Board logo

標題: 用咗 20+年 $18 月費兔仔台,最近短信通知話下個月開始加價到 $34.. 幾張卡要走佬,帶去邊度好? [打印本頁]

作者: 田力    時間: 2025-3-7 16:22     標題: 用咗 20+年 $18 月費兔仔台,最近短信通知話下個月開始加價到 $34.. 幾張卡要走佬,帶去邊度好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius    時間: 2025-3-7 16:52

以前 $18 月費雖然比起年卡或者 hello 卡貴,但勝在長期唔使理佢地,唔驚冇咗個號碼,但而家3張卡加埋每月 ...
田力 發表於 2025-3-7 04:22 PM

Hello 每半年50
有得網上登入信用卡增值
作者: jwong2k04    時間: 2025-3-7 17:18

養號無用量, 聯通$11/月, 30個月約, 信用卡自動扣數
上個月申請咗, 主要要個大陸號收SMS
快靚正, 填哂資料第三日就收到張卡, 等開號

儲值卡應該係最平, 一年增值$50延長有效期
餘額多時申請個增值服務, 又延長多一年效期
作者: 田力    時間: 2025-3-7 17:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: spl7007    時間: 2025-3-7 17:53

Hello : $20 PER HALF YEAR
作者: NeTZoO    時間: 2025-3-7 23:12

3萬4+8年卡 3x蚊,轉完下年就激vlaue 8G
作者: slt    時間: 2025-3-8 21:11

3萬4+8年卡 3x蚊,轉完下年就激vlaue 8G
NeTZoO 發表於 2025-3-7 23:12

why not 直接轉去 ValueGB?
作者: lolai    時間: 2025-3-8 22:53

why not 直接轉去 ValueGB?
slt 發表於 2025-3-8 21:11


他可能係表達
先去3萬,一年後去valueGB,不增值,周至復始。
作者: NeTZoO    時間: 2025-3-9 00:08

why not 直接轉去 ValueGB?
slt 發表於 2025-3-8 21:11


梅花間竹,一年3萬一年激,你當然可以長養住激卡,50蚊一年10G 1000分鐘
作者: 田力    時間: 2025-3-9 00:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JIMillim    時間: 2025-3-9 01:36

他可能係表達
先去3萬,一年後去valueGB,不增值,周至復始。
lolai 發表於 2025-3-8 10:53 PM

服咗你哋, 咁玩都得, 真係計到好盡
不過valueGB只有8G, 少過3萬8G + 4G, 夠唔夠用?
作者: aquarius    時間: 2025-3-9 02:39

回覆 10# 田力

最平應該係聯通積木 plan

大台有 csl 年 plan
https://www.hkcsl.com/tc/365-flexi-annual-plan/

自由鳥都有 $38 plan

細台好似lucky 有啲平啲,但係你敢唔敢用
作者: NeTZoO    時間: 2025-3-9 02:59

服咗你哋, 咁玩都得, 真係計到好盡
不過valueGB只有8G, 少過3萬8G + 4G, 夠唔夠用? ...
JIMillim 發表於 2025-3-9 01:36


你睇返樓主本身係咩plan,極可能純keep號碼
可能每月得幾百分鐘,1G半G data😏😏
作者: NeTZoO    時間: 2025-3-9 03:01

其實而家最平嘅上台plan係乜嘢?真係有啲驚唔見左個號碼
田力 發表於 2025-3-9 00:57


最平月費應該係聯通積木plan,我記得網上攪上台免隧道費
作者: 田力    時間: 2025-3-9 06:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 田力    時間: 2025-3-9 06:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2025-3-9 08:30

Thanks.

CSL 呢個 498 年費,即平均每月 41.5



兩張卡一年要一千,作為 keep number 都係有啲貴。。 ...
田力 發表於 2025-3-9 06:51


呢個價唔係叫有D貴
係好.......................貴
作者: 少年    時間: 2025-3-9 10:42

Thanks.

CSL 呢個 498 年費,即平均每月 41.5



兩張卡一年要一千,作為 keep number 都係有啲貴。。 ...
田力 發表於 2025-3-9 06:51

搵下街SALES 傾, 可能有優惠offer 呢
作者: notcool    時間: 2025-3-9 11:04

本帖最後由 notcool 於 2025-3-9 11:07 編輯
養號無用量, 聯通$11/月, 30個月約, 信用卡自動扣數
上個月申請咗, 主要要個大陸號收SMS
快靚正, 填哂資料 ...
jwong2k04 發表於 2025-3-7 17:18



    我都系咁。我直情香港同大陆主號轉埋入去。仲有月費免去儲值卡開始用嘅身份象徵添
其實都唔諗住轉台。積木pan搵返個香港電話分鐘,另外就買儲值卡做數據
作者: JIMillim    時間: 2025-3-9 16:53

本帖最後由 JIMillim 於 2025-3-9 17:02 編輯
你睇返樓主本身係咩plan,極可能純keep號碼
可能每月得幾百分鐘,1G半G data😏😏 ...
NeTZoO 發表於 2025-3-9 02:59 AM

依家純keep號碼最平都要三十幾蚊?
我印象中廿幾蚊一年就搞掂, 最新行情我唔清楚
作者: NeTZoO    時間: 2025-3-9 20:48

依家純keep號碼最平都要三十幾蚊?
我印象中廿幾蚊一年就搞掂, 最新行情我唔清楚 ...
JIMillim 發表於 2025-3-9 16:53


方法,品牌其實有其他,果D要做下功課,我呢個一年換一張都算簡單





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2