作者: 田力 時間: 2025-3-7 16:22 標題: 用咗 20+年 $18 月費兔仔台,最近短信通知話下個月開始加價到 $34.. 幾張卡要走佬,帶去邊度好?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cartesius 時間: 2025-3-7 16:52
Hello 每半年50
有得網上登入信用卡增值
作者: jwong2k04 時間: 2025-3-7 17:18
養號無用量, 聯通$11/月, 30個月約, 信用卡自動扣數
上個月申請咗, 主要要個大陸號收SMS
快靚正, 填哂資料第三日就收到張卡, 等開號
儲值卡應該係最平, 一年增值$50延長有效期
餘額多時申請個增值服務, 又延長多一年效期
作者: 田力 時間: 2025-3-7 17:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: spl7007 時間: 2025-3-7 17:53
Hello : $20 PER HALF YEAR
作者: NeTZoO 時間: 2025-3-7 23:12
3萬4+8年卡 3x蚊,轉完下年就激vlaue 8G
作者: slt 時間: 2025-3-8 21:11
why not 直接轉去 ValueGB?
作者: lolai 時間: 2025-3-8 22:53
他可能係表達
先去3萬,一年後去valueGB,不增值,周至復始。
作者: NeTZoO 時間: 2025-3-9 00:08
梅花間竹,一年3萬一年激,你當然可以長養住激卡,50蚊一年10G 1000分鐘
作者: 田力 時間: 2025-3-9 00:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JIMillim 時間: 2025-3-9 01:36
服咗你哋, 咁玩都得, 真係計到好盡
不過valueGB只有8G, 少過3萬8G + 4G, 夠唔夠用?
作者: aquarius 時間: 2025-3-9 02:39
回覆 10# 田力
最平應該係聯通積木 plan
大台有 csl 年 plan
https://www.hkcsl.com/tc/365-flexi-annual-plan/
自由鳥都有 $38 plan
細台好似lucky 有啲平啲,但係你敢唔敢用
作者: NeTZoO 時間: 2025-3-9 02:59
你睇返樓主本身係咩plan,極可能純keep號碼
可能每月得幾百分鐘,1G半G data😏😏
作者: NeTZoO 時間: 2025-3-9 03:01
最平月費應該係聯通積木plan,我記得網上攪上台免隧道費
作者: 田力 時間: 2025-3-9 06:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 田力 時間: 2025-3-9 06:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2025-3-9 08:30
呢個價唔係叫有D貴
係好.......................貴
作者: 少年 時間: 2025-3-9 10:42
搵下街SALES 傾, 可能有優惠offer 呢
作者: notcool 時間: 2025-3-9 11:04
本帖最後由 notcool 於 2025-3-9 11:07 編輯
我都系咁。我直情香港同大陆主號轉埋入去。仲有月費免去儲值卡開始用嘅身份象徵添
其實都唔諗住轉台。積木pan搵返個香港電話分鐘,另外就買儲值卡做數據
作者: JIMillim 時間: 2025-3-9 16:53
本帖最後由 JIMillim 於 2025-3-9 17:02 編輯
依家純keep號碼最平都要三十幾蚊?
我印象中廿幾蚊一年就搞掂, 最新行情我唔清楚
作者: NeTZoO 時間: 2025-3-9 20:48
方法,品牌其實有其他,果D要做下功課,我呢個一年換一張都算簡單

