Board logo

標題: 大陸號碼有冇得轉台? [打印本頁]

作者: leslietanghk    時間: 2024-1-16 20:53     標題: 大陸號碼有冇得轉台?

如香港聯通--》香港中移動
作者: notcool    時間: 2024-1-16 20:58

回覆 1# leslietanghk


作者: hkkkf    時間: 2024-1-16 21:13

如香港聯通--》香港中移動
leslietanghk 發表於 2024-1-16 20:53

唯有繼續用香港聯通,
除非放棄大陸電話號碼
作者: w__w    時間: 2024-1-17 11:30

香港開:冇
大陸開:部份省市可以,港豬唔好諗
作者: Andyios    時間: 2024-1-17 12:32

香港開:冇
大陸開:部份省市可以,港豬唔好諗
w__w 發表於 2024-1-17 11:30



    香港人都可以轉
已由聯通轉移動
作者: w__w    時間: 2024-1-17 14:22

香港人都可以轉
已由聯通轉移動
Andyios 發表於 2024-1-17 12:32


上年問過話唔俾,改用香港聯通
請問轉後月費係?
作者: Louis_gre2    時間: 2024-1-17 16:27

香港人都可以轉
已由聯通轉移動
Andyios 發表於 2024-1-17 04:32



聯通/中移 都係同城 ?
港人可以 ma...深圳聯通號轉去,例如,珠海中移 ?
作者: golfmichael    時間: 2024-1-17 16:35

如香港聯通--》香港中移動
leslietanghk 發表於 2024-1-16 20:53


大陸出嘅號碼可以攜號轉台,不過如果你係指香港CMHK或聯通香港出嘅1卡2號嘅大陸號碼嘅話,就無得轉台
作者: golfmichael    時間: 2024-1-17 16:37

大陸出嘅號碼可以攜號轉台,不過只可以轉去同城嘅其他營運商
例如深圳移動號碼,可以帶去深圳聯通,深圳電信或深圳廣電
機主係大陸人或香港人都可以做到

不過如果香港CMHK, 3HK或聯通香港出嘅1卡2號嘅大陸號碼嘅話,就無得轉台

聯通/中移 都係同城 ?
港人可以 ma...深圳聯通號轉去,例如,珠海中移 ? ...
Louis_gre2 發表於 2024-1-17 16:27

作者: golfmichael    時間: 2024-1-17 16:39

大陸已經全國開放攜號轉台

香港開:冇
大陸開:部份省市可以,港豬唔好諗
w__w 發表於 2024-1-17 11:30

作者: Louis_gre2    時間: 2024-1-17 17:36

回覆 9# golfmichael

thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2