Board logo

標題: 有人旅行其間中左實名抽查,數據漫遊即時停用 [打印本頁]

作者: 茶走    時間: 2025-1-7 21:16     標題: 有人旅行其間中左實名抽查,數據漫遊即時停用

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 趙元暢    時間: 2025-1-7 21:31

是否外遊咭≠漫遊數據?
以我所知外遊咭唔需要RNR都用得
但本地咭額外買漫遊數據技術上是否一樣?
有啲Confused
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-7 22:27

本帖最後由 NeTZoO 於 2025-1-7 22:28 編輯

鬼鬼鼠鼠唔講有無用智方便實名,又無人問呢下好笑🤭🤭

跟住一乍人走出嚟話,對詐騙電話無任何幫助,口徑好一致🤭
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-7 22:31

是否外遊咭≠漫遊數據?
以我所知外遊咭唔需要RNR都用得
但本地咭額外買漫遊數據技術上是否一樣?
有啲Confus ...
趙元暢 發表於 2025-1-7 21:31


Clubsim本身要實名,被抽查導致被暫停,今次似呢度出左問題,事主在外國被停😆
作者: 茶走    時間: 2025-1-7 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 茶走    時間: 2025-1-7 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickywk    時間: 2025-1-7 22:57

停語音都夠啦
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-7 23:05

本帖最後由 NeTZoO 於 2025-1-7 23:07 編輯
張卡定位係旅遊SIM,主力香港以外用,要實名都算,冇理由停左人哋數據漫遊。
人地airsim都唔駛實名,除 ...
茶走 發表於 2025-1-7 22:55


其實clubsim無正式定位,最初周街派,之後比人玩爛左要實名登記,我記得政府未行之前好似已經要

唔同時期有唔同登記,都唔知事主係咩時期,其實無法評論佢🤣
作者: lkh_214    時間: 2025-1-7 23:16

其實clubsim無正式定位,最初周街派,之後比人玩爛左要實名登記,我記得政府未行之前好似已經要

唔同時 ...
NeTZoO 發表於 2025-1-7 23:05

7日有效期得1年即係張卡點都係1年內啦
不過睇完重邊敢用佢,鬼知佢幾時係你旅行果陣cut你卡
一句話你中左政府抽查要你返香港門市再做實名先肯解卡真係大哂

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: lkh_214    時間: 2025-1-7 23:18

如果得一張卡數據漫遊真係會比佢玩死
茶走 發表於 2025-1-7 22:50

真係有人信佢大公司剩帶佢一張卡去山卡啦地方就真係等死都似

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: fivetwotwo    時間: 2025-1-7 23:23

抽中要實名都無計
作者: kwongoc_1016    時間: 2025-1-7 23:26

Club漫遊免流反而唔實名都用得,俾錢用反而要實名,真係本末倒置
作者: 茶走    時間: 2025-1-7 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 茶走    時間: 2025-1-7 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 茶走    時間: 2025-1-7 23:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-7 23:44

我係最早個批clubsim已經要綁身份證
好似係世界杯定唔知咩杯所以派
茶走 發表於 2025-1-7 23:38


最早果批唔駛影身份証,你填號碼就得,我都開左2張..
之後比佢取消左張齋填ID號碼既卡🤣
作者: 茶走    時間: 2025-1-7 23:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907    時間: 2025-1-8 08:41

Clubsim本身要實名,被抽查導致被暫停,今次似呢度出左問題,事主在外國被停😆 ...
NeTZoO 發表於 2025-1-7 22:31



    乜唔係有幾日時間, 畀你去做重新實名登記㗎咩?
係咪佢自己冇睇sms   過咗幾日時間   冇先畀人cut台呀?
作者: Fifafever    時間: 2025-1-8 09:02

乜唔係有幾日時間, 畀你去做重新實名登記㗎咩?
係咪佢自己冇睇sms   過咗幾日時間   冇先畀人cut台 ...
FT907 發表於 2025-1-8 08:41

我諗係, 以前試過要實名, 都唔駛要即日做
作者: FT907    時間: 2025-1-8 09:13

我諗係, 以前試過要實名, 都唔駛要即日做
Fifafever 發表於 2025-1-8 09:02



    其實冇可能要求收到sms  就即日做囉      
我覺得佢應該係冇睇sms    過咗七日都唔搞     咪畀人cut台!
作者: FT907    時間: 2025-1-8 09:14

