Board logo

標題: 有無人用過中移48$本地話音果張卡 [打印本頁]

作者: codyma    時間: 2024-7-9 13:15     標題: 有無人用過中移48$本地話音果張卡

剛試過買一日數據PLAN無延長到有效期
最終用5000分充50$先延到半年

有無人試過買其他貴D既PLAN係延到有效期?
因為張卡已積咗2,3舊水儲值額
想諗辦法用咁D餘額
謝謝
作者: raylee    時間: 2024-7-9 13:29

剛試過買一日數據PLAN無延長到有效期
最終用5000分充50$先延到半年

有無人試過買其他貴D既PLAN係延到有效 ...
codyma 發表於 2024-7-9 13:15


申請「18GB本地數據組合」後儲值卡的有效期將會以原本儲值卡有效期或數據組合有效期兩者中的較後者為準。
作者: codyma    時間: 2024-7-9 13:56

申請「18GB本地數據組合」後儲值卡的有效期將會以原本儲值卡有效期或數據組合有效期兩者中的較後者為準。 ...
raylee 發表於 2024-7-9 13:29


謝謝資訊
作者: ten時    時間: 2024-7-9 14:44

剛試過買一日數據PLAN無延長到有效期
最終用5000分充50$先延到半年

有無人試過買其他貴D既PLAN係延到有效 ...
codyma 發表於 2024-7-9 13:15


我都有呢個煩惱,本來打算買18GB個plan來延長有效期,但是積分之前6月30號到期,被逼又增值多50蚊,宜家有400幾餘額,到時再增值一次都夠開3次18GB。
作者: raylee    時間: 2024-7-9 14:51

我有$千幾但每六個月用積分增$55
作者: cynfung    時間: 2024-7-9 14:54

本帖最後由 cynfung 於 2024-7-9 15:12 編輯

我有2張$80嘅數據話音儲值卡. 又係儲咗3xx蚊. 唔知係咪卡到期前一日開年plan會延360日呢. 睇t&c冇寫(之前冇年plan開的).
作者: SYW    時間: 2024-7-9 14:57

本帖最後由 SYW 於 2024-7-9 14:59 編輯

「18GB本地數據組合」 , 唯一美中不足就係, 唔可以同時開大陸數據plan
中港數據plan會同「18GB本地數據組合」撞, 搵唔到第二樣
試過臨急臨忙想用呢張48蚊卡返大陸, 開左「18GB本地數據組合」之下, 無得再開大陸plan,逼住用佢$98一日封頂數據漫遊
作者: codyma    時間: 2024-7-9 15:02

我都有呢個煩惱,本來打算買18GB個plan來延長有效期,但是積分之前6月30號到期,被逼又增值多50蚊,宜家 ...
ten時 發表於 2024-7-9 14:44


繼打卡任務無再開, 今個月連加3好友200分都CUT埋
之後難儲分啦, 好快你就無呢個煩惱
作者: bentley123    時間: 2024-7-9 15:11

冇積分後就冇煩惱
作者: ten時    時間: 2024-7-9 16:12

繼打卡任務無再開, 今個月連加3好友200分都CUT埋
之後難儲分啦, 好快你就無呢個煩惱 ...
codyma 發表於 2024-7-9 15:02


我估去到明年6月要用曬,到時慢慢扣餘額,10年8年點都夠。的確唔使煩
作者: ten時    時間: 2024-7-9 16:13

冇積分後就冇煩惱
bentley123 發表於 2024-7-9 15:11


的確係。
作者: ten時    時間: 2024-7-9 16:14

我有$千幾但每六個月用積分增$55
raylee 發表於 2024-7-9 14:51


睇來你都儲咗10年8年,厲害。
作者: Louis_gre2    時間: 2024-7-9 16:25

本帖最後由 Louis_gre2 於 2024-7-9 08:30 編輯

回覆 1# codyma

呢張陳年卡,通話無著數,數據唔平

儘快用完餘額, 例如開中港數據 plan,上深圳睇油管 (佢限每天 1G 流量)

要留號,MNP 去其他台吧。

感覺 CMHK 對儲值卡市場有 d 不感興趣,谷上台客
作者: codyma    時間: 2024-7-9 16:44

回覆  codyma

呢張陳年卡,通話無著數,數據唔平

儘快用完餘額, 例如開中港數據 plan,上深圳睇油管 ( ...
Louis_gre2 發表於 2024-7-9 16:25


的確係陳年卡
長老果張係舊式大卡 用咗十幾年
部2舊幾水買既2G老人機仲未壞
以前D野真係襟用
作者: Louis_gre2    時間: 2024-7-9 18:00

回覆 14# codyma

我 2019 中出左張,貪可開中港數據。
唔講中間幾年上唔到去/用唔到,積壓左幾舊水,通關後 d 新卡又平又抵用,
那那淋清餘額...逃
作者: raylee    時間: 2024-7-9 18:01

睇來你都儲咗10年8年,厲害。
ten時 發表於 2024-7-9 16:14


號碼想留, 本想盡快用晒餘額, 點知增值比消費仲多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2