作者: 42mbps 時間: 2024-9-28 14:35 標題: ValueGB 越嚟越用心做?
以前嘅valuegb 冇volte,又貴,cs仲只係得email,有咩事死得
近年加咗volte 又上埋4.5g
今日買卡仲發現,佢哋依家有埋cs hotline:
「你亦可致電客戶服務熱線 2155 3381,聯絡我們的專員以獲得協助。」
真係完全唔似小器公司嘅作風

作者: ang 時間: 2024-9-28 15:24
如果唔見咗張卡可直接落數記攪咁就仲好
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ryanhk852 時間: 2024-9-28 15:32
一分錢一分貨
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: OPOHKG 時間: 2024-9-28 18:15
仲有開通埋漫遊服務,真係越嚟越進步,唔錯唔錯
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ze123 時間: 2024-9-28 19:06
江山易改
作者: goalsp 時間: 2024-9-28 19:51
真係? 定係....
作者: keit 時間: 2024-9-28 20:41
漫遊都好緊要,仲有啲續期plan $60/20GB好ok
所以暫時係我出年還俗首選
作者: hk97655935 時間: 2024-9-28 20:54
睇下幾時有wificall
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 42mbps 時間: 2024-9-28 23:27
黑面 一定係
作者: 42mbps 時間: 2024-9-28 23:27
佢啲貨唔錯架喎
作者: 42mbps 時間: 2024-9-28 23:28
真係正
作者: 42mbps 時間: 2024-9-28 23:28
未諗好講咩不如下次先啦
作者: 42mbps 時間: 2024-9-28 23:28
低至$50
作者: 42mbps 時間: 2024-9-28 23:28
太貪心了
作者: lok57 時間: 2024-9-28 23:53
apps 增值同買plan, 經常都俾完錢之後好耐才見到購買成功, 超討厭
作者: fungyinho 時間: 2024-9-29 00:24
䦕過CSL/abc mobile/hkmobile/3萬/lucky sim,全部好順暢,5分鐘內用到
反之激卡䦕過2張,2次都整成1個多小時才成功用到,入資料試幾次才成功,等成功實名登記短訊又等好耐
作者: dc97_2013 時間: 2024-9-29 06:55
係有電話~
不過上星期打左2次都係無人接
作者: dc97_2013 時間: 2024-9-29 06:56
回覆 2# ang
激卡落SMT門市肯攪?
作者: stockmike 時間: 2024-9-29 12:03
䦕過CSL/abc mobile/hkmobile/3萬/lucky sim,全部好順暢,5分鐘內用到
反之激卡䦕過2張,2次都整成1個多小 ...
fungyinho 發表於 2024-9-29 00:24
佢要入少唔知三個定四個字呀,先登記到。但從來冇人話畀你聽係頭三個定尾三個,弱智式開咭
via HKEPC Reader for Android
作者: w__w 時間: 2024-9-29 13:22
4G全速唔錯,啱晒啲未有5G機或者成日話5G嘥電嗰班朋友
作者: slt 時間: 2024-9-29 13:56
回復 15 #lok57
係咪你張卡有事?我夾埋屋企人三張激都無試過咁
疲勞時還能回的家
作者: slt 時間: 2024-9-29 14:03
回復 18 #dc97_2013
我試過因壞卡而電郵至 ValueGB,得到回覆如下:
請準備一份聲明書並寫上以下所需資料及加上你的簽名確認。然後,請將原來嘅細SIM卡及該聲明書連同寫有香港本地回郵地址並貼上郵票的回郵信封一併郵寄到「東九龍郵政局郵箱68202號 (Attention: O.F.W. Services Limited) 」。
所需資料:
-香港身份證上顯示的英文全名及出生日期
-香港身份證號碼頭4個字(包括英文字母)
-原來嘅細SIM卡
聲明內容:
本人(登記身份證上的完整中文名稱)ValueGBSIM(電話號碼___*刪去*___;電郵地址xxxx@xxxxxx)屬壞卡, 現提供身份證明資料要求更換SIM卡
如擔心郵遞失誤風險,可考慮自費郵寄掛號。
個過程都算快嘅,雖然無得好似門市咁即時處理到,但都幾日內完成
疲勞時還能回的家
作者: 大仟里 時間: 2024-9-29 14:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ang 時間: 2024-9-29 17:00
黑面應該唔會啦,因為呢個階段都唔關佢門市事,定龍叫你過主email過去攪
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: keit 時間: 2024-9-29 19:29
$50得10GB,$60/20GB抵玩好多
作者: 留白兄 時間: 2024-9-29 19:33
回覆 22# slt
佢地email cs假期都有人回
堅
作者: ShunNutta 時間: 2024-9-29 19:42
我用咗一個星期多, 真係好用~
我出入嘅地方都係收爆4.5G~
其他牌子年卡都只係4G, VALUE GB有4.5G
作者: ShunNutta 時間: 2024-9-29 19:49
請問~
我見price有100蚊儲值券, 到時買儲值券增值就ok??
作者: mankowk 時間: 2024-9-29 22:26
直接購買 優惠plan 係最good既.
sim卡內既儲值餘額、
我記得係唔可以用黎買 優惠plan.
作者: slt 時間: 2024-9-29 22:40
用餘額買正價 plan 要多 $28 囉,其餘內容一樣
睇下你會唔會喺卡未到期前已經用晒啲數據 + 之前入咗啲餘額唔知點用
作者: mankowk 時間: 2024-9-29 23:08
九月頭果陣, 拎左張
中澳漫遊數據1日 免費體驗,
請問有無師兄知道點樣開黎用?
我在app又搵唔到果張送既免費卷.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2444841&k=7911ddca86066bfb5f74720d20236ce4&t=1782552872&sid=2Nzwtfo9Fx

