作者: kwongoc_1016 時間: 2024-12-13 22:01 標題: Club sim 漫遊免流
免流Host

sdeweb.hkcsl.com不限端口
可用Vmess+WS Vmess TCP HTTP 偽裝
作者: 留白兄 時間: 2024-12-14 02:42
呢個係比csl月費揀開咩pass個portal黎
佢本身white list左
作者: 雯雯 時間: 2024-12-14 08:50
漫遊only, 我試過香港唔得, 並且強國某些地方已被精準限速到0.1M. 我玩左幾個月啦! 前排7仔clubsim幾乎全線無貨正因如此.
作者: kwongoc_1016 時間: 2024-12-14 09:28
回覆 3# 雯雯
係,不過淨係漫遊已經

作者: 321 時間: 2024-12-14 13:23
回復 3 #雯雯
低調低調
作者: 雯雯 時間: 2024-12-14 13:52
早已被玩爛
作者: a9668823 時間: 2024-12-14 18:20
師姐呢張可以玩?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2456197&k=a343391330833ca4d459c4d02192edc4&t=1782143137&sid=1mj4salLmcY

作者: 雯雯 時間: 2024-12-14 18:36
回覆 7# a9668823
可以,但expire date係今個月底,要長期玩就要先實名
作者: a9668823 時間: 2024-12-14 18:42
thx
作者: 321 時間: 2024-12-15 21:22
本帖最後由 321 於 2024-12-16 11:07 編輯
請問clubsim.com網站買的esim如果唔實名可以玩到幾耐?
via HKEPC Reader for Android
作者: 雯雯 時間: 2024-12-15 22:24
唔知, 7仔版係2年.
作者: mop 時間: 2024-12-17 01:11
試左用v2ray唔work,有無簡單教學或者咩keywork可以教下小弟玩
作者: 雯雯 時間: 2024-12-17 10:27
香港試唔到架! 僅限漫遊only! 教學:
https://blog.lotusssb.com/posts/zero-rated-sim-card/
作者: mcdull 時間: 2024-12-17 15:53
呢啲免流, 往往因小失大. 你只能滿足偷雞既心情.
用多啲啲就可以block你.. 你出去外面, 上唔到網直情要生要死...
同埋而家漫遊費已經唔貴, 所以用呢啲方法實在係搵自己笨.
作者: 321 時間: 2024-12-17 16:05
回覆 14# mcdull
你肯定漫遊唔貴? 大陸既漫遊平均都要10HKD 1GB,貴到飛起
作者: mcdull 時間: 2024-12-17 17:48
$10 1G....... 呀....
以香港人入息水平... 唔可能當係貴掛.
作者: 321 時間: 2024-12-17 18:35
回覆 16# mcdull [
10蚊1G流量擺在全世界都唔平,正如長者係咪因為無乘車津貼的搭唔起車? 貴就系貴,同你收入無咩關係
作者: mcdull 時間: 2024-12-17 18:43
香港啲交通同樣係世界最平果批... 當然唔可以同大陸比, 佢地係有心去做補貼的.
作者: mop 時間: 2024-12-17 21:04
回覆 13# 雯雯
感謝你先!
我係外國呀,同埋整個過程先係最開心🤣
作者: 雯雯 時間: 2024-12-17 21:15
唔使客氣! 我聽過D谷友講過clubsim係某D國家或地區要先實名先可以免流.
作者: 椰仔 時間: 2024-12-17 23:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk 時間: 2024-12-17 23:49
LuckySIM2
一張多國年卡 幾十蚊 已經全年亞洲多地(包括大陸) 任上. 頭5-10GB 不限速.
其後限速.
不過CLUBSIM 如果可以免實名 , 多地咁用就真係唔錯.
要實名就唔好了, 一陣佢CHECK到可能有得告返轉頭。
作者: kens4 時間: 2024-12-18 00:36
回覆 14# mcdull
不能同意更多! 出去旅行都貪呢啲雞碎嘢等同找自己和屋企人笨笨笨笨笨笨笨!
要貪就應該好似我咁貪多啲!!申請30張免費2gb全球無限期漫遊數據戶。 每個戶口可獨立登入查看數據狀況!
