Board logo

標題: 終於輪到hello卡畀抽中要重新實名 [打印本頁]

作者: FT907    時間: 2024-7-10 14:29     標題: 終於輪到hello卡畀抽中要重新實名

本帖最後由 FT907 於 2024-7-10 14:30 編輯

終於輪到hello卡畀抽中要重新實名.
今朝收到sms,   7月16號之前搞掂!
咁如果我去咗旅行   又冇開漫遊    十日之後才返嚟  咁點搞呀?
我電話907字頭    用咗hello卡起碼6-7年.
咁都嚟抽中我重新實名!!
其實即係重新做一次實名   又要影嗰張身份證上去真係麻L煩
作者: lolai    時間: 2024-7-10 15:16

...咁如果我去咗旅行   又冇開漫遊    十日之後才返嚟  咁點搞呀?....


FT907 發表於 2024-7-10 14:29


等你報告!
作者: yeeyee2004    時間: 2024-7-10 15:26

回覆 1# FT907

肯定要去揾cs
作者: yeeyee2004    時間: 2024-7-10 15:30

我理解抽查
抽查無覆可以凍結戶口
但應可當新開再實名
而家就唔得一定要打去搞完全唔合理
作者: yeeyee2004    時間: 2024-7-10 15:31

我最慶係上次都再實名一次竟然照cut我
作者: uss    時間: 2024-7-10 15:40

上次club sim個app,要更新個人資料,我打去CS x爆佢,你要我更新啲乜嘢?我全部資料正確無誤?更乜嘢新?然後另一位CS跟進,當晚啲號碼就起club sim app顯示返出嚟

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: codyma    時間: 2024-7-10 16:14

最衰係完全搞唔到犯法果班友
依家詐騙電話日日仲收到十個八個

反而真正平民用家就俾佢搞到煩死
擾民逼人月費上台不如儲值卡加價算把啦
咁咪會少D人用
作者: FT907    時間: 2024-7-10 16:17

等你報告!
lolai 發表於 2024-7-10 15:16



    打咗電話去問cs    佢話只係暫停服務, 要去門市搞返ACTIVATE 就得
作者: FT907    時間: 2024-7-10 16:19

最衰係完全搞唔到犯法果班友
依家詐騙電話日日仲收到十個八個

反而真正平民用家就俾佢搞到煩死
擾民逼人月 ...
codyma 發表於 2024-7-10 16:14


咪係囉,   根本就係擾民政策     我有張卡係我外母喺老人院用   都唔知有冇收到個sms,   佢鬼識睇呢啲嘢?   又要我過幾日去check
作者: FT907    時間: 2024-7-10 16:21

上次club sim個app,要更新個人資料,我打去CS x爆佢,你要我更新啲乜嘢?我全部資料正確無誤?更乜嘢新? ...
uss 發表於 2024-7-10 15:40



    其實個sms都係叫我去更新............基本上所有人名身份證號碼都齊曬    做返一次影張身份證上去就搞掂
作者: Louis_gre2    時間: 2024-7-10 16:47

其實個sms都係叫我去更新............基本上所有人名身份證號碼都齊曬    做返一次影張身份證上去就 ...
FT907 發表於 2024-7-10 08:21



不停製做麻煩,趕儲值卡客上台
作者: edwardlee    時間: 2024-7-11 12:16

不停製做麻煩,趕儲值卡客上台
Louis_gre2 發表於 2024-7-10 16:47


可能係 ofca 要求, 並不是台自己決定.
作者: 旺角阿周    時間: 2024-7-11 12:39

终于轮到hello卡畀抽中要重新实名.
今朝收到sms,   7月16号之前搞掂!
咁如果我去咗旅行   又没开漫游    十 ...
FT907 发表于 2024-7-10 14:29

如果起大6会收到短信吗?或者登录csl网上check会有提示吗?
作者: Keithbonnie7    時間: 2024-7-11 22:50

其實而家仲keeep甘多號碼仲有乜用?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ckleung0923    時間: 2024-7-12 07:24

真係好擾民,好黑人憎
電騙有多無少,煩死人
作者: ericyyhk    時間: 2024-7-12 08:11

電騙有多無少,煩死人
ckleung0923 發表於 2024-7-12 07:24


醒啦師兄...
作者: FT907    時間: 2024-7-12 09:12

可能係 ofca 要求, 並不是台自己決定.
edwardlee 發表於 2024-7-11 12:16



    問過cs啦   話唔關佢哋事   係政府叫佢哋做
作者: FT907    時間: 2024-7-12 09:12

其實而家仲keeep甘多號碼仲有乜用?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Keithbonnie7 發表於 2024-7-11 22:50