作者: 0nrd90m 時間: 2024-9-29 23:41
我用咗,
手機設定開啟數據漫遊就會自動連接網絡
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2444842&k=47ce4b53ee7d1b80ccf361d29f9f7b7e&t=1782552872&sid=2Nzwtfo9Fx

作者: mankowk 時間: 2024-9-29 23:53
回覆 32# 0nrd90m
即係開左漫遊數據 和漫遊
就會自動啟用?
唔該師兄.
作者: 0nrd90m 時間: 2024-9-29 23:58
係,開咗漫遊就會自動連,唔需要喺激App做任何操作
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 大仟里 時間: 2024-9-30 07:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ShunNutta 時間: 2024-9-30 16:59
謝謝#29 #30的回覆
等差唔多用晒data或就快到期再睇睇
作者: mankowk 時間: 2024-9-30 22:58
thank you 上面各支師兄,
搞笑勒,我今晚用左,
18:00開,
sms話 用到 23:59
我仲以為好似大陸卡咁,
啟動後計 24小時.....哈
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:35
心血少
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:35
原來係門面功夫
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:35
佢講笑
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:35
iq 題
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:36
係4.5
嘥電d作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:36
麻煩
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:37
有道理
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:37
算叫有服務
作者: 42mbps 時間: 2024-9-30 23:38
其實又咪係4g

作者: yuyuccy 時間: 2024-9-30 23:55
本帖最後由 yuyuccy 於 2024-9-30 15:58 編輯
我都係出年(年頭)脫困, 打算轉用呢張卡, 一年買2至3次 $200/100GB 嗰個 Plan, 因為我用量唔多, 而且想用佢嚟做主卡, 不過最衰我依家用緊數碼通, 到時要過冷河, 唔可以即刻轉.
作者: hk133 時間: 2024-10-1 00:20
本帖最後由 hk133 於 2024-9-30 16:51 編輯
有諗過轉 激,不過所有年費計劃都係得 2000 通話分鐘,實在太少⋯⋯
如果有多個 5000 通話分鐘嘅選項,會吸引好多。
用緊嘅 CHing 可唔可以分享下依家 激 app 有冇其他通話分鐘更多嘅計劃可供申請?
作者: keit 時間: 2024-10-1 01:38
我都係出年(年頭)脫困, 打算轉用呢張卡, 一年買2至3次 $200/100GB 嗰個 Plan, 因為我用量唔多, 而且想用佢嚟做主卡, 不過最衰我依家用緊數碼通, 到時要過冷河, 唔可以即刻轉.
yuyuccy 發表於 2024-9-30 15:55
嘩,一年買2-300GB都話唔多,我一年20GB咋

作者: yuyuccy 時間: 2024-10-1 01:57
最多係一年$200蚊, 100GB, 2000分鐘, 100GB, 如果師兄你唔夠用, 可以半年續一次, 即係一年$400蚊, 200GB, 4000分鐘, 再唔夠就四個月續一次, 咁就一年$600蚊, 300GB, 6000分鐘, 平均一個月有25GB, 500分鐘使用, 應該滿足倒師兄你.
作者: hk133 時間: 2024-10-1 02:18
最多係一年$200蚊, 100GB, 2000分鐘, 100GB, 如果師兄你唔夠用, 可以半年續一次, 即係一年$400蚊, 200GB, ...
yuyuccy 發表於 2024-9-30 17:57
100GB 數據夠用有凸,係 2000 通話分鐘少咗啲。
一年續兩次官網寫住嘅 40GB + 2000 通話分鐘年費計劃應該都 ok 夠用,係想睇下有冇其他計劃再好少少。
作者: u09 時間: 2024-10-1 14:16
本帖最後由 u09 於 2024-10-1 15:55 編輯
激卡通話跟數據計劃不散賣,最多2000分鐘。
如果通話多,可以考慮「爸媽卡」,每30日扣$3包500分鐘不累計,唯每年要至少增值兩次$50。
數據就另外買卡,用完再換卡。
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2445046&k=2859341e991b2067215af3c4f603176e&t=1782552872&sid=2Nzwtfo9Fx