作者: 椰仔 時間: 2024-12-18 00:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kens4 時間: 2024-12-18 01:12
回覆 24# 椰仔
網上自學
作者: EvilKo 時間: 2024-12-18 09:22
聯通堆5G年卡都係HK$6/GB左右
3 DIY 4G年Plan包埋澳門又係HK$6/GB左右
中電信5G不限期包埋澳門都係HK$7/GB左右
何來平均10HKD 1GB
作者: 雯雯 時間: 2024-12-18 09:52
Rxxxxxx eSIM?
作者: 雯雯 時間: 2024-12-18 09:54
可以用境外人士實名.
作者: a9668823 時間: 2024-12-18 11:53
師姐,用NAS得唔得?
via HKEPC IR 5.1.13 - Android(5.1.2F)
作者: 雯雯 時間: 2024-12-18 12:47
你指用NAS起v2ray server俾CLUBSIM免流用? 得, Clubsim免流support DDNS.
作者: a9668823 時間: 2024-12-18 12:51
Thx
via HKEPC IR 5.1.13 - Android(5.1.2F)
作者: mcdull 時間: 2024-12-18 16:51
我都有用另一張esim 免流.. 但只會用來救急用.. 平常用一定係用正常卡.
免流比人正常用一定短期就玩爛. 諗都諗到冇可能長久大流量咁走. 結果連自己後門都封埋......
作者: 雯雯 時間: 2024-12-18 17:04
Ching用緊外國H家既? 我反而係用另一款實體sim.
作者: may285417 時間: 2024-12-18 17:12
你除左C卡 同 H卡 eSIM 仲有邊張實體卡可以漫遊免?
作者: mcdull 時間: 2024-12-18 17:53
其實只要係某某卡設定左可以roaming 隨便 access 佢自己既 website, 就可以咁Set.
但我用果個, 量大就會自動 block.
作者: may285417 時間: 2024-12-18 18:02
回覆 35# mcdull
唔係所有卡都可以用Host免,你講緊係邊張
作者: mcdull 時間: 2024-12-18 18:20
作者: 雯雯 時間: 2024-12-18 18:46
無錯, 所以clubsim我一路都無講.
作者: 雯雯 時間: 2024-12-18 18:46
請善用google search!
作者: a9668823 時間: 2024-12-18 20:26
其實講都無所謂,
國內已經玩到爛哂.
作者: may285417 時間: 2024-12-18 20:46
我估個post繼續推 好快會有E鬆報道 之後csl 好快會封 玩得好玩啦
作者: may285417 時間: 2024-12-18 20:47
我估你講F卡
作者: 椰仔 時間: 2024-12-18 20:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcdull 時間: 2024-12-18 21:35
這個就算了, 正常用都成日失敗.
作者: 石元君 時間: 2024-12-18 22:51
實係架啦, 越傳越大流量, 邊有可能長時間咁走
作者: 321 時間: 2024-12-18 22:57
呢D野都係低調用啦,除非你想通曬天等大家一齊無得用.相信只要報章報左,csl就會做野.
作者: mcdull 時間: 2024-12-18 23:31
唔好話呢啲後門野...
以前knownroaming card, 免費用whatsapp.. 傳到香港唔夠3個月就玩爛左.
我張卡即時變垃圾.... (不過而家張卡竟然用係收到 SMS 的.... 雖然冇用)
作者: mcdull 時間: 2024-12-19 01:53
溫馨提示一句... 我就絕對唔會用要實名既卡來做免流.
人地一張律師信比你, 你係局比的. 所以大陸卡大把可以免流我都唔夠膽試.
作者: 雯雯 時間: 2024-12-19 08:54
我都係, 大陸卡免流我一樣唔敢玩, 港卡就算要實名都搵非港人幫實.
作者: 雯雯 時間: 2024-12-19 08:56
唔好話呢啲後門野...
以前knownroaming card, 免費用whatsapp.. 傳到香港唔夠3個月就玩爛左.
我張卡即時變 ...
mcdull 發表於 2024-12-18 23:31
knowroaming我以前買過漫遊套餐然後長期漫遊, 一樣被清空.
