作者: waimanliu 時間: 2024-5-10 10:36 標題: 中移動最近呢兩個月收差咗好多?
有冇人都有呢個問題?
多咗好多死位
好多時收滿晒都係空轉
有時重要轉飛機mode再轉返過嚟先收徥返
定其實係我手機問題
作者: trevorhk 時間: 2024-5-10 12:42
用咩電話
via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull 時間: 2024-5-10 12:44
我用 K40.. 成日轉左去H+. 之後要人手轉返 LTE.
作者: Tom_jerry 時間: 2024-5-10 12:59
本帖最後由 Tom_jerry 於 2024-5-10 05:45 編輯
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2422579&k=8970218f8b94add62a26becd5d714350&t=1782147509&sid=1NGRNrgYOd

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2422580&k=a3c15f751b91466b8b0ee5c5981aafee&t=1782147509&sid=1NGRNrgYOd

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2422581&k=852a0caceaaba6c1509ecf794d048d34&t=1782147509&sid=1NGRNrgYOd

作者: w__w 時間: 2024-5-10 13:42
我經常都講測速快,唔代表上網快!
實際用得唔滿意咪轉台
作者: codyma 時間: 2024-5-10 13:59
本帖最後由 codyma 於 2024-5-10 14:03 編輯
的確 cmhk 月費和MySim 近2,3個月 都收得勁差
應該唔關手機事
我已試均晒全家手機無部收得好
iphone 15 / X / 7+ , 三星摺機, 華碩5 / 4, 華為P30
作者: trevorhk 時間: 2024-5-10 14:07
用xperia 5V
之前咁多年都冇用過支移,但真心覺得幾好
市區長期勾住N78, N79
可能我出入啲地方ok, 個人感覺完勝csl
via HKEPC Reader for Android
作者: polymer12 時間: 2024-5-10 14:14
樓主係咪收4G阿?? 5G既話好正常 4G的確差左
作者: jk1399 時間: 2024-5-10 14:22
無參考性, 同一個地區, 唔同位置 (仲要唔係隔好遠, 只係幾百米)
速度可以天與地分別
作者: axeoil 時間: 2024-5-10 14:54
用緊中移, 好似真係間唔屎會LOAD空氣, 以前好似冇
利申: 5G Plan
作者: 利蜜棗 時間: 2024-5-11 00:00
我住嗰度,3G仲快過4G

作者: fungun 時間: 2024-5-11 00:44
是否將部分4G資源轉左去5G?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: lalawoo 時間: 2024-5-11 00:55
回覆 11# 利蜜棗
咪玩啦!我用3G得3m up/down, 5G up 414 down 100
作者: 利蜜棗 時間: 2024-5-11 08:48
回覆 13# lalawoo
無人同你玩,你嗰邊係咁,唔等於我呢邊係咁
試過好多次都係3G快過4G
作者: 1個閒人 時間: 2024-5-11 09:04
唔同地區, 好難知情況,
就如我住緊棟樓咁, 收CSL訊號只得一兩格, 收到想死
作者: 熊小子 時間: 2024-5-13 08:43
有個號碼用緊cmhk,都係去開平時既地方,冇咩分別
作者: w__w 時間: 2024-5-13 09:21
我住果度只有3G
作者: NoMoreDelay 時間: 2024-5-13 09:26
2/3月時都仲ok,快過csl。4月開始多左地方收唔到/收得差,好多時收h+ lte都冇,出電梯好耐都唔識轉番5g,食左h+。要飛機再開先得。我部國行小米就話咁姐,連iphone都係咁
窩打老道培正一帶收3g/4g,收唔到5g問題最嚴重
作者: y8u99amc13 時間: 2024-5-13 17:46
4G係戶外,大部分時間都係齋行一條band,少部份時間行4G+ 2CA或以上。
1800MHz: ~4Mbps
900MHz: ~10Mbps
700MHz: ~10Mbps
2300MHz: ~15Mbps
2600MHz: ~37Mbps
而3G平時有4-8Mbps,信號好就去到17Mbps,係某啲地區3G有機會快過4G
要見到CMHK行2CA或以上機會真係比以前少好多,CSL同SmarTone就九成時間都係行2CA或以上
via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik 時間: 2024-5-15 14:52
哩個台一跳H+ 就永不翻生
via HKEPC Reader for Android
作者: kwongoc_1016 時間: 2024-5-15 18:41
個台平吸多左客所以慢,尤其4G更明顯。
作者: cch94rory 時間: 2024-6-13 02:51
出入一樣地方 近3個月差左好多
荃灣線成日load空氣 手動落lte先叫好返啲
用5G iphone 15p
作者: 千葉涼平 時間: 2024-6-13 06:16
國行機唔齊頻 冇得講
作者: cheukhin 時間: 2024-6-14 11:39
因為3G頻譜係租用CSL,兩間唔同公司,因此好難自動有3G升返上4G或5G
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: cheukhin 時間: 2024-6-14 11:40
4G係戶外,大部分時間都係齋行一條band,少部份時間行4G+ 2CA或以上。
1800MHz: ~4Mbps
900MHz: ~10Mbps ...
y8u99amc13 發表於 2024-5-13 05:46 PM
因為3G頻譜係租用CSL
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: figo100 時間: 2024-6-14 14:08
呢間太多客了