    成屋人 老婆仔女 老人家   一個人登記幾張卡   有咩咁奇怪?
作者: 葉得閒    時間: 2024-7-12 11:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt    時間: 2024-7-12 12:05

咁麻煩政府每人派一個電話號碼,此號碼終生不得轉讓、終生打得通、終生不需要付款,亦不需要再有任何確認!!
作者: handsome_guy    時間: 2024-7-12 12:22

根本係政府搞出嚟

個台都唔想做啲咁嘅嘢啦
冇錢收嘅
又要set個program 做實名登記
又要定時抽 一堆number出嚟要人哋重新實名
只有付出
對公司冇效益
你係電訊商都唔想做啦

政府做啲嘢都幾純情
做曬實名登記就冇電騙
用指定垃圾膠袋就可以減少廢物
作者: Rockman27    時間: 2024-7-12 12:24

回覆 21# handsome_guy

CSL會同你講,你唔想做實名?
上台囉. $128一個月
作者: handsome_guy    時間: 2024-7-12 12:30

用開儲值卡嘅人
點會畀128蚊一個月
作者: se126    時間: 2024-7-12 13:53

抽查係實名嘅正常元素
但點抽查係OFCA規定/電訊商自把自為
作者: FT907    時間: 2024-7-12 14:08

抽查係實名嘅正常元素
但點抽查係OFCA規定/電訊商自把自為
se126 發表於 2024-7-12 13:53



    其實我真係想知道   如果我自行update啲資料     係咪唔使等佢抽中先做?
收唔到sms畀個停台就好麻煩
作者: se126    時間: 2024-7-12 14:41

最近更新唔代表唔會抽查
又唔代表抽中咗而唔使再更新
作者: ten時    時間: 2024-7-12 14:49

用開儲值卡嘅人
點會畀128蚊一個月
handsome_guy 發表於 2024-7-12 12:30


128毫係可以考慮的。
作者: 小至至    時間: 2024-7-12 15:03

回覆  handsome_guy

CSL會同你講,你唔想做實名?
上台囉. $128一個月
Rockman27 發表於 2024-7-12 12:24


錢是可以解決煩惱
作者: post    時間: 2024-7-13 10:37

本帖最後由 post 於 2024-7-13 16:22 編輯

deleted
作者: 雯雯    時間: 2024-7-13 10:51

回覆  handsome_guy

CSL會同你講,你唔想做實名?
上台囉. $128一個月
Rockman27 發表於 2024-7-12 12:24


上年PLAN, 498/年
作者: ten時    時間: 2024-7-13 12:33

上年PLAN, 498/年
雯雯 發表於 2024-7-13 10:51


年卡儲值卡都會被抽查啊
作者: YANG    時間: 2024-7-13 12:38

可能係 ofca 要求, 並不是台自己決定.
edwardlee 發表於 2024-7-11 12:16 PM



    係OFCA要求
作者: YANG    時間: 2024-7-13 12:40

用開儲值卡嘅人
點會畀128蚊一個月
handsome_guy 發表於 2024-7-12 12:30 PM



    政府加強擾民,到時唔到你唔轉。
作者: winglim7    時間: 2024-7-13 16:59

上年PLAN, 498/年
雯雯 發表於 2024-7-13 10:51

即使係年卡,好似valuegb,都會有抽查

via HKEPC Reader for Android
作者: bababa1hk    時間: 2024-7-13 20:56

回復 34 #winglim7

師應該講緊csl $498上台移民plan

via HKEPC Reader for Android
作者: fungyinho    時間: 2024-7-14 02:38

上任兩周年|丘應樺關注可疑來電 82萬個本地電話號碼被暫停

https://news.rthk.hk/rthk/ch/com ... ive_date=2024-07-12
作者: 雯雯    時間: 2024-7-14 11:48

回復 winglim7

師應該講緊csl $498上台移民plan

via HKEPC Reader for Android
bababa1hk 發表於 2024-7-13 20:56



作者: slt    時間: 2024-7-14 11:51

回復 36 #fungyinho

meaningless
作者: 旺角阿周    時間: 2024-8-1 12:11

其實而家仲keeep甘多號碼仲有乜用?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Keithbonnie7 發表於 2024-7-11 22:50

咪就係





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2