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2445054&k=2276a69635983fa6ef0ffcf2d5aa1d07&t=1782552872&sid=2Nzwtfo9Fx

作者: slt 時間: 2024-10-1 17:51
回復 52 #u09
CSL 爸碼卡係有月plan年plan數據可以開,當然唔係最抵,但起碼你嗰 $100 儲值額有地方使
疲勞時還能回的家
作者: OPOHKG 時間: 2024-10-1 18:08
如果有副卡,副卡又有通話分鐘,可以激飛線副卡,接電話副卡,主卡激打電話,激飛線吾扣分鐘
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: lok57 時間: 2024-10-1 23:13
激用來上網, 3萬能卡買1年無限通話,用嚟傾電話
作者: keit 時間: 2024-10-1 23:30
全飛不嬲唔扣分鐘?定VGB先係咁㗎?
作者: OPOHKG 時間: 2024-10-2 08:03
以我所知,儲值咭飛線吾扣分鐘得VGB
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: fungun 時間: 2024-10-2 17:48
請問這張csl爸媽卡可以mnp? 如果遺失卡,可以去csl門市攪? 謝謝🙏🏻
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: u09 時間: 2024-10-2 22:47
請問這張csl爸媽卡可以mnp? 如果遺失卡,可以去csl門市攪? 謝謝🙏🏻
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F ...
fungun 發表於 2024-10-2 17:48
可以自助MNP……
根據官網資料,補卡手續係咁……
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2445350&k=8a6b03dbf69908195618ac1649eee1de&t=1782552872&sid=2Nzwtfo9Fx

作者: ang 時間: 2024-10-2 22:50
請問這張csl爸媽卡可以mnp? 如果遺失卡,可以去csl門市攪? 謝謝🙏🏻
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F ...
fungun 發表於 2024-10-2 17:48
舊年問過CS
登記本人可以前往任何一間門市辦理補領 SIM卡,可以即時補領,手續費為$40
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: fungun 時間: 2024-10-3 00:39
謝謝🙏🏻
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 剋星 時間: 2024-10-3 09:19
我唔見過.係落鋪頭補.比錢O者
作者: hk133 時間: 2024-10-3 18:02
本帖最後由 hk133 於 2024-10-3 10:07 編輯
想問下轉台過嚟 激,轉台手續需要幾多日?
見到開卡之後要實名,實名之後先可以登記攜號轉台並覆蓋現有 激 號碼,呢個過程大概要預幾多日?
見到官網 Q&A 寫一般要 3 日,但都想知道各位實際轉台要登記多日,比如即日申請轉台,最快可以揀幾多號轉台?
作者: andy323 時間: 2024-10-3 18:19
我Smartone 轉用SoSim, 依個 step 係立即完成及生效的.
作者: mankowk 時間: 2024-10-3 20:25
回覆 63# hk133
我最近試過
2024-8-16 am00:40 開新卡
2024-8-19 am1:00 - am4:00 成功攜號轉台
作者: taison 時間: 2024-10-5 15:43
講緊激卡喎,如果可以去門市補就唔怕轉d主號過去
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: dc97_2013 時間: 2024-10-5 17:12
今日轉台安全攪掂~
張咭係咪一定要最少增$50~
作者: mankowk 時間: 2024-10-6 12:54
no
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 31&pid=42357132
作者: shja 時間: 2024-10-6 15:14
ValueGB 可唔可以轉esim?
作者: 0nrd90m 時間: 2024-10-8 12:30
今個月又有得送
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2446105&k=e007249210e5d8804351552599e2823f&t=1782552872&sid=2Nzwtfo9Fx

作者: lok57 時間: 2024-10-8 20:59
借問聲呀高手
個apps更新唔到 / 更新好耐 啲資料, 關張卡咩事?求解答
作者: 旺角阿周 時間: 2024-10-9 00:39
乜儲值卡有volte咩?
作者: cct1978 時間: 2024-10-9 08:25
有好耐啦

