Board logo

標題: CMHK 深圳漫遊 今日晏奏4點到5點 冇信號 [打印本頁]

作者: 千葉涼平    時間: 2023-10-22 22:47     標題: CMHK 深圳漫遊 今日晏奏4點到5點 冇信號

真係比佢玩死 好多人走左去當地營業廳問
作者: LawsonJP    時間: 2023-10-22 23:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 悲歌之王    時間: 2023-10-22 23:48

本帖最後由 悲歌之王 於 2023-10-23 00:08 編輯

我中咗啦 , 好彩有一張國家大陸卡 , 如果唔係坐車冇得上網悶死 , 打去服務熱線 , 嗰啲同胞完全幫唔到手 , 但係服務熱線廣告 , 其中有一段話 服務不穩正在處理當中...
作者: xiaopei    時間: 2023-10-23 09:57

用中國聯通好過啦
作者: jk1399    時間: 2023-10-23 10:04

真係比佢玩死 好多人走左去當地營業廳問
千葉涼平 發表於 2023-10-22 22:47


呢個就係乜都靠電話, 無訊號時既大問題
(知啦, 無網絡都可以用QR CODE比錢, 知架啦)
作者: trevorhk    時間: 2023-10-23 16:38

舊年我用csl都試過一次

揀咩台log入去即彈

維持咗唔記得兩定三日,真係廢到冇眼睇

一卡行反而冇事,係普通卡漫遊GG

via HKEPC Reader for Android
作者: ckkong97    時間: 2023-10-23 23:17

昨日下午三點到六點鴨聊佳全線係深圳死晒,我果時係卓悅中心有張鴨聊佳淨大陸數據16gb+2gb 年咭,4.5g/4g登錄唔倒,手動掃得番2g又用唔倒,好彩有大陸開既中移咭無事,另外聯通/csl都無事,好彩果時無搭地鐵,如果唔係企晒係度開唔倒乘車碼

via HKEPC Reader for Android
作者: 註冊    時間: 2023-10-23 23:51

可能測試緊內聨網
作者: mdws2002    時間: 2023-10-24 06:40

昨日下午三點到六點鴨聊佳全線係深圳死晒,我果時係卓悅中心有張鴨聊佳淨大陸數據16gb+2gb 年咭,4.5g/4g登 ...
ckkong97 發表於 2023-10-23 23:17

有啲咁嘅事?但我尋日喺深圳都好似用緊。
不過我張係鴨聊佳中港5G年卡。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: sosa4949    時間: 2023-10-24 08:10

琴日喺水貝用鴨聊佳5G年卡,收到5G,移從都收到5G

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ckkong97    時間: 2023-10-24 10:39

有啲咁嘅事?但我尋日喺深圳都好似用緊。
不過我張係鴨聊佳中港5G年卡。

via HKEPC IRF 5.1.14 - Androi ...
mdws2002 發表於 2023-10-24 06:40

出事係星期日,你星期一?

via HKEPC Reader for Android
作者: mdws2002    時間: 2023-10-24 12:14

出事係星期日,你星期一?

via HKEPC Reader for Android
ckkong97 發表於 2023-10-24 10:39


哦哦,原來係星期日。
我仲以為係尋日(星期一)添。
咁無嘢啦。
作者: sosa4949    時間: 2023-10-24 12:19

我啱啱瞓醒未回魂,星期日3点半到深圳,4至5点有用移从叫车,冇用过鸭聊佳年卡上网

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: himsosmart    時間: 2023-10-24 14:22

對, 星期日下午 1點 到 4 點左右, 我身邊 4部手機全部變 E , 之後才正常返, 好採當時在甘坑參觀緊唔係消費
作者: SYW    時間: 2023-10-24 14:40

本帖最後由 SYW 於 2023-10-24 14:43 編輯

雙卡北上越來越有必要,首選大陸移動,後選聯通是旦一張香港卡
cmhk卡留黎作後備,唔夠data先開甚至可以棄用

via HKEPC Reader for Android
作者: codyma    時間: 2023-10-24 14:56

我都係, 周日和周一分別都有一段時間cmhk月費卡無網
唔知係咪太多香港人同時係深圳上網塞車

好彩我仲有club和聯通年卡仲用到
作者: FN6884    時間: 2023-10-24 15:51

我上星期去深圳用鴨聯佳5G,雖收到5G但從未達到5G速度
作者: kwongoc_1016    時間: 2023-10-25 08:15

回覆 17# FN6884


    我上台卡收5G都係得幾十Mbps,係CMHK問題,其他台漫遊聯通可過百。
作者: p333    時間: 2023-10-25 13:29

CMCC而家真係廢廢地
一到人多既地方完全唔掂
行轉金光華已經load得勁慢
作者: 千葉涼平    時間: 2023-10-26 01:01

CMCC而家真係廢廢地
一到人多既地方完全唔掂
行轉金光華已經load得勁慢
p333 發表於 2023-10-25 13:29


用當地SIM 都係咁?
作者: 雯雯    時間: 2023-10-26 07:31

用當地SIM 都係咁?
千葉涼平 發表於 2023-10-26 01:01


CMCC深圳本地卡都要用5G先收得好, 4G簡直係潛水斷線.
作者: inston    時間: 2023-10-26 14:51

CMCC而家真係廢廢地
一到人多既地方完全唔掂
行轉金光華已經load得勁慢
p333 發表於 2023-10-25 13:29



    係,Cmhk 少人嘅地方都收得ok
但一到人多嘅地方就明顯係收得差左
作者: w__w    時間: 2023-10-26 19:55

係,Cmhk 少人嘅地方都收得ok
但一到人多嘅地方就明顯係收得差左
inston 發表於 2023-10-26 14:51


返內地帶雙卡機插住兩張內地台的卡, 好多人都話移動好, 但我工作常要去多個內地城市,實測聯通係好D(上網訊號)
作者: 千葉涼平    時間: 2023-10-26 22:41

返內地帶雙卡機插住兩張內地台的卡, 好多人都話移動好, 但我工作常要去多個內地城市,實測聯通係好D(上網 ...
w__w 發表於 2023-10-26 19:55

應該係用既用戶多分簿資源
我發覺1010漫遊大陸聯通 係好過移動

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ronan    時間: 2023-10-26 22:50

應該係用既用戶多分簿資源
我發覺1010漫遊大陸聯通 係好過移動

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
千葉涼平 發表於 2023-10-26 22:41


題外話
以前csl, smc 和cmhk 起內地好似都係用cmcc,
但今時今日除左CMHK 起內地用CMCC 之外
csl, smc 和three 起內地漫遊轉用中國聯通了

唔知係商業原因定係技術原因了
作者: 千葉涼平    時間: 2023-10-27 01:22

題外話
以前csl, smc 和cmhk 起內地好似都係用cmcc,
但今時今日除左CMHK 起內地用CMCC 之外
csl, smc 和 ...
ronan 發表於 2023-10-26 22:50


今時今日已經 可以三網通 官網有寫 除左最新既中國廣電
如果你覺得 宜家既網唔滿意 係可以手動轉台





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2