我係最早個批clubsim已經要綁身份證
好似係世界杯定唔知咩杯所以派
茶走 發表於 2025-1-7 23:38



  我 club sim 都應該起碼有五年,   後來就通知   要做實名登記
作者: FT907    時間: 2025-1-8 09:24

以下為轉帖,非本人

cxx真係痴鬼線公司
勸世文 去旅行一定唔好買HKT既旅行clubsim
張sim標榜7日漫遊 實 ...
茶走 發表於 2025-1-7 21:16



    其實現在講什麼標榜外遊儲值卡都冇用, 總之現在政府唔理你, 有香港電話號碼嘅    就算有冇買voice plan都一律要實名登記     兼隨時會抽中要你重新登記!!
所以現在去外遊   都盡量避免用返本地電訊公司儲值卡嘅漫遊計劃     去鴨街買聯通嗰啲好過
作者: peter_chan    時間: 2025-1-8 09:35

其實冇可能要求收到sms  就即日做囉      
我覺得佢應該係冇睇sms    過咗七日都唔搞     咪畀人cut ...
FT907 發表於 2025-1-8 09:13



   無睇話事主的原文﹐純粹吹水推測 :

出發前幾天﹐插卡試下用唔用得﹐未有實名SMS。
張sim用到就去買漫遊plan。

買完plan﹐隔幾日才飛﹐期間中獎要re-實名。
事主去到目的地才插回sim﹐相關sms已經過期收唔番。
結果就唔知要re-實名﹐張sim就好快用唔到。
作者: joe_power    時間: 2025-1-8 09:39

其實好像只有csl的儲值卡只用外遊服務亦要先實名登記

其他像sosim, diysim, cmhk, birdie都有說明在外地(台灣除外)使用數據服務無需實名
作者: 茶走    時間: 2025-1-8 09:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: se126    時間: 2025-1-8 10:28

外遊期間定期更新實名得唔得
作者: FT907    時間: 2025-1-8 11:10

你諗?睇左人地內文再作文?
茶走 發表於 2025-1-8 09:44



文中講得唔清唔楚    冇人知道實情係點   呢個只係純粹根據事實推測
因為我都收過sms    係有七日時間畀你去做實名登記.

順便一提, 都問過 club sim嘅cs,
本人有三張hello card , 兩張club sim
只要重新登記其中一張,   其餘嗰啲    係會自動update埋
理論上短時間都唔會再有機會叫你重新登記
作者: FT907    時間: 2025-1-8 11:12

其實好像只有csl的儲值卡只用外遊服務亦要先實名登記

其他像sosim, diysim, cmhk, birdie都有說明在外地( ...
joe_power 發表於 2025-1-8 09:39



    但嗰張卡本身係可以購買語音通話計劃,,,,因為打到電話出去,   就有機會構成詐騙, (喺政府角度嚟講)
所以政府認為要實名登記
作者: asasas999    時間: 2025-1-8 11:24

實名制得啖笑
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-8 11:37

最早個批係永續,所以你個張唔係最早
茶走 發表於 2025-1-7 23:47


永續最後都要比ID佢,亂填果張收返一D唔奇
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-8 11:38

本帖最後由 NeTZoO 於 2025-1-8 11:40 編輯
乜唔係有幾日時間, 畀你去做重新實名登記㗎咩?
係咪佢自己冇睇sms   過咗幾日時間   冇先畀人cut台 ...
FT907 發表於 2025-1-8 08:41


我未試過比人抽查,所以我唔知🤣
事主話自己在外國,clubsim唔常插去機收sms一D唔奇,咁就去到外國先知就真係PK了
作者: 雯雯    時間: 2025-1-8 11:38

本帖最後由 雯雯 於 2025-1-8 11:41 編輯
Club漫遊免流反而唔實名都用得,俾錢用反而要實名,真係本末倒置
kwongoc_1016 發表於 2025-1-7 23:26