作者: 剋星 時間: 2024-10-9 08:31
最重要D增值PLAN 平左.但都反應遲左好多
追住3萬黎打. 3萬要$240/110GB
VALUEGB 200續到100GB
作者: 剋星 時間: 2024-10-9 08:33
本帖最後由 剋星 於 2024-10-9 08:34 編輯
係.如果唔係唔見卡要去邊度整?
3萬我都唔見過.落3整.收我100 又唔係主號.垃圾號剩幾十蚊就算
作者: 剋星 時間: 2024-10-9 08:38
買3次.不如用SOSIM.除非你覺得數碼通訊號好D
600$ /12
50蚊1個月用SOSIM 當接近無限咁用
作者: 剋星 時間: 2024-10-9 08:40
我用3萬. 有12000分鐘
每增值一張80 就送1000分鐘
作者: 剋星 時間: 2024-10-9 08:43
最重要係呢排應該係社交媒體落廣告.KOL 出POST推
作者: fung_peace 時間: 2024-10-9 09:41
原來都用左5年,
買100GB真係用唔晒...
不過唔好經APP增值,增完數據量同分鐘都RESET...
作者: 強仔 時間: 2024-10-9 11:29
請問網上增值唔會?
作者: andy323 時間: 2024-10-9 13:42
師兄,如果唔用app, 請問邊種方法比較好?
作者: 大仟里 時間: 2024-10-9 13:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大仟里 時間: 2024-10-9 13:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt 時間: 2024-10-10 08:34
唔耐,半年前啫,今年4月起
來吧就算 好的天氣 差的天氣 盡情地嚮往
作者: fung_peace 時間: 2024-10-10 09:29
買過張新的仲實際
增值左餘額會無晒...

作者: hk133 時間: 2024-10-11 01:36
順利轉咗過嚟 激,分享下轉台經驗:
凌晨開卡,搞實名認證,同一日中午就已經收到訊息話通過咗實名認證。
之後喺 激 app 登記轉台,見到最快可以選擇 2 日後轉台,計埋要預多 3 日以防萬一,即係其實提早 5 日開卡實名 + 登記轉台都已經足夠。
希望隔離台唔好繼續企硬,要增值 $200 先可以續一年。降低下門檻,最好就畀 $120 年費 plan 嘅客可以唔使畀多 $80 先有得續期……
作者: OPOHKG 時間: 2024-10-11 12:32
隔籬台增值$120 ,買$120年 Plan就可以延續一年
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 旺角阿周 時間: 2024-10-11 22:46
掃馬桶之前有咩?
作者: taison 時間: 2024-10-12 16:32
如果唔開plan都可以增值養一年,第二年先用餘額買plan
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: yuyuccy 時間: 2024-10-12 23:48
我係緊數碼通嘅, 想用SoSim過冷河, 然後轉去ValueGB, 請問咁多位師兄, 我需要停留喺SoSim度幾耐, 先至可以完成過冷河呢個程序呢?
作者: u09 時間: 2024-10-13 06:40
只要申請MNP那一刻,手機號碼並非數碼通的便可以,我是這樣理解的。
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2446868&k=5ec24348010af7d7aa40c86f3cef0fe9&t=1782552872&sid=2Nzwtfo9Fx

作者: slt 時間: 2024-10-13 10:50
轉唔到根本係數碼通自己的問題及/或政策。
我 Club SIM 都可以直接轉 Hello 啦 (Club SIM 同 Hello 根本係同一個台,共用10個 quota,嚴格講都唔係 mnp)
疲勞時還能回的家
作者: VR2XXX 時間: 2024-10-13 17:58
你咪玩1個月囉,還掂你都比咗1個月$
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: osachub 時間: 2024-10-17 22:59
本帖最後由 osachub 於 2024-10-17 15:02 編輯
想問下,ValueGB如果我只要KEEP NUMBER 係咪都最少都要50蚊一年?有冇好似3萬咁可以去鴨記或其他店買平價增值卷(如100賣80)?
作者: soccerhk 時間: 2024-10-17 23:12
希望有esim啦
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: mifi 時間: 2024-10-18 10:27
因為ValueGB有4.5G+留言信箱, 啱啱由hk mobile轉台過嚟(hk mobile嘅留言信箱係垃圾嚟,仲要收$5個月
), 所以我都想知鴨記有冇增值劵買(當然係要比面值平), 網上見到都係原價(二手平台例外).
仲有volte係咪唔支援?
作者: peterK321 時間: 2024-10-18 10:49
回覆 93# VR2XXX
我都想搭單問下,剛剛開左新張VALUE卡,想係SOSIM轉黎
SOSIM有冇話一定要有1蚊餘額? 定係可以好似lucky, hkmobi果類零餘額都MNP到?
未轉過呢個組合,所以想問清楚
麻煩曬
作者: uss 時間: 2024-10-18 16:30
鴨記前日8gb最平都賣$40,以往賣$30既都改賣$35而且無貨
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: NeTZoO 時間: 2024-10-18 16:35
新卡已有volte
作者: NeTZoO 時間: 2024-10-18 16:36
好似而家無哂要留1蚊呢樣野,試下轉先啦,
唔得無成本
唔得先比錢人哋用你個code(so sim 推薦有5蚊回)


