷河得唔得呢?

Crop_20231018_192205_5991.jpg

諗住用佢嚟過冷河,由3萬->value gb ->sosim…唔知有冇問題呢?因為計落平過club sim之餘,呢隻value gb 都好似可以用app攪mnp…求師兄們指教吓小弟咁做係咪正確?先感謝

圖片附件: Crop_20231018_192205_5991.jpg (2023-10-18 19:23, 118.96 KB) / 下載次數 76
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2393493&k=78c620fefd291216692bc650316daf55&t=1782336728&sid=57Xng8YpQx


作者: LuckyMan    時間: 2023-10-18 19:28

補充:我見最平$30一張
作者: jk1399    時間: 2023-10-18 19:37

可以
作者: LuckyMan    時間: 2023-10-18 20:03

可以
jk1399 發表於 2023-10-18 19:37


感謝師兄分享





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2