作者: mcdull 時間: 2024-12-19 11:23
我發現呢張卡好有趣... SMS係唔可以用 中文的.. 我用其他卡發 中文 SMS 去呢張卡會 fail... 英文就ok..
作者: lastphoenix 時間: 2025-6-8 14:00
昨日剛好北上,用唔到,網上見人都係昨日先講
咁都比我見證完結的一日
作者: kwongoc_1016 時間: 2025-6-8 15:32
Bug玩左大半年,csl已經算好大方,要玩嘅仲有紅藍卡/gg

作者: 雯雯 時間: 2025-6-9 21:05
上星期五晚TG已經開始講緊唔得, 因為有條SB放左上youtube.
作者: 雯雯 時間: 2025-6-9 21:06
聽聞最長有人玩左7-8年.
作者: user123400 時間: 2025-7-1 10:55
回覆 55# 雯雯
其實想問免流呢個方法 喺香港本地數據社交媒體組合用唔用到,例如有啲台包Facebook IG Zoom Teams 無限數據,唔計入數據用量, 尤其係Zoom Teams data usage 應該都幾大呀.
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 雯雯 時間: 2025-7-1 14:42
得,親測過cmhk上台卡可以。
作者: user123400 時間: 2025-7-1 16:28
回覆 57# 雯雯
想問點set
我有個wireguard server
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 雯雯 時間: 2025-7-1 18:09
wireguard唔得, 要v2ray, 方法同clubsim漫遊免流一樣.
作者: user123400 時間: 2025-7-1 22:50
本帖最後由 user123400 於 2025-7-2 11:53 編輯
回覆 59# 雯雯
-
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: user123400 時間: 2025-7-1 22:56
本帖最後由 user123400 於 2025-7-2 11:53 編輯
回覆 59# 雯雯
-
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: user123400 時間: 2025-7-2 11:54
回覆 57# 雯雯
想問CMHK 如果唔申請社交媒體任用數據組合,有冇其他URL / 方法免流量?謝謝
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 雯雯 時間: 2025-7-2 21:26
無, CMHK好絕. 你用CMHK儲值卡? 係既話轉去用sosim, sosim有任用社交媒體.
作者: user123400 時間: 2025-7-2 22:32
回覆 63# 雯雯
我係CMHK 上台卡包社交媒體組合無限 .係咪VMESS+Http+URL Port 80? Thanks
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 雯雯 時間: 2025-7-3 09:20
回覆 雯雯
我係CMHK 上台卡包社交媒體組合無限 .係咪VMESS+Http+URL Port 80? Thanks
via HKEPC IR 5.1 ...
user123400 發表於 2025-7-2 22:32
vmess+ws+URL port 80
作者: user123400 時間: 2025-7-3 16:28
回覆 65# 雯雯
thx
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 321 時間: 2025-7-4 12:53
Vless+websocket 會比較省電
作者: user123400 時間: 2025-7-4 13:33
回覆 67# 321
想問小米路由器openwrt 可以用作 3x-UI vless / vmess server 嗎?thanks
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 雯雯 時間: 2025-7-4 17:58
我專門一部魅族21用黎做免流WIFI蛋, 食唔食電無所謂.
作者: i9602097 時間: 2025-7-7 09:39
3國際萬能卡都得
成功用晒所有社交媒體流量
唔怕無晒通用流量斷網
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 雯雯 時間: 2025-7-7 09:44
香港本地無限任用社交媒體? 不過勝在無FUP.
作者: mcdull 時間: 2025-7-7 14:42
重申一次, 香港玩免流係找死...
只有外國人, 用其他人實名既卡, 玩clubsim免流, 你先吹佢唔脹.
作者: 雯雯 時間: 2025-7-7 15:00
定向問題唔大. 其實仲有張可以香港免實名玩免流, 不過速度麻麻.
作者: mcdull 時間: 2025-7-7 17:16
唔用來漫遊既話都ok既..... 因為電信商唔會蝕入肉.
作者: cyrus1730 時間: 2025-7-7 17:50
係呀,自己張卡有名有姓,一陣個台出封津司信俾你就津津有味啊!
回復 72 #mcdull
via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull 時間: 2025-7-7 18:22
都係唔好咁多事....


