作者: leslietanghk 時間: 2024-1-16 20:53 標題: 大陸號碼有冇得轉台?
如香港聯通--》香港中移動
作者: notcool 時間: 2024-1-16 20:58
回覆 1# leslietanghk
冇
作者: hkkkf 時間: 2024-1-16 21:13
唯有繼續用香港聯通,
除非放棄大陸電話號碼
作者: w__w 時間: 2024-1-17 11:30
香港開:冇
大陸開:部份省市可以,港豬唔好諗
作者: Andyios 時間: 2024-1-17 12:32
香港人都可以轉
已由聯通轉移動
作者: w__w 時間: 2024-1-17 14:22
上年問過話唔俾,改用香港聯通
請問轉後月費係?
作者: Louis_gre2 時間: 2024-1-17 16:27
聯通/中移 都係同城 ?
港人可以 ma...深圳聯通號轉去,例如,珠海中移 ?
作者: golfmichael 時間: 2024-1-17 16:35
大陸出嘅號碼可以攜號轉台,不過如果你係指香港CMHK或聯通香港出嘅1卡2號嘅大陸號碼嘅話,就無得轉台
作者: golfmichael 時間: 2024-1-17 16:37
大陸出嘅號碼可以攜號轉台,不過只可以轉去同城嘅其他營運商
例如深圳移動號碼,可以帶去深圳聯通,深圳電信或深圳廣電
機主係大陸人或香港人都可以做到
不過如果香港CMHK, 3HK或聯通香港出嘅1卡2號嘅大陸號碼嘅話,就無得轉台
作者: golfmichael 時間: 2024-1-17 16:39
大陸已經全國開放攜號轉台
作者: Louis_gre2 時間: 2024-1-17 17:36
回覆 9# golfmichael
thanks