其實本身clubsim唔實名 (不論是否免流) 一樣可以買到同用到roaming data, 3HK  DIY亦同樣, 甚至中資既CTHK都係一樣.
作者: SYW    時間: 2025-1-8 13:21

其實本身clubsim唔實名 (不論是否免流) 一樣可以買到同用到roaming data, 3HK  DIY亦同樣, 甚至中資既CTH ...
雯雯 發表於 2025-1-8 11:38



跟方丈一定無錯 ,  方丈D卡一定要實完名先用到, 不論本地或海外.   
其他台根本就偷步
作者: Rockman27    時間: 2025-1-8 13:38

最有趣係你唔可以用同一張卡係網上再實名
佢一定要你去CSL再實名先得
作者: lkh_214    時間: 2025-1-8 13:51

本帖最後由 lkh_214 於 2025-1-8 15:29 編輯

其實張卡真係得啖笑
打住旅遊卡名義賣,又話7日可以分開逐日用用足一年
但好似文中咁寫一張無香港分鐘同香港數據既卡邊有人會空部電話出黎長插睇有無中政府sms?

CSL當得旅遊卡黎賣好心就做多一重電郵通知或臨cut前1-2日再sms通知要人再做多次實名啦
佢係有技術做到,不過懶啫

最白痴就個客外地求助CS,CS玩官腔叫佢返香港門市做實名由個客自生自滅
如果個客去到外地山卡啦地方比佢cut卡,定位 google 地圖全部用唔到真係會出意外架

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: aoe    時間: 2025-1-8 17:11

佢係實左名,旅行途中中抽查,條氣當然唔順
正常外遊卡係會放埋一邊,唔會長插電話,但就係唔長插先會易中抽查。
下下要交數就咁係database sort 出黎,唔洗唸。
呢張卡用法只有旅行前幾日開卡實名,回來用唔用晒都掉左佢。
無咩人會長期好似我地班大0月租陸電話卡咁長連住個台/成日耐唔耐連下上台
作者: lkh_214    時間: 2025-1-8 19:30

佢係實左名,旅行途中中抽查,條氣當然唔順
正常外遊卡係會放埋一邊,唔會長插電話,但就係唔長插先會易中 ...
aoe 發表於 2025-1-8 17:11

根本csl包裝打正旗號話自己旅遊卡
叫你留住張卡話可以一年內分開7日逐日用就玩x人
佢clubsim咁易中政府抽查 旅遊卡又唔會有人長插電話
真係學你咁講每次去完旅行就要掉左張卡

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: worldcat    時間: 2025-1-9 10:12

係csl 系cls,hkmobile 咪一樣。
幾張卡都係長插電話,話停就停,要帶埋張卡去門市核對。
問cs,話有出過sms,但check過幾部機都無紀錄。再問sms幾時send,又話查唔到。

Cmhk都中過抽查,但真係有收到sms,限期內去搞就得。
作者: FT907    時間: 2025-1-9 10:30

係csl 系cls,hkmobile 咪一樣。
幾張卡都係長插電話,話停就停,要帶埋張卡去門市核對。
問cs,話有出過sm ...
worldcat 發表於 2025-1-9 10:12



   有一個諗法   如果出國外遊之前   自己走上去再重新update  實名一次   
會唔會減少幾日內畀佢抽中嘅機會?
(你見過幾日前都update咗喎    仲走嚟抽秤我?)
作者: joe_power    時間: 2025-1-9 11:26

有一個諗法   如果出國外遊之前   自己走上去再重新update  實名一次   
會唔會減少幾日內畀佢抽中嘅 ...
FT907 發表於 2025-1-9 10:30

外遊前乾脆找一張在外地使用不用實名的外遊卡一了百了更好
作者: slt    時間: 2025-1-9 13:17

電訊商打爛自己飯碗,迫人去外地時購買外地電話卡,咁就萬無一失了
作者: blueLakH    時間: 2025-1-9 13:33

係csl 系cls,hkmobile 咪一樣。
幾張卡都係長插電話,話停就停,要帶埋張卡去門市核對。
問cs,話有出過sm ...
worldcat 發表於 2025-1-9 10:12


師兄幾時出現呢個情況?
我幾個月前都係咁。無收過 SMS,直接俾 hkmobile 停機





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2